|
Post by Draknie Dragoens on Sept 24, 2014 17:13:20 GMT 1
Darknie så på ham som han sage at han tvivle på hun ville kunne holde til det, hun smile bare ”så så så svagelig er just heller ikke” hun så på ham og smile bare charmene for hun vist ikke at de hemmeligheder muligvis ville skræmme hende væk, men så var det vel også godt hun ikke kendt til det. Hun så på ham som han snakke og hæve et øjenbryn ”står du der og forsloger jeg skulle have et side spring med dig vis jeg fandt en fast.. fyy dorian du har da nogle vær tanker” sag hun drilleneden og måtte le en smule og så på ham, ”sandt jeg har heller ikke travlt, jeg har nok i det jeg går og laver til at have tid til fast forhold plus.. jeg er jo ikke just harmløs ” hun smile bare kækt og så på ham som hun bare stod og så på ham, for hun hade ikke just lyst til et fast forhold med nogle eller jo måske med dorian men igen det var mest ønske tænkning. Hun så på ham som han sag han ikke nægte hun hade en god lære og lo blot lidt og så ellers bare roligt på ham, hun så på ham som han læne hovedet tætter på hende, hun så helt roligt på ham men lukke øjne en lille smule og som hun mærke hans læber rør hendes, vis ikke hun hade holdt sin face oppe ville hun tydelig have vist hvor meget hun smelte ved det, hun lukke roligt øjnene og gengældt efter et par sekunder kysset. Hun nød det blid kys det var nu rart med sådan et kys, selv om hun kunne fornemme en vist lyst i det men hun sag intet til det men gengældt blot kysset for dorian var den eneste hun nogle sinde hade lade kysse hende med sin egen frie vilje. Hun lod hånden der hade strøgen hans kind og lag den mod hans bryst kasse, og lod bare hånden trykke let mod der men ikke for at skubbe ham væk eller bare for hun kunne føle hans bryst lidt mere tros tøjet og stod blot ganske roligt mens hun selv mærke en lille lyst begynde og liste sig ind på hende, men hun vist det ikke frem men bare nød han kysse hende.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Sept 24, 2014 17:34:07 GMT 1
Nej det var sandt, svagelig var hun ikke men for ham var hun nu stadig en sart uskyldig blomst som blot havde været udsat for dårlige ting, men nu virkede det da til at hendes liv lysnede selvom hendes niece ikke helt gjorde livet nemt men det var jo det familie til for, de ville beskytte en til trods for man ikke ville have beskyttelse eller behøvede det. Hun virkede temmelig stærk psykisk for hun havde bevaret et spændende sind til trods for mange år som slave og han gættede hun var begyndt at lærer at kæmpe og udvikle hendes evner, andet kunne jo ikke være passende for med sådan en skønhed så burde hun kunne forsvare sig imod påtrængende mænd. Han nåede ikke helt at svare hende med side springet, for jo det kunne han da godt finde på at finde temmelig tiltrækkende, det var jo derfor han ind i mellem forførende folk som var gift bare fordi det kunne skabe ballade og det med at blive opdaget gjorde det hele mere spændende. Nu var det jo også spændende for han gjorde stadig noget han egentlig ikke måtte, men lige nu nød han bare at kunne stjæle et kys fra hende, til trods for han i lang tid havde holdt sig tilbage og hun virkede hun til at tillade det, så han holdt det længere end først planlagt og en hånd sneg sig om hendes liv og hvilede på hendes ryg mens den frie hånd blev ført til hendes hals som han strøg med tommelfingeren. Dog efter lidt tid brød han kysset igen med et charmende smil "Ja, jeg har nogle værre tanker især når jeg kan lide tanken om at være din hemmelighed" hviskede han bare uden at tage hovedet for langt væk fra hende, for han havde da ikke noget imod at være hendes hemmelighed og hun vidste jo egentlig lidt hvad hun gik ind til, nemlig det at han var forretningsmand og rejste temmelig meget rundt eller passede hans rådgiver pligter i Nirelia, så det passede jo egentlig meget godt når hun heller ikke have meget tid til at gå og savne ham, for kvinder havde det med at blive lettere hysteriske og irriterende hvis de gik for meget og savnede en, bare fordi de ikke havde noget at give sig til.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Sept 24, 2014 18:00:40 GMT 1
