Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 6, 2012 17:12:50 GMT 1
"Sådan føltes det nu ikke da jeg havde smidt min kjole." Grinte hun bare, med lidt hån i toneleget, for hans hænder var da så fint på hendes krop, dog ganske uskyldigt i hans nussen. Det kunne have gået to veje og han ville jo nok have været gladeste hvis det havde været den anden i stedet for tortur, men det havde hun ikke, så derfor var det blevet torturen. Dog stoppede hun lidt op, hun vendte hovedet mod døren, indtog den bestemte duft der fik hendes øjne til at spærre en smugle op. Her måtte hun forholde sig roligt, hun var nød til at overskygge duften af sig selv, derfor endte hun med at styrte mod Rai igen. Denne gang for at flænse ham på tværs hen over maven, der skulle mere blod til og gerne helt nyt. Selena kunne jo ikke lade være med at smile, for hun elskede at gøre andre ondt, specielt når nogen prøvede at skjule det. For smerte ville altid være åbenlyst, ingen ville kunne skjule den helt igennem og det morede hende at se folk gøre et forsøg. Hvis han var klog ville han søge mod sengen igen, for hun kunne sagtens være sødere ved ham, men når han ville flygte var hun sådan set mere ude på at gøre sådan at han knapt ville kunne røre en muskel på sig.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Mar 6, 2012 18:10:16 GMT 1
På sin vis havde han jo bedt hende om at smide kjolen, så han var muligvis knap så uskyldig igen, men alligevel ønskede han ikke at havne i mere ballade, så han ville egentlig bare gerne væk fra hende. "Det skulle jo gerne være fair?" sagde han ganske roligt og holdt øjnene mod hende, da han var bange for hvad hun kunne finde på, som det næste, eftersom at hun ikke havde tænkt sig at stoppe før at han sikkert lå bevidstløs og ikke kunne bevæge sig mere, men alligevel ville han ønske at han ville kunne finde ud af, hvordan han kunne stoppe hende. Rai så en smule undrende på hende, da hun valgte at stoppe op og vende sig mod døren, hvad var det hun kunne lugte, som han ikke selv opfangede? Dog stivnede han mere eller mindre, da hun igen vendte sig mod ham. Hvad havde hun tænkt sig? "Er det ikke muligt at finde noget andet legetøj?" spurgte han en anelse forsigtigt, før at hun for alvor kom tæt nok på ham. Dog valgte han at søge mod sengen igen, selvom han lidt havde en fornemmelse af, at han bare løb rundt i ring, så ville han bare væk fra hendes negle.. Han sukkede let, da han kunne mærke hendes negle mod hans ryg. Det var jo klart, at hun ville ramme hans ryg, når han vendte sig mod sengen. Han faldt ned på knæ foran sengen og tog sig en smule til ryggen..
