|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 18:39:29 GMT 1
Zill grinte lidt af datteren "Det er ned af gangen til venstre og så ud af åbningen til højre" sagde hun roligt selvom det var ret sjovt at datteren stadig ikke kunne finde rundt men det måtte jo komme en dag "Jeg troede ellers katte havde sådan en fin stedsans" sagde hun drillende for hun måtte jo godt drille hendes datter bare en smule for at kvikke hende lidt op til en kamp og få hende til at ville vinde, eftersom det kunne ske zill når ville lade hende.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 18:44:54 GMT 1
"det har ike de sorte. de er kun ude på balade"sagde crys lidt fornærmet men kunne ike lade vær med at se det sjove i det og grinte svagt. og forvandlede sig så hurtigt om igen. og gik ned af gangen og så til højre selom hun sagde venstre. men det havde hun slået helt ud af hovet. og gik bar den vej hun troede hun skulle. mens hendes hale snittede gulvet et par gange bare får at give sin lugt til gulvet så hun kunne finde vej en anden gang.-
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 18:50:47 GMT 1
Zill fulgte roligt efter datteren til hun drejede forkert "Lille skat jeg troede du havde lært forskellen på højre og venstre" sagde hun roligt som hun stod og betragtede hende på afstand for hun gad ikke gå efter hende når datteren gik forkert, det var jo klart hun ikke kunne finde rundt når hun bare traskede af sted på den måde uden at tænke over hvor hun gik hen. Men zill havde jo også lært slottet at kende gennem hele hendes liv så hun kunne nemt finde rundt.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 18:53:05 GMT 1
crys så rundt og spreng så hurtigt hen til sin mor igen og forvandlede sig om"duh holder mund"sagde hun vildt flovt og gik så den vej hende mor havde sagt. vild rød i hovet. mens hun så lidt tilbage for at sikra sig sin mor fulgte med så var hun også sikker på hun gik den riktige vej. hun skulle snart havde lært slottet at kende men det er føreste gang hun har gået fra biblioteket og ned til trænings gården. såh hun var lovligt undskyldt.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 19:00:08 GMT 1
Det var tydeligt at zill var lige ved at grine men holdt roligt hendes mund selvom et stort smil hvilede på hendes læber som hun fulgte efter datteren der endelig gik den rigtige vej. Hun sagde ikke noget til hende men fuldt bare efter hende for de skulle jo ud og træne så kunne crystal afreagere der når det komt til stykket, det var jo altid en god måde at afreagere på ligesom det med at gå i seng med folk, dog regnede hun ikke lige med at hendes datter gjorde det men hun kunne aldrig vide for hun ville ikke vide hvem hun gik i seng med, det var nok med at hun skulle slås om sine mænd med Nirelias dronninger, begge dronninger havde hun kæmpet med om en mand og en enkelt kvinde den gang cec levede.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 19:04:42 GMT 1
crystal havde enlig kun været i seng med en hele sit liv. troede hun da efter som hun ike kunne huske vampyren der havde bidt hende. men hun vidste en ting. folk skulle ike smage hende ligemeget hvad. hun brød sig enlig ike om tanken at folk havde været i seng med hendes mor. så hun holdte nallerne for sig selv ligemeget hvad. et lille kort spinden kom fra crys i det hun fandt trænings gården. stolt som hun nu engang var for at kunne finde den spandt hun af ren lykke. og kiggede så på sin mor"tada jeg fandt stedet"sagde hun vildt stolt over sig selv. hendes taske stod stadig på den bænk hun havde smidt den den dag hun trænede for føreste gang med en vagt. og gik så lidt rundt før hun fandt sin lille elskede dolk i sin støvle og så på sin mor>"jeg er så klar til at få tæsk"sagde hun så med et drillende smil.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 19:11:52 GMT 1
Zill fulgte roligt efter hendes datter men stilte sig op af karmen i åbningen med armene over kors "du er da så dygtig min pige" sagde hun lidt drillende med et lidt frækt smil på læberne. "Jeg synes du skal vise mig hvad du kan med en bue i stedet" sagde hun mere roligt for datteren skulle jo vise hvad hun kunne og ikke kunne og måske dermed kunne crystal lære noget af hendes mor når det kom til kamp. Hun ventede tålmodigt på at datteren ville vise hvad hun kunne med bue og pile når hun jo sagde hun var så god så måtte hun jo også bevise det.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 19:14:22 GMT 1