Darknie nød kysset det måtte hun indrømme selv om hun nok ikke ville sig det højt, hun nød blot hans kys og at mærke hans hånd der sneg sig om på ryggen og hans tommel finger stryg hende over halsen gav hende svagt gåsehud på armen, hun nød han holdt kysset så længe for det hade hun slet ikke ture håbe på, dorian kendt jo til hendes nieces trussel det gjord alle i landet efter hånden, og det var et sted rigtig pirene at han stjal sådan et kys fra hende netop fordi den trussel hang over hovedet på hende, hun så på ham som han til sidste valgt og bryde kysset, hvor hun roligt åbne øjne og så ind i hans flotte brune øjne. Hun lytte roligt til det han sag som hun fik et frækt smile og hendes læber ”det godt nok en fristene tanke og have sådan en hemmelighed” hun så på ham for hun kunne nu godt se det god i det, for hun vist han rejste tit og at han hade travlt men det samme had hun og når det jo var en hemmelighed så kunne hun stadig have en fast vis hun da ellers fandt en fast, hun så på ham som hun kunne mærke hans ånde mod sin læber, og hade også den anden hånd lægge sig på hans bryst mens hun roligt så ham i øjnene. Hun vist mange kvinder kunne blive hysteriske ved at den de savne var langt væk og i længer tid men igen hun vist ikke om hun blev sådan, og hun regne med og finde en eller anden ekstern til hendes side så hun undgik og blive sådan, men hvordan pokker skulle hun finde en som hun kunne have ved siden af dorian når alle vist hvem hun var, hun tænkt kort men slog så tanken ud det kunne hun se på sener. Hun så bare ind i hans øjne, hun hade et glimt i øjet for den hemmeligheds ide var noget der pirre hende meget og det behage hende også, hun smile drilleneden og så på ham ”såå skal vi give hånd på den ide eller har du andre planer” spurt hun da hun hade læne hovedet mod hans øre og hade hviske det til ham, inden hun flytte hovedet tilbage til hvor hun hade haft det før og smile bare frækt og drillenden til ham mens hun bare holdt hænderne på hans bryst.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Sept 24, 2014 18:54:36 GMT 1
"Så er der stadig en lille oprør i dig" sagde han en smule drillende for det lød jo til at hun var med på ideen, så hun trodsede jo på sin niece ved at tage sig en elsker eller hvad de nu blev for uanset hvad så blev sikkert spændende til trods for han udmærket godt var klar over at det var dumt at trodse en dronning, så kunne han jo heller ikke holde sig væk, det var hun nu alligevel lidt for interessant til at han kunne. "Jeg har en bedre ide end et håndtryk, for jeg troede ikke vi var så formelle mere" forsatte han drillende med et charmende smil for han kunne komme på så mange andre ting end et håndtryk, selvom de nu stadig skulle gå lidt stille med dørene men de var jo alene nu? Han lænede hovedet imod hende igen og plantede endnu et kys på hendes læber, et lidt mere lidenskabeligt kys end tidligere for han kunne jo ikke lade være, men hun begyndte ligesom mere og mere at få det frem i ham, hvor var det egentlig længe siden han havde følt sådan en hunger efter en anden person, at han næsten havde glemt følelsen for alle andre han havde været med var ikke ligefrem stort begær men mere fordi muligheden bød sig og den udnyttede han jo selvfølgelig. Igen blev kysset brudt for hun skulle jo ikke have alt nu. "Jeg ejer en herregård ikke langt herfra, hvis du er klar til at komme ind i varmen. Ellers findes der jo ting herude som man kan gøre", det var egentlig bare et simpelt forslag om hun ville ind og have varmen eller blive herude i kulden, til trods for der stadig var meget at se her i ruinerne og der var meget at fortælle, så valget for blev nu en gang hendes, eftersom de altid kunne trække hjem til ham og få varmen over noget mad og et godt glas vin eller noget i den stil.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Sept 24, 2014 19:26:52 GMT 1