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 6, 2012 18:25:43 GMT 1
At hun fik ramt ham gjorde hende nu mere lettet, for duften af blod blev kun tydeligere. Selvom hun stadig kunne dufte ham, hendes blik var lidt uroligt, det vilde var sådan set lidt forsvundet. Hvorfor pokker, af alle steder hun kunne være, så kom han her? Selena kunne lugte sin far, og hun ville ikke have at han skulle se hende igen, nogensinde, med mindre hun havde noget at tvære i hans fjæs, men så langt var hun slet ikke noget endnu. Dog prøvede hun at holde hovedet koldt, hun kom helt hen til ham som han egentlig sad perfekt der ved sengen. Hendes pisk lå ikke så langt fra dem, men hun ville ikke bruge den nu. I stedet satte hun sig bare ned til ham, for at blande deres lugte sammen som den strøg ned i kroen. Hun satte sig op af sengen og så så bare opgivende på ham. Hvorfor skulle han også lige komme her, nu kunne hun ikke konsentrere sig om at have det sjovt og torturere Rai. Et sted ville hun nu gerne møde ham igen, men han ville nok stikke halen mellem benene og flygte. "Du er heldig, den her gang......" Mumlede hun irriteret, hun bankede hovedet ind mod sengen og så op mod loftet, måske skulle hun bare tage og forsætte, selvom det var svært. Selena var lidt splittet, nej, han havde ædelagt det for hende og nu kunne hun kun tænke over hvad der skulle til for at hun blev mere end bare en ballademager. Roligt rejste hun sig og tog sin kjole, samt sin kutte og pisken. Det lagde hun sammen i en bunke i sin favn og bagefter ned under dynen i sengen. Det lugtede jo langt væk af hende. "Er du sikker på du ikke vil lege, hvis jeg nu er lidt sødere?" Spurgte hun så med et drillende smil, for helt ædelagt skulle hendes humør nu ikke være, men han skulle forsvinde før hun kunne drille Rai mere.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Mar 6, 2012 18:44:19 GMT 1
Det hele virkede som forandret, men han havde da ikke gjort noget eller havde han? I hvert fald håbede han blot på, at han ville kunne finde ud af hvad det var, så han måske kunne bruge det imod hende. Dog var han en smule lettet over, at hun ikke valgte at fortsætte sin tortur, så han kunne få ro til at samle kræfterne igen. Han så ned i sengen og lukkede øjnene, da han kunne høre at hun kom tættere på ham, dog var han ikke sikker på hvad der ville ske, derfor forventede han det værste. "Denne gang er sidste gang, jeg lader mig lokke af din skikkelse" sagde han lettere koldt, da hun valgte at sætte sig på sengen, selvom der faktisk var en grund til det, så kunne han ikke rigtig se sammenhængen, men lettet var han, derfor slappede han også mere af i sine muskler, så han ikke var så anspændt. Rai så en smule op i loftet og lagde hovedet mod sengen, før at han for alvor slappede helt af. Han fik dog et mindre chok, da hun bankede hovedet ind mod sengen, derfor stirrede han blot undrende på hende, før at et mindre smil viste sig, det forsvandt dog ganske hurtigt, og han lagde hovedet mod sengen igen. Han valgte ikke at gøre det helt store, da hun rejste sig op for at samle sine ting op, Rai havde egentlig glemt hendes pisk, men da han fik et glimt af dem, trak han sig en smule sammen. Den havde hun vel ikke tænkt sig at benytte sig af? Da hun gemte det under sengen, så han blot mere forvirret på hende, som om hun virkelig havde slået hovedet voldsomt og var blevet en helt anden. "Jeg er klog nok til at vide, at jeg ikke skal lege med en kvinde som dig.." sagde han en anelse koldt og vendte blikket væk fra hende imod døren. Han vidste jo ikke rigtig hvad der var på spil, men han kunne vel også godt være ligeglad?
