|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 22, 2012 11:46:25 GMT 1
”Jeg forstår det heller ikke, men faderen må jo have dummet sig på det punkt, selvom han er en udmærket forretningsmand. Jeg skal trækkes med hende i 400 år endnu vidst nok. Synes min fader sagde de levede op til 600 år men jeg er ikke sikker”
[/color] sagde han ganske roligt for det var jo ikke noget som han ikke ville kunne klare, når man tænkte på at han levede evigt og hun kun havde de år tilbage, så han burde nok kunne udholde hende men det blev jo nok ikke så svært for hun var jo sød nok når hun bare gjorde tingene rigtigt. Med hensyn til det andet hun sagde med at hun stadig var jomfru gjorde jo blot at han gerne ville have hende mere men det kunne jo også gå udover deres samarbejde sammen så han måtte tænke sig grueligt om hvis han skulle bare prøve at have hende som elskerinde, for i hans hoved behøvede man ikke være gift når man var vampyr for hvis nu man ikke kunne udholde hinanden i alt evighed? Hans kom til at smile skævt men stadig en anelse charmende ved tanken om at have hende i sengen. ”Ja det er en skam de ikke har det, men ville gerne have tilbudt mig selv, selvom jeg jo desværre allerede er gift.. Det ville have været mig en ære og glæde at passe på dem og hjælpe dem”[/color] sagde han blot en anelse charmende for det ville han da havde ment godt om hvis han havde hende til kone men der var jo heller ingen der sagde man kun måtte være gift med en eller var der? Dog ville kvinderne jo nok have en del imod det og så blev der bare ballade. ”Ville da være mig en glæde at komme hjem til dem for at smage vin, og det gør intet deres hjem er mindre end mit. Hvis det ikke lykkes med deres små eksperimenter så kunne vi jo se om vi kunne få kontakt til nogle af vinavlerne i Nirelia og overtale dem.”[/color] forsatte han i den rolige tone for det ville ikke gøre ham noget at komme hjem til hende eftersom han jo bare ville være mere alene med hende uden at risikere at hans familie eller kone blandede sig i hvad han foretog sig, dog kunne han godt lidt mærke at det her muligvis ikke ville ende godt hvis han blev lokket af en smuk kvinde og dermed glemme sit arbejde. Han rejste sig kort men kun lige for at tage den åbne vin og hælde det op i glassene inden han gik om ved siden af hende hvor han rakte hende et af dem. ”Dette skulle være en af de bedste vine vi har i huset, altså fra mit eget lager”[/color] sagde han roligt med det charmende smil for han tog jo ikke fra hans far private lager eftersom det var til de større forsamlinger af forretningsforbindelser så de måtte nøjes med noget af Lestats selvom han også mente de var gode nok til det. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 22, 2012 12:02:34 GMT 1
Sabrina så ganske roligt på ham, "det var sandelig ikke mange år i forhold til fuldblods.. " sag hun bare og så på ham, det betød dog hun skulle blive ved med at holde sig aftraktiv de næste 400-600 år hvilke hun selv syntes med hendes udsende nok skulle blive nemt nok, hun så ganske roligt på ham som han snakke igen om at ville beskytte hende og hjælpe hende, han var nu en kær lille mand syntes hun sådan at tilbyde det selv om det var indlysenden at hun sikkert kunne klar at passe på sig selv. hun læne sig lidt frem så man kunne se en smule ned af hendes kavaler gang, "det sødt af dem og tilbyde både hjælp og beskyttelse.. et tilbud jeg gerne tager i mod" sag hun ganske roligt og så på ham og smile, at han tænkt omkring dobbel ægteskabe faldt hende ikke ind, hun syntes selv det var enlig ok vis bare manden bedste kunne lig hende! for hun syntes selv hun ville vær den bedste kone en mand kunne få, men hvordan de andre koner ville have det ja det rave hende enlig en skid hun tænkt kun på sig selv og ham der så skulle vær hendes mand. "hmm lyder som en god plan.. og at overtale nogle nireliaer lyder sjovt.. håber sandelig jeg må komme med og opsaver deres overtalese metode" hun blinke til ham, og så på ham som han hælt vin op til dem, hun tog roligt glatte og lode hånden køre i elegante bevægelser så vine snore rundt i glasset mens hun duft til det, "det dufter skønt hr. Lestat jeg sikker på det de har en udemærke smag af vin" hun smile chamerne og rette sig op og holdt glasset mod ham "skål Hr. Lestat jeg glæder mig til at arbejde mere med dem" hun smile mystisk og tog så lidt af vinen og lode den glide over hele tungen inden hun lod det synke "mh en ganske ude mærke vin.. lige som dem" hun smile chamerne og så på ham.