|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 29, 2013 19:59:53 GMT 1
Lær at level af dyre blod ved godt det måske ikke er din smag men jeg har hørt om varmpyr level på ko blod der nok i til at mette en mennske... ja jeg snakker med ander varmpyr en gang i melmen det er der for jeg ved så meget ikke bare for bøgeren " tom sad og fumledet lidt med fingeren og tænkte sig så stille om " tror du det ville gå melme os to " svaret han ærlige " for jeg ville godt være sammen med den kvinde jeg faldt for den gang " han støj stille hånden hen over hindens kind og så kikket han stille mod jorden igen " og vis dyre blod ikke virker må du level " han Sank en klulp og han rejste sig stille " så må du level på mig en gang daglivet ellers ville det blive for meget " kan du huske da jeg sagde du skulde bruge dine enver til det gode formål det var også en løsinge vis det skulde være " han kikket ned mod hinden men satte sig så lidt tætter på og vidste ikke hvad han skulde stille op lige nu
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 29, 2013 20:09:07 GMT 1
Det hele var lidt meget lige nu, hun prøvede at holde styr på sine tanker, det var så pokkers fustrerende ikke at kunne være den man gerne vil være. Kathy så overrasket på ham, spurgte han hende virkelig om dette, ville han kunne leve med vampyr? Sådan, som.... Hun forstod det ikke. Kathy tog sig selv i at sukke dybt, hun begravede sit ansigt kort i hænderne, så kiggede hun kort op i loftet og lod hænderne falde ned i sit skød. "Jeg har virkelig prøvet Tom, virkelig, men lige meget hvad jeg gør, så kaster jeg det op igen. Og i sidste ende, er det værre end at sulte sig, tro mig, jeg har været der." Lød det opgivende fra hende, hun blev siddende, for selvom hun havde lyst til at storme frem og tilbage i fustration, kunne hun ikke. Der var for lidt kræfter. At han sådan tilbød at hun drak af ham, gjorde hun blev overvældet, det var virkelig alt alt for meget. Kathy lagde sig til siden så hendes hoved lå mod puden, men hendes ben stadig hang ud over sengen og han sad ved hendes side, bare med hendes bare balder mod sig nu. Hun bed sig i læben. "Jeg ved ikke Tom, jeg har været så meget igennem og jeg har bare brug for en meget nær ven lige nu. Bare indtil jeg har en ide om hvor jeg har mig selv, for jeg ønsker ikke at såre dig. Det gør jeg virkelig ikke." Hviskede hun så blidt, hun ville ikke skade ham, hverken fysisk eller psykisk. Alt det med Lukas havde gjort hende så forvirret, hun havde virkelig åbnet sig, hun var parat til far, mor og børn, huset i skoven, livet med ham. Men han var slet ikke den hun troede, og så et sted ville hun ønske at han var og havde svært ved at give slip. Hun måtte se ham når hun havde fået mere selvkontrol og få styr på alt det rod, få slået ordenlig op med ham. Det vidste hun ikke engang, alt var så sløret fra den nat, havde de slået op, havde de sagt farvel? Hun huskede ikke særlig meget, kun sorgen og derefter lukkede hun det ude og ønskede ikke at huske.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 29, 2013 20:20:39 GMT 1
tom kiket lidt på hinden og lage sig rolige ned med hinden han var lige glad med om hun var vampyr stille kysset han hinde ned af halsen og lage hovdet tæt ind til hindens " jeg kan klare det Kahty jeg har været mere i gmmen ind du tror og ville kunde klare det her også samme med dig " svaret han rolige mens han tog om hindens hånd og smilte vamrt han kikket rolige og lage rolige hånden på hindens mave han forstod hindens soger stille kysset tom kathys hals rolige menst for at få hinden til ander tanker " vi må hånd tere det så godt vi kan og se om det kan komme vider " stille kikket han selv op i lofte og sukket stille og rolige " der har været meget også for mig jeg ved hvordan du har det Kahty altså med Kærlighede det tager tid at glemme sin første Regtit kærligehed " han sukket trist mens han kikket ned af sig selv man kunde se ar noget der kunde lige pise smel han ville ikke skuffe hinden som han sagde rolige vente han sig mod hinden han ville lægge her med hinden i nat så hun ikke følte sig af lene lige nu