Darknie så på ham som han sag hun stadig hade en oprør i sig, ”åh det har jeg skam… den side af mig vil jeg ikke give helt afkald på ellers bliver jeg jo bare som alle de andre kedelig pæn piger” hun så på ham og smile bare charmerne og så på ham som han snakke igen hvor hun blot lo lidt ”åh man kan da stadig give dig valget ikke sandt?” hun smile drilleneden og så på ham, for de skulle gå stille med døren ellers ville det ende galt, hun skulle forsætte med og opføre sig normalt og hun skulle sikker sig ingen så dem når de enlig var sammen, og alt ikke blev for højlydt. Plus hun burt nok finde en mand eller kvinde ja hvem ved hvad kunne være en kvinde var spænderne, men hvad en hun valgte så ville opmærksomheden vær på hende og hvad en partner hun fandt og ikke på vis hun tog af sted ind i mellem. Hun så på ham som han igen kysset hende men denne gang var den mere lidenskabelig. Hun så på ham og gengældt da kysset for det var da lidt frækt af ham og kysse hende sådan her ude i det åbne men igen der var ingen andre ind dem, hun så på ham og nød virkelig kysset og lod sin krop bare lidt tætter på hans ind til han brød kysset hvor hun trak sig lidt væk igen, hvad følelser han hade vist hun ikke men hun kendt sin egen og det var hun gerne ville være sammen med ham lige nu, og gerne i lidt lunder omgivelser. ”ind i varmen lyder dejligt selv om der også er varmt lige her” det sidste sag hun i en drilleneden tone inden hun trak hænderne til sig og vendt sig rundt og tog fat i sadlen og fik heven sig op på hoppens ryg, hvor hun tog tøjlerne, hun sad ganske pænt på en hest det var tydelig hun hade trænet sin holdning, hun så rundt og kunne se den sorte hingst ved træet lidt væk ”jeg gætter på den sorte hest er din” hun så på ham og smile bare drilleneden, før hun satte hoppen i skridt hen mod hans hest. Hendes hoppe var i brunst og da hun ikke vist hans var en hingst kunne det ske hans hingst ville blive meget urolig og vild fordi den jo gerne ville hen til hoppen.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Sept 24, 2014 20:32:53 GMT 1
"Det kan vi heller ikke have du bliver, så er det bedre med en smuk oprører end en kedelig pæn kvinde" sagde han drillende selvom han nu en gang mente det, hun var jo smuk som hun var og hun skulle da helst ikke forandre sig for meget, så måtte han jo finde et nyt stykke legetøj at more sig med og så fik han muligvis dronningen på nakken også, det vidste man jo aldrig om hun var en af dem der ville tage hævn på den måde. "Så vil jeg hele tiden vælge at kysse dine læber end at være formel overfor dig" sagde han med et smil som han stadig betragtede hende med de beundrende øjne, for han kunne jo ikke lade være når det kom til stykket. Efter kysset var brudt så han roligt på hende som hun valgte at de skulle tage hjem til ham og satte sig op hesten hvilket var rart for det kunne være godt at komme hjem i varmen med noget godt at spise og en god vin sammen med godt selskab. "Så lad os tage hjem" sagde han roligt for hun måtte jo gerne komme i hans hjem, både når han var der men også når han ikke var der, selvom han nok ville fortrække at være der så han kunne opvarte hende. "Du har øvet dig, se hvor smukt du sidder på den hest" roste han for det var jo nærmest som en dame skulle sidde, ihvertfald en dame der ikke var iført en fin kjole. Han så i hendes retning og så hans hingst med saddel og saddeltasken som han bare nikkede til var hans. Han gik roligt efter hende som hun fik hesten til at gå imod hans hingst, som man straks kunne se var lettere på vagt men virkede rolig til de kom tættere på, hvilket Dorian så på og stoppede op. "Min kære... Du skal af nu..." sagde han roligt som han så hans hingst nærmest rev i tøjlerne der var bundet til busken, så det her kunne ikke være godt for så urolig blev de nu en gang sjældent..
