|
Post by crystal on Mar 8, 2010 11:39:09 GMT 1
crystal lagde posen på gulvet og forvandlede sig om igen og trak af sted med den lille pose i munden. og hoppede så op i sengen med dem i munden. og listede sig helt tædt på tjenerens hovede. og åbnede så den lille pose og trak den hen over hovet på tjeneren. og vendte så posen med bunden i vejret så pulveret røg ned i tjernens hovede. og spreng hurtigt ned af sengen og ind under den i det tjeneren hostede og gispede"hva¨faen har den kat nu fundet nyse pulver igen"hostede og nyste tjeneren i det han fik øje på zill. og kom hurtigt på bene og bukkede for hende. crys lå nede under sengen med et stort grin i fkæset.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 15:20:47 GMT 1
zill stod roligt og betragtede det hele med armene over kors og et veltilfreds smil som forvandlede sig til grin da tjeneren vågnede, for det var da ret sjovt og zill kunne jo slippe afsted med hvad som helst her på slottet eller det troede hun så længe Valentin ikke fik noget at vide, for så ville hun sikkert få tæsk. "Ikke slå dyrene" sagde hun roligt som hun satte sig på hug "kom her mors misser" sagde hun roligt med et lidt drillende smil for det her var jo ingen udfordring for hende og manglede datteren noget at lave så kunne hun da hurtigt give hende en større opgave.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 16:16:44 GMT 1
crys mijawvede kort før hun spænede mellem tjenerens ben så han ville falde på røven af bare ren overraskelse. og så spreng crys op i sin mors arme. mens hun spandt veltilfredst. det var ved at blive en dårlig vane for hende at vække alle på slottet når nongle sov. hun måtte inde en nem måde på at vække alle sammen på en gang. da den lillle tanke slog ned i hende mijawede hun lidt højt. "mhm dronning zill tror du ike du kan holde din kat lidt i snor bare en uge. alle her er ved at være lidt tradt af hendes narrestrejer hvis man da ike er blevet udsadt for dem i nu"sagde tjeneren så tøvende. og vidste med det samme han skulle havde holdt mund.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 16:44:37 GMT 1
"Min kat skal have lov at lege som hun har lyst til" sagde hun roligt og sendte tjeneren et advarende blik som hun rettede sig op igen med crystal i favnen. Hun vendte rundt og gik ud på gangen uden at lukke døren efter sig for så var manden da til skue for andre hvis han ikke nåede at lukke døren. "Jeg tror jeg skal finde noget bedre underholdning til dig" sagde hun roligt som hun nussede crystal bag det ene øre, hun måtte jo finde et eller andet at underholde datteren med måske en personlig tjener der kunne være den der blev udsat for hendes narerstreger eller så måtte hun finde en eller anden underlig mission til hende bare et eller andet der kunne holde hende beskæftiget selvom zill egentlig godt kunne lide det liv på slottet som crystal gav.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 17:02:52 GMT 1
en lille klagende mijaw kom fra crys i det hun hoppede ned af sin mors favn og forvandlede sig om igen"fint med mig. bare kom med noget. jeg er klar til hvad som helst. bare jeg må lave nongle små narrestrejer"sagde hun glad og hoppede bare lidt op og ned. hun elskede jo mega meget at lave balade når det kom til stykket. bare ike ved folk hun kendte for godt og skulle være sammen med hver dag. men tjenerene på slottet haede hende allerede efter hendes lille vand balong leg. mens de sov,
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 17:14:52 GMT 1
"Godt godt jeg skal nok finde en passende tjener til dig et sted du kan lege med mens ellers skal du være velkommende at tage til Nirelia og lege spion for mig. Dog skal du bare ikke nævne du er min datter for det får dig kun i problemer for jeg er ligefrem ikke velkommen i det land mere" sagde hun roligt mens hun så eftertænkt på datteren for hun kunne sikket godt bruge crystal til noget alligevel selvom det ikke havde været planlagt og så hjalp det jo kun hvis crystal selv var med på den, det var bare så hun kunne bruge hendes energi til noget lidt mere nyttigt i stedet for at drille tjenerne.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 17:35:22 GMT 1
crys så på sin moar"den er jeg med på. skal nok være dine øjne i Nirelia "sagde hun med det samme og vildt muntert nook var folk i Nirelia engang hendes venner. men nu kunne hun jo bruges til noget. og hendes moar ville sikkert vide hva de pønser på der ovre. en lille dum ide slog ind i hovet på hnede"skal jeg blive gode venner med dronning annos krigere. og se hva de har planer om"spurgte hun så mens hun så på sin mor