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 22, 2012 12:34:04 GMT 1
”Nej men jeg ser det nu stadig som en fordel”
[/color] sagde han blot med et skævt charmende smil for det var jo kun godt at hun ikke levede så længe som han gjorde for det ville egentlig være en skrækkelig tanke om at skulle leve med en uren vampyr hele livet. Selv disse 400 år han skulle udleve med en var jo hård men det gik når han ind i mellem fik en ren blodet vampyr i sin seng for han havde sine rejser hvor han kunne gøre som han ville. Han sad roligt og betragtede hende for hun var jo smuk og utroligt fristende at være tæt på som hun sad lidt og gjorde sig til overfor ham og han havde jo fået indtrykket af at hun var opdraget ordentligt, altså ordentligt efter hans hoved. ”Jeg skal nok gøre hvad jeg kan for de ikke kommer til at mangle noget”[/color] sagde han charmende for han skulle da nok passe på hende, specielt nu hvor han egentlig fik lov til at gøre hvad han kunne for at hjælpe og beskytte hende selvom det jo nok ville kræve han brugte mere tid på hende men det ville jo ikke gøre ham noget for så fik han set mere til hende. Han lo kort da hun sagde det med hun gerne ville med ”Jamen det havde jeg skam også tænkt mig de skulle, med deres udseende og charme så ville det være let at overtale mændene, fordi de ville falde for dem som fluer”[/color] sagde han med et charmende smil men hun fik jo overtalt ham let at beholde forretningsforbindelsen med den familie, så ville hun jo med lethed få overtalt andre selvom han nok skulle være i nærheden hvis folk trådte over grænsen fordi hun var jo hans lille jomfru nu og han ville selv gerne plukke den mødom så skulle han jo nok være lidt overbeskyttende. Da han havde rejst sig og givet hende glasset som hun jo tog elegant imod smilede han stadig charmende som han rettet glasset imod hende til skålen ”Skål frøken Sabrina glæder mig også til at arbejde mere med dem”[/color] sagde han roligt inden han nappede lidt til vinen efter han havde duftet lidt til den som han normalt gjorde ved gode vine ”Glæder mig de kan lide den.. men nu hvor vi arbejder sammen skal vi så ikke være dus? Men så har jeg krav på et kys”[/color] sagde han roligt for han ville jo gerne være tæt på hende og have hendes læber imod sine for hun var lokkende, mystisk og en kvinde efter hans hoved. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 22, 2012 13:07:51 GMT 1
Sabrina så på ham og smile som han sag hun ikke kom til at mangle noget. "mange tak" hun smile ganske blidt og så ellers på ham mens hun roligt holdt vin glasset i hånden ganske blidt, hun lo blidt da hun sag mænden ville falde for hende som fluer, "sikke de dog chamere hr. lestat hvad fiske de sådan efter" hun smile og så ganske roligt på ham som han ellers snakke, og smile ingen lidt mystisk da han sag om ikke de skulle vær dus men det så kræve et kys. "et kys sig du.. hmmm" hun tog lidt vin før hun rejste sig ganske roligt og gik hen og satte glasset på hans skrive bord og gik ellers hen til ham, "nu vel men kun! vis jeg må side på dit skøde resten af min tid ind til solen står op" hun smile drillen og bukke sig så ned, mens hun holdt øjen kontakten og langsomt bare for at drille ham lod læberne rør hans ganske let og ømt, han skulle ikke have den helt stor snav i nu det kunne vær han fik den om noget tid eller hvornår det nu lig var hun syntes han skulle have det af hende, hun satte sig der efter ganske roligt på hans skød og lag hænderne på sin lår og så ham ganske roligt i øjne mens hun smile lidt drillen for han måtte nok se men ikke rør som hun sad der frisk og urørt på hans skød, det var enlig som at smide en leven hjort ind til en sulten løve som var lænket og kun kunne nå næsten hen til sit bytte.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 22, 2012 15:00:09 GMT 1
