|
Post by Nireksa Daisy on Aug 1, 2012 15:37:26 GMT 1
Hun slog hånden for munden som han fik et chok og væltede om. ”Undskyld undskyld undskyld” sagde hun forfærdet over at have dummet sig så meget at han muligvis var kommet til skade. Heldigvis kom han hurtigt på benene og udover at være dækket af mad og nogle enkelte fjer så han da ud til at have det glimrende. ”Ehm… det var ikke med vilje” undskyldte hun igen og rødmede svagt ved hans bemærkning om at kærlighed gav vinger. ”Det må du vel” svarede hun som han spurgte om han måtte beholde fjerene. Hun nikkede blot da han spurgte om han måtte mærke, det kunne der vel ikke ske noget ved derfor lod hun ham berøre hendes vinger. Det føltes rart, igen var det underligt for folk havde været ret brutale ved hendes vinger, så den slags næsten forsigtige berøringer var ret dejlige.
|
|
|
Post by haze on Aug 1, 2012 15:44:02 GMT 1
Hazes hånd kørte rolige hen af de fine fjer han hadet ikke set noget så smukt før i sit liv jo altså hinden en lille smule rømde kom frem for ham han viste det ville blive svært for dem for hun hadet jo nok mange hun skulle besøge stille kørte haze hånden ned og om kring hindens mave mens han gav hinden et kys på kinden og nusset den bøde mave øren var lagt helt ned og som det hun sagde smilte haze bare " jeg er oki jeg hved godt det ikke var med vilie " et stille og varmt smil var kommet over ham
Enlgie smile lykken til ham han følte sig så glad sammen med Daisy og den glæde hun kunne give til han så på morgen boret " når så har jeg da lidt at gå i gang med til sener " kom det grine fra haze som lod sin hånd gilde ned mod hindens og prøvet at Krysde hindens finger med hans
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Sept 27, 2012 14:54:57 GMT 1
Hun så stadig undskyldende på ham. Det havde virkelig ikke været hendes mening at gøre ham fortræd, og det der var sket var lige så meget kommet bag på hende som på ham. Hun smilede svagt som han sagde at han var okay, og hun nikkede. Hendes blik forlod ham ikke, ikke et øjeblik. Han strejfede hendes mave, og hun sagde intet, lod ham blot gøre det. Ved hans efterfølgende ord kastede hun et blik hen over bordet og nikkede svagt. Hun så ned på deres hænder som han flettede sine fingre ind i hendes og hun smilede atter igen ”Jeg må i gang med arbejdet” hviskede hun svagt og undskyldende, men hun måtte virkelig tage på arbejde nu.
|
|
|
Post by haze on Sept 27, 2012 15:18:02 GMT 1
Haze smilte stille helle han krop føltes slap han lage kinden ind til Nireksa og visket blidt til hinden " jeg ved det jeg må selv af sted jeg skal på rute med de ander i dag " stille suk kom fra ham efter så længe så følte han sig glad inden i han gav hinden et kys på munden og lage øren ned da han nød det hun var virklige en guds gave " skyd dig tilbage jeg venter på dig " et stille og tilfads smil kom fra ham han ville i værfald bede for hinden i de dage hun ny måtte være væk han tog en hals kede med en lille blå Crystal i " her jeg... håber du ville bære den.. så føltes det ikke at vi er så langt væk fra hinaden " haze smilte og rate den stille over til Nireksas hånd
|
|
|
Post by Nireksa Daisy on Sept 27, 2012 15:21:32 GMT 1
Det kriblede i hendes hud som hans kind lagde sig mod hendes og han blidt hviskede i hendes øre. Hun nikkede blot svagt. Snart berørte hans læber hendes egne og hun gengældte blidt og kærligt kysset inden det atter blev brudt. ”Jeg skal forsøge” svarede hun og tog imod halskæden han rakte hende. forsigtigt tog hun den på, lod hånde berøre stenen blidt inden hun så på ham igen. ”Vi ses om ikke så længe” sagde hun, kyssede ham blidt på kinden og forlod det fine lille hus.
///out
|
|