Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 20, 2012 16:23:34 GMT 1
Det var fint nok med ham, han rejste sig stille og kravlede i sine underbukser ind på midten af sengen, så måtte hun jo selv finde ud af hvordan hun sad, om det over over ham eller fra siden af. Selvom han regnede med fra siden af, da hun jo var nervøs og havde sine grænser. Shade lagde sig godt til rette, han sukkede stille og lagde sig med lukkede øjne. "Lov mig du siger til hvis det er for ubehageligt, så stopper vi bare og så kan du lave noget andet du hellere vil. Indtil videre gør du dog et fantastisk job med massagen." Kom det roligt fra ham med et muntert smil. Shade var overraskende nok afslappet og ikke helt oppe og køre, han var ikke mere parat til at springe på noget som helst, men bare at slappe af og tage den med ro, lade tankerne flyde ud i et.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 20, 2012 16:40:38 GMT 1
Da han rejste sig og kravlede ind på midten af sengen måtte hun dog se ned i gulvet fordi hun var stadig ikke helt tryg ved at han rendte rundt i kun underbukser, men det var mere fordi hun var vant til at folk var fuldt påklædt i hendes nærværd men Shade var jo ikke ligefrem genert anlagt, det kunne hun da se. ”Det skal jeg nok hr. Greve.”
[/color] sagde hun med et lidt genert smil inden hun selv gik hen til sengen og løftede en smule op i kjolen for at kravle ind på sengen, dog valgte hun at placere sig ved siden af ham og sørgede kort for at kjolen dækkede nærmest alle steder så han ikke kunne se under den i tilfælde han kiggede imod hende, inden hun lagde hænderne på hans skuldre igen og begyndte at massage ham endnu en gang, selvom hun nok burde have stoppet allerede så ville hun jo bare gerne glæde ham en smule inden hun skulle videre med hendes egentlig arbejde, selvom hun nød at bruge en smule tid med ham, men igen det kunne jo være det var for at score lidt nemme point? Uanset grunden så tænkte hun ikke videre over det men forsatte hvor hun tidligere var sluppet med massagen selvom hendes hænder bevægede sig lidt længere ned fordi hun regnede med at han godt ville have hun forsøgte sig på hele ryggen. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 21, 2012 14:31:36 GMT 1
Det virkelig lækkert med massage og han døsede faktisk hen et par gange, det var rimelig godt det hun gjorde og han slappede af som han ønskede. Dog trykkede hun kort forkert, noget der fik ham til at reagere, ja kroppen faktisk, ved at hoppe lidt i det. Han vendte hovedet med hende mens han grinte. "Nu skal du ikke tage livet af mig vel?" Drillede han, med de mest venlige øjne han længe havde haft. Lige nu havde han det faktisk skønt, det var som om alle problemer sådan flød væk fra ham og han lå i en drømmezone. Shade rettede lidt på sig og sukkede afslappet med et sagligt smil på læben, for hans skyld måtte hun gerne blive ved til han faldt i søvn. "Du har magiske hænder, ved du godt det?" Mumlede han så, bare for at lade hende vide hun gjorde det helt perfekt, mest på grund af det var hende, men hvad kunne man gøre, han var vel mand?
