Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 30, 2013 18:55:42 GMT 1
At han sådan trak hende ned i sengen og begyndte at give hende massage fik hende til at rødme lidt, men hun nød det og sukkede blidt, det var skønt! Og tiltrængt. Det han sagde fik hende til at se tænksom ud, hun nød dog det han gjorde og sukkede nydende, hun kom med små støn da han kyssede hende ned af nakken. Noget som gav hende ekstremt røde kinder, hun bed sig i læben og lavede en tænke lyd. "Jeg holder jo af dig Tom, jeg vil bare gerne tage den med ro." Hviskede hun stille, det var tydeligt hun nød det, det kunne man høre på hendes stemme. Der kom et del suk fra hende, hun holdte lidt fast i sengen, for hun havde brug for lige at tage en dyb indånding. Morean vendte sig lidt rundt mod ham og smilte blidt til ham. "Jeg har selv svært ved det, men hvis jeg ikke gør det, så bliver det noget rod og jeg kommer til at skubbe dig væk hvis det går for hurtigt."Hviskede hun med et lille smil.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 30, 2013 19:03:33 GMT 1
Tom sukket stille og kikket lidt rundt mens han kysset hinden på panden " jeg forstå så vi er altså et par " svaret han rolige mens han nusset hindens kind og førte hånden ned langs hindens krop og men stopped med hindens halskede og lage hånden der for at smile til hidnen " jeg ville bare sikker mig for du er lykklige hos mig " svaret han rolige mens han lage hovdet ned mod hindens bryst og kysset den rolige og så nede fra og op mod hindens mund "jeg ville ikk msite dig som jeg misted de ander på grund af dumhed..og nej det var ikke mig men de ander som skubbet mig væk " stille lage han hovdet igen ned mod hindens bryst og kikket ud selv om hun var ung hadet hun en stor forstålse for ham en tåre gled stille ned af hans kind han ville ikke kunde klare vis han viste bliv af vist igen det glædet ham meget af de var noget sammen det gjord rejsen lidt mere overskuliget
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 30, 2013 19:10:16 GMT 1
Med røde kinder nikkede hun stille. "Bare et par der tager tingene roligt." Sagde hun stille og smilte stort til ham, hun ville bare gerne have kys og kram indtil videre. Andet måtte altså stadig vente, hun ville opleve noget med ham, lære ham af kende og få alle hans sider af se. Små nydende støn kom fra hende, hans kys fortryllede hende altså, hvilket var noget af et problem. Da han nåede hendes læber gengældte hun kysset, hun sukkede blidt da han brød det igen. "Jeg er lykkeligere end du aner Tom." Sukkede hun så med nydelse i stemmen, hun bed sig i læben og prøvede at holde sin rødmen tilbage. Hun holdte ham roligt ind til sig og lagde sit hoved oven på hans, der var noget rart ved at have hans hoved ved sit bryst. Det føltes som om hun faktisk gav ham tryghed nu. En ordenlig rumlende lyd fra hendes mave fik hende til at klukke af grin. "Ej undskyld." Lo hun, for nu sad de jo lige og havde et ret seriøst øjeblik og så valgte hendes krop lige at fortælle hun var pænt sulten.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 30, 2013 19:19:20 GMT 1
Din maven er bare sulten elver er Temlige lang tid om at lave deres mad " sagde han med et grin og nusset hinder maven det siger ikke så lidt jeg sagde jo du også skulde spise lidt han kikket rolige mens han kysset hinden forsat lidt tænden dog og han nød hindens støn han ville se hvor langt hun ville gå for ham nu han tænkte sig rolige længer ned og kysset hindens bryst nu og op igen han kunde se hindens rømden i kinderen og smilte så hun nød det altså stille smilte han op til hinden kunde de mund vente længer tom var også blivet ssulten men han vidste elver mad tog en del tid så de hadet rolige tid at hugge sig med det de nnu gjorder han førte stille og rolige sit kys op mod hinden igen og stoppet så lige forand hindens mund og så med varme øjne
