|
Post by anno on Oct 2, 2010 19:58:35 GMT 1
"ikke flere overvældninger af følelser når jeg bruger magi" sagde hun da hendes hoved dunkede ved lyden af Zills stemme. hun løftede sin ene arm og bevægede fingrene en anelse men de værkede i kramper som om hun havde sovet på den i flere uger. Hun have ingen ide om hvordan hun skulle vænne sig til det da staven havde taget de fleste af Annos fysiske krafter med sig
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 20:01:42 GMT 1
"Sandt og hvad mere?" spurgte hun roligt for hun kunne jo lige så godt forhøre sig om eleven havde lært af sine fejl for både Zill og Cec havde været født til opgaven og havde levet hele deres liv med at påtage sig den, så nu måtte Anno jo lærer på den hårde måde når hun ikke rigtigt ville lytte til hvad Zill havde sagt til hende om at fornærme guderne og at landene kunne styrte i grus hvis deres arvinger ikke passede på.
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 20:05:01 GMT 1
"finde ud af hvad fornærmer guderne og lade VÆRE med at gøre det.." sagde hun og tog sig til hovedet da det smerte bag hendes pande hver gang hun sagde et ord. Hendes hænder var nogenlunde helet, så hun hold om stolen og prøvede at rejse sig op forsigtigt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 20:07:59 GMT 1
Zill Slap Anno med halen men var hele tiden på vagt overfor hende "Godt.. Medmindre du virkelig er egoistisk nok til at dræbe dit eget land så vil jeg fraråde dig at gøre det igen. Styr dine kræfter og følelser eller dræb dit folk" sagde hun roligt men sådan var valgmulighederne "Desuden hvis dit land styrter kan du risikere at blive til et spøgelse og være evig dømt til at vandre rundt uden nogen kræfter"
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 20:13:06 GMT 1
"fint sagde hun og tog et par hårde skridt men hendes krafter vende nogenlunde tilbage da hun kom tilbage til staven. Hun greb den i luften og rettede sig så helt op da hendes krafter løb gennem kroppen som nyt blod. "wuw" mumlede hun inden hun begyndte at gå imod døren. Staven forholdt sig i ro og viste ikke tegn på at at ville tilbage nu
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 20:15:39 GMT 1
Zill fulgte efter hende for hun blev nødt til at holde øje med hende "Du bliver her i nogle dage. Vi skal sikre os staven ikke vender tilbage i dig og du skal lærer hvad en dronning skal gøre og ikke skal gøre" sagde hun roligt men tydelig nok til at det ikke skulle diskuteres, Anno jo blev nødt til at lærer tingene ellers ville det hele ende i Kaos og selv det ville Zill ikke være med til.
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 20:17:54 GMT 1
Anno stoppede og så lidt tilbage. "jeg kan bedre lide ideen om at jeg underetter dig hvis der går noget galt" sagde hun og tog de sidste skridt, åbnede døren. hun havde ikke særligt meget lyst til at være på det mørke slot. det gav hende klamme minder og kuldegysninger 24-7. det og så havde hun hørt det spøgte på slottet
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 20:24:23 GMT 1
"Nej for så kan det blive for sent, bedre jeg bliver i nærheden af dig et par dage. Desuden hvis jeg kort skal noget her kan jeg sætte Dallcan til at holde øje med dig for han er noget af det hurtigeste person til at kunne kontakte mig hvis jeg er på slottet" sagde hun roligt men det stod stadig ikke til at diskutere, selvom hun egentlig jo godt kunne rejse med Anno men den ide var hun ikke særlig vild med.
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 20:34:48 GMT 1
Anno vendte sig om i døren og stirret utroligt irriteret på Zill. Hun sukkede dybt og rullede med øjnene. "fint!" hvor kan jeg så opholde mig så jeg skal se så lidt af slottet som muligt?" spurgte hun da hun stadig hadede ideen om at blive i darklia et sekund mere
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 20:40:18 GMT 1
Zill tænkte sig lidt om "Du kan få et af gæsteværelserne lige i nærheden af mit soveværelse" sagde hun roligt men så kunne hun jo nemmere komme til hende hvis der blev brug for det og hun ville kunne komme til hendes børn eftersom de boede lige i værelset overfor hendes eget. "Men lige nu skal vi spise så du kan få nogle flere kræfter" sagde hun roligt og begyndte at gå imod tronsalen som nærmest lå i den anden ende af slottet.
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 20:44:57 GMT 1
Anno sukkede og fulgte efter Zill mens hun mumlede som en teenager der lige havde blevet forbudt et eller andet. "hvor længe skal du så holde på mig?" sagde hun mens hun badt staven om på ryggen i et læderbælte. hun var ikke vandt til at bære rundt på noget i hånden på nogen måde
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 20:49:07 GMT 1
"3 dage mindst, skulle give mig rigeligt tid til at lærer dig at opføre dig ordentligt og lærer om de ting der kan fornærme guderne" sagde hun roligt for hun ville nok ikke holde på hende mindre eller mere eftersom bare synet af Anno irriterne hende meget af tiden på grund af den fortid Anno havde sammen med Geralt.
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 20:56:05 GMT 1
"fint men heller ikke mere end 3 dage så" sagde hund mens hun kunne mærke at hun fik gåsehud på armene over omgivelserne. hun viste samtidig at zill ikke brød sig om at hun var heromkring så hun prøvede at gøre opholdet så kort som muligt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 21:05:17 GMT 1
"Nej nej" sagde hun lettere irriteret som hun førte Anno ind i tronsalen efter de havde gået i noget tid. Den sorte panter lå ved hendes trone sammen med den hvide tiger, ingen af dem var lænket for de kunne frit gå rundt på slottet som de ville men alligevel holdt de sig mest ved tronen for der kunne de blive opvartet af slaver.
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 21:08:27 GMT 1
hun fulgte med in i salen og så sig om indtil hun fik øje på de to gigantiske katte. "sød misser..:" mumlede hun inden hun gik lige så forsigtigt uden om dem efter Zill. Anno havde lige fundet endnu en ting hun ikek kunne lide på slottet
|
|