|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 19:58:40 GMT 1
"Hvad da?" spurgte hun roligt mens hun spiste lidt af hendes frugt for der var jo ikke meget at lave og Zill var ret rollig. "Hvis du vil teste om du kan slås uden magi så bare udfordre krigerne i træningsgården" sagde hun roligt for kendte hun hendes krigere så trænede de lige nu, ihvertfald dem der gerne ville stige noget mere i rang.
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 20:05:36 GMT 1
Anno rystede lidt på hovedet "det er ikke det... vil bare høre, hvis det ikke er for privat. Elsker du virkelig Geralt eller holder du bare domæne?" spurgte hun da hun ikke helt forstod hvorfor Geralt gik rundt med en ring som skulle straffe ham hvis han gjorde noget forkert. Det gik sådan set imod hans personlighed at blive holdt i lænker. "syntes det er lidt synd han skal behandles som en kastereret hund" sagde hun lidt henkastet
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 20:10:10 GMT 1
"Jeg holder af ham men det var sådan set ham der selv gik med til det, han ville bevise overfor mig at han holdt af mig og andre kvinder ikke betød noget for ham. Han kunne jo altid sige nej" svarede hun roligt for hun kunne være lidt ligeglad med det, hun havde jo bare fortalt ham at hun til tider tvivlede på hans ærlighed og trofasthed omkring hende.
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 20:15:14 GMT 1
"mmm og gætter på det er ordret det han sagde?" mumlede hun lidt da hun så ned i bordet. Hun syntes igen efterhånden det var godt hun havde forbudt Geralt om at nærme sig Nirelia. "tja hans eget valg.. så det vel i orden. Han fortjener også noget diciplin efter min mening" fortsatte hun og grinte ret så falskt, det kunne dog nærmest ikke høres.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 20:24:16 GMT 1
"Selvfølgelig jeg var til stede da han lavede ringen til mig på ny efter den anden gik i stykket." sagde hun roligt for hun ville jo ikke ligefrem nævne de nye egenskaber som var blevet tilføjet efter den anden ring var gået i stykker, men det var jo fordi hun havde givet ham lov til at gå i seng med 2 andre kvinder så det var hun ikke blevet vred over.
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 20:29:35 GMT 1
"javel javel... savner du ikke friheden selv ved at være single så? du havde det jo ret sjovt efter hvordan rygterne gik" sagde hun, da hun kunne huske de utallige rygter der gik på slottene og i byerne ja hele landet da Anno arbejde på Nira før i tiden
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 20:33:21 GMT 1
"Selvfølgelig gør jeg det, men reglen gælder kun Geralt og Damian jeg kan gøre som jeg har lyst til, dog gør jeg det ikke og hvorfor ved jeg ikke" sagde hun roligt selvom hun virkede til at tænke over det sidste for hun vidste da egentlig ikke hvorfor hun ikke gjorde det men det var nok bare fordi hun selv var ved at forandre sig, selvom hun ind i mellem manglede den gamle tilværelse for der skete i det mindste noget
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 20:50:46 GMT 1
"damian?" spurgte hun da hun ikke havde hørt noget om ham sjovt nok. "en konkurent til Geralt eller hvad?" fortsatte hun for at uddybe spørgsmålet. Hun lænede sig igen bagud i stolen med et gab da maden stadig lå tung i maven på hende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 20:57:28 GMT 1
Zill smilede skævt og tog et glas med vand som hun drak lidt af "Kan man godt sige. Damian er min hærføre, han friede et lille stykke tid efter Geralt havde friet, så skal på et tidspunkt give dem svar om hvem jeg vælger" forklarede hun roligt for det var jo ikke ligefrem nogen hemmelighed at hun var forlovet med 2 og stod overfor et valg mellem de 2.
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 21:00:34 GMT 1
Anno hævede øjenbrynene lidt og nikkede lidt. "besværligt og dog... betagende" sagde hun det sidste mumlede hun dog lidt. Hun havde aldrig været i nærheden af sådan noget så lidt interessant var det vel. "sååå hvem har højst chance??" spurgte hun så og så på Zill igen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 21:04:55 GMT 1
"Lige høj er det vel" sagde hun roligt for de havde begge egenskaber som den anden jo ikke have og derfor var det ret besværligt et valg men hun vidste at emnet kedede Anno eftersom hun jo ikke var cec for hun havde nok lyttet lidt mere interessant med og måske forsøgt at hjælpe hende ligesom Zill havde været flink nok og holde sig fra Messi den gang han var en fælles interesse i mellem dem ligesom Geralt nu var i mellem Anno og Zill.
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 21:08:16 GMT 1
"må jeg spørge hvad det er der tiltrækker drengene som jeg ikke har?" spurgte Anno så mens hun så ned ad sig selv. Hun kunne ikke regne det ud mere hvad det var der fik Geralt til at vælge den forkælede dronning der alligevel havde en anden også at vælge.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 21:18:20 GMT 1
"Udfordring og magt." svarede hun kort med et skævt smil "Mænd elsker magt uanset om de vil indrømme det eller ikke, derfor skal man udfordre dem. Virk uopnåelig men samtidig med giv dem noget håb. Vær vild men samtidig lad dem forsøge at tæmme dig ". Hun havde det jo lidt sjovt med at udfordre folk, specielt mænd var sjove at udfordre.
|
|
|
Post by anno on Oct 3, 2010 21:23:25 GMT 1
Hun sukkede helt nede fra mellemgulvet af opgivelse. "lyder indviklet.. sku overveje kloster og blive skilt... har alligevel ikke hørt fra min ægte i ... flere måneder" sagde hun og fnøs. Et var at det var tvangs ægteskab et andet var at han pludselig var væk
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 3, 2010 21:32:42 GMT 1
"Faktisk ret nemt. Udfordre dem, lad dem aldrig vinde over dig eller jo kan du godt men vis det ikke til dem" sagde hun roligt "Og det med din ægtefælle kan jeg ikke lige gøre noget ved for har aldrig set ham så ved ikke hvem han er, men egentlig lidt derfor man skal have en i baghånden, behøver ikke være en elsker men bare en god ven"
|
|