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Sept 24, 2014 20:46:22 GMT 1
Draknie så på ham og smile ”jamen godt vi er enig om det så” hun smile og så bare på ham for hun gad ikke vær som alle andre pæne piger og at være en oprøre var noget der lå i hende det kom helt naturlig til hende efter sin slave tid. Hun så på ham som han snakke videre og smile ”hmm jeg må heller holde dig op på det med at kysse så” hun smile drilleneden og så på ham og så blot på ham med et mildt og varmt blik som de baby blå øjne nu kunne give ham. At han roste hendes holdning på heste behage hende ”hvad tror du ellers jeg bruger dagen på? Gå og dage drømme om dig måske?” spurt hun kækt som hun roligt hade ført hesten mod hans, da han stoppe stoppe hun selv hesten og så på hans hest, ”åh det måske en hingst?” hun steg roligt af sin hoppe der selv skrappe uroligt i jorden og pruste, hun så på den tydelig ivrig hingst og så på dorian. ”tja der vist flere der i det lystig hjørne i dag” sag hun bare signe og så på dorian og smile bare drilleneden ”min hoppe er i brunst det nok det han kan lugte siden han er så ivrig” hun holdt godt fast i hoppens sele tøj selv om det var tydelig hoppen godt ville nærmer hingsten og se ham and, men draknie holdt fast for hun ville ikke lade hoppen komme tætter på vis dorian ikke ville have det for det var jo hans hingst og vis de først fik lov og komme tæt på ja, så ville der nok komme et føl ud af det sammen stød ikke at det ville gør draknie noget føllet kunne sælges vis ikke dorian kunne tænke sig det vis det var.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Sept 24, 2014 21:00:51 GMT 1
Han smilede bare som hun ville holde ham op på kysset for det måtte hun da gerne, han ville jo gerne stjæle flere kys fra hende, måske et kys i smug nu og da mens der var andre i nærheden, hvilket jo bare gjorde det lidt mere spændende, det ville jo altid hjælpe ham at holde interessen selvom han normalt ikke lagde skjul på noget, så var det nok bedst at holde mund denne gang. "Nej du havde nok flere andre at gå og kigge på" sagde han lidt drillende for hun havde sikkert ikke tid til at gå og dagdrømme hele tiden, men det måtte hun da selv om når det kom til stykket, han havde nu andet at tænke på end at gå og dagdrømme om hende. "Jeg har nærmest kun hingste, de bedste af mine hopper bor i Nirelia, så det er en af dem som trækker min vogn normalt" sagde han med et skævt smil for det kunne han jo ikke gøre for det, han ville ikke have hans bedste hopper her i Darklia for man vidste jo aldrig med folk, selvom der var nogle som havde prøvet at stjæle hans hingste så havde det aldrig været let for dem og de var blevet stoppet og straffet. "Så lad dem, det er den eneste måde vi kan få nogenlunde ro på dem og tingene i tasken kan altid erstattes" sagde han med et let skuldertræk for han regnede ikke med de kunne få ro på dem inden. Dog begyndte han at gå hen imod hans hingst, som han fik fat i tøjlerne til og hev den efter bedste evne ned imod jorden og løsnede den helt fra busken klar til at smide tøjlerne længere bagover ryggen så de ikke kom i vejen, men han ventede dog med til at Draknie var kommet ned og væk fra hesten inden han svang dem over og skyndte sig nogle skridt væk så hesten for at lade den rende, så de kunne få noget ro på den. Selv skyndte han sig langt uden om over imod Draknie igen for at sørge for hun var væk fra det hele.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Sept 24, 2014 21:35:45 GMT 1