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 17:43:38 GMT 1
zill smilte tilfreds og gik hen og gav hendes datter et kram "Du gør mig så stolt af at selv forslå det" sagde hun roligt med et lidt stort smil. Havde hun kunne blive rørt så havde hun sikkert det for datteren kunne jo nærmest læse hendes mors ideer. "Jeg skal nok finde en rigtig sød tjener til dig du kan blive underholde med, måske en omkring din egen alder så i kan lege med de andre tjenere" sagde hun lidt eftertænktsom for hun skulle jo belønne datteren på en eller anden måde og en personlig tjener var aldrig ringe, zill havde jo selv 3 der opfyldte hendes ønsker selvom de var imod at gøre det.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 17:51:06 GMT 1
"personelig tjener. nøj hans liv bliver godt nok lidt surt. eller hendes"sagde crys tænkende og kunne ike lade vær med at grine og krammede sin mor lidt hårdt igen. hun var selv vild med de ider hendes mor kom med. eller dem hun kunne gætte sig til hendes mor havde"oka oka hva ska jeg førest finde ud af når jeg lusker rundt i Nirelia "spurgte hun så og kom i tanker om nemo. hun kunne sikkert godt sno hende om sin lille finger hvis hun kunne komme tædt nok på hende igen. hun var også 100 sikker på nemo kendte alle de store krigere i Nirelia hun skulle blive gode venner med. for at kunne spioner dronning anno. og de andre.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 17:56:45 GMT 1
Zill grinte lidt af datteren "Er sikker på du nok skal gøre tjenerens liv surt" sagde hun lidt grinende, selvom hun ikke havde besluttet sig for en endnu men det kom nok når hun gav sig til at studere de forskellige tjenere hun havde på slottet. "Bare find ud af hvad anno har i tankerne, for vil hun havde krig eller fred så skal jeg vide det. Find ud af hvordan de træner deres krigere så jeg kan sørge for at mine træner ekstra hårdt på de svagheder du kan finde ud af i forsvaret" sagde hun roligt og strøg hendes datter over kinden.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 17:59:36 GMT 1
"det bliver nemt. tror jeg ved hvem jeg skal ha fingerne i. "sagde crys tænkende og så med et lille tand smil på sin mor og strekte sig så"omg jeg har brug for at give en vagt tæsk. eller få tæsk igen"sagde hun så tænkende og så på sin mor"eller vil duh give mig tæsk i nat"spurgte hun drillende. hun trænede jo altid ligemeget hvad.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 18:06:06 GMT 1
"Skal da med glæde udfordre dig i forskellige disipliner for har jo ikke set dig træne endnu" sagde hun roligt for det havde hun jo ikke, hendes møder med datteren havde været korte så hun havde aldrig nået det og sidst havde hun jo selv lige fået bank så hun kunne ikke rigtigt røre sig. "Og bare for at give dig en chance så bruger jeg ikke Drakolic" sagde hun lidt drillende med et lidt frækt smil på læberne for hun kunne jo godt slå hende så det skulle være en smule fair når zill jo havde over 65 års kamp teknikker på bagen.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 18:08:35 GMT 1
"avav tror ike jeg kan bevæge mig i morgen så, og er sikker på jeg slår dig i bue skydning"sagde crys drillend.e hun var jo nærmest mester til bueskydning. når hun da gad tage sig sammen. i hendes egne øjne var hun mega god efter som hun altid ramte sit mål. selom det bevægede sig. ellers snittede hun det bare med en af de mange pile hun fyrede af sted. og forvandlede sig så om til en lille kat og traskede ned mod trænings gården.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 18:28:03 GMT 1
"Så lad os se om du kan slå rekorden" sagde hun roligt som hun traskede efter hendes datter. For lidt udfordring skulle hun have men det var jo bare om at finde datterens rette element inde for våben og det var åbenbart bueskydning, så måtte zill jo finde ud af hvor god hun var. Hun skulle måske overveje at give datteren sin egen bue som gave selvom hun egentlig havde glemt hvornår tøsen havde fødselsdag for det var så mange år siden hun havde født hende og hun havde jo været fuld så tit siden at hun glemte en del, selv crystals faders navn var også smuttet for det var jo fortid.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 18:33:26 GMT 1
crystal luskede afsted med halen højt i vejret mens. hun gik forest. og stoppede så op og forvandlede sig om igen. og gloede forvirret rundt. og så så på sin mor"jeg er faret vild. du viser vej her fra"sagde hun så med et grin og skynte sig om bag sin mor. crys havde enlig heller ike styr på sin fødseldag mere. hun gad det enligt heller ike. men hun elskede at få gaver fra alle.
|
|