”Kun et enkelt kys skulle jeg mene jeg fisker efter”
[/color] svarede han stadig med den lidt charmende og forførende tone for han ville jo alligevel prøve hans held med sådan en vampyr jomfru for det var jo sjældent man oplevede dem, ja faktisk havde han aldrig mødt en udover hans søster men hun var jo også under skarp bevogtning indtil de fandt den rette mand til hende. Han sad roligt og betragtede hende som hun begyndte at bevæge sig rundt i lokalet selvom det ikke var langt så betød det jo ikke noget for hun kom jo hen til ham. ”Det lyder som en fair bytte handel”[/color] lo han kort omkring hendes betingelse til at han skulle få et kys ud af dette, for han ville jo ikke klage over sådan noget for hun ville jo kun pynte hvis hun sad på hans skød. Så han sagde intet da hun lænede sig lidt frem og lod deres læber mødes ganske blidt, som han kun gengældte selvom han havde lyst til at hive hende ind i et snav men han måtte beherske sig selvom det var meget svært, men han skulle jo ikke have nogle problemer allerede så han tog den stille og roligt også derfor han lagde hånden på hendes knæskalle efter hun havde sat sig for så mente han at han ikke overtrådte noget som helst men han skulle jo have hænderne et eller andet sted så den anden blev lagt på hendes ryg. ”Hvordan havde du så tænkt dig jeg skulle arbejde nu? Eller hvad skal vi snakke om?”[/color] spurgte han roligt med det charmende smil for han skulle jo egentlig lave et eller andet han kunne ikke bare sidde og stirre ind i hendes øjne resten af natten for så kom han jo bare til at gøre noget han ikke skulle. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 22, 2012 15:14:28 GMT 1
Sabrina sad bare ganske roligt på hans skøde og lod ham have hånden på hendes knæ og på hendes ryg. hun smile og så ham roligt i øjne "hmm ja det jo et glimerne spørgsmål hvad skal vi dog lave" sag hun stille og lod en hånd glide op gennem hans hår fra hendes venstre øre og om bag nakken "du har måske en ide? eller skal jeg flytte mig og give dig lov til at arbejde lidt? " hun så hamså dybt i øjne som det nu var muligt for hendes egene øjne at grave ind og se, hun smile ganske roligt og nød at side der på hans skøde og være fristene over for ham, hun kunne sagtens side her hele aften men igen han hade beder ting og lave og hun kunne altid give sig til at sende lidt order ud med sin høg eller måske kigge sig lidt omkring, eller studer lestats arbejde men en ting var sikker han fik ikke lov at 'smage' på hende det ville vær for tidelig og for let, han skulle pires han skulle pires til han tilsidste bare tog hende og sag han ville have hende, så måtte han få hende vis blot han love at han blev hendes, og han mest ville tænke på hende og nyde hende meste hvilke var noget han nemt kunne lyve sig fra men hun skulle nok lære at se igen ham om han løj det ville nok bare tage lidt tid.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 22, 2012 16:00:18 GMT 1
Hun var nu en fristende lille sag som hun sad der og tvang ham til at opføre sig anstændig, så han var glad for han havde lært det igennem hans liv for man skulle jo ikke give sig til hvem som helst, men hun var utroligt fristende. Bare det at sidde og pille hendes kjole længere og længere op måtte han tvinge sig til ikke at gøre for han ville jo have hendes accept først før han ville gå videre, i modsætning til urene vampyrer som han jo ikke respekterede lige så meget som fuldblods. ”Nej bliv du bare siddende, så kan du måske skrive et brev for mig? Eller lege min sekretær?”