Draknie så på ham som hun bare lo og så på ham ”tja der er noget og se efter men det for det meste slaver og så kedelig mænd der kommer til min kære niece ind i mellem der er ikke særlig meget øjne guf på sådan et slot tro det eller lade vær” hun smile drillenden og lo bare mens hun stod og holdt fast i hesten, hun så på ham som han fortalt at alle hans heste var hingste ja så skulle det nok blive sjovt og komme til hans herre gård vis der var flere hingste der ”stakkels hingste vis jeg så kommer her med min hoppe de bliver jo helt kuller alle sammen” hun virke dog ikke just særlig berørt over det og så på ham som han sag de bare skulle lade dem få lov og han hade jo ret de faldt nok ikke til ro før de fik lov og have deres sjov eller hvad skulle mand kalde det. Hun hade roligt lade dorian gå hen og løsne sin hingst op mens hun holdt på hoppen der blev mere og mere urolig, da han slap hingsten kom den nærmest faren mod hoppen hvor darknie slap og skyndte sig og bakke tilbage men endt bare med og land på røven da hun tråde galt på noget under sneen og vælte ned på ryggen og kort med bene i være og et Uh kom fra hende, hoppen var hurtig henne og stod og snuse til hingsten og de møve rundt inden hun lod hingsten spring på hende, hvor darknie valgt ikke og glo ikke fordi hun ikke hade set det før men det var et sted lidt pervers og se på, og det satte tanker i gang i hendes hoved. Hun kom op og stå igen og begyndt og børste sin bagdel af for sne.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Sept 24, 2014 21:48:27 GMT 1
"Arh jeg skulle tro nogle af krigerne der bor på slottet ser lidt bedre ud end slaverne" sagde han roligt for han havde da set nogle af dem og de var da yderst tiltrækkende måde af mænd og kvinder, men igen han kunne jo lide begge ting så de var da guf for øjnene for ham selvom han ikke havde en direkte smag så var de altså kønnere end slaverne som nærmest altid var i dårlig stand med rådne tænder og sådan noget, som specielt ikke var kønt når det kom til stykket. "Ja det gør de nok.. Så må vi nærmest gå tilbage og hente dem senere." sagde han roligt for det var jo det eneste der rigtigt kunne gøres de kunne også tage hans hest men så ville de jo skulle efterlade hendes hest og en hest uden ejer var meget fristende for typer i Darklia da de kunne have en del værdi, specielt for de mest fattige. Da hestene fik lov at slippe løs var han hurtig væk for han skulle ikke nyde noget med at komme imellem de 2 når de først fik chancen. Han skyndte sig over til hende og nåede lige derhen som hun rejste sig op hvilket fik ham til at hjælpe hende med at komme i orden igen, inden han tog hendes hånd og førte hende væk om bag flere af de faldefærdige murer der var tilbage. "Lad dem få fred. Hvis en af dem kommer til skade så må vi jo tage det der fra" forsatte han for de måtte jo bare tage det der fra hvis en kom til skade, men det var vidst også derfor man normalt stod klar til at adskille dem hvis det blev for voldsomt men lige nu skulle hun da ikke stå og se på sådan noget igen så han trak hende om bag muren så det kun var lyden hun havde at gøre med for det kunne han jo ikke ligefrem trylle væk. "Vi må dog øve lidt på den landing, den var ikke særlig elegant" drillede han en smule for at få hendes tanker væk fra hestene.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Sept 24, 2014 22:12:57 GMT 1
Draknie så på ham som han snakke igen ”hmm sandt.. enkle af dem er vel.. men glemmer tit og kigge efter når jeg bruger dem til træning” hun smile bare uskyldig for det var ikke altid hun efterlod dem hun træne med i hel stand igen, hun så på ham som han kom hen og hjalp hende med og gør sig i stand igen, og så på ham ”tja kender jeg hingste ret så stopper han ikke før han har vær oppe på hende et par gang” hun hade jo også læst lidt om avle på heste og ligene men det var ikke noget hun sådan videre gik op i. hun kort på hestene før hun så væk, vis de efterlod dem så var der jo chance for