Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 14, 2012 7:55:49 GMT 1
Et varmt og medfølende blik kom fra hende, hun krammede den unge pige ind til sig og lod sin hånd styge over hendes hår. Hvordan fik man en ung kvinde til at falde ned, hvis Shade ønskede hende væk, så var hun slet ikke i området lige nu, det vidste hun da med sikkerhed. Derfor sukkede hun bare og rystede på hovedet inden hun tog pigen lidt væk fra sig for at se hende i øjnene. [white]"Hør Megan, havde herren ønsket dig væk, så var du her ikke lige nu. Jeg har lige hørt fra en af tjeneste drengene at greven er meget skidt tilpas, måske har han talt i vildrede."[/white] Kom det stille og trøstende fra hende, inden hun nussede hendes kind blidt og smilte som var hun hendes egen datter. Det havde hun en tendens til, at tage alle de unge mennesker til sig som var det hendes egne, for selv havde hun jo ingen børn.
Imens lå Shade i sin seng, han havde hedeture og vred sig forvirret i sengen, han forstod ikke et hug af hvad det var som skete med ham. Men et eller andet var der galt. Så kom han i tanke om bondens familie som faktisk havde set lidt sløje ud, var han blevet smittet af dem imens han havde været der? "Skaf mig en læge!" Brøllede han som han hev lidt efter vejret da varmen han oplevede var så kogende at han følte alt fordampede. En kvinde kom løbende, hun hjalp ham ud af sengen og ind i karret med tøj på, vandet var koldt og selvom han blev lagt i dette, følte han stadig han var ved at smelte af varme, at vandet kogte selvom det ikke gjorde det. Han fik en kold klud på panden og blev bedt om at slappe af indtil lægen ville nærme sig.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 15, 2012 19:18:20 GMT 1
Det føltes meget betryggende som hun fik lov at græde ud i hendes madmors favn, mens hun sad og trøstede Megan som næsten ikke kunne stoppe med at græde på noget tidspunkt, dog endte det lidt med hun næsten ikke havde tårer at græde så hun snøftede mest af alt selvom hun følte sig både træt og svag efter sådan en tur. ”Er Greven dårlig? Så må jeg hellere passe på ham”
[/color] sagde hun lidt hurtigt inden hun snøftede for hun hørte ikke rigtigt andet end at greven var utilpas før hendes opdragelse som slave sparkede ind, for hun burde være der og passe hendes herre når han havde det dårligt! Medmindre han selvfølgelig sendte en væk men ellers skulle man da passe på ham. Hendes øre var igen rettet op og øjnene lettere panisk fordi hun kunne jo ikke blive her alt for længe hvis Shade havde brug for hende. Hun rettede hovedet mere op og kyssede kort madmor på kinden som tak til at hun ville trøste hende men hun måtte passe hendes arbejde selvom Shade havde sendt hende væk. Hun skyndte sig lidt at rejse sig inden hun faktisk løb ind i den bygning hvor hun ellers lige var flygtet fra, men hun kunne jo ikke efterlade hendes herre i stikken, ikke når hun var den trofaste slave som hun nu en gang var. Folk var jo nærmest på den anden ende fordi herren havde det dårligt og virkede syg, mens nogle stillede spørgsmål om en udødelig virkelig kunne blive syg for deres sygdomme skulle da bare forsvinde ind i billedet? Megan hørte dog ikke meget af dette som hun bare løb op til Shades værelse men stoppede dog bræt uden for døren for skulle hun gå ind eller skulle hun få en ordre fra en af de andre som vidste hvordan de skulle hjælpe Shade?[/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 15, 2012 19:39:58 GMT 1
Selv var greven jo blevet panisk for han havde aldrig i sit lange liv været syg, ikke engang før hans billed, så dette skræmte ham rimelig meget. Lavede nogle numre med ham? Shade steg op af badet, men endte med at glide i det vand som dryppede fra ham selv, da han landte ned på sin ryg kom et smertefuldt støn fra ham. *Hvad pokker sker der med mig?!* Han kravlede ind på tæppet som beklædte hans værelsesgulv og krøb videre op i sin seng, drivvåd, stadig med sit tøj på. Sengen blev rimelig våd som han bare lå der og så opgivende op i loftet, der stod nogen bag dette, han var ikke bare blevet ramt tilfældigt og han tog det som en trussel, så nu måtte han nok til at invistere i beskyttelse. Mon det var en af de kvinder han havde brugt? En af deres mænd? Ud af det blå forsvandt det hele, han så lidt forvirret rundt og havde det som om intet var sket. Shade knugede sine hænder, der var noget muggent over dette! Det lugtede faktisk lidt af en anden magiker eller en med viden om gift. Men selvom dette ikke havde varet så længe, han det været et helvede for ham!