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 21, 2012 18:29:36 GMT 1
Det var egentlig meget rart at hun kunne behage hendes herre på en eller anden måde, selvom røgelsen kildede lidt i næsen så holdt hun det da tilbage ved at vrikke lidt med næsen men hun sagde dog ikke noget til det fordi hun ville nødig forstyrrer ham som han jo lå og nød det hun gjorde, noget der bare gjorde hende glad fordi hun kunne gøre ham glad. Dog kom hun til at smile lidt genert men også lidt grinende ”Nej hr. Greve det er det sidste jeg ville være ude på at gøre”
[/color] svarede hun dog ærligt for hun var slet ikke en person der kunne finde på at gøre sådan noget, selvom hun dog godt vidste at han bare mente det i sjov men hun måtte også svare lidt ærligt på det selvom man godt kunne se på hendes smil at det var lidt grinende men hun ville ikke rigtigt grine for han havde jo lidt selv sagt hun ikke måtte sige noget medmindre han spurgte så hun regnede lidt med at hun generelt bare skulle være stille. En svag rødmen gled over hendes kinder da han roste hende for hun kunne jo godt lide at få ros eller egentlig bare vide at hun gjorde noget godt. ”Nej det vidst jeg ikke hr. Greve”[/color] sagde hun roligt for hun vidste jo ikke hendes hænder var magiske, eftersom hun jo aldrig havde gjort dette før og havde altid brugt hendes hænder til arbejde og ikke ligefrem nogen former for nydele. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 27, 2012 23:03:48 GMT 1
Et roligt suk kom fra ham, han endte med at sætte sig roligt op og se på hende med et døsigt blik. Han smilte bare svagt omtåget, inden han rettede sig lidt så de ikke sad så tæt. "Du gør det jo fantastisk godt, men vi må hellere stoppe nu, jeg ender alligevel bare med at døse hen i herligheden." Grinte han, inden han satte sig lidt op af sengegærdet. Det kunne nu være rart med fodmassage også, men han måtte hellere lade være med at stramme den, desuden tændte det ham nok bare i sidste ende, for tanken om sådan en dejlig lille slave der kun ønskede at tilfredsstille sin herre var jo ret fræk. Shade løftede et øjenbryn roligt, han tænkte lidt og trak så på sine skuldre. "Megan, der er opstået nogle ting som gør jeg ikke kan oplærer dig lige nu og her, men hvis du ønsker det, kan jeg finde en til at tage mit sted og forsætte hvor vi slap." Kom det så lidt mere alvorligt fra ham, det var tydeligt på rynken i panden at han var bekymret igen, det var typisk ham, men han måtte have alt på plads før hans sind virkelig kunne hvile.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 28, 2012 9:15:40 GMT 1
Det var jo egentlig godt at han slappede meget af, selvom det var knap så godt at han blev så døsig af det fordi der vel stadig var ting han skulle gøre og det ville jo ikke være nemt med en træt hjerne, dog stoppede hun først da han selv sagde de skulle stoppe, så hun tog hænderne til sig og smilede sødt til ham. ”Det ville ikke være så godt Hr. Greve men godt at de nød det”
[/color] sagde hun roligt for hun var jo kun glad for at behage hendes herre selvom det der med alt den fysiske kontakt var noget hun lige skulle vænne sig til lige så stille, da hun ikke rigtigt havde været vant til det før selvom hendes tidligere herre nok gerne ville have haft det. ”Hvis det ikke ville være til for meget besvær vil jeg gerne forsætte med undervisningen så jeg er klar til at hjælpe dem når de selv er klar til det”[/color] sagde hun roligt med et lidt forsigtigt smil for hun ville jo gerne være hans assistent men hvis han ikke selv havde tid lige nu så kunne en anden vel lære hende at skrive og læse og regne godt nok til at Shade kunne være stolt over at kalde hende for assistent og det ville måske gøre hende mere rolig når hun skulle lære af en anden person, selvom hun nok nød tiden med Shade så var hun jo ikke altid helt tryg ved at rende rundt om ham. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on May 28, 2012 11:26:05 GMT 1