[/color] spurgte han en anelse drillende for hun kunne jo lige så godt gøre sig nyttig mens hun sad der og han kunne lige så godt få noget arbejde lavet, så hun kunne jo godt sidde og skrive nogle breve som han skulle have lavet, for han skulle jo ordne nogle ting og det var ikke ligefrem fordi de var hemmelige men han skulle ordne nogle rejse papir og sende nogle breve ud til hans forretningsforbindelser omkring de skulle være klar til at han på et tidspunkt ville dukke op ved dem fordi han skulle snakke handel og så var der nogle han skulle have fingre i fordi de ikke helt overholdt aftalen imellem dem. Lysten til at gå skidte videre med Sabrina var der stadig men han måtte ikke, selvom det var fristen de at gøre hende til hans elskerinde, for så ville han da i det mindste have en ren blodet vampyr han kunne gå i seng med og han ville egentlig gerne se hende uden den kjole på, det kriblede jo helt i hans fingre selvom de lå roligt på de steder hvor han først havde placeret dem for hun havde jo ikke sagt noget til det så han gik ud fra han måtte. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 22, 2012 16:29:36 GMT 1
Sabrina så på ham og smile ganske blidt "hvad vil de så have mig til Hr. hvilke opgaver har du til mig" sag hun drillen og lege rigtig sekratær lig nu, og lod blot hånden nusse ham lidt bag øret og ned over halsen. hun kunne forstille sig hun var firstene og hun kunne svagt forstille sig hvor meget lestat var frist, hun forvente ikke han ville holde igen vis han fik love heller ikke at han var gift for hun hade en temmelig tydelig følelse af at han ikke kunne lig hende over hovede, hun lod hånden glide fra hans hår til hans bryst så hendes eget bryst blev trykke lidt sammen bare for at tirre ham lidt mere, hun gjorde ellers det han bade hende om men hun blev siden på hans skøde hele tiden, og forsatte sit lille 'rollespil' som hans sekratær mens hun helt beviste pire ham ved at bevæge sig forføren og side på en mere sensuel måde på ham, men stadig uden det blev for meget og hun holdt sin eleganse og klasse over sig.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 22, 2012 16:48:05 GMT 1
Hun smilede bare charmende ”Tja du kan jo skrive det ned jeg siger, har nogle breve der skal skrives”
[/color] sagde han roligt som han gav sig til at nusse hendes knæskal en smule bare fordi hun ikke ligefrem gjorde det særlig let for ham og hun lagde jo selv op til at han skulle begynde på noget, så han ville starte i de små og måske kunne det blive til mere, selvom han ikke regnede med det helt store i nat men derfor kunne de jo godt sidde og nusse og kæle lidt og hvis det blev for meget fik Salvie jo bare en tur i sengen når det var på tide at tage et hvil for dagen. For det her var jo utroligt pirrende så han måtte endda holde ord tilbage som ellers klumpede sig sammen i hans hals, men hun var en forretningsforbindelse så der måtte han jo gøre noget helt andet med hende her, for det kunne jo ende galt og han kunne miste deres samarbejde og dermed miste handle og penge bare fordi han ikke kunne holde sig i skindet, så han måtte altså tage sig sammen, men igen han var altså en mand og hun var en yderst fristende kvinde. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 22, 2012 17:30:43 GMT 1