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 30, 2013 19:28:59 GMT 1
Det var altså alt lang tid at vendte på mad og han kunne da sagtens spille klog nu, hun smilte dog lidt af sig selv, lige hvad sådan noget angik var hun vel stadig teenager i bedste stil. Hun blev lidt overrasket over han bare sådan forsatte, så hun gispede kort af overraskelse, men også af nydelse. De kys der var altså lige lidt for meget, han gjorde det ganske udemærket og hun lagde mærke til hvor stor forskel der var på når han gjorde det og så når det var hendes stedfar. Her var det både krop og sind som nød det og ikke kun kroppen. De røde kinder lod ikke til at ville blusse ned igen, hun så ham i øjnene og nussede sin næse mod hans. "Du er virkelig dejlig Tom, tak for at du tager det i mit tempo." Hviskede hun stille og gav ham så et ordenligt kram, hun pressede sig godt ind til ham og lod til aldrig at ville give slip igen. Dog brokkede hendes mave sig lidt igen, gad vide om de bare havde noget frugt eller nogle bær, bare til at stille den værste sult?
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 30, 2013 19:35:57 GMT 1
Tom nød det nu fuldt og vidste ikke helt hvad han skulde stille og stille vente han sig så hun lå over ham rolige førte han hånden længer op og maseret hindens røv lige så blidt han ville med glæde dele et liv med hinden stille kysset han hinden igen da hun kysset ham nu var de så tæt på rolige to han hans tøj af så de kunde være tætter på hindean nu var de enlige fandt ud af det stille kældte han også det sidste af hinden men inden tog han et ælbe frem " ville du have noget af det her skat " svaret han stolt han kunde mærke varmen itæt på dem nu han sukket rolige mens han lage det stille mod hindens læber og mens han førte hånden ned og op af hidnens krop han rømdet meget nu
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 30, 2013 19:43:58 GMT 1
Igen kom der et lille gisp fra hende i ren overraskelse, hun lo lidt og nød at kysse ham, men hun blev virkelig meget overrasket over han tog på hende sådan. Morean blev lidt i tvivl om han forstod hun stadig gerne vil vente, men hun følte ikke hun kunne tillade sig at stoppe det nu. Han var allerede igang med at fjerne sit eget tøj og resten af hendes. Dog kom hun helt væk fra det, hun smilte mod æblet, hun tog en bid og sukkede lettere, bare det at tygge i det var en ren fornøjelse og hendes mave skabte sig lidt mere. Efter et par bider, smilte hun tilfreds, nu kunne hun godt vente lidt, selvom hun vidste at æblet i sidste ende ville gøre hende mere sulten, men der ville maden forhåbenlig være kommet. Det var dejligt sådan at blive nusset, hans hænder var varme, han var varm. Hun puttede sig godt ind til ham og lukkede øjnene, hun lå godt her og kunne ligge sådan længe. Måske endda falde i søvn sådan.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 30, 2013 20:03:39 GMT 1
tom smilte glad op til hinden bare det at være sådan her tæt var en beløning i sig selv han lage hovdet ned mod hindens maven og kysse den stille og rolige mens han så op på hinden " du fantastit ved du godt det " han rømdet ldit mens han kørte hånden op af hindens lår et stille smil kom frem for hans mund vige lige nu måtte elveren godt se at få lavet noget mad så de kunde få sovet rolige lage han sig tætter og mærke hvordans hans hjeret bare hammert ind til sig han forte hindens hånd op og ned af hsn side så hun kunde få lov til at prøve ham af en gang for det hadet hun sikkert ikke foget lov til at sin sted fare han gøs stade ved tanken om at han faktis hadet været inden i hinden han nusset hinden også ned af rykke men tog det bare stille og rolige mens han kikket rolige på hinden i hindens øjne