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 15, 2012 20:10:09 GMT 1
Tankerne kørte rundt i hovedet på hende, skulle hun gå ind eller skulle blive væk ligesom han havde bedt hende om det? Hun var virkelig i tvivl så hun tog en dyb indånding for at få styr på sig selv inden hun sank en klump og endelig tog sig sammen til at banke på døren, selvom hun håbede på at Shade sov så han kunne sove noget af sygdommen ud eller han måske havde taget sig et lunt bad, men hun vidste jo også godt at hun ikke kunne forlade hendes herre når han jo var i nød også selvom hun havde været uforskammet overfor madmor men den kvinde måtte jo lidt forstå at Megan forsøgte at være så god en slave som hun kunne ved nærmest at undlade alt andet i hendes liv for hun regnede jo ikke med at hun nogensinde fik en familie på den måde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 17, 2012 15:44:01 GMT 1
Egentlig lå han bare i sin egen tankegang, for han var nød til at finde ud af hvem der kunne have et horn i siden på ham. For dette her, det havde han taget somen trussel. Måske skulle han være lidt mere varsom, det var måske perfekt timing han havde fået Regina ind i sit liv, inden det hele gik galt? Der var jo ingen tvivl om han havde været et svin overfor mange kvinder, men det havde da ikke bekymret ham før nu. "Kom ind." Kom det dog fra ham, ganske eftertænksomt som han nu sad op i sin seng, stadig drivvåd. Han så lidt frem for sig og tænkte sådet knagede. Hvordan i al verden fandt man ud af hvem der var ude efter en? Han måtte vel have fat i en spion der kunne overvåge alt omkring ham, hvor han end befandt sig, dog ikke lige hans soveværelse. Lidt privatliv var da rart. Shade var lidt i sin egen verden og tanken om Megan og alt hvad han ellers havde af planer var væk. Men han holdte nu stadig fast i at han ikke ville se hende med mindre hun smilte, for det var nu kønnest.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 17, 2012 20:17:06 GMT 1
Hjertet bankede hurtigt, ikke af forelskelse men af ren og skær nervøsitet fordi han havde sagt han ikke ville se hende igen før hun smilte, men hvordan kunne hun smile når hendes herre led? Endnu en gang sank hun en klump da hun stille åbnede døren meget langsomt og stille lod hovedet komme forbi døren som hun så sig lidt nervøst rundt inden hun listede ind i rummet og lukkede døren efter sig. Derefter løb hun nærmest over til ham og satte sig på knæ foran ham og så lidt nervøst op på ham. ”Jeg høre de har det skidt hr. Greve.. Er der noget jeg kan gøre for de har det godt igen?”