at nogle ville snuppe dem men igen det var jo ikke til og komme hen og få dem med hjem så længe den hingst ville spring på hendes hoppe. Hun så på dorian som han tog hendes hånd og tog hende med om bag nogle af de forfaldende mure hun håbe nu ikke hendes hoppe kom galt af sted for det var en af hendes bedste hopper, men som hun så nu kunne en hoppe godt nok være et problem til tider. Hun så på ham som han sag de skulle have øvet hendes landing hvor hun rakt tunge af ham ”skal jeg ikke puffe dig ned i sneen så kan du se hvordan man skal lande rigtig ” sag hun kækt mens hun prøve ikke og lytte til hestens larm, hun læne sig lidt op af muren og hade ellers bare armen om bag ryggen, hvad mund de skulle finde på de kom nok ikke nogle vejen før hestene var færdig med og parre og det kunne tage sin tid med minder de afbrød dem.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Sept 24, 2014 22:24:56 GMT 1
"Det kan jeg så ikke snakke med om, jeg ser dem kun når de er lettere fine i formen" sagde han lettere drillende for nu var han just ikke en af de mennesker som trænede hele tiden eller villigt slog en anden halvt til plukfisk, for sådan en var han jo ikke, han var mere den fredelige elskende mand som man lettere kunne holde af. "Derfor vi må fordrive tiden med noget andet, det tager alligevel en halv times tid til en time at komme hjem igen, og en halv time er vis vi er hurtige, så kunne jeg altid sende nogle ud efter dem" sagde han roligt for det kunne han jo godt gøre hvis det var, men det krævede stadig de kunne nå hjem og sende nogle afsted inden de 2 heste blev færdige og inden de blev snuppet af andre for det kunne jo heller ikke være særlig godt, til trods for han havde flere heste så tænkte han mere på hendes for det ville jo bare være en skam. "Nu er jeg jo ikke en dame, det er ikke meningen at jeg skal falde elegant" sagde han drillende for det var vidst ikke helt meningen at han skulle falde ordentligt selvom han nu ikke lige vidste hvordan man kunne sørge for at lande elegant uden at det så for klodset ud, men derfor kunne man stadig godt drille med det. Han stillede sig igen foran hende og så på hende med et charmende smil inden han igen kyssede hende, bare for at se om det kunne hjælpe på at få hendes tanker væk fra hestenes larm som godt kunne virke temmelig voldsomt, så han måtte jo gøre hvad han kunne for at distrahere hende, men denne gang lod han en hånd hvile på muren bag hende som sneg sig længere op af efter noget sne han kunne lade falde ned i hovedet på hende.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Sept 25, 2014 9:13:24 GMT 1
Darknie så på ham som han snakke til hende og lo bare, ja hun banke ind i mellem dem hun træne med til plukfisk men det var kun når hun lod sig rive med men det sket ikke altid det kom and på hvor sur hun var eller stresset så var hun ikke så sjov og være tæt på. Hun så bare på ham som han snakke igen omkring hestene, ”tja jeg kan godt tåle sådan en gå tur.. eller være fræk og brug vingerne og kom der hen hurtige” hun smile drilleneden, og så bare på ham. Hun kunne sagtens gå sådan en tur det hade hun prøve før og hendes konditionen var ganske god så hun skulle nok overleve det, men igen var der risiko for at nogle kunne nå og stjæle hestene men igen så fandt hun den nok på det sorte marked til en sindssyg pris men hun skulle nok få den igen, hun kunne være kold og ond vis hun skulle være det og hun var over for alle der stjal fra hende eller gjord hende eller hendes familie fortræd så skulle de se en skide sur darknie. Hun så på ham som han sag han ikke skulle lande elegant, og rakt tunge af ham ”nå nå og så skal jeg fordi jeg er en dame?” hun så på ham og rynke kort på næsen og så bare på ham som han igen kom tætter på hende, og stod for and hende. Hun så på ham som han igen kysse hende, hvilke hun intet hade i mod og gengældt da bare kysset, hun lag ikke mærke til hans hånd der var på muren bag hende og gled op efter sne, hun hade travlt med og gengælde kysset hvor hun hade lag hænderne på hans bryst igen, og stod med lukke øjne og nød kysset i sit stille sinde.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Sept 28, 2014 14:23:33 GMT 1