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 29, 2013 20:32:14 GMT 1
Hans varme tiltalte hende, hun sukkede blidt og da han lagde sig bag hende, skubbede hun sig bare tilbage ind mod ham. Det var rart, at ligge her, få snakket lidt ud. Kathy havde tit lyst til bare at lukke ned, lade nye Kathy få sin vilje og bare gemme sig væk indeni, lukke alt ude. Så enkelt var det bare ikke. Hun sukkede stille og vendte sig til sidst rundt mod ham, hun lod sine fingre glide ned af hans brystkasse. "Min første kærlighed, var tilbage i klanen. Ude på øen hvor jeg var fra. Jeg troede han skulle være far til mine børn, at vi skulle leve et perfekt klanliv. Men der var mange unge mænd i den klan som knuste mit hjerte, trampede på det, tryggede på det, kastede det op og fodrede det til hundene. Det var derfor jeg ikke var klar til at slå mig ned med dig dengang Tom." Kom det trist fra hende, hun så på ham, bed sig lidt i læben og prøvede at lade være med at stirre på hans hals. Hun kunne se åren pumpe inde bag ved huden. De kys han havde skænket hendes hals, vækkede lidt liv i nye Kathy, så der var i forvejen noget at kæmpe med. Det var måske også derfor hun havde fået vendt sig for at se på ham. "Lukas..... Hans vampyriske charme tog mig nok med storm, jeg havde opgivet og fandt kærlighed i ham. Jeg tror endda stadig jeg elsker ham, eller, den han forstillede at være inden han forvandlede mig." Forklarede hun stille, det stak i hende, Kathy's nye jeg som var kommet med vampyrets væsen kæmpede for at komme frem og lave ballade.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 29, 2013 20:40:53 GMT 1
tom så lidt skuffet ned men og man kunde Sikkert godt se aat han tænkte godt om det her han kikket lidt på hinden igen og hadet lidt dårlige over han hadet kysset hinen sådan han kikket op igen " jeg forstå " svaget han rolige og vidste ikke helt hvad han skulde sige til det han sukket rolige og vidste ikke helt hvad var de så nu inge andet ind bare to mennsker der Pjatted nej den Regtit Khaty elsked ham det måtte han huske stille kørte han en finger ind mod hindens læber så hun kunde nyde hans varme stille kikket han ned " jeg ville godt være mere ind en ven for dig Kathy " sagde han stille og kikket ned mod hindens hånd og tog den han kyssset hinden rolige på læberen og holdte den rolge mens han begyte at Snave hinden i stede han mærked den følse at blive holdt af igen og så var hinde her mere moden ind den gammel han hadet været sammen med dog mere usikker det vidste han dog godt han sukket rolige i kysset han vidste hun var hans lige nu og det nød han virklige og han måtte bare få det bedste ud af det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 29, 2013 20:47:02 GMT 1
Et sted vidste hun ikke hvad hun skulle gøre, for det ville være rart bare at kunne give slip på alting, alt det med Lukas og så bare leve med Tom. Hun holdte virkelig af ham, ja hvis hun faktisk ikke også elskede ham et sted, men det var nok mere som ven end noget andet lige nu. Det kunne godt udvikle sig, det kunne hun mærke, hver gang de kyssede blev hun rolig og følte sig som sit gamle jeg. Dog ikke uden kamp, hun kæmpede bragt hver eneste gang, men tillod sig også at nyde det. Kathy sukkede blot, hvad skulle hun sige? Da hans finger gled ned