|
Post by Fahim Zacharis on May 6, 2012 15:40:24 GMT 1
Megan gik rigtigt og morede sig med rengøringen som hun svang med hofterne i takt med musikken i hendes hoved og hendes halens tørren af mens hun selv tørrede af med kluden i hånden. Men dette var selvfølgelig lige indtil der ikke rigtigt var mere at gøre rent i rummet for så gik hun videre til næste men hun kunne ikke rigtigt finde noget at gøre rent der så hun gik bare ned i køkkenet, hvor hun dog fik vasket halen meget kort bare så den ikke var alt for støvet inden hun gik i gang med at hjælpe nogen af de andre med at forberede nogle af tingene til aftensmaden, mens nogen af de andre slavepiger gik ud for at gøre rent andre steder eller samle grønsager eller hvad de nu blev sat til. Det var dog kun indtil en anden slave kom ud i køkkenet og sagde greven var tørstig, der blev der hurtigt anrettet en bakke med forskellige drikkevarer, som blandt andet brændevinen han holdt meget af men også noget almindeligt vand og endelig til sidst noget vand med bærsaft, som Megan blev sendt ud med, derfor fulgte hun efter slaven der havde givet besked, så hun kom roligt gående med bakken i hånden mens den anden slave åbnede diverse døre for hende så hun ikke skulle tænke over det eller spilde nogen af de forskellige ting der var blevet anrettet til ham. Hun havde det stadig det glade og søde smil over hendes læber som hun gik ud i haven med bakken så han bare kunne tage hvad han ønskede, for hun virkede ikke rigtigt til at tage sig af at han ikke var helt påklædt eller svedte på den måde, eftersom hun bare passede hendes arbejde og slet ikke tænkte i de retninger.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 7, 2012 8:47:06 GMT 1
Vejret var skønt, han nød faktisk at stå her i bar overkrop og mærke vinden kærtegne hans fugtige overkrop, dog greb han ud efter håndklædet for at tørre sin glinsende krop. Et dejligt syn mødte ham, Megan, han skulle nu nok få hende der hvor han ønskede hende, men så igen, måske skulle han tage sig sammen og være Regina tro. Shade stod og så på Megan med et charmende og drømmende smil, inden han rystede lidt på hovedet og tog sig noget vand, for det var bedst når man havde svedt sådan. En brændevin skulle nyde, vandet skulle bare ned så han ikke fik det dårligt. Selvom det var lidt for sent, han var lidt svimmel og blev enig med sig selv om at det var godt for i dag. "Megan vil du bære brændevinen op på mit kontor?" Spurgte han roligt, hans stemme var blid og rar, han så på hende da hun var det smukkeste at se her, efter hans mening. Og da han intet havde af gøre her, gik han mod sit kammer for at tage et hurtigt bad og derefter skifte til det jakkesæt han havde haft på hele formiddagen.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 7, 2012 18:13:12 GMT 1
Man kunne på en måde godt se at Megan var uskyldig af tankegang for hun fniste ikke eller var videre genert på nogen måde, eftersom hun slet ikke tænkte på den måde overhovedet, også selvom hun tidligere havde vendt ryggen til ham da han havde klædt sig på, men hun ville jo heller ikke virke påtrængende eller uhøflig så hun gjorde jo bare som hun var opdraget med. ”Selvfølgelig hr. Greve, er der andet de vil have med op når det er?” spurgte hun roligt for hun ville jo gerne være sikker på at han ikke ville komme til at mangle andet når han skulle til at arbejde inden hun måske skulle op og lærer endnu mere, eller rettere hun håbede lidt at deres aften fra tidligere kunne forsætte for den havde da været yderst hyggelig selvom hun ikke helt havde været tryg ved ham men det var nok den charme som folk havde advaret hende meget om, men det skulle da ikke stoppe hende fordi hun ville lærer og Shade var jo den der havde tilbud at lære hende det.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 7, 2012 20:09:10 GMT 1