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 30, 2013 20:11:31 GMT 1
Med et smil rystede hun på hovedet, for det vidste hun sådan set ikke, han var den første der fortalte hende det og lige nu troede hun ham. Det var skønt at ligge her med ham, hendes fingre begyndte stille og prøvende og nusse hans brystkasse blidt. For det var jo nyt at hun selv havde lyst til at røre ved en, det havde hun ikke prøvet før, hun var kun blevet indstrueret i nogle ting. Ting hun helst ikke ville tænke på. Morean kyssede forsigtigt hans brystkasse og rødmede lidt, hun var slet ikke van til det her og det var nyt og spændende et sted. Roligt lagde hun sig ned ved siden af ham i stedet, hun lå og så lidt drømmende på ham. "Jeg ved ikke om jeg kan holde mig vågen til maden kommer." Mumlede hun så med et smil, hun lagde sig ind til ham og nussede ham igen på brystkassen i cirkler.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 30, 2013 20:19:31 GMT 1
TOm kørte fingeren lidt i gemmen memlem hindens baller og smilte rolige til hinden det tændte ham en smule rolige sukket han " nej det tror jeg heller jeg kan men så kan vi spise i morgen " stille førte han sig rolige tættter på hinden med sit under liv mens han kysset hinden rolige unden at sige noget det var rat bare at side og gjord det her det var faktis noget andet ind bare at gå til den som de vosken kvinder af og til gjord og så glemte de tid og sted han ville have hinden rolige førte han kysset hinden lidt men bliv rolige til snavn han sukket rolige mens han lage den anden hånd mod hindens kind bare det at være tæt på hinden var han glad for tja hvorfor ikke bo her i elver dalen så kunde de level lykklige sammen blive gammel sammen rolige lukked han øjne og bare sad og kærteget hianden som bliv mere og mere
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 31, 2013 6:13:50 GMT 1
Det var virkelig dejligt at ligge der sammen med ham, hun kyssede ham der hvor hun kunne komme til, på skulderen, halsen, hagen, kinden, munden. Lige hvor hun nu havde lyst og kunne orke at nå, for hun var godt nok træt. Da de begyndte at snave, rødmede hun stort, for det havde hun jo heller aldrig prøvet uden det var hende påtvunget og det var helt rart når man faktisk gerne selv ville. Hendes blik gled i, hun nød det ret så meget, men hun brød kysset da hun skulle gabe. "Det bliver godt af sove." Mumlede hun og lagde sig ned på ryggen med lukkede øjne, hun var ved at være godt udmattet og alle de nye indtryk skulle lige sluges inden en ny dag blev taget hul på. Hun håbede lidt at han lod hende sove lidt længere i morgen når han skulle snakke om sine drømme med elveren. Morean smilte svagt, hun var allerede godt på vej ind i drømmeland. Dog kom hun lidt op igen, kyssede ham dybt som hun tog fat i hans hår og maste hans læber ind mod hendes, så lod hun sig dumpe ned i sengen igen. "Godnat min prins." Mumlede hun sukkersødt og sukkede blidt, gabte igen og var godt på vej mod drømmeland.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 31, 2013 9:23:49 GMT 1
Tom nød deres øje blik her at hun så valgte at sove grinte han lidt af men han lage stille armen om hinden og lage hånden på maven og nusset den stille mens det banked stille på døren og maden kom ind elveren kikket ikke på dem men viked rolige tom nikked tak men det var forsent til at kunde spise noget lige nu han gapte lidt og lage sig tæt ind til morean der lå og sov han var gald for hun enlige hadet fundet ud af hvad de var sammen stille kysset tom morean på halsen " god nat prinsse " han smilte varmt til hinden og tog hindens hånd i hans og lukke dem selv hvad skulde de mund lave her i elver land i morgen de ville være her i noget tid da det ville være dumt det andet rolige nød han bare tæt heden og rømden i søven de var ikke lige gammel langt fra men tom vidste hun var moden inde i og de ´t var nok til ham