"En af os burde nok være tilbage for at sikre sig at de ikke bliver taget eller slået ihjel" sagde han roligt for det kunne jo nok lade sig gøre men så måtte hun se om hun kunne overbevise dem om at nogle af hans slaver og tjener skulle komme med her tilbage så de kunne tage sig af dem mens Draknie kom med ham hjem eller så skulle de finde en måde at tage sig af hestene på hjemme ved ham, men det ville ikke være det største problem så han kunne gøre hans kur til Draknie. "Damer skal være elegante mens mændene godt må være lidt mere sjusket" forsatte han bare roligt for sådan var det jo i de finere lag, selvom når man kom lidt længere ned af rangstien så var alle jo bare sjusket og ikke rigtigt havde nogen stil, men sådan var verden nu en gang og det blandede han sig kun i en gang i mellem når han lige fandt et kønt ansigt han kunne udnytte, selvom han nu ikke behøvede det med Draknie for der var jo nogle som tog sig af hende og sørgede for hun stadig blev ved med at se godt ud, så det var jo meget godt så kunne han bare nøjes med at forkæle hende. Han stod selv og nød at kysse med hende igen som de stod op af muren men han skulle have hendes tanker helt væk så han lod hånden få fat i noget sne over hende som han skubbede ned over hende i det samme som han trådte væk for ikke selv at få noget i hovedet. Så efter han var trådt væk stod han bare smilede lettere grinende til hende så man kunne se han var lidt ude på ballade.
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Sept 28, 2014 19:18:07 GMT 1
Darknie så på ham som han snakke og nikke ”jeg lader dig bestemme om hvordan vi gør omkring med hesten.. tror nok en af din slaver.. eller tjener kan nå og hente dem inden nogle snupper dem” hun så på ham og tænkt enlig ikke så meget omkring at miste hoppen hun skulle nok finde hende igen, og tage hende tilbage og det blev ikke på en pæn måde, for hendes hoppe hade et brænde mærke på det ene lår med hendes initialer på så hun skulle nok finde den igen vis det var.
Hun rynke igen bare på næsen som han sag kvinder skulle være elegante og mænd måtte godt sjuske lidt, ja den var god med ham, nok var hun bleven grevinde men hun ville dælme have love og sjuske stadig! Men dog ikke så meget som nogle af dem der var længer nede af rangstien, men igen hun sjuske ikke tit kun når hun var alene på værelset på slotte hvor hun stadig boede ind til vider. Hun stod bare og nød kysset lige nu, og hade ingen fornemmelse af han var ude på og give hende sne, men da han så pluslig trak sig væk midt i kysset og hun mærke sneen komme ned over hende, stod hun stille lidt der komme ikke en lyde fra hende. ”du er så meget på den min fin ven” sag hun ganske roligt som hun mærke sneen smelte og gør øverste del af hendes kjole våd og resulter i hun frys en smule nu, hun ryste sneen af sig og fik hurtig samle noget op fra jorden. Det skulle han få betalt! Det var simpel hen tarveligt og gør sådan noget og så når de stod og kysse. Hun begyndt ellers og kaste sne efter ham, han skulle være glad for hun ikke var bleven alvorlig sur for så hade hun nok prøve at spy is på ham i ren og skær arrigskab. i det mindste hade hun glemt alt om hestene og deres larm alt hun tænkt på var og få give dorian sne så han også kunne blive våd lide som hende.
|
|