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 8, 2012 22:38:41 GMT 1
Der gik noget tid før hun bare så meget som rykkede på sig, hun smilte dog da hun kunne lugte sin far forlade stedet igen, det ville heller ikke ligne ham at være et sted som dette. Det var han vel alt for fin til, store fjols. Hun så mod Rai igen med et lettere lusket smil, hendes humør til at bruge sin pisk var faktisk steget en del. Hendes lange fingre fik fat i pisken som hun ellers så fint havde gemt, oven i det, tog hun også kutten, fandt det fine tilbehør til og rejste sig. Her begyndte hun så at gå og nynne som en eller anden sindssyg mens hun pyntede pisken med flere haler som havde pikke for enden til at flænse ting op. Hun havde faktisk en gang pisket så hårdt at hun havde flået en mands kæbe af, hun blev helt overrasket men også ellevild. Selena havde ryggen til Rai, men vendte sig så rundt da hun var færdig med at sætte pikkene på. Roligt lod hun halerne falde til gulvet som hun selv stod med et godt greb om skaftet. Hendes blik var lokkende igen, hun bed sig i læben og kunne ikke dy sig for at vise hvad hun faktisk kunne med pisken her. Så hun valgte at svinge den, det smæld det gav var højt og man så pikkene sidde godt fast i væggens tapet, da hun gjorde en voldsom bevægelse med sit håndled, så man pikkene flæse hen af væggen og efterlade tapet og noget af væggen total smadret. Et lille tilfreds grin kom fra hende, hun kyssede pisken blidt. "Hvor har mor savnet dig!" Hviskede hun til pisken og lod fingrene stryge ned af den, så så hun spørgende mod Rai, som forventede hun at han ville sige ja eller nej til en tur med pisken. Mest af alt bare for at se ham reagere, for hun var vel egentlig rimelig sindssyg.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Mar 8, 2012 23:01:51 GMT 1
Rai gispede en smule efter vejret, da han endnu ikke var kommet over chokket, fordi hun både forandrede sig så hurtigt, men samtidig også fordi han lige pludselig var kommet i tanke om pisken. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle stille op, men han forsøgte dog at søge op i sengen, da hun lige pludselig skiftede humør endnu en gang. Hvad havde den kvinde gang i? "Skal vi ikke sige at det er nok for idag?" spurgte han stille og roligt, da han i det mindste kunne gøre et forsøg på at slippe udenom de værste smerter, selvom hun tydeligvis havde noget andet i tankerne, da hun først vendte ryggen til ham og samlede pisken op. Pis også! Han kiggede sig en smule omkring, hvorefter han rejste sig op og søgte hen mod døren. Han vendte sig kort om mod hende, hvor han blot kunne se at hun var i færd med at gøre pisken klar til den helt store omgang. Rai sank en større klump og sukkede kort før at han så hvordan hun kunne håndtere pisken. Han rystede blot på hovedet og der gik heller ikke lang tid før at han greb ud efter håndtaget for at løbe ud på gangen. *Jeg skal ikke behandles som en slave.. Så hellere stikke halen mellem benene* tænkte han blot som han styrtede ud af værelset, dog gik det lige pludselig op for ham, at han endnu ikke havde fået fat på sine bukser også derfor gik han i stå.. Han sukkede let og vendet blikket mod værelset. Skulle han gå tilbage?
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 8, 2012 23:10:13 GMT 1
At han valgte at flygte fik hende blot til at grine, for det så sjovt ud af en voksen mand stak halen mellem benene og så når han intet tøj havde på. Til hver en tid kunne han vel forvandle sig, men han tænkte nok ikke så langt, typisk mænd et sted. Selena lagde pisken pænt sammen inden hun lagde den, så løb hun ellers i sin overnaturlige hastighed ud foran ham, et par var lige kommet op af trapperne og så på de tog i undertøj, de var fulde og fniste bare som de gik forbi. Selena gjorde sit for at tage fat i ham og presse ham op af væggen lige ved siden af døren ind til hans værelse som hun havde været så sød at