|
Post by crystal on Mar 8, 2010 20:06:48 GMT 1
crys så på sin mor med et svagt smil"jeg skal nok lære det en dag. men jeg bruger sjældent min mag den ligger bare til pynt"sagde hun enlig ærligt hun brød sig ike om at bruge magi med mindre hun virkelig virkelig var nødtil det og forvandlede sig så til en lille kat og smuttede hen til sin mor igen og stilte sig på bagben for at blive taget op
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 20:10:19 GMT 1
"Med den smule magi der skal til behøver du ikke bruge en stav, en simpelt besværgelse skulle være nok" sagde hun roligt mens hun smilte skævt til datteren og betragtede ehnde med hovedet let på skrå. "Men nok om det skulle vi ikke slås? for skal det være i forvandlet udgave så ville du tabe med det samme min skat" forklarede hun roligt for det var jo fakta at en drage hurtigt kunne knuse en kat bare ved at træde på den eller slå hende med halen og det ville jo ødelægge alt det sjove.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 20:12:14 GMT 1
crys forvandlede sig hurtigt om igen"tja duh ville slå mig ihjel hvis jeg bare blev ramt med din hale. men der er en fordel for lille mig. jeg er lille og kan løbe mellem bene på dig"minede hun hende drillende om.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 20:15:25 GMT 1
"Sandt nok men jeg kan overlevede i ekstrem varme og det ville du ikke kunne min smukke skat, du ville blive ristet" sagde hun roligt med et lidt drillende smil for zill var jo bedst til hendes ild magi som det lå til drager at kunne så hun havde lært at overleve i ekstrem varme eller kulde når hun var forvandlet, hvilket jo ikke gik særlig godt hvis hun bare forblev menneske.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 20:20:50 GMT 1
crys fnøs kort"hvor er det bare surt"udbrød hun og viftede vildt med armende. og kiggede på zill og så klokken"ej fandens jeg burde seriøst sove nuh. skal jo udspioner anno i morgen"sagde hun med et lille grin. hun elskede endlig at skulle lege spion for sin mor. det ville blive sjovt selom hun nok ville ende i fette fadet.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 20:26:18 GMT 1
"Du kan sove og lade det hele vente en dag med at spionere Anno elelr jeg kan lære dig nogle ting i kamp som kan være nyttige" sagde hun roligt for der var jo de valgmuligheder og zill var ikke ligefrem træt når det kom til stykket, hun ville jo nok være oppe mange timer endnu for hun var lidt af en natteravn eftersom hun følte sig mere vågen og mægtig om natten eftersom hun var i sit rette element når det kom til stykket.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 20:32:22 GMT 1
"jeg burde virkelig sove nu mor. jeg har ike sovet i 3 dage nu"sagde crys det var enlig sandt hun havde haft for travlt med at lave balade om natten. og møde andre væsner. selom hun nok burde havde sovet bare en smule mere end hun gjorde nu. "jeg burde takke af nu. men gør det self ike uden din tilladelse"sagde hun så og så på sin mor.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 20:45:07 GMT 1
"Smut du min skat og bliver dit søvn problem ved så henter jeg altså ash så han kan give dig sove middel" sagde hun drillende med et lidt frækt smil for hun kunne sagtens finde på at gøre det når det kom til stykket, for datteren skulle jo have sin søvn om zill så skulle tvinge hende til. Det var nok med en natteravn på slottet udover de vampyre som var tjenere sammen med dræberne.,
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 20:49:39 GMT 1
"han vil ike kunne få det i mig. og mine søvn problemer blir sikkert ved."sagde crys med et svagt lusket smil. og kyssede hurtigt sin mors kind"jeg skal nok gå i seng nu"sagde hun så og lagde en hånd på hjertet og krydsede fingrende på ryggen. og forvandlede sig så om til en kat og luskede så afsted og håbede på zill ike tog fat i nakken på hende.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 21:03:04 GMT 1
"Hvis jeg ser dig igen i nat eller nogle tjenere bliver irriteret eller hvis nogle vagter ser en sort kat eller dig luske ud så finder jeg Ash" sagde hun roligt efter datteren bare for at give hende en advarelse om hvad der ville ske hvis crystal ikke gik direkte i seng og sov for nu havde zill afskåret alle muligheder for sjov denne nat så der var ikke meget andet at gøre end at gå i seng når zill havde øjne over det hele.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 21:05:00 GMT 1
crys hale røg i vejret i det hun hørte hva hendes mor sagde. og listede sig så aligevel ud af slottet bare for at lave lidt sjovt. og stak af ned mod dam¨s gård for at drille ham en baby smule //out
|
|