|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 28, 2013 11:09:50 GMT 1
EN GAMMEL FALMDE VENDER TILBAGE
Dagen var næsten gået og efter flere timer i under Visinge hadet enlige hadet han foget sin stav takket være n ung kinde som både var glad for ham og han for hinde men det kunde ikke lade sig gøre på nogle punter og det var bedst de ligesom gik i opløsinge han tænkte dog stade på hinden men det var ikke emere ind kun som ven nu stille læste han en bog hjemme hos sig selv gammel historiger om forskelige slag melmen varmpyr og hanbiler og så vider og så vider det var faktis meget spænden vis han slev skulde sige det han tænkte dog også på K kathy hvordan hun hadet det ogsådan hun hadet lovet at skirve men han hadet ikke hørt en enste ting om hinden side og det var vel efter håden nogle par år siden han sukket rolige og vidste ikke helt vad han skulde fortage sig ellers lige nu han sukket og iket over på nogle billder og prøvet at huske sit liv inden han bliv lære det var faktis meget sjovt hvad det and gik men han rejste sig rolige og for så at gå ud i køkkengt for at bage noget brød til sener han var ved at blive sulten og han kunde ikke andet ind at spie brød lige nu tom vidste ikke hvad der forgik rundt om kring han kunde mærke en lille vrede og han slog hånden ned i blodt dejen han hadet mel i hele hovdet og lindte næsten en gammel mand han sukket rolige mens han kikekt rundt og tænke hvad pokker han skulde gøre med sit liv efter hånden han hadet op levelt lidt af vær på det senste det han bodet stade ude for byen i den lille går kunde man godt kalde den for der var masser af magises planter og alt mulige andet
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 28, 2013 14:49:43 GMT 1
Natten kaldte Kathy frem fra sit skjul, hun bevægede sig ikke hurtigt, nej faktisk, var hun helt ødelagt og udsultet, der ville ikke gå lang tid før hun ville dø af ren stædighed og ingen havde tilbudt hende blod. Måske var dette her det bedste? Hendes kjole var grå/brun, den havde en gang været en flot hvid en, som dækkede hendes krop fint, intet nedringet, for nye Kathy havde ikke fået lov til at komme frem. Hvilket også var grunden til at hun var ved at dø af mangel på føde. Kathy havde duftet noget velkendt, som hun havde fulgt, nu stod hun ude foran en dør, hun anede virkelig ikke hvem som boede der, faktisk, følte hun slet ikke sine sanser så meget mere. Det var nok nærmere et overlevelsesinstinkt som havde bragt hende frem foran Toms hus. Det blonde hår hang kønt ned om hendes skuldre, de blå øjne var fyldt med sorg og fortvivelse, men snart ikke mere. Hun mærkede hvordan kroppen kolapsede under hende, var det nu? Fik hun endelig den fred som hun mente hun havde fortjent. Kathy faldt ind mod døren, gled ned af den og lå til sidst på hans dørtrin, blegere end bleg, udsultet og svag. Et sted var hun kommet så langt ud hun bare ønskede at dø, få fred, komme langt væk fra dette ulidelige liv. Hvor hun dog savnede solen, at være et med vandet, hun savnede Juju....... Juju...... Hun havde slået ham ihjel, det var hun sikker på, det hele var så uklart. Hendes nye jeg som var kommet med tranformeringen til vampyr skræmte hende og hun gjorde alt for at holde hende væk. Det ville sige, hun var flygtet fra den som fik hende frem, LUkas......