ødelægge, kun for at slikke ham provokerende op af kinden med et ondt smil på læben inden hun hviskede. "Se så og kom tilbage med dig, nok er du færdig med mig, men jeg er bestemt ikke færdig med dig, om jeg så skal binde dig til sengen!" Hendes stemme var fast og hård, dog var der stadig noget forførende over den. Blikket var intenst, hun nød det og det kunne virkelig ses på hende, et sted nød hun det jo lidt for meget. Hvordan Rai havde det når hun engang var færdig, var ikke til at sige, for hun skulle da have sin morskab. Hendes hånd greb fat i hans skulder som hun så fint ville gøre ham ind i værelset igen og lukke døren efter dem. "Du har da lidt valg muligheder, selvom du ikke vil kunne lide nogen af dem. Et, jeg kunne jo dræne dig for blod og få det hele overstået. To, jeg kunne forsætte med at lege med min pisk. Eller tre, du kunne behage mig lidt, jeg har ikke haft tid til at lade nogen forgude min krop og dit blik var da sagt rigeligt om din mening om min krop." Kom det roligt fra hende, faktisk var hun vældig gavmild, selvom hun nok kom til at gøre mindst en af tingene om han ville det eller ej, men det behøvede han jo ikke at vide.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Mar 9, 2012 9:14:44 GMT 1
Han blev jo nød til at stikke af, da han ikke ønskede at blive mere involveret i hendes lege, da han bestemt ikke brød sig om dem, netop fordi hun kom alt for tæt på ham. Selvfølgelig kunne han have forvandlet sig, men så ville han også have et forklarings problem, så snart at han forvandlede sig tilbage igen. Men på den anden side, så havde han nu heller ikke forventet, at hun bare ville lade ham gå, samtidig med at det ikke ville være muligt for ham at løbe fra hende. Da hun dukkede op foran ham sukkede han blot og forsøgte at søge væk fra hendes blik, selvom han godt vidste, at han næppe ville kunne undgå hendes selskab. Da hun tog fat i ham og pressede ham op imod væggen, lagde han sine hænder rundt om hendes arme blot for at forsøge at få hende til at give slip i ham. Han så dog ind i hendes øjne, men lukkede øjnene, da hun valgte at slikke ham op af kinden. Hvilket resulterede i, at han sukkede en smule ved tanken. "Jeg er altså ikke noget legetøj.." sagde han irriteret og forsøgte stadig at få hende til at give slip på ham, men han kunne godt fornemme på situationen, at han næppe ville slippe for hende, medmindre at han virkelig lod hende behandle ham, som hun havde lyst til. Rai gjorde modstand, da hun tog fat i hans skulder for at gå ind på værelset. Det kunne godt være at han opførte sig en smule som et barn, der bare ikke ville inde på sit værelse, men han vidste jo godt hvad det ville ende med.. Men da de endelig kom ind på værelset forsøgte han at søge ud mod badeværelset blot for at tage sit tøj på. "Og hvad hvis jeg nægter at vælge?" sagde han irriteret, da han følte sig som en fange i et bur, der blot skulle gøre hvad der blev sagt. Han sætte sig ned på gulvet i badeværelset og tog sig til hoften, da det kun gjorde mere ondt.. Han knurrede hænderne sammen og rejste sig op for at gå ind til hende igen. Han lagde armene en smule over kors og vidste egentlig ikke hvad han skulle stille op. Rai rystede en smule på hovedet og forsøgte at tage en beslutning, selvom han virkelig ikke brød sig om det. "Men hvis jeg skal vælge, ville jeg nok foretrække nummer 2" sagde han en smule hånligt, ligesom for at sige, at han ikke ønskede at behage hende, men faktisk hellere ville have pisken.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 11, 2012 22:14:27 GMT 1