Det var nok meget godt hun ikke skulle rende rundt og distrahere ham på den måde, specielt i den tid han nu gik ind i. Shade kunne dog ikke lade være med at nyde synet af hende i sin seng, eller i gæsteværelset seng, han smilte blidt og bed sig i læben. Hvordan skulle man lade være med at kysse hende, han ville så gerne have en smag af ungt kød og så en halbie. Shade tænkte lidt, at hvis han nu lige sneg sig til et, kunne hun jo give ham en lussing og løbe sin vej, eller måske blive lidt vild med følelsen af et kys. Mon nogen nogensinde havde kysset hende før? Med et kærligt blik, endte han sig med at læne sig forover, han lod en hånd glide ned langs hendes ene side af håret og ned om hendes nakke, for så at give hende et blidt kys på hendes læber. Det holdte han ikke meget mere end et par sekunder, før han slap hende igen og glemte øjnene sammen mens han forberedte sig til en kommende lussing.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on May 28, 2012 14:09:21 GMT 1
Det var måske meget tydeligt at Shades baner igen gled over i det forkerte men uskyldig af sind som hun var tænkte egentlig at han bare sad og tænkte over hvem han kunne sætte til at undervise hende i de forskellige ting mens han tog sig af noget andet. Så derfor kom det som en mindre overraskelse hvilket fik hende til at se undrende på ham da han lænte sig over mod hende, men hun stivnede fuldstændig da hånden gled om hendes nakke og hun blev hevet hen i et mindre kys, specielt fordi dette var hendes første rigtige kys! og det havde Shade nu stjålet selvom hun ikke ligefrem havde nået at reagere på det.. Men da han slap hende igen valgte hun at trække sig væk og stige ud af sengen for det her kunne blive farligt. "Jeg tror det er bedst jeg går ned og ser om de mangler hjælp nede i køkkenet"[/color] sagde hun så roligt hun nu kunne selvom hjertet ikke ville under kontrol fordi det her føltes forkert at gøre det men han havde jo ikke ligefrem ment så meget ondt med det, eller det regnede hun ikke med når han friviligt havde sluppet igen. Hendes kinder var dog helt røde og hendes smil meget genert selvom hun så væk fra ham og forsøgte at få kontrol over sig selv igen fordi hun havde taget sig i at nyde det ganske kort.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 4, 2012 17:49:50 GMT 1
Et blik der viste at han var ked af det, blev sendt hende, han slog en hånd hårdt mod sin pande, han var ikke rigtig klog. Shade steg selv ud af sengen, han sukkede lidt og nikkede roligt. "Hvis det er det du vil, men du må gerne blive." Kom det så roligt fra ham, han skulle til at passe på, for rygter løb hurtigt og et sted, så var hun en af de kvinder han faktisk ikke ville noget ondt. Utroligt nok, for normalt sagde det ham jo ikke det store. Shade trådte lidt væk fra hende, gik hen og tog et sæt nattøj frem i satin, han trak roligt i det så det ikke var så ubehageligt for hende at være i nærheden af ham. Da han havde knappet skjorten, lod han hænderne glatte den ud og mærke satinen under sine fingre, en rar følelse egentlig. "Jeg er ked af det hvis det var ubehageligt, mit kys." Sagde han så blidt som han gik hen mod hende igen.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on Jul 4, 2012 20:19:50 GMT 1
Megan så for det meste ned i jorden men ind i mellem på ham som om hun ikke anede hvad hun skulle gøre af sig selv lige nu, eller om hun burde gøre et eller andet. ”Kun hvis de har noget jeg skal herinde, ellers vil jeg helst være i køkkenet lige nu”
[/color] svarede hun stille men ærlig for hun ville jo stadig passe hendes pligter trods hendes følelser fortalte hende at hun skulle stikke halen mellem benene med det samme og bare stikke af, fordi det her kunne muligvis ende dårligt for hende hvis hun blev alt for længe, men hun blev stående som den loyale og trofaste slave hun nu en gang var og ventede på at han gav et rigtigt tegn til at hun måtte gå. Hun rystede dog meget stille på hovedet som hun så ned imod gulvet fordi hun ikke helt ville se på ham mere fordi hun ikke kunne finde ud af hvad hun følte udover hun følte sig bange, bange for at miste noget hun var stolt af og som hun altid havde fået at vide hun skulle passe på så hun ikke blev en simpel tøjte. ”Det var ikke ubehageligt”[/color] sagde hun så stille at det nærmest var en hvisken, men hun valgte dog ikke at sige mere i frygt for at han skulle blive vred over det næste hun ville sige, for hun ville jo ønske at hun selv havde noget at sige men det måtte en slave ikke så det var bedst at tie stille omkring det hun ønskede sig. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 5, 2012 7:47:02 GMT 1