Sult var ikke det han havde mest af for tiden, han havde tanker kørende og det mistede han appetitten af. Derfor var det rimelig godt hun spurgte, hvis man så bort fra tanken om at han ønskede hende i serveret i sin seng. Shade smilte svagt charmerende, men ændrede det til et varmt og bedende smil. "Lidt frugt, ost, kiks, små snacks, jeg får ikke brug for aftensmad i aften. Og så må du gerne være hos mig tidligt i aften, hvis de kan undvære dit kønne ansigt i køkkenet, jeg vil gerne have lidt glæde af det." Kom det charmerende og varmt fra ham, inden han så lidt rundt for at sikre sig ingen så ham inden han lod to fingre glide blidt op af hendes hals og hage, inden han var gået op for at gøre sig klar til aftenen som skulle forsætte i hans kontor.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 7, 2012 20:22:33 GMT 1
Hun regnede med at han nok gerne ville have noget at spise, for hun var ikke helt sikker på hvornår han sidst havde fået noget at spise, men hun havde jo ikke ligefrem hørt han havde fået noget de sidste par timer så han måtte da være en smule sulten, hvilket også var grunden til at hun spurgte. ”Som de ønsker hr. Greve” svarede hun med et sødt smil, for han var jo den der bestemte, så måtte hun bare sige til de andre hvad han havde sagt, noget der nok ikke blev et større problem fordi de jo havde undværet hende indtil hun var kommet hertil så måtte de vel også kunne undvære hende lidt tidligere denne aften. Hun så dog en anelse nervøst på ham da han lod 2 fingre glide op af hendes hals, for hun vidste ikke helt hvad han var ude på men det kunne da umuligt være særlig godt, så hun blev helt nervøs om hjertet da hun så efter ham inden hun selv kort rystede på hovedet og gik tilbage til køkkenet hvor hun gav dem den besked som Shade var kommet med, men de kunne dog godt se at hun var lettere nervøs fordi hun ikke anede hvad der blev krævede af hende, da hun begyndte at hjælpe til i køkkenet, specielt fordi hun intet sagde eller smilede for den sags skyld men gjorde bare som der blev sagt indtil det var tid til at bringe tingene op til Shades kontor.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 7, 2012 20:36:59 GMT 1
Det havde på ingen måde været hans mening at skræmme hende, men han havde svært ved at holde sine fingre fra hende, specielt fordi at han vidste hvor mange problemer han fik hvis han blev opdaget af Regina eller nogen sladrede. Dog var det at leve farligt en ting han praktiserede en del, så han havde virkelig svært ved dette og når hun rendte rundt og var så dejlig uskyldig var det svært. Det var jo også derfor han havde fundet Toru spændende, jomfruer var altid sjove, for uanset hvad var man det bedste de havde prøvet, ja med mindre han måtte ty til andre metoder hvis han blev ved med at være ude af kontrol. Shade havde fået sit bad, fået sit tøj på og sad nu bag sit skrivebord med hovedet dybt begravet i sine hænder, det gjorde rimelig ondt efter han var så dum at glemme væsken, dagen for ham havde været for travl og hans tjenestefolk skulle tænke på sådan noget. Det var vildt han ikke var blevet vred, men han havde ikke haft overskudet da hans hoved trykkede en del, det spændte i hele hans krop. Han kom med et suk, kom hun ikke snart med det mad og brændevinen, han havde virkelig brug for et godt glas vin og mad, faktisk, så gad han ikke sidde her, han ville ned i pejsestuen. Så han rejste sig, kaldte på en tjener og pegede på de ting som skulle med af hans og hendes til deres lektion. Selv slog han stokken ned i gulvet for at tænde op i pejsen og satte sig ellers ned i stolen afventende, som han også bad dem om at give Megan besked og så efterlade ham alene.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 7, 2012 20:50:47 GMT 1
