|
Post by crystal on Apr 26, 2010 14:54:12 GMT 1
hun kom på bene og sendte ham et drillende blik "jamen du må binde mig op. jeg kan da ike nå alle de skide snore"sagde hun bare med et grin og vente sig med ryggen til ham så han lige kunne løsne de snore der var bundet alt for stramt op så hun hurtigt kunne skifte "tro mig jeg skal nok blive den bedste enda bedre end dig hvis det skulle være det. men jeg skal nok lade vær"sagde hun drillende man kunne tydeligt høre hun kun drillede ham lidt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 14:57:31 GMT 1
Ash rullede kort med øjnene over at han skulle snøre hende op, han gik hen til hende og snørrede hende op ret hurtigt som om han havde prøvet det før, hvilket han jo også havde mange gange. Da han havde snørret hende op trådte han et skridt fra hende og betragtede hende kort inden han vendte blikket mod ingredienserne "Tror ikke du bliver bedre, jeg er vokset op her så jeg var en flittig elev" sagde han roligt som han roede mellem tingene.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 15:01:13 GMT 1
hun så på ham og skiftede så hurtigt til det tøj han havde givet hende. men bukserne var alt for store så de faldt bare af igen. heldigvis var trøjen lang nok så den minede om en lille kjole. så hun nøjedes da bare med den og satte sig på hug igen og så på ham "er det nu jeg skal være så selv glad at sige jeg var tjeneste pige da dronning cec herskede"sagde hun drillende efter som hun jo havde været tjeneste pige da hun ike vidste hun var zills datter. det var jo også sårn hun mødte nemo.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 15:06:14 GMT 1
"Jamen så ved du da godt hvordan man behandler små sår og gør rent" sagde han roligt med et drillende smil. Han så lidt på hende men sagde så ikke videre mere, inden han igen begyndte at rode i tingene han havde taget med før han kastede endnu en pose over til hende med tørret planter "Det er Vejpilurt, det vokser langs vejene og igler ved du selv hvor du kan få.. Bare prop en smule i" forklarede han roligt for han kunne lige så godt hjælpe med at sige hvor tingene var henne af, selvom det var logisk at iglerne var i sumpe og moser.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 19:52:17 GMT 1
"du får mig ike til at fiske efter igler duh. det vil jeg aldrig gøre jeg er for køn til det"sagde hun drillende og leende og puttede så lidt af Vejpilurt i kryden mens hun så lagde posen fra sig og kiggede spændt på ham. for at få den næste ting der skulle i. man kunne enligt tydeligt se på hende hun var en smule utoldmodigt. men det var jo fordi hun var hyper.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 20:36:11 GMT 1
"så køb det på markedet i midten i stedet" sagde han roligt med et drillende smil for man kunne jo finde de fleste ting der. Ast kastede en ny pose til hende hvor på der stod Ronkedor som tegn til at hun godt måtte smide det i gryden, for han ville jo ikke give hende dem der ikke skulle i nu "Og så llidt af det, dette er skindet fra et dyr, et skællede dyr oppe fra bjergene, ligner lidt et blåt firben" forklarede han roligt så de kunne komme videre.
|
|
|
Post by crystal on Apr 26, 2010 20:39:07 GMT 1
"nice"grinte hun bare og smed lidt i gryden. og lagde så poses fra sig og kiggede spændt på ham. mens hun betraktede ham en smule med et lille drillende smil på læberne. hun havde lystil at vælte ham om kuld men lod vejr. og ventede bare på hun fik den næste ting der skulle i "oka så skal jeg bare lige tjene nongle flere penge vil ike bruge min mors"grinte hun
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 26, 2010 20:43:29 GMT 1
Han kastede en ny pose til hende som hun kunne hælde lidt af i gryden. han smilte dog drillende til hende "Det er jo op til dig, hvis patienter føler du gør det godt så vil deres familier sikket betale lidt ekstra til dig" sagde han roligt for det var da en mulighed, hvis hun altså ville tjene hendes egene penge, selvom han mente det var meget nemmere at bruge zills penge hvis det altså var han fik nogle udover når hun udførte noget arbejde.