Stille gik han tættere på hende, han lagde hovedet på skrå og løftede så hendes ansigt. "Det ville nu være rart hvis du ville se på mig Megan. Det virker ikke til at du fandt det behageligt heller. Så jeg forstår ikke din reaktion hvis du siger det ikke var ubehageligt." Hans stemme var stille og rolig, men hvis man kendte ham godt nok, ville man vide han var som en bombe, blev han det mindste utålmodig, så sprang bomben og han blev vred eller tog tingene i egen magt. Shade så på hende med et charmerende smil, han kunne ikke lade være, hun var så smuk en kvinde og han havde sådan lyst til at give hende en oplevelse hun sent ville glemme. Jomfruer var jo altid sjove, men det var vel en lille hobby fra hans side af, selvom han også trængte til en kvinde der vidste hvad hun lavede nogen gange. Igen forstyrrede Regina hans tanker, noget i ham tryglede ham til at være hende tro, selvom de vel officielt slet ikke havde noget, men kys var da blevet delt og i hans tanker, mange andre ting. Shade sukkede roligt og slap blidt Megan igen så hun kunne kigge hvor hun ville, han trådte tilbage og rettede sig rankt op. "Men hvis du så brændende ønsker at forlade mig til fordel for køkkenet, så er det helt fint. Jeg har sådan set ingen opgaver lige nu." Kom det stille fra ham, han vendte rundt og gik hen til vinduet med et svagt smil, for det var egentlig lidt tarveligt af ham, men han spillede jo altid sine kort på måder som ikke var i nærheden af fair.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on Jul 6, 2012 21:32:54 GMT 1
Hun så stille og forsigtigt op på ham med øjne der virkede forvirret fordi hun ikke anede hvordan hun skulle reagere eller gøre eller føle. ”Det var ikke ubehageligt..Jeg havde måske håbet på det skulle være en anden der skulle være den første til at kysse mig”
[/color] sagde hun meget stille mens hun lagde ørene tilbage fordi hun ikke vidste hvad der nu ville ske, men igen hun havde jo aldrig vidst hvad hun egentlig ville have i en mand fordi hun tænkte normalt ikke i de baner, i hvert fald ikke siden Shade var begyndt at skræmme hende med det på grund af hans tilnærmelser eftersom hun jo helst ville være sikker på hun ville kunne leve med sig selv. Da han slap hende igen så hendes øjne med det samme ned i gulvet igen og hun bed sig nervøst i læben specielt ved hans ord for han gjorde det jo ikke ligefrem nemt for hende at passe hendes pligter, når han sådan fik hende til at føle dårlig samvittighed over hun ikke sørgede godt nok for hendes herre og dermed var en dårlig herre. Tårer begyndte igen at trænge sig på men hun nægtede at lade dem komme frem, for hun ville ikke græde foran ham igen og så mærke hans vrede endnu en gang. Måske havde det været bedst hun aldrig var kommet her for så havde han jo ikke fået sådan en dårlig slave. ”De gør det ikke nemt for mig”[/color] kom det stille fra hende som hun så ned i gulvet inden hun kort så hen imod døren. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 8, 2012 7:13:06 GMT 1
At han havde swtjålet hendes første kys gav ham faktisk kun et triumferende smil på læberne, et hun ikke ville kunne se da han stod med rygen til hende. Shade rømmede sig lidt og vendte sig rundt, han gik hen til hende og lod en kærlig hånd glide ind under hendes nakken ved at kærtegne hende hals først. Roligt lod han så hånden glide ned af hende ryg og til siden fra hendes hofte og væk fra hende igen. Roligt så han væk, som skammede han sig. "Du forstår vidste ikke hvor svært du faktisk gør det for mig. Tror du det er nemt at være tiltrukket af sin nye slave? Det er ikke just noget jeg har valgt Megan, jeg kan ikke lade være bare sådan lige. Måske ville køkkenet være bedst for dig lige nu." Kom det stille fra ham, men han kunne ikke lade være med at læne sig frem over og hviske hende i øret. "Men du er mest ønsket her." Inden han rettede sig op igen og gav hende et varmt kys på panden, så gik han lidt væk fra hende igen og så roligt på hende, mest af alt med et blik der fortalte han var ked af det skulle være sådan. En lodret løgn, men hans pokerfjæs var rimelig godt.