over hendes læber, lukkede hun øjnene og sukkede blidt, hun tog imod kysset og hun gengældte da det udviklede sig til et snav. Hun lagde sig tæt ind til ham og holdte blidt hånden ved hans hals som hun nussede blidt. Lige nu kæmpede hun endnu mere end før, hun mærkede begæret vokse, hun følte alt så meget mere kræftigt efter hun var blevet vampyr, alle sanser var blevet stærkere og dermed hendes følesans, hun blev hurtigere tændt. Nye Kathy sad og ventede på at komme frem, for gik det her videre, ville gamle Kathy ikke kunne holde hende tilbage mere og så var det hendes tur til at have det sjovt.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 29, 2013 20:55:49 GMT 1
Tom kom i tanke om noget rolige stoppet han det " hvorfor tænkte jeg ikke på det " han så på sit ring og så igen på Kathy i smilte " det her er måske en lille løsinge til at holde dit onde sind nede og lukke det en ring jeg fik lavet til en ven men han ja han paseret også " sagde han stille og gav den stille ringe på hindens Ring finger " du er stade varmpyr dog men det holder den kathy som du fugter nede " svart han viskete mens han smilte varmt at hun var blivet tændt vidste han ikke og at hun var prate til det store ville han ikke byde hinden lige nu men bare hun Skirfte tanker og valge ham i stede for denne Lukas han kunde ikke bebradte hinde da hun jo hadet følser for ham stade men måske med tiden ville hun glemme det han sukket rolige og kørte hånden ned over hindens røv han smilte lidt chameren og tænkte på hvad det hele kunde ende med han håbet dog stade at Kahty ville blive sig selv orden klane dingle hele tiden overham der var måske noget hun hadet fadt i der men han kunde ikke sige det til hinde i nu
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 29, 2013 21:07:07 GMT 1
Det var da et håb, Kathy så på ringen og smilte svagt, hun håbede da at den kunne hjælpe. Dog følte hun ikke den store forskel og nye Kathy gemte sig kun lige under overfladen. Hun var så træt, så svag i sindet efter så lang tid og det begær Tom vækkede i hende, vækkede nye Kathy rimelig meget. Da han lod hånden glide ned over hendes røv, bed hun sig i læben og kunne mærke besværet ved at styre sig selv. Hun greb blidt fat i hans nakke og pressede hans læber ind mod sig, hun lod sit ben vikle op over hans hofte og pressede sig på den måde ind mod ham. Et nydende suk blev kvalt i kysset som blev til et rimelig heftigt snav. Kathy kunne ikke lade være, der var noget trygt over det, men desværre var trygheden i det også på grund af nye Kathy listede ind og fik hende til at glemme lidt at holde hende væk. Kampen var ikke så kræftig, hun næsten opgav, for at give sig hen til Tom i stedet. Blodtørsten sneg sig også frem, men hun var mere konsentreret om at snave ham og holde sig tæt ind til ham. Hun fik skubbet sig op på ham så han lå ned og hun stod på alle fire over ham, som hun kyssede videre og nappede ham blidt i læben. Hele hendes krop sitrede, hun ville have ham til at røre ved hende, mærke trygheden i det, men også nydelsen.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 29, 2013 21:15:44 GMT 1
Tom lage armen om hinden da hun kysset ham igen og så med et var overham ringe prasset igen den nye kathy tilbage og lavet en form for skjold i melmen dem så der var lige vægt i hinden den ville nok ikke kunde holde hinden 50 % prusent til bage men han vidste den ville virke rolige tog han buskeren af og lod hånden glide ned af hindens krop han elsked hinden men var det ikke forkert hvad vis der kom noget ud af det her de måtte vel bare tage det som det kom han elsked hinden virklige og om vendt og nu var de sammen på den her måde lige nu han sukket rolige nynde hans lange hår var sadt op i i heste hale så det ikke var i vejen han førte hånden ned mod hidnend røv balle han kunde heller ikke klare det mere eller lade sine føsler for hinden komme frem mere han førte savnet tog stille skjorten af hinden så de var helt nønge hans hjerte hammeredet af glæde han smilte rolige op til hinden han vidst hun kunde høre det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 29, 2013 21:24:12 GMT 1