At Shade var vild med jomfruer vidste hun ikke ligefrem, selvom hun på en måde godt var klar over hun virkede meget sød og naiv som en jomfru, så kunne hun jo ikke ligefrem lave om på sig selv da hun ville have folk skulle elske hende som den hun var, og ikke den som hun måske skulle have givet sig ud for at være, hvis det bare havde gjort så hun kunne være blevet i fred. Ørene var lagt en smule tilbage som hun gik op imod Shades kontor men blev stoppet undervejs af en anden tjener som sagde hun skulle vende om og gå imod pejsestuen i stedet, noget der fik hende til at sukke meget stille og egentlig bare lod halen hænge, så der var ikke rigtigt noget glæde at se på hende, ikke den sædvanlige glæde som man ellers ville finde for hun var utroligt nervøs for hun havde ikke rigtigt forstået hans handling tidligere med at skulle kærtegne hende på den måde og så med den slags blik i øjnene, det var jo kun noget hun havde set mænd se på kvinder på som de gerne ville have, men der var dog et lille håb i hende om at dette ikke ville være sandt for hun ønskede ham ikke på den måde, men han var jo desværre herren så hvis han ville have det måtte hun bare gøre som han ville have, dog ville det gå en delt udover hendes sjæl. Hun kom til pejsestuen og bankede stille på døren, eftersom hun ikke bare gik ind i rummene når hun vidste at der var nogen derinde, så hun bankede bare stille på døren og ventede på at han ville sige noget så hun kunne træde ind med bakken i hånden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 8, 2012 6:42:53 GMT 1
I sin dejlige bløde stol sad han dejligt og så ind i ilden, han vidste godt selv han var gået over stregen tidligere, men han havde bare så svært ved at holde fingrene fra hende. Noget han vel måtte sige sandheden om, give hende en undskyldning. Så da det bankede på døren, rejste han sig roligt og så stadig ind i de dansende flammer. "Ja?" Kom det roligt fra ham, han havde en mere alvorlig mine på denne gang. Hendes ting lå foran pejsen, klar til hende så hun kunne lære, men Shade ville give hende valget, hvis hun ikke havde lyst denne aften, forstod han det godt og så ville han bare sidde her og drikke sig en lille pind i øret, nyde at slappe af. Hans døtre fik aftensmad uden ham igen denne dag, han vidste ikke lige hvorfor, men mad var ikke lige det han fandt fristende lige nu. Som han stod og ventede på hun kom ind, tænkte han godt og grundigt over sit ordvalg og lige som hun trådte ind af døren vendte han rundt, dog med blikket ned af, som skammede han sig. Dog var dette ikke tilfældet, men hvis hun troede på det, så ville det jo blot være perfekt. "Megan....... Jeg undskylder min opførsel tidligere, jeg havde ingen ret til at..... opføre mig på den måde. Jeg forstår godt hvis du vil springe i aften over, ja hvis ikke hele ugen. Og hvis du ikke ønsker at være i nærheden af mig, så kan jeg sagtens få det arangeret. Jeg ønsker selv at mine slaver har det godt her......." Hans stemme var bedrøvet og lidt lav, han så væk igen mod ilden og satte sig lidt opgivende ned i stolen, han var stadig i svimmel og satte en hånd til at massere sin egen pande.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 8, 2012 18:52:12 GMT 1
Hun nærmest listede ind i rummet med ørene lidt tilbage og et mindre bedrøvet blik i øjnene, så der var virkelig ikke meget glæde at se på hende, men hun var stadig pligtopfyldende selvom hun allermest havde lyst til at gemme sig nede i køkkenet og bare arbejde dernede for det vidste hun da hvad det var og hvordan tingene skulle foregå, i stedet for sådan forvirrende følelser hvor både sindet og hjertet modarbejdede hinanden. Hun gik stille ind i rummet og satte bakken med tingene på et af de mindre borde som var ryddet, for han skulle jo også have noget at spise selvom hun ikke var helt vild med at han skulle have noget alkohol for hun kendte jo godt til folks sind når de havde fået lidt at drikke, eller hun kendte ikke voldsomt meget til det udover det hun havde oplevet igennem et vindue. ”De er herren, de skal ikke undskylde overfor mig.. Deres opførsel overraskede mig men skræmte mig også på samme tid.. For det er noget jeg ville forvente en kæreste eller ens mand ville gøre, ikke ens herre..” svarede hun stille selvom det måske ikke var det hun skulle have sagt, men nu var det sagt og så måtte han jo gøre hvad han ville med det, for hun måtte jo bare adlyde hvis det var, selvom det ville knuse hendes hjerte meget og helt få hende til at opgive troen på at der fandtes gode mænd eller måske ville det helt få hende til at holde sig fra mænd, men dette kunne hun jo ikke vide når hun aldrig havde prøvet det, selvom hun havde håbet at den første mand hun skulle ligge med ville være en hun virkelig elskede, ikke en herre for hun ville jo altid kun se ham som en herre intet andet.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 8, 2012 20:42:50 GMT 1
