|
Post by crystal on Apr 14, 2010 19:17:52 GMT 1
"oka oka hjem til dig"sagde hun med et grin og begyndte at daske afsted mens hun stadig gik og daskede muder af sin yndlings kjole. det var en skam hun elskede den ellers mere end nongle af de kjoler hun havde. men whatever hun kunne da bare lave en ny hvis det var det. hun gik og nynnede lidt mens hun stadig daskede muder af kjolen og holdte øje med ham ud gennem sine øjnkroge. mens hun smilte for sig selv.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 19:24:00 GMT 1
Ash fulgte roligt efter hende dog ved siden af eftersom han stadig mente hun var under hans stand på grund af hun var en kvinde men på den anden side var hun også prinsesse, så han kunne tillade sig det. "Du tabte vel ikke hårene fra personen du ville være?" spurgte han roligt for de kunne lige så godt snakke om noget som de gik hen mod hans hjem bag hospitalet, der var alligevel et stykke men den vej gik ash gerne for at komme ud blandt raske mennesker.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 19:28:10 GMT 1
"nix de er lige... her"grinte hun og baskede med hårende foran hans ansigt. og lavede små gade drenge hop mens de gik hjem ad mod hans hyggelige lille hus. mens hun kiggede på ham med et smil "kan huske sidste gang snakkede du om en kvinde du ike kan komme af med? må jeg ike vide lidt om hende?"spurgte hun nu vildt nysgerrigt efter som hun tidt ramsede op om ting hun har hørt eller kunne huske.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 19:34:57 GMT 1
"Jeg har da ikke nogen kvinde jeg ikke kan komme af med?" sagde han en smule undrende som han så på hende for han havde da ikke nogen kvinde han ikke kunne komme af med, det var mere han ikke ville af med den ene kvinde han lige have i sit liv selvom det alt sammen kun handlede om kroppens lyster, uden nogen følelser indblandet. "Desuden hvis jeg vil af med en kvinde laver jeg bare en eliksir der får dem til at miste hukommelsen". Han så igen lige frem for sig for at holde øje med hvor pokker han gik henne af.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 19:38:43 GMT 1
hun grinte bare lidt og trak så på skulderne og follede hænderne foran sig mens hun gik og så ned i jorden for at holde øje med hvor hun gik henne af"jah oka oka. men er der så en fru ash? eller hvad?"spurgte hun så drillende bare for at snakke om noget. hun var enligt lidt ligeglad med om det var en fru ash. det ragede hende jo heller ike når det kom til stykket men hun ville da bare lære ash lidt bedre at kende. så nynnede hun bare for sig selv mens hun daskede vidre sårn lidt bag ham.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 19:48:05 GMT 1
"Du har set mit hjem, synes du selv det virkede til at der bor en kvinde?" spurgte han roligt for at svare på hendes spørgsmål, hans hjem havde jo ikke ligefrem haft en kvindelig hånd for der havde været rodet og var der sådan set stadig selvom han da huskede at gøre rent ind i mellem, bare så der ikke var så beskidt igen og hans tøj ville være rent, dog smed han normalt sit vasketøj sammen med det fra hospitalets for så var det en gratis vask for ham.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 19:51:36 GMT 1
"nej"grinte hun bare og rystede på hovet af ham. mens hun trøffende vidre. mens hun smilte for sig selv. så kiggede hun lidt op. det skulle hun nok aldrig havde gjorde. hun var så uheldig at snuple over en rod og faldt ligsålang hun var hun begyndte bare at grine for sig selv. og valgte enligt bare at blive liggende lidt bare for sjovs skyld. hun havde jo enligt ike så travlt men det havde ash sikkert. men det var nu aligevel sjovt bare at blive liggende og kigge ned i jorden eller op i himlen. så kom hun på bene og banede lidt pga muderet på hendes kjole var størket. dog meget lettere at få af nu.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 20:01:46 GMT 1
Han så lidt undrende efter hende da hun pludselig faldt men smilte så bare drillende til hende "Du havde ret du er ret så uheldig når det kommer til stykket, du kan jo ikke en gang holde dig gående" grinte han bare for at hun skulle blive en smule hidsig så hun ville rejse sig og forsætte med at gå, dog havde han ikke særlig tralvt så han kunne da godt stå og grine en smule af hende.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 20:04:59 GMT 1
"fint med mig"sagde hun med et grin. men valgt dog bare at komme på bene og daske vidre hen mod hans hus. "jah jeg er ganske uheldig. hvorfor tror du ellers jeg altid skal ha en eller anden på nakken?"fniste hun blot for sig selv. mens hun daskede vidre med et smil på læberne. hun savnede enligt sin store seng lige nu hun elskede jo at hoppe i den indtil hun faldt ned af den. så rystede hun kort på hovet og lagde armende over kors over brystet. mens hun kiggede på ham
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 20:11:11 GMT 1
Han grinte lidt af hende som han fulgte efter hende "Fordi du gør det med vilje bare for at der sker noget i dit liv" sagde han drillende for det kunne jo være sandt nok men det måtte hun om, han fik jo bare noget underholdning ud af det ligesom tøsen på hospitalet som de normalt havde der fordi hun var uheldig og kunne arbejde på nogle af de øverste etager hvor de længere syge var eller så nede i skadestuen men når der var travlt blev hun bare smidt væk.
