Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 13, 2013 20:37:11 GMT 1
Efter noget tid havde Kat lagt sig til at hvile og i den dybe tilstand hun var i, vågnede Kathy op og tog over i dvalen. Tiden gik og da Tom råbte sådan op hvinede hun og trak sengetøjet op over hovedet for at gemme sig. Dog kom hun lidt frem og så overrasket på Tom. "Hvad er det for en måde at vække mig på?! Jeg blev møgbange." Hvinede hun og kastede en pyde efter ham, hun så på ham med et strengt blik, men blødte hurtigt op. Hun fik strukket kroppen og rejste sig op fra sengen, kørte fingrene gennem håret og satte det så det sad nogenlunde. "Hvad er du egentlig så glad over kære?" Spurgte hun så nysgerrigt og vendte rundt mod ham. Hun lignede en som havde glemt alt om de med tyvene.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Oct 13, 2013 20:45:06 GMT 1
Jo altså du var jo vanddæmon før og din Klan er vanddæmoner prøv at tænk hvor jeg ville hen ....." tom tav lidt og kikket ned og smilte rolige da hun hadet kastede puden efter ham " jeg mener de må da vide hvor du får dine kræfter fra ikke sandt der må være en fra din famille du kan stole på ??" svaret tom rolige mens han satte sig på sengen og håbet også på se hindens glade øjne og måske lidt håb " det svære bliver så med kat " svaret han så stille igen mens han så ned og var lidt flov " vi må lære hinden hvem det er der bestemer " svaret han rolige og rystede lidt med hænderen han foldete dem sammen stille for ikke at vise noget det var godt hun stopped af sig selv men det var også en god ting men han vidste der var noget lusk i det han tænkte længe mens han rejste sig og så sig ind i Spejldet han ville jo godt men det skulde også være den regtit kahty der åbnet sig op for ham og hun skulde ikke tro at han ikke Elskede hinden han vendte sig om igen " og smilte så mod hinden han tænkte længe over tingen og man kudne også se hans dype sår da han bløte lidt der fra de skulde snart skiftes
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 13, 2013 20:55:08 GMT 1
Det var ikke rart at skulle knuse hans håb, hun så lidt ned på sine fingre og begyndte at stå og rense sine negle lidt. Hun sukkede og så op mod ham med triste øjne. "Ser de mig som dette nattens væsen, hukker de hovedet af mig Tom. Der er ingen hjælp af hente. Jeg har afklaret med mig selv at livet på øen er fortid og aldrig bliver en del af mit liv igen. Dog var der heller ikke det store tab." Forklarede hun stille, det triste skyldtes hun ikke ville bringe hans håb ned eller gøee ham ked af det. Men sandheden skulle frem. Kathy så lidt undrende på ham, han virkede lidt ude af den og de ord om Kat. "Hvad har hun nu lavet?" spurgte hun lidt hårdt, for hun hadet at Kat lavede problemer når det foregik i hendes krop!
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Oct 13, 2013 21:06:30 GMT 1
ikke noge jeg ikke kunde klare " svaret han rolige med et smil og sukket rolige mens han gik han lage armen om hinden mens han kysset hindens pande "men hun er god til at lokke meget god" svarte han stille og karmede hinden ind til sig han hadet sådan håbet på det han løfte hindens hage rolige " hvad husker du om i går " svaret han rolige mens han kikekt over mod døren han ville jo ikke hodle hinden fanget men det var måske bedst vis de skulde blive sammen han tænkte Rolige igen han var fuld med ider der måtte jo være han sukket lidt og satte sig ned og kikket lidt ned på kulvet men dog han var ved at blive træt ligen nu " tranger vi ikke til at have det hyggliget atlså som man kan se vi er sammen " svaret han rolige mens han kikket op på hidnen " også at gå ud og spise uden kat balnder sig for meget der må jo også være en ude i byen som ved hvordan vi kan håndtere det måske en ælder troldmand" tom kikket ned nu kom det ord op i ham igen svag han hadet det ord så frykligte meget at det gjord ondt inde i hovdet på ham " syntes...syntes du jeg er svag " svaret han stille og kikekt op mod khaty han hadet brug for at høre det at han ikke var nogle gang kunde han godt komme i tilv om sig selv
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 13, 2013 21:17:23 GMT 1
Der kom et lille smil frem på hendes læber, hun nød at stå i hans arme og føle et varmt væsen mod sig. Det var godt han kunne klare Kat, så behøvede hun ikke at være bange for noget. Hun lyste helt op da han på en måde inviterede hende ud, hun krammede ham tæt ind til sig og smilte stort. "Måske en drink ville være bedst Tom, rigtig mad og jeg er ikke så gode venner husker du nok." Det blev sagt med et skævt smil, hun fniste dog lidt efterfølgende og knugede ham ind til sig. Kathy så dog undrende på ham. "Jeg husker intet...... Hvilket betyder jeg ikke ønsker at huske. Og nej, jeg ser dig langt fra som svag min søde ven." Kom det fra hende, hun var ret bekymret for ham. Hvad pokker havde Kat haft sagt og gjort?!
