|
Post by anno on Oct 2, 2010 22:39:48 GMT 1
Det løb koldt ned ad ryggen på Anno da hun løftede hovedet lidt. "genganger?" spurgte hun så da hun viste ting kunne udvikle sig sådan og det endte altid med at de ville have hævn ved at irritere og drille folk. Hun havde også hørt rygter på markedet om at det spøgte på slottet men ikke specifikt hvorfor det spøgte
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 22:44:08 GMT 1
"Han er et spøgelse ja, så tag dig hellere i akt for ham eftersom han er ret kvindeglad" sagde hun roligt med et skævt smil for det kunne da egentlig være lidt sjovt at se hvordan Anno ville reagere overfor ham men hun skulle jo være her i 3 dage så mon de ikke mødte ham. "Nå ja når du er sulten så lav enten din egen mad eller få en til at smage på det først, han har det med at krydre maden så meget at det er uspiseligt"
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 22:46:22 GMT 1
Hun lagde en hånd på sin brystkasse og viftede så med hånden som at sige at hun nok skal klare sig fint. "et pigeglad spøgelse" sagde hun og fik underlige billeder i hovedet som fik hende til at smågrine lidt. "det skal han da nok score på" sagde hun og lænede sig tilbage i stolen da hendes mave var kommet på plads igen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 22:51:07 GMT 1
"Selvfølgelig gør han det. Hans fordel er nemlig at han kan røre folk og ting men vi kan ikke røre ham og det udnytter han ret meget, hvilket minder mig om. Kjoler og nederdele er dumt at gå med" sagde hun roligt men det sidste var lidt tænksomt for hendes nederdele eller kjoler var røget op ret mange gange når Dallcan havde været i nærheden, det pissede hende selvfølgelig af men det hjalp ikke at slå ham når hendes hånd bare fløj igennem ham.
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 22:59:04 GMT 1
Hun fnøs en anelse da hun ikke gik i andet og ikke ligefrem havde pakket andet tøj til det. "jeg passer på..." sagde hun og så op i loftet der var dekorert i mørke farver. Ikke det hun var vandt til fra Nira der hjemme. Det føltes mere og mere som om hun var så troligt langt væk hjemmefra
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 23:01:28 GMT 1
"Godt godt ellers så sig det til mig så skal jeg nok give ham skidebalde selvom det ikke ligefrem hjælper, desuden var han det spøgelse du skulle prøve at hjælpe mig af med for han forstyre ret meget" sagde hun roligt. Der fandtes selvfølgelig andre spøgelser på slottet men de passede for det meste sig selv og lod folk være.
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 23:06:18 GMT 1
"tja okay jeg kan se hvad jeg kan gøre" mumlede hun. "lyder mere som et poltergeist end et spøgelse" sagde hun og lagde blikket ned på bordet hvorefter det kørte rundt på det forskellige tjener eller slaver.Hun anede ikke om nogen af dem overhovedet fik løn
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 2, 2010 23:12:12 GMT 1
"Kan godt ske, men inden han døde lovede han at hjemsøge mig indtil jeg døde eller blev sindsyg af ham" sagde hun roligt men det kunne jo være lidt lige meget for hun ville egentlig mangle ham lidt hvis han pludselig forsvandt men så ville hun da sikkert få sig en eller anden plageånd, måske en hun kunne slå på ville være rart.
|
|
|
Post by anno on Oct 2, 2010 23:14:27 GMT 1
Hun grinte en anelse. "så kan jeg få vis der hvor jeg kan søge ly for slottet?" sagde hun hentydende til det værelse hun skulle være i. Hun brød sig jo slet ikke om at være i slottet og hvis hun bare var i et lille rum som hun regnede med det blev ville det nok føles mindre som at være i slottet
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 9:33:47 GMT 1
"Se skal du ikke regne med han lader dig være i fred, han har det med pludselig at dukke op" sagde hun roligt for hun kunne da godt huske nogle af de gange hvor Dallcan var dukket meget ubelejeligt op mens hun havde været i gang med noget.
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 9:41:26 GMT 1
Anno sukkede en anelse "det var heller ikke det jeg mente.. jeg mente nu bare det sted jeg kan sove" sagde hun mens hun var begyndt at lege lidt med tænderne på en gaffel. "jeg forventer ikke ligefrem at den vil lade mig være hvis den driller alle andre i hele slottet, så jeg må vel forvente det værste" konstaterede hun
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 9:55:06 GMT 1
"Selvfølgelig får du en seng men stadig ikke sikkert han lader dig være der, og det væreste re han tager på dig" sagde hun roligt for man var jo ikke rigtigt i fred nogen steder på slottet, jo så skulle man da være heldig hvis man kunne få lov til det.
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 10:49:29 GMT 1
Anno kunne ikke lade være med at grine lidt så hun holdt sig for munden med begge hænder. "er da sikker på han nyder livet.. eller ja som spøgelse" sagde hun da hun begyndte at tænke over at det spøgelse var lige så pervers som Geralt have været dengang Anno havde mødt ham første gang
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 18:08:47 GMT 1
"Er jeg ikke i tvivl om han gør, driver mig til vanvid og tager på alle de tøser der er på slottet. Må da ikke være et helt slemt han lever" sagde hun roligt med et skævt smil for det var da ikke et slemt liv, men hun kunne egentilg more sig en del over han ikke kunne gå i seng med tøserne men så måtte han jo lide for det han havde gjort.
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 19:43:13 GMT 1
Anno lænede sig i sine hænder ind over bordet igen da det allerede var begyndt at kede hende sindsygt at være i darklia. Hun syntes det var et forfærdeligt og samtidig kedeligt sted. Selvom landets hersker skulle være den største runde trunte havde hun faktisk stiftet familie nu. Anno gabte lidt mens hun så lidt på Zill "må jeg spørge dig om noget?" spurgte hun så med et lidt udmattet blik
|
|