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 28, 2013 15:06:17 GMT 1
Tom hørte noget ved døren og kom ud med mel i hele hovdet han genkendte hinden det var kathy " hvad pokker " kom det stille fra ham han kasted sig næsten ned over hinden og løfte hinden op for at komme at tage hinden ind han kendte den sytom hun mangle noget blod eller føde han tænkte det ville ikke være godt at give hans blod måske dyre blod han ahdet hørt om nogle som faktis levet af dyre blod rolige helte han noget op i en flaske og gav hinden lidt af det " her drik det her du får det beder af det du nød til at spise noget ellers dør du af det " tom rystede lidt på fingeren mens han kikket rundt han ville hjælpe hinden og tage hinden til sig som han nu var bedst til han hadet jo mødt nogle stukker og vidste hvordan de skulde håndteres han nusset hinden stille på armen " du får ikke lov ril at dø høre du " kom det fra ham høt stille nusset han hindens hånd mens han gav sig til at hele hinden det var svært at forstå hvordan hun hadet endt her han sukket rolige mens han kiket rundt og på hinde en gang i melmen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 28, 2013 15:25:38 GMT 1
Dyreblod gjorde hende mere dårlig end noget andet, men det hjalp da, bare lugten fik hende til at komme lidt til sig selv. Godt nok stadig i tvivl om hvor hun var og hvem som hjalp hende, drak hun blodet, men hun var meget svag og der skulle en del til. Hendes ansigtsudtryk fortalte alt, hun kunne IKKE lide dyreblodet, faktisk lignede hun en som skulle kaste op, men hun holdte det nede og prøvede at komme til kræfter. Stemmen lød bekendt, hun missede med øjnene og prøvede at fokusere, men øjnene kørte rundt i hovedet på hende og hun følte sig ufatteligt svag. Trangen til blod var det eneste hun fuldt ud kunne registrere, hvilket betød at hans puls var det eneste som sådan rigtig trængte igennem. Duften af ham blev også lidt tydligere, hun begyndte at sætte duft, lyden af hans stemme og skikkelsen sammen. "Tom?" Det var tydeligt hun selv var forvirret og ikke helt var klar over hvordan hun var endt der, andet end hun havde fulgt en bekendt duft og så havde hun ellers bare vadet rundt som en eller anden zombie.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 28, 2013 15:34:45 GMT 1
Tom smilte og kørte hånden ned af hindens kind og smilte rolige " jeg er her " svaret han rolige men han sagde ikke noget hvordan mund hun var kommet helt over til ham hun må ha gået langt siden da " rolige du har næste igen kræfter du mangler blod " svaret han rolige mens han sturdert hinden mens han lage hovdet ned til hidnen " hvordan er du endt sådan " han sukket rolige mens han smilte ind i hindens øjne han ville godt offer hans blod i værfald til at hun fik det beder men han var lidt usikker på det det ville være det samme at foder en sulten tiger inden i sin hule han sukket rolige mens han kiket på sin hånd " du har brug for noget blod men jeg ved ikke om jeg trø gi dig noget af mit " svaret han rolige mens han kikket rolige og holdte igen om hindens hånd hvordan kunde det ha endt så galt som det vad pokker skulde han gøre han kunde ikke lade hinde dø på nogle møde han sank en klump og nusset atter hindens kind mens en trå gled ned han kunde ikke lide at der hun led
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 28, 2013 15:52:26 GMT 1
Kathy var udemærket godt klar over hun manglede blod, et sted var hun både lettet og ked af at det var Tom hun havde fundet. Han ville ikke lade hende dø, hvilket egentlig blot var hendes største ønske. Det havde været et mareridt lige siden hun vågnede efter at have været død, hun hadet sig selv, hun kunne ikke være sammen med manden hun elskede, fordi hendes nye jeg ikke ville tillade hende det. Og så var hun på afveje konstant. Det hele ramlede bare for hende og hun magtede det ikke mere, hun kunne ikke fordrage at være vampyr, hun savnede sit gamle jeg som dæmon. "Dræb mig...." Bad hun med en meget svag og ret ynkelig stemme, hun hadet tanken om at skulle drikke blod igen, uanset hvor det kom fra