Sabrina så på ham og smile "det kan jeg sagtens" hun gjorde ellers som han sag mens hun lod ham nusse hendes knæskalde og forsætte sin lidt pirne forføren. da alt var færdig kunne sabrina mærke at det snart var tid til at sove, og roligt læne hun sig lidt tilbage op af ham og gave ham så et stref af et kys kom på hans kinden inden hun rejste sig op, "det ved at være sent.. jeg sikker på deres kone venter dem.. heldig hende" hun smile en smule lumske og rette kort på den tæt siden kjole der line den blot var male på, hun så roligt på ham og smile imponer over hvor dygtig han hade være over at holde sig i skindet men mund ikke han ville få nok af at vente med at rør til sidste en dag eller hvornår han nu bukke under det var jo uvist, det vigtigste for hende var han bukke under for fristelsen første og ikke hende, hun så roligt på ham vente på at se hvor han hade tænkt sig at lade hende sove dagen igennem inden hun på ny skulle op og hjem til sig selv og ordne arbejde inden hun skulle besøge andre forretnings forbindelser.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 22, 2012 18:01:59 GMT 1
Han kunne ikke lade være med at smile som han sad og sagde det hun skulle skrive ned mens han nussede hende lige så stille mens han beherskede sig men det var nu ret at han kunne lave noget arbejde ved siden af så hans tanker kunne være et lidt andet sted end at fokusere på hende hele tiden for der ville han jo bare klæde hende af i tankerne. Da hun rejste sig så han roligt på hende men han lo dog kort da hun mente hans kone var heldig ”Det gør hun nok, selvom jeg vil glæde mig til vi ses igen i morgen aften.”
[/color] sagde han med en lidt forførende tone for han måtte prøve sig en smule frem selvom det nu var sandt for han havde det jo mest behageligt når han var blandt sin egen art. Han rejste sig fra sin plads og gik roligt hen og åbnede døren for hende og gav tegn til at hun skulle gå først. ”Nu skal jeg vise dig gæsteværelset som du kan hvile i”[/color] sagde han roligt for han måtte hellere vise hende et af de finere gæsteværelser for nu blev hun jo en vigtig forretningsforbindelse, dog skulle det heller ikke være for tæt på hans værelse for så ville Salvie bare fatte for meget mistanke og så han ikke selv blev fristet til at liste ud af sengen og ind på Sabrinas værelse for det ville bare blive den helt store skandale hvis han viste hvor fristet han var her i huset. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 22, 2012 18:15:17 GMT 1
Sabrina så på ham og smile drillen, "jeg glæder mig skam også til vi ses igen.. vis ikke de er en være en og pluslig er i min seng" hun kørt en finger under hans hage drillen og fuldt ellers roligt med ham mens hun studer vejen og lært det hele og kende bare så hun selv kunne finde rundt, hun så på ham og fuldt ellers med til de kom til værelset hvor hun lod ham åbne døren og hun gik ind, "mmh nydelig rum.. " sag hun ganske roligt og så på ham og smile chamerne, "jeg må heller skifte.. og få lidt skønheds søvne og du har sikkert en kone der sukker efter dig... jeg kan se du har lidt du skal af med" hun blinke drillen og gik roligt hen til ham og kysse ham på munden og fik ham bakke ud af døren "godnat lestat" sag hun og lukke ellers døren for næsen af ham og begyndt at trække kjolen af for ellers at ligge sig i sengen og med tilfredshed i sinde lage sig til at sove.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 22, 2012 18:28:53 GMT 1
Hun var specielt ikke sød! Det var jo som om hun nød at pirre ham selvom hun skulle passe på med det for ellers kunne det jo godt ende galt hvis hun legede for meget med ilden. ”Ja det ved man jo aldrig”