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 31, 2013 12:19:08 GMT 1
Søvnen hun gled ind i var sød, men hun blev forstyrret af hun følte sig jagtet, noget der fik hende til at ligge uroligt og hun var badet ind i sved. Små klynk kom fra hende, hun endte med at sætte sig brat op og gemme ansigtet i hænderne kort. Da hun så lidt rundt, så hun hvor hun var, med et lettet suk, lukkede hun kort øjnene. Pokkers, hun var bange for hendes far ville opdage hun var taget afsted, men ikke der hen hvor hun havde sagt. En løgn blev straffet hårdt, specielt når det betød at han ikke kunne få hende mens hendes mor var ude og rejse. Morean så ned af sig selv, hun følte sig ikke helt tilpas nøgen lige nu, ikke efter sådan et mareridt. Hun trak dynen godt om sig og sad og kiggede lidt ud i mørket. Elveren havde haft slukket lysene da de sov, så der var ret mørkt. Roligt kravlede Morean ud af sengen, hun så på Tom med et svagt smil, hun tog et tæppe som hang over en stol og fik det viklet om sig. Herefter gik hun ud så hun kunne se nattehimlen, hun sukkede blidt og nød naturens lyde omkring sig. Natdyrene snakkede blidt i det fjerne, blomster som kun blomstrede i natten var der. Roligt tog hun fat i halskæden, hvor var det en fantastisk gave, hun håbede virkelig at den kunne give hende lykke i alt dette.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 31, 2013 12:26:55 GMT 1
Tom mærkede hun ikke var i sengen og vånget stille op da hun rejste sig han vånget selv af det hvad skulde han dog stille op rolige rejste han sig og tog en morgen kåbe på og gik hen mod hinden mens han lage armen om morean han sukket trist " hadet du marridt skat " svaret han stille mens han kikket ud på månen han ville ikke lade nogle rør hinden på den måde igen vis han da bare hadet en enven til at kunde tanke over føre eller seltte nogle billder han kysset hinden på halsen og tænke hvad pokker han skulde stille op med hinden han var stade træt men vis hun ikke kunde sove og hadet brug for hans søtte måtte han jo gøre det på den måde han ssmilte stille og rolige mens han kikket hen på maden " der er kommet noget mad vis du stade er sluten og også noget vin du skal bare vide elver vin er hår mod Mennsker også elver så pas på med hvor meget du drikker " han tog et glas og helte op i og gav det til morean og drak lidt af sig engen der var ikke andet ind grønsager han kikketl idt og sukket " lever er gode til at lave mad men deres kost består kun er grønsager og frugte " stille kikket han hen på morean og tog et ælbe i munden og spiste det selv
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 31, 2013 12:40:35 GMT 1
Det havde slet ikke været meningen han skulle vågne, men hun var nu glad for han kom og holdte om hende, et suk kom fra hende som han kyssede hendes hals, roligt nikkede hun med et suk. "Dem slipper jeg nok ikke lige sådan fra, men så er det godt det kun er mareridt lige nu." Hviskede hun stille, lidt for at berolige ham, selvom det vel egentlig var hende som havde brug for det, dog havde hun altid bare fundet sig i at sådan var hendes liv altså. Da han nævnte maden, mærkede hun at hendes mave egentlig var begyndt at gøre helt ondt. Så hun gik roligt med hen til maden, hun hældte et glas vin op, måske ville det hjælpe hende til at slappe lidt mere af og sove bedre. Hun begyndte at spise af frugterne, grønsagerne og bærene som der lå til dem. Der gik ikke lang tid før hun blev mæt, hun drak vinen, faktisk bundede hun bare glasset og stilte det fra sig, hun sukkede mæt og smilte svagt. Roligt gik hun hen til sengen igen, stadig med tæppet om sig, hun satte sig roligt og så mod Tom med et kærligt blik.
|
|