efterhånden. Så udsultet som hun var, så meget større var hendes lyst til at skulle slå ihjel, hun ville ikke turde at tage imod hans blod. Ville hun? Tænk hvis hun ikke kunne stoppe sig selv igen, tænk hvis hun endte med at slå ham ihjel. Det ville hun slet ikke kunne klare, det var jo Tom! Med de få krafter hun var kommet til, lod hun sit hoved presse blidt mod hans hånd som kærtegnede hendes kind. Et suk kom fra hende, sammen med et lille klynk. "Jeg slår dig bare ihjel..." Kathy stolte ikke et sekund på sig selv, for nye Kathy havde det med at dukke op og hygge sig med alt og alle hun elskede, endten ved at slå dem ihjel eller ved at få dem til at lide på anden vis.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 28, 2013 16:04:35 GMT 1
Tom kikket og vidste ikk ehelt hvad han skulde fortage sig han var helt ude af den lige nu han kunde mærke hindens kolde hud mod sin hånd " Kahy jeg er er din ven og det må du huske jeg ville gøre alt for dig selv om det er at give dig lidt blod jeg kan finde en løsinge jeg har foget min fulde magie jeg har fundet min stav " han lage hovdet ned mod hinden igen og vidste ikke hvad han kunde gøre hvad skulde han gøre han ville ikke lade hinden dø nej nej der møtte være en en møde at holde dyret nede han bakned i boret og gik ud for at finde nogle urter og sin bog om varmpyre " der må være en møde at rede dig på " sagde han og stamped i boret hårt der må være en kilde til at holde væsnet inden i dig nede " tom kikket længe i en meget stor bog han fadt og enlige " JA jeg fandt den jeg fandt den Kathy Elkiseren der kan holde en varmpyr nede men den er kompligeseret og der for må du have blod til den er færde hvad med dyre blod ved godt det nokke ikke er så tilfærs stillen men jeg har et får du kan få at spise " svaret han rolige han vidste det mååte være hårt
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 28, 2013 16:22:35 GMT 1
Egentlig lå hun bare og var rundt på gulvet, hans humørskifte gjorde det ikke lettere, hans blod bruste i hans åre, en lyd som vækkede hendes lyst til blod endnu mere. Kathy kæmpede for at holde nye Kathy tilbage, hver eneste nat, hun havde klaret det nu hvor hun var væk fra Lukas. Hvis hun kunne kontrollere Lukas, kunne hun vende tilbage til Lukas. Men var han overhovedet det værd? Han havde jo været hende utro, og hun havde set en helt anden side af ham, jægeren og hun kunne ikke fordrage det. Det kunne være det ville være sundt for hende at være her hos Tom i noget tid, lære at leve med vampyren i sig, inden hun overhovedet tænkte noget som helst igennem. Hvis hun måtte blive, blev hun... Så længe hun da ellers måtte. FOr hun havde brug for hans hjælp, det måtte hun indrømme. "Jeg ender med at kaste op Tom, jeg kan ikke dyreblod. Det krævede meget bare at holde den smugle ned du gav mig." Pev hun, det var ulideligt, hun var så sulten og hun skammede sig over lysten til at dræne Tom for blod, men hvis hun virkelig kæmpede, mon ikke hun så kunne styrer sig ?
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 28, 2013 16:31:15 GMT 1
tom smilte og vented sig ned mod hiden og støj hinden over kinden " unskuld jeg gik bare i panik " sagde han stille og rystede hans hånd lidt mens man kunde se det på hans ansigte han hadet ikke set en ven sådan før hvordan kunde det mund være han sukket stille lage han panden ned mod hindens panden og lukke øjne stille " det jo ikke nok det du har foget " han sukket rolige men hun måtte blive måtte hun han kunde ikke andet ind at holde af hinden " jeg holder for meget af dig til at jeg kan se dig sådan der " svaret han rolige mens han kikket ned og rømdet stille for det gjorde han han sagde det også sidste gang de var sammen at han holdte af hinden men den gang var hun ikke klar til at binde sig det vidste han jo godt stille og rolige sukket han rolige men det var vel bare at bevare rone ind i sig ind til hun passet på sig selv " vis du mangler et sted at bo er du welkommen her der ingen der ville gøre dig ondt " svaret han rolige også menst for hindens enge skuld så hun ikke bliv bange elller noget i den stil