crystals fjæs lyste op i et kæmpe smil. og gik så hen og hentede en af buerne ned fra vægen. og tog nongle pile og gik så hen til skyde skiven og gik 60 lange skridt væk fra den. og kiggede sagen lidt an. og tog så en pil op og vejede den lidt med hånden og lagde den så mod strengen og tog sigte og trak så stille snoren tilbage. mens hun var dybt koncentreret på sit mål. og kiggede kort over på sin mor og sendte hende et lille nuttet smil. og tog så igen sigte. og lod pilen skyde gennem luften mod sit mål som den ramte lige i midtten igen"hvem kan skyde det kan jeg"sagde crystal stoldt og lavede nærmest en sejrs dans.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 19:26:01 GMT 1
Zill stod roligt og betragtede det hele meget roligt men virkede ikke videre tilfreds med det "Det der kan mine lærlinge også, selv de nyeste" sagde hun roligt for det var da ikke sønderligt imponerne men det var da godt nok til en start men det kunne altid blive bedre. Hun rettede sig op igen og gik mod mål skiven som hun samlede op og stilte bag en stolpe så midten var skjult men stadig med nogle meter fra mål skiven. "Bliv hvor du er og ram midten derfra" sagde hun roligt for det var en umulighed når man bare skød normalt.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 19:29:14 GMT 1
crystal så hen mod sit mål og kiggede så rundt til hun fik øje på en skjold der lige kunne give hende en lille hånd. og stilte sig mod det rundt skjold og trak en pil og tog hurtigt sigte før hun lod pilen ramme skjoldet som omgående skiftede kurs mod skiven og ramte lige på strejen ved mitten. en kort grimasse røg over crys ansigt. hun havde stadig ike helt øvet at ramme til måls bag ting. hun var kun i gang med at lære at skyde med 3 pile på en gang.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 19:34:49 GMT 1
Zill fjernede roligt pilene fra målskiven "Denne gang uden at bruge dine omgivelser" sagde hun roligt for datteren skulle blive god som hun kunne inden for de forskellige ting, så de må jo træne hende i de forskellige ting. Dette måtte da give crystal en mindre udfordring når hun skulle ramme målskiven bag en stolpe samtidig med at hun ikke måtte bruge hendes omgivelser til hjælp, for det ville alligevel ikke nytte noget hvis hun var i en skov så ville det jo bare ramme ind træet og blive siddende.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 19:38:19 GMT 1
"det jo fysisk umuligt"sagde crys lidt surt. men tog så to pile op og havde den ene i munden og lagde den anden mod strengen og fyrte den hurtigt af og tog hurtigt den anden ud af munden og skød efter den anden. da den føreste ramte siden af målskiven. ramte den anden pil den og smuttede lidt til siden og ind mod mitten men stadig lang fra. crys skar endu en grimasse. og sukede kort"det er jo umuligt"peb hun klagende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 19:43:38 GMT 1
"Det er derfor vi træner. For at gøre det umulige muligt" sagde hun roligt inden hun selv gik hen til en bue og samlede den op sammen med en pil. Hun gik roligt hen og stilte sig ved siden af crystal inden hun lagde pilen til rette, tog sigte og trak strengen tilbage inden hun lod den slippe og skyde mod målskiven, det var dog tydeligt at se at den buede og ramte defor målskiven i midten uden hjælpemidler og stadig var den uden om stolpen. "intet er umuligt" sagde hun roligt for det var noget hun selv troede helt bevidst på.
|
|
|
Post by crystal on Mar 8, 2010 19:45:44 GMT 1
crys så på sin mor nu og smilte svagt"du har lige levet længere tid end mig"drillede hun"og jeg er stadig kun i gang med at lære at skyde med 3 af gangen hvis ike flere"sagde hun så lidt stolt. og gik hen og hang buen på plads og tog sine sko af. hun elskede sårn at slå på folk med sine hænder og føder selom det os gjorde ondt på hende nongle gange.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 8, 2010 19:57:10 GMT 1
"Det er mere praktisk at lære at kombinere din magi med dine våben og din kamp teknik" sagde hun roligt men hang ligeledes buen på plads for den træning kunne de jo tage en anden dag. Det vigtigste var jo også for crystal at lære grund teknikkerne så hun kunne blive gode til dem før de eksperimenterede med magien inde i det for det var jo kamp på højt plan og det var hun vidst ikke klar tli endnu. Zill stod roligt og så afventede på datteren for at se hvad hun nu fandt på.
|
|