|
|
|
Post by crystal on Apr 15, 2010 19:22:29 GMT 1
hun grinte bare let for sig selv "jah oka det er altid sjovt at ha en på nakken. jeg nyder faktis følsen af der sker noget som jeg måske ike slipper fra med hele kroppen i stan. jeg ved ike hvorofr jeg kan bare godt lide fare og spænding"grinte hun bare for sig selv mens hun gik vidre. mens hendes fingre var flettet sammen. og hun smilte blot for sig selv. hun nød enligt fare alt for meget efter hendes egen mening men det var hun da sårn ligeglad med. efter hånden. "men whatever. bare der sker noget i mit liv så jeg glad"grinte hun bare og daskede så drillende til ham. hun vidste godt han nok ville daske igen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 17, 2010 10:05:27 GMT 1
"Du søger efter spænding, men pas det kan dræbe dig en dag" svarede han smilende som de gik af sted, dog gik der lidt tid inden han daskede igen for så ville det komme mere som en overraskelse i stedet som om hun kunne forvente det. Hospitalet kunne snart ses i det fjerne, men igen den var heller ikke særlig svær at overse på grund af dens størrelse, så den skærmede for de små huse der lå bag ved hvor helere og deres hjælpere boede hvis de ikke havde huse inde i det land hvor de kom fra.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 11:59:04 GMT 1
crys fnøs kort hun var skam godt klar over hendes søgen efter fare og spænding kunne slå hende ihjel en dag. en lille del håbede vel på det. så daskede hun ash op af et træ og ¨lænede sig ind mod ham og så ham studerende i øjnende "jeg søger spænding og det vil jeg altid gøre ash. frygter man at spænding vil slå en ihjel er det som at frygte en lille bamse. og jeg er sårn set ligeglad om min søgen efter fare og spænding slår mig ihjel når det kommer til stykket. !" sagde hun så en smule roligere end hun ville have det så lod hun bare sin hånd hvile mod træet ved siden af ashs arm. før hun rettede sig op og daskede vidre hen mod hans hus. med et lille nuttet og uskyldigt smil på læberne.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 12:07:16 GMT 1
Da han blev dasket op af et træ kunne han ikke lade være med at smile frækt for det var normalt ham der skubbede kvinder op af træer, så det var en smule sjovt. "Så længe jeg ikke skal lappe dig sammen hver gang, så kan jeg være ligeglad" sagde han drillende for det gad han jo egentlig ikke i længden medmindre hun selv kom som hun havde gjort før. Det morede ham tydeligt at den tøs var fyldt med overraskelser så det var lidt sjovt. Han fulgte roligt med hende som hun begyndte at gå men han skulle jo også vise hende den eliksir så længe hun beholdt hårene i hendes hånd.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 12:10:57 GMT 1
hun lod sine øjne hvile på ham igen mens hun bare smilede for sig selv. hun nød inderligt at overraske folk. så lagde hun de fine små hård ned i sin læder punk som var gemt væk oppe under hendes kjole. ved hendes lår efter som hun plejede at binde en lille dolk fast til sit lår så folk ike kunne finde den. det samme gjorde hun med sin pung. "jeg kan godt lappe mig selv når jeg da ike er nervøs om jeg har haft riktigt som med de riben"sagde hun bare og smilte for sig selv. og smuttede så hen ved siden af ham og daskede afsted med et lusket og stillefuldt smil på læberne.
|
|