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Oct 13, 2013 21:28:25 GMT 1
tom smilte og sukket mens han krammed hinden ind til sig han håbet op hun kunde følte sig om en kvinde hvad skulde han dog gøre han holdte jo af hinde regtit meget hvordan skulde de bære det ad han ømmed sig lidt " ikke så hårt skat jeg stade rat øm " han smilte rolige til hinden mens han grinte af hinden han var glad for hun sagde det han kunde mærke hun hadet brug for det så det var vel det bedste for hidne lige nu han sukket rolige " jamen skal jeg så spise alt det gode mad selv ?? " kom det lidt Drilsk fra Tom smilte og rømde lidt kat skulde bare holde nede og så længe hun hadet blod inde i sig så kunde det jo kun være gode tjen der ventede ham " hvor hvor længe holder sådan noget blod enlige ??" svaret han stille
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 14, 2013 8:53:09 GMT 1
Da han ømmede sig løsnede hun straks grebet, hans sår mindede hende om hvad der var sket med ham. Hendes smil forsvandt lidt og hun blev mere alvorlig, hun fjernede dynen fra sengen og lagde klæder ud på den. Så pegede hun på sengen og sendte han et blidt smil. "Lad os få renset de sår kære." Hendes stemme var kærlig og blid, ligesom blikket og smilet hun sendte til ham inden hun forsvandt. Hurtigt var hun tilbage med en spand med vand i og en flaske med ren alkohol. Noget hjemmebryg hun havde fundet efterladt af tyvene. Kathy havde smagt på det, så hun var sikker på det var sikkert. "Blodet hvis jeg kan klare mig med at være svag, kan holde et par dage. Varmer du vandet skat?" Spurgte hun med et smil, for det gik helt klart hurtigere end det andet.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Oct 14, 2013 12:11:32 GMT 1
Tom smilte til hinden mens han rejste sig op og kikket ned på vandet han strøg fingeren hen over næsen mens han smilte hen mod hinden hadet hun tænk at de skulde drikke nu ?? tom satte sin hånd ned mod gruden og så kom en lille knist mens han kikket på khaty " det en god ting at have i bag hånden men man må ikke ud nytte den enven man har " svaret han stille og kikekt ned mod gruden kun til forsvar og små ting han sukket rolige mens han gik hen mod sengen og tænke sig om han tog den lille tynde trøje af så hun kunde rase det han tænkte lidt på hom hun kunde hunske hvad han hadet kalt hinde dagen før han smilte rolige og ventde på hun skulde ranse det han vidste det ville komme til at gøre ondt regtit ondt var han sikker på
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 14, 2013 21:24:57 GMT 1
Kathy ventede til han lå klar og vandet var varmet, det kom til at gøre rigtig ondt og friste Kathy da blodet jo kom frem. Hun begyndte stille at vaske, det blev hårdere og hårdere indtil alt skårpe var væk og han blødte en del. Herefter duppede hun indtil det stilnede af, så tog hun hjørnet på en pude hen til hans mund. "Bid i dem her, det her kommer til at brænde en del." Bad hun med et undskyldende smil, hvorefter hun hældte det rene alkohol ned i hans sår for at forhindre infektion og rense gennemgående. Kathy vidste hun var nød til det, men det hjalp ikke på at det også gjorde ondt på hende.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Oct 14, 2013 21:39:03 GMT 1
Ton bliv rød i hovdet han hadet mest af alt lyst til at skrige af smerte men han tænkte også at han måtte holde øje med kahty at kat ikke kom feem for han smilte lidt og sukket rolige så hvad skulde der ikke blive af dem han spytted puden ud og sagde så " AAUVVVU " men ikke højt han tog sig lidt til skulderen " den bliver sikkert regit øm om nogle dage ville jeg tro " svaret tom stille mens han tog flasken fra Khaty og drak lidt af den men stille den så væk igen "jeg tænkte hvor ville du enlgie godt spise " kom det rolige fra tom mens han tog hindens hage stille og kikket hinden ind i øjne mens han bilkede til hinden hun var så sød men også ond på sammen tid det kunde tom godt lide ved kahty han tænkte rolige mens han lage sig på sengen og så op på hinde med et varmt smil i øjet han skulde lige ømme sig oven på strabaseren i går men dem hadet han under kontrold sådan da
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 16, 2013 20:11:43 GMT 1
"Det skulle da gerne blive bedre dit fjollehoved." Grinte hun og prikkede ham på næsen. Hendes egen næse rynkede dog da han snakkede om mad igen, hvad var det han ikke forstod? Skulle han vade sådan i det?! Kathy rejste sig og gik lidt væk fra sengen, hun holdte om sig selv og beherskede sig så hendes vrede faldt igen. "Jeg mente det med drinken! Jeg kan ikke spise med dig!" Kom det irriteret fra hende, hun vendte rundt og så tydeligt skuffet ud. Det var ikke let at være vampyr selvom hun havde været det længe snart.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Oct 21, 2013 18:54:59 GMT 1