Et suk kom fra ham, han greb ud efter sit glas og inden hun kunne nå af gøre noget, skænkede han selv et glas brændevin. Han tømte halvdelen af glasset og lukkede øjnene som han lænte sig tilbage og hvilede lidt i sit hoved, han åbnede så roligt øjnene og så på hende. Egentlig spillede han lidt på at det skulle være synd for ham, det passede ham faktisk fint at han virkelig havde det dårligt fysisk, for så virkede alting mere troværdigt. Shade lod blikket vie fra hende og ind mod de dansende flammer som mindede ham om nogle af de kvinder han havde set på et bordel. Sikke nogle hofter de kvinder havde. "Sandheden er, at du frister mig, nok er jeg van til smukke kvinder, men du....... ja der er bare noget helt specielt ved dig og det gør jeg har svært ved ikke at skulle give dig alt hvad du ønsker. Du er en slave og jeg er din herre og jeg bør slet ikke have det sådan her!" Mumlede han, for det var jo sandt, selvom han fik det til at lyde som om han var forelsket i hende, hvilket langt fra var tilfældet, måske i hendes krop, men det var bare for at prøve så ung og frisk en kvinde, en halbie. Shade tænkte lidt på Regina og ved tanken om hende og den følelse hun gav ham, den følelse som skræmte ham så frygteligt fik ham til at bunde glasset og stille det fra sig.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 9, 2012 16:47:08 GMT 1
Det at han selv skænkede hans brændevin, gav hende bare utroligt dårligt samvittighed fordi hun ikke havde passet hendes job ordentligt, selvom hun kun lige tænkte på delen med at skænke for ham, fordi det andet havde hun kort lykkeligt glemt men hun blev jo bare mindet om det ret hurtigt igen da han begyndte at snakke, selvom hun dog bare fik mere dårlig samvittighed så denne gang rev det virkelig i hende for at forsvinde så langt væk fra alt det her, så muligt. ”De giver mig dårlig samvittighed hr. Greve” sagde hun stille men det var jo sandheden for han sad virkelig og bare gav hende dårlig samvittighed, det virkede som om han var ude på det så hun til sidst ville give sig til ham, selvom hun stadig håbede lidt på at hun en dag ville kunne få en mand hun selv elskede og ikke en bare blive taget fordi ens herre havde l så hun til sidst ville give sig til ham, selvom hun stadig håbede lidt på at hun en dag ville kunne få en mand hun selv elskede og ikke en bare blive taget fordi ens herre havde lyst til at gøre det. ”Hvordan kan de vide hvad jeg ønsker når jeg ikke har fortalt nogen om det? Har de overvejet at de ting de tror jeg ønsker mig i livet nødvendigvis ikke er hvad jeg ønsker mig? ” hun bed sig nervøst i læben for man skulle jo ikke gå og stille spørgsmål til ens herre og da slet ikke sådan nogen, men igen han havde jo selv bragt det op med at han havde svært ved ikke at skulle give hende det hun ønskede sig, men hvordan kunne han vide hvad hun ønskede sig når hun aldrig havde nævnt det og de havde jo kun kendt hinanden i et par dage.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 9, 2012 20:25:45 GMT 1
Et sted begyndte hun at gå ham på, han greb lidt hårdt fat i armlænet og så stift ind i ilden, han greb så ud efter flasken og vendte bunden i vejret for at synke flere slurke i rap og sætte flasken hårdt fra sig igen. Spurgte hun ham virkelig om dette, tvivlede hun på hans dømmekraft? Han rejste sig og så bedrøvet på hende, han pegede mod døren. "Gå......... Kom til mig når du engang kan få sig selv til det og ikke før. Jeg vil ikke se dit ansigt før det er smilende igen!" Hans stemme var lav men fast, han lod armen falde igen og satte sig, tog flasken igen og drak videre mens han bare stirrede ind i ilden der slikkede sig op og ned af træet. Lige nu kunne han godt bruge Regina, for et sted følte han sig sårbar på grund af hende, hans samvittighed fortalte at det kun var godt han ødelagde alting, det var hans sinds måde at sige han var på afveje. Han sukkede dybt og bøjede sig forover, hans hoved generede ham virkelig.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 9, 2012 20:45:07 GMT 1