[/color] spurgte hun stille for hun ville jo gerne gøre et eller andet for at gøre ham glad igen. Da hun lagde mærke til han var driv våd så hun lidt ned i gulvet af skam inden hun rejste sig og gik hen til hans klæde skab for at finde noget af hans nattøj frem, hvis han altså havde noget men han skulle da ikke rende rundt driv våd, det ville jo bare gøre hende til en meget dårlig slave hvis hun tillod sådan noget også selvom han måske var udødelig, så skulle han stadig ikke rende rundt sådan der. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 17, 2012 20:27:41 GMT 1
Selv lagde han ikke mærke til det store, han tænkte jo forfærdelig grundigt over sine besøg den seneste uge. At hun kom ind og satte sig foran hans seng gjorde ham intet, han lod ikke et eneste blik glide mod hende, han ønskede ikke at se på hende, for han vidste hun ikke smilte. Det var ikke svært at mærke at hun var meget nervøs. Egentlig gad han ikke engang kæmpe for at hun blev tryg igen, sådan her burde det være, så havde hun vel respekt på sin vis eller frygt. Noget havde hun i hvert fald. "Jeg har det fint." Mumlede han som en læge også kom frem i døren, han pegede manden ud uden så meget som at se i den retning. Han havde intet nattøj, han sov altid bare i sit undertøj og gik rundt i en af sine kåber når han gik rundt. Et sted ville han bare have hende til at forsvinde, hun gjorde ham vred et sted, for hendes opførsel havde været uacceptablet og gjorde hun bare en fejl ville han nok slå hende.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 17, 2012 20:59:10 GMT 1
Der havde aldrig været noget som knuste hendes hjerte så meget som da han nægtede at se på hende og egentlig bare virkede til at hun skulle forsvinde, så da hun stod med ryggen til ham trillede en tårer ned af hendes kind, men hun tørrede den dog hurtigt væk med håndryggen inden hun fandt en af herren kåber som han kunne få lov at rende rundt i stedet for det våde tøj. Hun valgte dog ikke at gå over til ham men lagde kåben pænt på en stol inden hun så trist over på ham men det nyttede vidst intet så hun så ned i jorden igen og begyndte egentlig at gå hen imod døren så lægen kunne få lov at undersøge ham alene, for hun kunne nok ikke bruges til noget.. Hun følte sig helt ubrugelig og dermed uduelig som om hun ikke længere var en værdi slave, og hun anede virkelig ikke hvordan hun skulle gøre det helt godt igen, for hun kunne jo umuligt smile når han havde det dårligt men hun ville da forsøge at gøre ham god igen uden hun skulle ofre det hun holdt meget af, men lige nu måtte de jo vente på hvad lægen sagde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 17, 2012 21:10:04 GMT 1
Lægen var forsvundet på de strenge ordre som kun blev vist i en pegende finger, greven var bestemt og ville ikke tilses, han havde det fint! At hun bare lagde den, fik ham til at rynke lidt med panden, han så efter hende og rejste sig for at gå hen og stoppe hende. Døren stilte han sig foran og så på hende med et alvorligt blik. "Jeg skal have et par ting på det rene." Kom det så roligt fra ham, han så hende direkte i øjnene da han kunne komme til det. Shade ville have noget af vide, han var træt af sig selv og manglede egentlig at komme ud med lidt og hun var den der havde givet ham lidt at se til. Roligt begyndte han at smide sit våde tøj, regnede med at hun ville samle det op efter ham. Da han kun havde underbukser på, tøj han kåben fra stolen og slog den om sig, inden han smed sine underbukser. "Er tanken om mine kærtegn virkelig så frastødende? Burde jeg ikke være den der bestemmer hvad der er passende for en greve og hans slave? Jeg har forstået det nu, men svare du mig igen som du gjorde der, vil jeg være knapt så sød. Du får en privatlærer til at lære dig op som min assistent hvis du stadig ønsker det, jeg har andet at se til nu hvor nogen er ude efter mig. Og denne ene gang, her inde, så sig alt det du vil, men når vi forlader dette værelse, så spørger du ikke om noget, du siger mig ikke imod, du snakker slet ikke til mig med mindre jeg snakker til dig. Forstået?" Hans stemme var normal, faktisk en smugle blid, da han ikke ville skræmme hende mere og i starten, lød han faktisk såret.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 19, 2012 16:04:44 GMT 1
Hun stoppede lidt forskrækket op da det virkede som om han pludselig stod foran hende, eller så var det måske bare fordi hun allerede var nervøs i forvejen at hun fik et større chok end hun normalt ville have fået det, hun så i hvert fald forskrækket op på ham inden hun så mere skamfuldt ned i gulvet fordi det var jo flovt alt sammen både chokket og så det der tidligere var sket imellem dem. Dog blev hun stående for hun havde set det som tegn til at hun ikke måtte gå nogen steder, og da han gik fra det våde tøj samlede hun det op så det ikke skulle ligge der og gør herrens gulv helt vådt. ”Nej hr. Greve.. jeg blev nervøs fordi der aldrig har været en mand som har gjort sådan imod mig før..Og jeg blev bange fordi jeg ville hade at se dem som andet end den gode herre jeg allerede kender og elsker som herre..”