|
|
|
Post by crystal on Apr 27, 2010 18:44:33 GMT 1
"jeg kan da lige flirte lidt med drengende så får jeg sikert en masse penge ud af det"grinte hun bare for sig selv og greb posen. og puttede også lidt af det i den. før hun satte sig lidt mere sidelænds så hun bedre kunne se ham. og smilte bare for sig selv. mens hun sad og ventede på de næste ting der skulle i gryden. hun ville enligt ike bruge sin mors penge efter som hun bedst kunne lide at bruge selv tjendte penge.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 28, 2010 9:08:58 GMT 1
"Mind mig om at placere dig på en etage med Nirelianer, for flirter du for meget med Darklianer så ender det sikkert med en voldtægt" sagde han roligt bare for at give et billede af hvordan folkene var og at man skulle passe på med dem fra Darklia hvilket han normalt ikke gik op i, men han ville få sådan en skidebalde hvis det skete for crys.. "Når ja det var forresten tvehorns pulver du puttede i, det kan du kun få på det sorte marked" forklarede han for hvis man brugte tvehorn så blev man nødt til at tage på det sorte marked eftersom Nirelianer ikke ville dræbe dyret det tilhørte som en Darklia ville men det var igen en sjældent ting. "Der er ikke flere ting at proppe i, men du skal med ud en dag ved en fuldmåne for at få den næste ingredisen, det er først fuldmåne om 6 dage."
|
|
|
Post by crystal on Apr 28, 2010 12:26:49 GMT 1
"som om de kan voldtage mig ash. jeg er ike en lille pige. mænd skrammer mig ike. og hvis nongle prøver på noget. ender de da bare på skadestuen. hov der er de jo allerede"fniste hun bare for sig selv og nikkede så og rejste sig så op og strekte sig "ved fuldmåne om seks dage fint. så hænger du på mig i de seks dage"sagde hun en smulr edrilledne og spreng så med det samme på ham for at vælte ham om kuld. bare for at lave noget før han ville proppe alle mulige eliksir i hende. det skulle nok blive sjovt. når han da endelig gjorde det "og det ender bare med jeg kommer med et uheld til at slå en eller anden fra Nirelia hvis de tirre mig nok"sagde hun ganske klogt efter som hun ike var bedste venner med folk fra Nirelia mere. efter hendes lille møde med ham elveren.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 28, 2010 12:45:50 GMT 1
Ash grinte af hende da han blev overfaldt, men faldt bare ned på røven og ned at lægge, inden han hurtigt fik vendt dem rundt så han var øverst med et drillende smil "Du kommer selv til at lappe de personer du skader og de ekstra skader bliver trukket fra i din løn, hvilket vil sige jeg vil få ekstra og du vil få meget mindre" sagde han mindre truende dog tydeligt i drilleri selvom han mente det men han ville da ikke have noget imod nogle ekstra ting, det kunne jo altid bruges til et eller andet.
|
|
|
Post by crystal on Apr 28, 2010 12:50:20 GMT 1
"ej skod så får du mere end mig og det er ike oka"peb hun klagende og daskede ham drillende på låret. før hun fik viklet sine ben omkirng hans ene arm og prøvede at få ham af på den måde. men det virkede ike serligt godt for hende så hun puffede ham da bare i siden og trak til med bene så han ville falde på siden. og kunne lige med nød og næppe stikke af og spreng med det samme på ham igen. og lagde satte sig bare på hans brystkasse. og maste sine ven mod hans side. ike serlig hårdt så det ville ike gøre ondt på ham. så strekte hun sig bare og lagde armende over siden. og kiggede ned på ham . og grinte bare for sig selv "så duh fanget tag den"hvinede hun griende.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 28, 2010 12:56:19 GMT 1
Han gjorde da modstand mod det hun gjorde men ikke særlig overbevisende for han havde det sjovt med hun kæmpede sådan imod ham, selvom de faktisk havde andre ting at lave. Han kunne ikke lade være med at grine af hende for hun var da fyldt med energi men han skulle vidst lige sætte hende på plads på et tidspunkt "Jamen er jeg fanget kan vi ikke afprøve den færdige eliksir, så kan du ikke bruge hårene" sagde han grinede for det var jo sandt nok, hun måtte jo give slip på ham hvis de skulle prøve den
|
|
|
Post by crystal on Apr 28, 2010 12:59:08 GMT 1
hun abnede svagt og så bare en smule drillende på ham "det kan da godt vente lidt lige nu vil jeg da lige lege lidt med dig"sagde hun så abre drillende og prikkede ham leende mellem øjnende. mens hun var ved at blive enige med sig selv i om hun skulle lege frækt med ham eller bare lege. for hun så ham jo enligt lidt som en store bror.
|
|