Det var ikke ligefrem sådan her hun havde forstillet sig aftenen, men igen hun havde jo på en måde frygtet aftenen også så det her hjalp da slet ikke, for hun havde sådan hygget sig dagen før selvom han havde været lidt nærgående der også men det havde hun jo overlevet, så hun kunne vel godt leve han rørte hende ind i mellem? Bare så længe det ikke blev for meget. ”Som de ønsker” pev hun kort som tårerne rendte ned af hendes kinder, for hun følte sådan at hun havde svigtet ham selvom hun sådan havde forsøgt at være en god slave, hvorfor kunne hun ikke bare holde sin mund! Ørene lå helt tilbage som hun så skamfuldt ned i gulvet, og halen bare hang slapt, der gik dog ikke mange sekunder inden hun vendte rundt og løb ud af rummet efter have lukket døren efter sig. Hun styrtede ned af trapperne, nærmest i blinde løb hun ud af bygningen og ud i haven, hvor hun til sidst endte med at sidde på hendes ben og hænderne foran ansigtet som hun græd, noget hun ikke havde gjort i mange år men nu virkede tårerne ikke til at ville stoppe, for hun kunne ikke holde op med at have det så dårligt som hun nu en gang havde det.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 9, 2012 20:55:03 GMT 1
At hun reagerede sådan kunne han jo godt tænke sig til, for hun var vel ikke andet end et barn, det var vel lige det hun var. Hvorfor pokker skulle hun have så flot en krop? Shade masserede sit hoved inden han igen vendte flaskens bund i vejret, her sad han og drak hele sin flaske brændevin. Ildens knitren gik ham på, han råbte efter en tjener der kom styrtende, han så lidt skræmt på greven som var lettere bleg. "Jeg vil gerne have hjælp til at komme op i min seng." Mumlede han forsnøvlet. Tjeneren var lidt nervøs, men hjalp Shade op i sin seng, han ville meddele folk på herregården at greven var utilpas og havde brug for ro. Hvilket han gjorde, og da madame Magroill hørte dette, tænkte hun sådan over hvor Megan var, derfor gik hun i haven da hun ikke kunne se andre steder hun skulle være. Og ganske rigtig, men hvorfor græd hun? Kvinden gik hen og satte sig på hug ved Megan og lagde en hånd blidt på hendes skulder. [white]"Jamen barn dog, hvad plager dig?"[/white] Kom det småbekymret fra hende, hun nussede Magan blidt på skulderen med sin tommelfinger og smilte venligt.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 10, 2012 18:54:41 GMT 1
Tårerne trillede ned af hendes kinder og hun gjorde intet for at få dem væk for hun holdt bare hænderne foran ansigtet, som om hun ville holde verden ude og bare så hun kunne få lov at græde alle de tårer som hun havde holdt inde i mange år. Så hun gik et mindre chok da en hånd lagde sig på hendes skulder, hvilket fik hende til at se chokket på kvinden som hun dog endte med at omklamre fordi hun havde brug for et eller andet nærhed. ”Jeg er en dårlig slave og nu vil han måske sælge mig..” Græd hun, eller det var måske ikke helt sandt, for hun tudbrølede egentlig og var dermed også lidt svær at forstå men hvordan skulle hun ellers sige det? Hun var jo ikke en gang sikker på hvad hun helt nægtede, for nægtede hun bare at ville berøres af ham eller nægtede hun ham i sengen? Eller hvad nægtede hun lige præcist? Hun anede det ikke men hun frygtede virkelig at hun skulle sælges allerede selvom hun virkelig havde forsøgt at være en god slave, gjort alt hvad der blev bedt af hende udover delen med Shade skjulte ønske om at få hende selvom hun ikke var sikker på måden, men hun havde jo sagt det som et slags forsvar at hun ikke ønskede ham på den måde.
|
|