Et sted legede han bare med ilden, rettelse, han pustede til den og gjorde den plussede op lige i ansigtet på ham. Selena havde bare endnu mere lyst til at behage sig selv, og det var at torturere ham og selv få nydelse ved dette. Sex og tortur gik meget ud på det samme for hende, at torturer kunne faktisk føre til en orgasme for hende, en sygelig ting, men sådan var hun nu en gang. Hendes blik var roligt og lokkende, hun bed sig i læben og gik roligt hen til ham, hun havde lyst til at smide ham ned på sengen og kysse ham, bare fordi hun kunne og fordi at han ville hade det og se det som tortur i sig selv. Derfor greb hun ud efter ham for at gøre dette, hendes lyst til at være så modbydelig som overhovedet mulig var stor. Lige nu skulle det bare gå ud over ham, og hun havde fået ham til at se anderledes på hende, så uanset hvad hun gjorde ved ham, ville han næppe syntes om det, med mindre han virkelig overraskede hende og skiftede fuldstændig, hun tvivlede dog virkelig. "Jeg kunne jo give dig lidt af det hele, lidt tortur, blandet med sex og dig efterladt halvdød." Kom det en smugle hårdt og koldt fra hende, for han skulle opfører sig pænt. Selena's trang til at føle sig ønsket var meget stor, hun elskede hvis folk så hende som en gudinde, mand eller kvinde, hun elskede det hele. Så han skulle passe på med at prikke sådan til hende.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Mar 12, 2012 9:22:18 GMT 1
Måske havde han grebet situationen en smule forkert an, da han jo egentlig burde have vidst, at hun blot ønskede at gøre situationen værre for ham og det ville da helt klart være lettest at gå imod hans valg? Det skulle han muligvis have tænkt en smule mere over, før at han havde taget et valg. Men det var tilsyneladende for sent at trække sin beslutning tilbage, derfor valgte han blot at holde et vågent øje med hende, så hendes bevægelser ikke ville komme bagpå ham. Rai trak sig en smule længere op imod væggen, da hun nærmede sig ham, selvfølgelig kunne han ikke bare stikke af, men det ville også være dumt ikke at gøre noget? Han valgte også at sætte sig op i sengen, dog med ryggen helt op imod væggen, imens at han blik hvilede mod hende. Han forsøgte ikke at komme med en alt for voldsom reaktion, selvom han ikke kunne holde tanken tilbage, om hvad hun nu kunne finde på. Han lukkede øjnene, da hun greb ud efter ham og pressede sig selv tættere op imod væggen. Han skulle aldrig nogensinde være gået ind på kroen, det havde været så meget lettere, hvis han bare var taget tilbage til slottet for at pleje sit sår.. Rai endte med at ryste en smule på hovedet.. "Det har jeg ikke fortjent" sagde han stille og vendte blikket mod sengen, selvom han inderst inde godt vidste, at han næppe ville kunne løbe fra situationen, men hvad var i grunden værst? At blive tortureret af Selena eller vende tilbage til Drazilla på slottet? Han endte med at synke en klump ved tanken, selvom Drazilla's reaktion sikkert ville være værst for ham. Måske Selena bare skulle gøre det af med ham?
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 12, 2012 11:35:03 GMT 1
Det var faktisk sjældent hun slog nogen ihjel med mindre de var føde eller hun var virkelig vred, for det var sjovest at lade folk gå med ar på sjælen, specielt hvis man mødte dem igen og man kunne se rædslen i deres øjne. Hvilken fryd. Hendes blik var roligt, hun havde det egentlig meget godt, selvom at hans ord fik hende til at se undrende på ham, for nu blev hun lidt nysgerrig. Alle havde da på en eller anden måde fortjent sådan noget her, men så igen, de fleste tænkte jo de ikke havde det, men at sige det højt var noget helt andet. "Hvad får dig til at tro du ikke har fortjent det? Du har vel gjort dine ting i livet der gør de bider dig i røven gennem mig." Kom det en smugle spydigt fra hende, hun elskede faktisk at gøre uskyldige fortræd, men ham her virkede langt fra så uskyldig som han kunne virke af og til. Selena vidste ikke hvad det var, men hun havde det faktisk rart med at snakke med nogen en gang imellem og hun ændrede sig tit 180 grader, som var hun styret af to forskellige personer. Den ene var koldt og hård, den anden havde faktisk en smugle følelse med sig og lidt nysgerrighed. Måske var hun ensom, men hun tænkte sådan set aldrig rigtig over det. Alting virkede lidt forvirrende oppe i hendes hoved, så hun lukkede det altid ude for ikke at miste fokus på omverdenen.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Mar 12, 2012 12:25:38 GMT 1