[/color] startede hun stille ud med at sige for det var jo sådan set sandheden, for hun var blevet så frygtelig nervøs for at han skulle vise sig at være det modsatte af den gode og elskelige herre som hun havde fået et billede af at han var. Hun ville jo helst ikke se ham som en herre hun ville hade fordi han allerede havde gjort så meget godt for hende så hun ville hade sig selv for at se ham som et monster der bare holdt en facade overfor andre og viste hende en mørk side. Nok ejede han hendes krop men sjælen og hjertet fik han altså ikke til nogen materielle genstande, derfor ville hun hade hvis hendes krop blev brugt til nogen af de frygtelige ting som hun havde hørt andre snakke om. Et stille suk forlod hendes læber og hendes øre lagde sig helt tilbage som hun rettede sig op med det våde tøj i favnen. Hun vendte sig stille imod ham ”Jeg vil meget gerne være deres assistent hvis de stadig gerne vil have det, men hvis de ikke vil se mig igen så vil jeg helst ikke selvom jeg ønsker at blive det fordi det ville opfylde mit ønske om at lærer at skrive og læse”[/color] sagde hun en smule prøvende for hun ville jo stadig gerne være hans assistent, specielt fordi han havde proppet det håb ind i hendes hjerte men igen hun havde allerede mistet det håb igen da han sagde han ikke ville se hende igen før hun smilte, men det virkede som noget der var langt væk fordi hun ikke havde nogen former forsikring om at han ikke bare ville have hende for hendes krop og skønheds skyld, hun ville bare gerne vide at han ville have hende som assistent fordi hun kunne bruges til det arbejde og han måske kunne lide hendes selskab, og så ville hun ikke have noget imod kærtegn hvis det var hun altså fortjente dem og man fortjente ikke noget bare fordi man måske havde et kønt udseende. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 19, 2012 20:37:59 GMT 1
Et sted var han rimelig glad for at hun virkede knapt så fristende nu hvor han havde andet at tænke på, måske kunne han få sendt bud efter Regina så han kunne have lidt nærhed med hende. Shade så roligt på Megan, han så på sengen som også var våd efter ham, det var rimelig dumt at have gjort sådan, men han tænkte ikke så meget på grund af tilstanden han havde været i. Roligt gik han mod sin altan, han åbnede døren og gik der ud, han stilte sig ved gelænderet med håndfladerne mod det kolde stenværk, tænkende. Egentlig regnede han med at hun fulgte efter, for han forventede da at nu hvor de snakkede, fulgte hun med uanset hvad. "Jeg ønsker stadig at du skal uddannes, jeg er sikker på at det er lige noget for dig og i så ung en alder lære man bedst. Det er dog bedst jeg ikke får så nært et forhold til dig, selvom jeg da allerede nu var meget glad for den ene aften som din lærer. Jeg nød det, hvilket også var grund til min handling i dag, men det skal ikke ske igen. Det lover jeg." Kom det roligt fra ham, han havde brug for noget brændevin, han manglede noget at tænke på. Han rynkede lidt på næsen, måske skulle han bare få slappet af, hvile sig nede i sin stol eller bare her. Shade nød luften som var omkring ham og listede sig op nede fra og luftede hans ædle dele, et lille smil gled hen over hans læber. "Noget massage kunne være godt oven på alt dette. Mon jeg har en i blandt mine folk som kan ordne min krop lidt." Mumlede han. Ikke at hans krop var i nød efter det, men hvilken måde var bedre at slappe af på? Desuden kunne det jo være hvis han fik en udefra at der kom happy ending med i.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 19, 2012 21:01:27 GMT 1
Hun stod stadig hvor hun var lige indtil han begyndte at gå imod altanen, der fulgte hun nemlig med på listende skridt selvom hun valgte at forholde sig lidt i baggrunden fordi han nok var rolig nu men hun skulle jo passe på med det hun gjorde og sagde for at hun ikke skulle vække hans vrede igen. Dog ved hans ord listede der sig et lille glad smil over hendes læber og ørene rettede sig mere opmærksomt op og hun turde igen at se på ham selvom hun stadig ikke helt turde at gøre så meget. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige til det udover at man igen kunne se hun blev glad for at høre de ord og at han lovede at sådan noget ikke ville ske igen, selvom hun jo var blevet utroligt genert da hun havde fået blomsten ved hendes øre for det havde da været en meget sød gestus fra hans side af. ”Jeg var også glad for den aften, har aldrig været så glad i hele mit liv. Men hvis det er det de ønsker så er det også i orden, for jeg vil helst beholde det gode billede af dem i mit hoved”