|
|
|
Post by Fahim Zacharis on Jul 14, 2012 11:57:32 GMT 1
Det var ikke ligefrem fordi han var særlig sød ved hende, så da han kom tæt på igen lagde hun øjnene tilbage og gjorde mine til at træde et skridt tilbage som han kort kærtegnede hende med øjne der tydeligt sagde de egentlig var meget bange og nervøs for hvad der kunne ende med at ske med hende hvis hun nægtede ham. ”Hvorfor sælger de mig så ikke? De gør det svært for mig at passe mit arbejde”
[/color] sagde hun stille som hun lod halen glide om foran og knugede den ind til hendes krop med armene, for hun var meget nervøs for at sige dette men hvis han jo sagde han ville have hende måtte hun desværre bare adlyde, selvom hun var bange for hvad det ville gøre ved hendes hoved, for hun ville nok kunne finde på at begå selvmord. Det næste han hviskede fik hende til at græde en smule inden hun vendte rundt og nærmest flygtede ud af rummet uden tilladelse, men han havde jo selv sagt han ikke ville se hende græde eller være trist men når han blev ved så kunne hun ikke klare det mere, så hun ønskede jo helt at rejse fra stedet selvom han jo kunne opfylde et af hendes ønsker, hvis hun åbenbart gav ham det mest dyrebare hun ejede igen for det. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 14, 2012 15:47:06 GMT 1
Ordene fra hende søde lille mund havde fået det til at syde og boble inden i ham, da hun forlod rummet, fulgte han straks efter og da han fik indhentet hende, greb han hårdt fat i hendes håndled og ville tvinge hende i gulvet. "Ingen og jeg virkelig ingen skal snakke sådan til mig, slet ikke en lille slavetøs, forstår du det?" Sagde han med hård og vred stemme, hans øjne var langt fra som de plejede, han ville jo for pokker bare gerne knalde hende og prøve det, så komme videre i livet efter, men hun gjorde det jo så pisse hamrende besværligt. Shade var en hård mand til tider, så han kunne opfører sig rigtig modbydeligt. En tjener gik forbi og så situationen, han var glad for det ikke var ham, men han sendte Megan et medfølende blik inden han skyndte sig videre i frygt for at Shade så det. Blikket i Shade's øjne slog gnister. Da Madamen som havde taget sig af Megan så dette, kom hun småløbende og fjernede grevens hånd med et bestemt blik. [white]"Sir jeg tror det er bedst De ligger Dem, De er stadig ikke helt okay kan jeg se!"[/white] Kom det ganske roligt fra hende, som hun gav ham et indtrængende blik, som var hun hans egen mor og så så bagefter på Megan med et bekymret blik. Shade vendte vredt om og gik tilbage til gæsteværelset, her endte han med at ligge sig i seng og surmule, men jo mere end tænkte over sin opførsel, jo mere indså at han måske mistede en god slave, men det var vel så også det bedste når hun sådan satte sig imod ham. [white]"Er du okay min kære?"[/white] Kom det så stille fra hende, som hun begyndte at hjælpe hende ned til køkkenet, dog med et stop ude i køkkenhave for at det var lidt mere privat hvis hun ønskede at fortælle hende noget.
|
|