Måske de bare var kommet skævt ind på hinanden? Det kunne da godt være, at Rai skulle gore et forsøg på at rede sig ud af situationen, eftersom at han ville blive meget taknemmelig, hvis han blot kom væk fra hende med livet I behold. Det var dog ikke det eneste der godt kunne genere ham ved situationen. Han var jo bogstaveligtalt fanget i hendes selskab. Et mindre suk forlod hans læber, da hun tilsyneladende havde forstået hans ord på en helt anden made, end han rent faktisk havde ment dem. Han havde selvfølgelig hentydet til hendes mindre ide, om at han skulle behage hende. Fordi selvfølgelig havde han fortjent at blive tortureret, men han ville nok hellere have Drazilla til at gore det. Dog kunne han næppe komme ud af dette øjeblik, så han matte vel bare være en lille smule ærlig. ”Tortur og hvad du ellers kan finde på, har jeg vel på sin vis fortjent, selvom jeg allerede har afsonet min straf..” Sagde han blot Ganske koldt og vendte blikket væk fra hende, da han sagtens kunne huske de dage, som han skulle tilbringe i en lænke, i tronsalen.. Uden mulighed for at snakke med andre, hvilket han tydeligvis havde et behov for, da han sjældent kunne gå i flere dage uden kontakt til andre. Det var bestemt ikke noget der havde styrket hans psyke, nej, det havde nok blot gjort ham svagere.. Noget han så inderligt hadede. Rai valgte dog at rejse sig op og gå helt hen til hende med et let smil på læben. ”Jeg har ikke fortjent at skulle behage en kvinde, som dem.. ” Sagde han med et roligt smil på læben, selvom han egentlig havde forestillet sig, at han ville have sagt noget helt andet.. Som for eksempel at nævne, hvordan han havde afsonet sin straf, hvilket sikkert ikke kunne interessere hende mindre end hun allerede interesserede sig for ham. Han var jo blot noget legetøj i hendes øjne, som skulle bruges til at tilfredsstille hendes behov..
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 12, 2012 12:34:51 GMT 1
At han havde afsonet sin straf fik hende til at ligge hovedet på skrå, var han en af Drazillas små tjenere? Tanken fik hende til at smile lidt, for se der var en kvinde at se op til og frygte. Var det derfor han var som han var? Et sted kunne hun godt forstille sig hvor forvirrende og underligt det måtte være at skulle leve tæt op af dronningen, men så igen, så meget havde hun heller ikke hørt om hende, kun de rygter der nu løb rundt omkring. De var rimelig ens, så et godt præg på landet havde hun da. Hvordan han kunne sige noget lignende det han gjorde forstod hun ikke og egentlig fik hun ikke tænkt så meget, for hun blev vred, faktisk rassende og langede ud efter ham med al sin styrke, hvilket var rimelig meget af en fuldblods som var omkring de 1100 år gammel. Plus hun jo praktiserede sin styrke og prøvede at blive stærkere konstant. Han ønskede da vidst ikke rigtig at slippe levende derfra, for hans chancer blev da mindre og mindre. Lige så snart Selena blev vred, så hun rødt, så skulle der egentlig bare slåes ihjel. Vreden boblede egentlig i hende, det kunne ses i hendes blik, men også i kropsholdningen, da hun knugede sine hænder meget hårdt sammen. Det havde været noget tid siden hun havde fundet en som virkelig var hende værdig, det ville sige, ikke mange havde set hende som den gudinde hun ville ses for og når han så lukkede sådan noget pis ud, kunne hun ike mere. De lange negle borede sig ind i hendes egen hus, men hun ikke så meget som ænsede det da vreden overtog alt. Hendes blod dryppede ned fra håndfladerne gennem hendes fingre og ned på gulvet. Der var ikke engang nogen ord det skulle komme fra hende, for der var ingen ord der beskrev hendes rasserianfald. Ingen!