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 28, 2013 16:46:41 GMT 1
En latter kom fra hende, hun rystede på hovedet. "Nej, nej det er langt fra nok." Det var tydeligt at høre på hende hun selv havde givet op, i hvert fald var hun godt på vej til det. Dog så hun på ham med et forpint udtryk, holdte han stadig af hende? De havde ikke set hinanden i flere år og hun havde ikke kontaktet ham. Hendes blik blev lidt medfølende, det var slet ikke fair at hun bare sådan havde opsøgt ham, men det var jo heller ikke planlagt, overhovedet. Kathy lød som en som var ved at blive kvalt kort, hun gispede lidt og lukkede øjnene. "Vi kan lave en aftale..... Lad mig drikke af dig og kan du mærke det tager overhånd, så slå mig ihjel." Kom det så fra hende, for hvis hun ikke engang kunne styre sig når det kom til Tom, ville hun slet ikke leve. Hendes øjne forblev lukket, hun ønskede ikke at se hans reaktion på hendes forslag. Et par hulk kom fra hende. "Jeg fortjener ikke at leve hvis jeg ikke engang kan styrer mig når det er en jeg holder af." Hun hulkede meget, men blev så kort meget stille, før hun nærmet vågnede lidt op igen, stadig ufatteligt svag. Hendes øjne så bedende på ham, Kathy havde hele tiden holdt af Tom og hun havde da tænkt på ham, men hun skammede sig sådan ved at have fundet kærligheden hos Lukas og efter hun blev forvandlet, havde hun haft nok at tænke på.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 28, 2013 17:16:37 GMT 1
Tom tænkte og kunde ikke lide at se hinden så dan stille og rolige satte han sine læber mod hindens og han holdte det kræftit så hun kunde mærke hanns varme han ragte armen frem og nikket rolige " oki jeg er klar bid så til " han kikket på hinden og vis det bliv for meget var han klar til at skubbe hinden væk med magie hans stav lå ved siden af ham som et sikkerheds han ville nok ikke kunde holde det ud rat længe han ville kun lade hinden bide ham så hun fik sin styrke igen hans hjerte harmert og han vidste hun kunde høre det " uanset hvordan det ender i aften.... skal du vide jeg er glad for du kom tilbage " han smilte varmt og han håbet han gav hinden bare lidt håb men han var også bange for at han ikke kunde gemføre det altså at slå hinde ihjel men det var beder vis han kunde holde hinde tilbage han hadet ikke brugt sin magie fuld ud og han vidste ikke hvordan han skulde gøre det han var på en måde bange forhvordan det her ville gå han ville nødige slå hinde ihjel nu han sukket hun måtte lære at styre sig han tog hindens om hånden og vidste ikke helt hvordan han skulde forhinder
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 28, 2013 17:22:01 GMT 1
Hvad var det han gjorde? Kyssede han hende? Hun slog øjnene lidt forvirret op, det her forstod hun intet af, men hun havde lyst til at bide ham, det var helt sikkert. FØlelsen af den varme som kom fra et levende væsen, hun gispede og tog blidt fat i hans arm. Hun tog hans håndled ned til sine læber, blottede sine tænder og bed til. Hans ord sad dybt i hende, hun ville bruge dem til at minde sig selv om at stoppe i tide. De første lange sug gjorde hun blev mere frisk at se på, hun kunne mærke sin styrke træde til og hun kæmpede for at holde sig selv tilbage. Hun sukkede nydende ved smagen af blodet, hun vidste nye Kathy ville træde til hvis hun kunne. SÅ indeni gentog hun blot Tom's ord om og om igen. Han var glad for hun var kommet, også selvom hun var sådan her, at hun var et monster, han hjalp hende. Hjalp hende. Indeni skreg alt hun skulle stoppe, hvilket hun gjorde og forsvandt i sin overnaturlige fart hen i den anden ende at lokalet hvor hun nærmet pressede sig selv op af væggen for at være så langt væk fra ham som overhovedet muligt. Kathy slikkede sig kort om munden og sukkede igen, blod..... Pokkers til magt det dumme lort havde over en vampyr, hun magtede det ikke, hun hadet det så frygteligt meget! Hun sank ned på gulvet og sad foldet helt sammen, hun begyndte at hulke. Det skræmte hende hun nød det så meget, at hun havde lyst til at bide ham igen, hun hadet at det var så skønt!