[/color] svarede hun roligt men lidt stille dog kunne man godt høre glæden i hendes stemme for hun regnede jo med at hun nok skulle få lov at tilbringe noget tid med hendes herre når de skulle arbejde selvfølgelig. Hendes tøj var efterhånden selv ret vådt, så det begyndte at være fugtig helt ind til hendes hud men hun regnede jo med at det nok skulle tørre på et tidspunkt. ”Jeg kan finde en hvis det er det de ønsker hr. Greve? For jeg ved ikke om jeg selv kan finde ud af sådan noget”[/color] spurgte hun roligt men stadig med et lidt glad smil på hendes læber, men hun var jo ret uvant til den fysiske kontakt så hun havde aldrig rigtigt givet en massage før men hvis han ville forsøge sig med hende kunne hun godt, men det ville jo ikke rigtigt hjælpe hvis de skulle holde sig fysisk fra hinanden. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 20, 2012 7:54:04 GMT 1
Tanken om at få hjælp på kontoret og i alle de bunker papir var virkelig dejlig, det kostede ham intet at få hende som hjælp, hun var jo så trofast og han kunne jo give hende en slat mønter og så ville hun stadig være ufatteligt taknemlig. Eller, det var da hans indtryk af hende. Så han fik noget ud af det hele uanset hvad, desuden havde han lagt det til siden med at nyde hende, og ville holde fast i det han havde med Regina for nu. Det der var sket havde faktisk skræmt ham, tænk hvis det var nogen af betydning som kunne finde hans billed? Hendes ord fik ham dog til at smile lusket, ikke så hun kunne se det, han stod med ryggen til hende stadig og fjernede så smilet efter noget tid for at vende rundt. "Jeg ved ikke om det er en god ide, men så igen, kontor arbejde kan jo være stressende, så det ville da være godt for dig at øve som min assistent." Kom det overvejende fra ham, bare for at få det til at lyde som noget der faktisk var vigtigt for hende at lære. Shade var vel lidt lusket, men nogen gange gik hans tanker højt og andre gange lavt.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 20, 2012 10:05:41 GMT 1
Det var egentligt sjovt som han igen kunne frembringe et smil over hendes læber, selvom hun havde været så sikker på at det ville tage utroligt lang tid inden hun ville smile igen fordi hun virkelig var blevet bange og ulykkelig fordi hun jo ikke var helt sikker på hvad han ville have hun skulle gøre og så det han smed hende ud fordi hun kom til at sige hendes mening og så det at hun ikke kunne finde et smil frem. Havde hun set det lusket smil ville hun nok havde blevet utryg ham igen men hun så det jo ikke ligefrem da han vendte sig rundt imod hende. ”Kunne det vel godt hr. Greve, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og må jeg godt gå ned med det våde tøj først?”
[/color] sagde hun roligt med det lille smil for hun anede jo slet ikke hvad man skulle gøre og om man skulle bruge noget til det, men hun vidste bare at hun egentlig gerne ville have lagt det våde tøj et eller andet sted så det ikke gjorde hans ting våde og hun ikke behøvede at blive så gennemblødt af det, men lige på dette punkt måtte han jo lærer hende hvad hun skulle gøre for her var hun også ret ny. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 20, 2012 10:32:08 GMT 1
Det var klart at hun skulle have hjælp til at se hvordan det skulle gøres, så han ville da selv demonstrere på en af tjenerene. Men først, så skulle hun da gøre sin pligt i at fjerne det våde tøj og selv få lidt tørt på kroppen. Shade tænkte lidt, måske skulle han bare få en anden til det og så få opklaret alt det som bekymrede ham i stedet, dog, var tanken om hendes små hænder på sig rimelig fristende. Roligt gik han fra altanen igen, han havde mange ting at tænke på lige pludselig, ville denne trussel gå ud over det han havde allermest kært i verdenen? Hans døtre....... "Jo vist, jeg vil ikke forhindre dig i at gøre dit arbejde." Lød det roligt fra ham, dog havde han et alvorligt blik som ikke var rette mod hende, men ud i rummet, han var bekymret, meget bekymret. Hvordan skulle han kunne beskytte sine flyvske unger? Han havde da hørt lidt fra sine øjne rundt omkring, der havde set efter hans døtre.
|
|