[/color] drillede han dog igen selvom han egentlig godt ville kunne finde på det hvis han fik nok af hendes drilleri, men lige nu skulle Salvie bare vente for så fik hun den helt store tur i sengen fordi Sabrina jo havde pirret ham så meget, selvom han skjulte det godt. Han fulgte hende roligt hen til gæsteværelset og åbnede døren som en godt mand nu ville gøre det, men igen han forsøgte også at vise sig fra sin bedste side. ”Du behøver da ikke nogen skønhedssøvn for du er da smuk som du er nu, tror ikke du kan blive smukkere”[/color] forsøgte han igen med sin charmende og en smule forførende stemme selvom han ikke nåede at charmere hende særlig meget før han blev kysset på munden og skubbet bagud og ud af rummet igen selvom han ikke kunne lade være med at grine kort da døren blev smækket i. ”Godnat frøken Sabrina”[/color] sagde han bare selvom døren var lukket men han regnede jo med at hun hørte ham alligevel, for hun var jo vampyr. Efter han havde sagt godnat gik han bare tilbage til hans eget værelse hvor han egentlig regnede med at Salvie var fordi han jo helst ville have hun skulle være i sengen når solen snart stod op og så når han hvilede kunne hun egentlig gøre som han ville men lige nu ville han kræve hendes krop som måske ikke helt var blid men alligevel en lidt hed elskov for han skulle jo lette trykket på en eller anden måde. [/blockquote]
|
|
|
Post by Dena Medlock on Sept 22, 2012 18:39:11 GMT 1
Sabrina lage sig i sit under tøj i sengen og gled roligt i en dyber søven som solen stod op ind til den var helt oppe og sov tungt og lage ikke rigtig mærke til om nogle kom eller ej, hun vente sig kun svagt i sin dyb døven og ente med at ligge med dyne mellem bene så hun var helt blotte i det kul sort tynde undertøj og vågne første på natten hvor hun brugt lidt tide på at ligge og putte for ja hun kunne enlig godt lig at putte hun hade aldrig helt for travlt til at putte lidt men til sidste kom hun op og fik sat håret op i en fin knole med lidt stritten tåtter så det så stilet ud og fik kjolen på og fik den ellers sat på og tænkt ellers på hvordan hun skulle pire lestat lidt inden hun nu skulle til og hjem igen for hun hade jo arbjde at passe og sådan var live, men hendes tanker gled hen på lestats kone for nu hade hun jo fået en omgang kunne hun gætte ud fra den lyst hun hade læst der var i hans øjne og tanken om han hade give hende en omgang brød hun sig ikke helt om for hun ville helst have lestat for sig selv men det var svært med en som jo var gift.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Sept 22, 2012 18:55:16 GMT 1
Efter Lestat havde givet Salvie den lidt større omgang fik han sit nattøj på og bare lagde sig til at hvile med lukket øjne, selvom hans tanker gled over på Sabrina igen selvom han ikke helt havde sluppet hende på noget tidspunkt for han ville jo helst have haft det var hende i stedet for Salvie men igen så havde han ikke meget imod Salvie for der var da tidspunkter han var lidt vild med den kvinde alligevel selvom han inderst inde ønskede hun var fuldblods for så havde hun jo fået meget mere opmærksomhed og set ham fra en meget bedre side. Da solen gik ned igen var han nu ikke en der lå og dovnede men var lidt hurtig oppe og i badet så han ikke lugtede for meget af Salvie, inden han fik klædt sig i et blåt sæt som var skræddersyet til ham så det sad ordentligt og han ordnede endda håret, selvom det ikke var usædvanligt fordi han jo gik lidt op i sit udseende eftersom han skulle gøre et godt indtryk, hvilket også var grunden til at Salvie fik besked på at tage noget fint tøj på fordi en forretningsforbindelse kom til middag en besked han sendte videre til hans mor og søster også for faderen var jo ikke hjemme, så måtte Lestat jo gøre tingene ordentligt. Han sendte en slave hen og hente Sabrina mens han selv fulgte Salvie ned til middagsalen hvor vampyrerne skulle dele noget af det bedre blod fra en slave af mens Salvie fik noget andet mad.
|
|