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 28, 2013 17:37:36 GMT 1
tom bliv mere og meere blej i hovdet og måtte snart tage til men at hun stoppet sig selv bliv han glad for han sukket rolige og rejste op for at binde noget stof om kring sin arm det bløte stade rolige lage han hånden på hidnens skulder " du ikk et monster kathy " svaret han rolige mens han satte sig på hug " og du ikke ond på nogle måde huske det nu " han lage hånden mod hindens hjerte eller der hovr der skulde ha været en han smilte varmt selv om han var blej i hovdet krammet han hinden ind til sig for det var trykhed hun hadet brug for nu og omsog fuldhed og det kunde han give hinden og lære at styre hinden rolige trykket han sin krop mod hindens og bare sad der i mørkede det ville blive svært han ville gøre alt for at hun kunde blive sin gammel jeg igen han ville også finde den varmpyr der hadet gjordt det mod hinden ikke drebe hinden men for at snakke med ham rolige tykket han hinden lidt mere ind til sig " det oki rolige nu " svaret han selv om han hadet en eller anden følse af han skulde kaste op lige nu alt den blod gjord at han ikke kunde stå godt nok hvad var der ske med hinden hvordan var hun blivet endt sådan rolige kysset han hinden på kinden han var bare glad for at hun var kommet tilbage og se ham
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 28, 2013 20:57:09 GMT 1
"Hvorfor føler jeg mig så som et Tom? Der er sider af mig som er vækket, uhyggelige skræmmende, ja, onde sider." Hendes stemme rystede helt, hun trængte til at blive holdt om, at nogen tog sig af hende og hun ville bestemt ikke stoppe Tom i det. Da hun sad i hans favn, tryggede hun sig ind til ham og sukkede trist, hun var så ked af at skulle have været nød til at bide ham. Men hun havde nydt det, og hun kunne mærke på sig selv at hun gerne gjorde det igen. Det var de ting hun hadet ved sig selv. Da hun fik et kys på kinden, smilte hun skævt for sig selv og så op på ham. "Hvordan kan du sige det er okay? Tom jeg har lige drukket dit blod, det var fantastisk lækkert og jeg gjorde det gerne igengen. Det er alt andet end okay." Hviskede hun, som om det var en kæmpe hemmelighed. Og i sit nye væsens natur, lød hun forførende som hun beskrev hvordan hun havde nydt hans blod. Kathy lod tungen glide over sin læbe, bare for at se om der stadig var lidt blod at smage. Det var tydeligt hun var kommet til kræfter, hun var stærk nok til at kunne overmande ham hvis hun ville, men heldigvis havde nye Kathy intet af sige. Selvom der ikke var det som hun ikke ville være med og ved Tom.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 28, 2013 21:10:39 GMT 1
Tom kikket på hinden " hey Kahty h hukse det du lovet " sagde han skabt da han så hindens slikken om munden nok var hun stærk men han var blivet meget mere mægte med sin stav og han kunde nemt sætte hinden på plas vis det var han kikket i øjne på hinde " det ikke hvad der er inde i dig det vordan du udnytter det til det gode formål " sagde han rolige mens han stille rejste sig og tog hinden med sig op " jeg ved du ikke er ond for noget af det gode i dig er der stade og det sider lige der " han peget med en finger melmen hindens brust og smilte rolige til hinden " jeg ville altid Elske dig for den du er og vis det betyder af du i ny og næ må spidse lidt af mig er det oki jeg tager det ikke så persolige " svaret han rolige mens han vendte sig om for at ryde lidt op han svinge med sin finger og tingen fløj rundt bøger og mapper af alle mulige slags mens han tændte ilden i pajsen det varmet ham lidt op han måtte også have noget vand at drikke og sådan noget for at få lidt blod tilbage stille kikket han hen mod Kahty hun var altid så smuk ligesom han husked hinden " og som jeg sagde jeg ville prøve at finde en måde at gøre dig numal på om det så koster mig livet " han banked nogle bøger på plas stille sukket han rolige og kikket på klokken stade Flere timer til at det var morgen han skulde ud i stalden of forder sine får " stille kikket han hen mod kathy igen og smilte varmt han gav hinden noget vin " her drik det her det fjerner noget af den smag af blod " han smilte varmt igen
|
|