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Mar 12, 2012 12:56:12 GMT 1
Ikke nok med at han var en af Drazilla’s tjenere, han var også hendes personlige tjener, hvilket jo betød, at han gerne skulle opvarte hende, når det passede hende, hvilket han ikke altid havde formået, derfor endte det også galt.. Rai vidste udmærket godt, hvordan det var at være I nærheden af Drazilla, netop fordi han efterhånden havde prøvet lidt af hvert både på godt og på ondt. Men hendes reaktion kom fuldstændig bag på ham, sådan at han slet ikke vidste hvad han skulle stille op.. Han nåede kun at lukke øjnene, før at han mærkede hendes hænder mod sin krop, hvorefter han endte med at ramme muren hårdt.. Heldigvis for ham faldt han ned i sengen og var mere eller mindre bevidstløs.. Det var helt klart ikke hans dag, han skulle med sikkerhed være blevet væk fra kroen. Efter noget tid lykkedes det ham at komme til sig selv, selvom han faktisk vågnede op til et utrolig skræmmende syn. Et gisp forlod hans læber, da han lod sit blik glide op imod Selena.. Hun så tydeligvis ikke særlig glad ud, samtidig med at han ikke vidste hvad han nu skulle stille op, fordi hun ville med sikkerhed ikke lade ham gå nu. Med besvær fik han sat sig op i sengen og lukkede øjnene hårdt sammen af smerte.. eftersom at kroens vægge var lavet i træ og hendes styrke havde smidt ham ind i væggen, havde det resulteret i, at nogle brædder var knækket over og blevet presset lige ind i hans ryg, dermed havde det efterladt et stort åbenbart sår. ”Jeg.. Beder dig..” Sagde han en smule håbløs, da han var ret sikker på, at hun ikke en gang ville lytte til hans ord, nu hvor han jo nærmest havde fornærmet hende.. Han lod en hånd glide om på ryggen for at dække såret til med hånden. Dette betød bare at den hvide skjorte igen var blevet blodrød. Noget der ikke passede ham, langt fra! Han var kommet der ud, hvor han ikke længere kunne bunde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Mar 12, 2012 13:07:07 GMT 1
Fornærmet var nok ikke ordet, for hun følte sig mere end fornærmet, der var bare lige en knap han havde trykket på som ikke skulle trykkes på. Hendes negle trak sig rolig ud af hendes egne håndflader, hun så mod ham med et koldt blik, hendes humør havde bestemt ikke været til det der. Selena gik helt hen til sengen og satte sig bare på den for at stirre koldt og hårdt på ham, hendes bryst hævede sig roligt op og ned, hun havde jo reageret nu, men det var nu sjovt at høre ham bede. Hendes blik kunne skære igennem alt lige nu, hun var stadig oppe og køre, men viste det ikke så tydeligt. I stedet ville hun køre lidt psykisk på ham, i form af hun bare sad og stirrede sådan på ham rimelig længe. Hendes tunge gled hen over hendes læber igen inden hun lukkede øjnene og man kunne tydeligt se på hende at det var for at nyde duften af blod. Så endte hun med at kravle lidt frem, hendes hænder var allerede healet, hun kom helt tæt på ham og så så overvejende på ham, inden hun så satte sig igen, lidt til siden med benen til højre for sig. "Se nu der, du må da ikke gøre mig vred, det ender galt. Desuden, tænk hvis der skete noget med dit kære lille ansigt. Det ville være en skam." Faktisk, virkede hun uhyggelig rolig lige nu, som kunne hun sprænge ud i rasseri igen hvert øjeblik. Selena satte sig dog til at stirre på ham igen, hendes hænder havde hun fået tørret af i sengetøjet i sin kravlen mod ham, så der var ikke så meget blod at se mere. Dog måtte hun indrømme at duften af blod dragede hende og hun havde da lyst til at smage, selvom hun nok burde tage den med ro, for ellers levede han ikke længe. Og hun havde jo fået lidt fra ham tidligere. At slaget havde været så hårdt var ikke kommet bag på hende, kun det at hun faktisk så rødt og udførte handlingen uden så meget som at tænke sig om. Men sådan var det vel når bærget flød over?
|
|