Den nye Kathy var stærk, hun levede på det svigt og måde Kathy havde følt sig forrådt på. Det var en enorm kræft og så havde Lukas kun gjort det værre, eller den nye Kathy havde faktisk gjort det værre. Hun smilte svagt da de begge var helt nøgne, men det var ikke gamle Kathy som smilte, det var nye Kathy. Dog kæmpede hun lidt, men hans hjerte der hamrede afsted, kysset, det at de begge var nøgne. Det blev lige pludselig alt for meget for hende, hun havde kun været der i nogle timer og pludselig lå de der og hun vidste ikke hvad hun skulle stille op. Indeni rev gamle Kathy sig i håret af fortvivelse og forvirring, mens nye Kathy frydet sig og nød at gamle Kathy ikke kunne styrer sig selv og de kraftige følelser som blussede op i hende. Hun brød kysset, slikkede ham hen over læberne og kyssede ham så ned af halsen. Pulsen pumpede nærmest mod hendes læber, eller det følte hun og hun mærkede det klø i hendes tænder, dog fik hun da lidt kontrol og bed ham ikke. Hun kyssede ham forsat lidt ned af brystkassen og op igen mod hans hals og derefter nappede ham lidt i øret. Sagde hun noget, afslørede hun lidt at nye Kathy halvt om halvt havde kontrollen, eller at gamle Kathy i hvert fald havde mistet den, bare ikke helt til nye Kathy, mere bare til sine sanser og lyster.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 29, 2013 21:36:10 GMT 1
tom kunde mærke der var noget glat han lage hånden der hvor der hjerte skulde være han stoppet op lidt da hun så ud til at hun ville sige noget til ham men han vidste at det var den nye kathy som kom frem han lage stille hånden mod hindens mave og sage " pakadius " og gjord så at den lukke en form for love melmen den kahty han kendte og den nye khaty han stoppe lidt og kørte hånden op af låret på hinden " hvordna har du det nu " svaret han rolige mens han så bekymrdet på hinden mens han kikket hinden lidt i øjne for at se om det var hinde han ville kun være sammen med den gammel kahty og kun hinde han kunde mærke af hans leme var blivet stiv han tog bevget sig stile så lemte gled rolige melme hindens skede han sukket lidt og ventede på det var den gammel kathy der sagde noget han vilel dog ikke regtit kunde høre forskel han sukket stille og lod hånden gilde ned af hinden
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 29, 2013 21:44:40 GMT 1
Hvis der var noget nye Kathy var god til, var det at lege gamle Kathy perfekt, selvom hun sjældent kunne holde masken særlig længe. Dog kunne gamle Kathy mærke et skub i den rigtige retning, hun vågnede ligesom lidt op af sit begær og så lidt forvirret ud. "Jeg ved ikke om jeg kan det her Tom." Hviskede hun svagt, hun så forvirret ud og lignede en der mest af alt havde lyst til at gemme sig ned i et hul. Det var stadig fristende at bide ham, specielt fordi hans puls var så meget kræftigere med begæret der flød i ham. Kathy tog fat i dynen ved siden af hans ansigt og klemte om den, hun havde lyst til at skrige fordi der var så mange blandede følelser. Hun var ked af det, forvirret, tændt og fyldt med begær, skyldfølelsen voksede i hende, hun følte hun bedrog Lukas, men så igen havde hun lyst til at tage sin hævn. Alting fløj rundt i hovedet på hende. Hvis hun nu bare gav nye Kathy lov til at have sit sjov, ville det så stoppe? Det gjorde så ondt..... Roligt lagde hun sig ned ved siden af ham i stedet, hun kunne ikke klare at være så tæt på, det hjalp ikke på at holde nye Kathy tilbage. Blodtørsten blev kun mere og mere kraftig. Dyret i hende havde lyst til at bide ham, hun så på hans hals og bed sig i læben, hvorfor skulle det smage så godt, blodet? Hun lagde sig ind til ham og kyssede blidt hans hals. "Dit blod kalder på mig, det synger hele tiden." Hviskede hun, næsten hypnotiseret af den brusende blod som kun en som hende ville kunne høre.