Tom kunde se hun bliv lidt irteret han smilte rolige og tog hindens hænder " unskyld jeg Skal stade vende mig til at have en som ikke kan spise hos mig " svaret han rolige mens han smilte rolige og så på flasken hvad skulde han dog gøre han ville godt give hinde et numalt liv han smilte og gav hinde et kys på kinden mens han tog flasken og gik hen mod og tog to glas frem fra skabet han kikket lidt på sine sår hun hadet gjort det godt " jeg skal på arbajde i morgen så der kommer nogle unger vi holder til ude i skoven der ligger en gammel skole jeg har foget købt " han smilte og tog sig til nakken rolige han lugte noget der prandet " ÅÅ GUD BRØDET " han skundte sig ned i en hast og der stank af brandt brød " arr for pokker det varmt varmt " han skyndte sig at lægge den ned i vasken han h adet stade mel over sig han sålidt på sine hænder og kikket rundt han ville finde ud af en dag at en vampyr kunde vælge selv om hun ville være dølige eller ikke han sukket trist men lod vær med at tænke for meget over det bare det kahty var her bliv han glad for det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 22, 2013 9:37:37 GMT 1
Et sted følte hun lidt han så hende som et problem der skulle fixes, at han havde inviteret hende ud, gjorde hun kort havde glemt det, men man kunne mærke hans bekymringer om hende konstant. Da han for afsted for at redde til brød, sukkede hun bare og rettede lidt på sit tøj, hun overvejede næsten at rejse igen. Kathy stolede ikke på alle mulige tryllekunstner, nok var han god, men ikke så god. Kat var en del af hende, det vidste hun og at kontrollere hende, var en opgave som var personlig, ikke noget som kunne trylles væk. Det lå så meget dybere end det. Og at få håb om hun kunne blive andet end vampyr, det var dumt, hun vidste at man ikke kunne stå op fra de døde med mindre man var vampyr og det var jo det hun var. Død..... Sygdommen havde taget hendes liv og Lukas havde sørget for hun ville vågne igen, for han ville ikke miste hende. Alle tankerne om Lukas gjorde hende så forvirret, han var jo en helt anden end det hun havde troet, et.... et monster. Nu havde hun set ham jage, ja faktisk været med til det som Kat og det var uhyggeligt. Faktisk, virkede han til at elske Kat's personlighed mere end Kathy's, de havde mere til fælles. En tåre gled ned af hendes kind, hvordan kunne hun tro at en vampyr kunne elske hende for den hun var? Hvorfor følte hun sig sådan for nar endnu engang? Kathy hadet sig selv for at have faldet så hårdt for Lukas og hun følte aldrig hun kunne falde så dybt for en person igen. Nok holdte hun af Tom, elskede at være tæt på ham og det var da rart med et kys i ny og næ. Men lige nu, efter brudet med Lukas, følte hun sig så pokkers tom og hun savnede tiden før hun blev forvandlet.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Oct 22, 2013 14:18:02 GMT 1
Tom tænkte han nok skulde geme det væk der var ikke nogle vej unde om tom satte sig lidt på Stolen og så ud han vidste kahty følte sig tom men han gjord virklgie alt for at få hinde til at gmelle det han sukket lidt han håbet han så hinde jo ikke som et problem men han kunde mærke at hun hvor ked af det hun var men han måtte ind sese det hun ville nok ikke blive numal tom sukket lidt mens han kikket ind på staven han sukket rolige mens han tog noget varmt vand med en nolge urter for at holde at sætte sig for and kamine han prøvet også at Forstå hinde som det væsen hun var hvad mere skulde han gøre han kunde jo ikke stoppe det og det var det han rejste sig rolige og gik oven på efter et stykke tid og så kahty smed en tåre han sukket rolige " unskyld " svaret han rolige og gik hen og lage sine hænder hen mod hindens " vi må bare få det bedste ud af det skat... og nej jeg ser dig ikke som et Problem men jeg tænker stade den aften du kom til mig og var så svag og ked af det over de " svaret han rolige han gik over stolen og kikket ned på gulvet han vidste hun hadet mange følser eller tanker i hovdet
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 10:23:56 GMT 1
Som hun stod der og tænkte, gik det op for hende at hun måtte begynde helt forfra, leve med den hun var nu, se sit gamle jeg som død og genopstå som en ny Kathy, dog ikke den som Kat ville have hende til at være, men en god vampyr. Starte et liv med Tom, arbejde med sig selv og når hun en gang var faldet på plads indeni, så kunne hun måske endda tænke over at gifte sig med Tom. Starte en familie. Kathy sukkede bedrøvet, det var svært bare at se positivt, men hun måtte prøve. Da Tom kom op til hende igen, sendte hun ham et lille smil. "Vi må få det bedste ud af det. Jeg er vampyr nu, jeg er ikke den jeg var. Kathy døde og en ny Kathy er skabt. Jeg skal formes og dannes til den vampyr jeg gerne vil være. Det kræver arbejde og Tom, du må være tålmodig med hensyn til os. Der er så mange ting i mit hoved og jeg vil allerførst, gerne have styr på hvem jeg er." Lød det stille fra hende, hun sukkede med lidt mere fred og gik mod ham, lagde en hånd på hans skulder og sendte ham et opmuntrende smil.
|
|