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 29, 2013 21:53:14 GMT 1
Tom turdte ikke bevæge sig han kkunde mærke noget han faldt sammen og rejste sig rolige op hvorfor kunde de piger han faldt for ikke bare være lidt numale han sukket rolige og kikket over mod kahty " elsker du virklige en mand der gjor så du ikke kunde se solen igen ?? " svaret han rolige mens han rejste sig stille op og tog noget af tøjte på igen stunden var ødelagte og han turdte ikke da det var sådan her han sukket rolige og kikket rolige rundt han elsked hinden stade men den her øjeblik var ødlaget han sukket rolige igen og kørte hånden hen over hindens " jeg ved den Kahty der levere inden i dig er stæeker ind det moster " sagde han lidt hårt han rysted man kunde mærke det i hans hånd han var rasen inde i ikke på Kahry men hvad Lukas hadet gjordt ved hinden han sukket rolige og kikket ned han ville nok ikke finde en kvinde i hans liv han ville dø gammel unde nolge som helst hos sig det var måske også det bedste rolige faldt en tåre ned han hadet ondt af hinden "jeg er ikke et bytte på nolge måde "
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 29, 2013 22:03:13 GMT 1
Der var tydeligt smerte i hendes øjne da han forlod sengen og begyndte at tage tøj på, hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, hun havde jo ikke gjort ham noget. Kathy begyndte at hulke lidt, hun magtede ikke mere, hun lukkede øjnene og gav blot nye Kathy have frit spil, eller hun prøvede da at give hende det. Der gik dog ikke lang tid før hun rejste sig igen, hun så på Tom med et ulykkeligt blik. "Jeg ser dig heller ikke som et, Tom, du må tro mig når jeg siger at jeg virkelig gør alt for at glemme Lukas, det piner mig og slår mig langsomt ihjel at jeg stadig elsker ham. Vi har bare fået et bånd også, han var jo den som skabte mit liv efter døden." Hendes stemme var forpint, hun prøvede virkelig at tage den med ro, men hun var så ulykkelig og forvirret. Kathy nærmerede sig ham, stadig helt nøgen, hun krammede sig stille ind til ham og sukkede. "Hvorfor skal du være så dejlig?" Mumlede hun så ind mod hans bryst, hun prøvede at tage sig sammen, det så i hvert fald sådan ud.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 29, 2013 22:12:49 GMT 1
Tom kikket rolige ned og smilte så " jeg ved det ikke " tom vidste ikke hvad der skulde ske han sukket rolige mens han lage hovdet tæt ind til hinden og lage hovdet ind mod hinden " jeg Elkser dig så højt kathy det ved du jeg gør " svaret han rolige mens han kysset hinde igen en tår gled ned og han velte sig over hinden så han var over kahty han håbet lidt på at det kunde Glme alt han forsøte at være blid i mod hinden han var lige glad med om hun var varmpur hun var den regitt kvinde " du den enste der forstå mig khaty " visket han rolige i kysset mens han mærkede hans leme mod hindens skede han kikket rolige på hinden med kysset og vidste ikke helt hvordan det her bliv han vidste det bliv til mere og han ville ikke miste hinde igen på den her måde rolige snavnet han hinden men med lidt mere varsmom hed han kunde virklgie se den gammel khaty stade var der og det skulde være nu vis de skulde
|
|