|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 12, 2018 19:55:15 GMT 1
Griffith gik ind Middel Inn han havde et læder bukser og sin store to hånd sværd på hans ryg og kiggede kort efter Karou men han kunne ikke se hvor hun var så han satte sig ved et bord og begyndte at vente på hende det havde kun været et par dage siden de to havde mødtes og taget sig af opgaven om den store bjørn og da de var kommet til Middel Mark den morgen og havde del op så hun kunne sælge de skind de havde fået fat i løbet af opgaven og han havde mødt op som havde givet ham opgaven i første omgang og blevet betalt for den og han havde brugt et par minutter med sjov med en bondedatter eftersom ikke var interesseret i den slags ting solen havde været nede for et par timer og man kunne ikke se månen for himlen var helt overskyet Attachments:Middel Inn.url (84 B)
|
|
|
Post by Karou on Nov 12, 2018 20:26:49 GMT 1
Karou gik med et smil på læben imens hun gik i hendes hverdagskjole, uden halskæden, og med hendes kappe med hætten over hovedet imens hun bar på en læderpose med de penge som hun havde fået betalt for skindene i hendes hånd imod Middel Inn. Hun kiggede rundt efter Griffith, hvorefter hun gik hen til ham ved bordet med et smil. Hun tog hendes kappe af og satte sig ned overfor ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 12, 2018 20:45:57 GMT 1
Griffith han smilede da Karou kom og gjorde tegn til en tjenestepige at hun skulle bringe to øl til deres bord og da Karou satte sig ned blev der stillet to store krus øl foran dem begge og han sagde ”så Karou fik du en god pris for skinnende” og fat i den krus som stod tættest på ham og tog en stor tår fra den og han tog frem den pose han havde fået fra opgaven de havde klaret og stillede den på bordet lige imellem dem begge to
|
|
|
Post by Karou on Nov 12, 2018 20:58:30 GMT 1
Karou hun smilede og kiggede på Griffith imens hun lagde læderposen foran dem ved siden af hans og hun sagde. ”Ja det gjorde jeg hvad med dig Griffith fik du pengene for vores opgave?” Spurgte hun og kiggede på ham med et smil imens hendes krus øl blev stående på bordet, da hun ikke drak øl normalt men en kop te i ny og næ.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 12, 2018 21:48:41 GMT 1
Griffith stillet kruset på bordet og sagde ”tage en tår Karou du er nødt til at have en noget at lave når du slapper af ellers bliver du hurtigt gammel plus du kan dø værd øjeblik når man jager monster så leve lidt og hvad tror du er i posen” han mente hver ord han havde sagt normalt var man meget dum for at tage den slags opgaver eller ikke være god til noget som helst andet og han vidste kun alt for godt at han tilhørte den første gruppe men han vidste også det var kun godt at have noget som man kunne glemme hvad der var sket bare for et par timer
|
|
|
Post by Karou on Nov 13, 2018 17:16:01 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og sagde. ”Jeg har aldrig drukket øl før. Jeg drikker for det meste en kop te eller vand. Undskyld, men jeg er kun 26 år og er ikke gammel. Jeg har min egen måde at leve livet på. Jeg ved ikke hvad der er i posen.” Hun kiggede på posen imens hun tog hendes krus øl og drak en tår før hun stillede det på bordet.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 13, 2018 18:19:37 GMT 1
Han smilede da hun en tår af sin øl og sagde ”det er jeg men du lever som en nonne eller en elver med tiptipoldebørn vi er kun under hundrede en gang og at svare på dit spørgsmål det er betalingen fra vores opgave” han tog kruset op og tog endnu en tår fra den og sagde ”og en gang skal være den første og hvem ved måske en fremtidig opgave er det nødvendigt for dig at drikke og have lidt sjov og hvem ved du kan dø vær øjeblik uden at have oplevet alt hvad livet kan bringe til dig” og han rejste sig op og satte en fod på bordet og sagde lettere drillende ”hvis du vil følge med mig rundt må du nogen gange gøre ting du måske ikke bryder dig om at gøre for opgavens skyld”
|
|
|
Post by Karou on Nov 13, 2018 18:55:05 GMT 1
Karou kiggede på ham imens hun sagde til ham. ”Udemærket, så kan jeg få min del af betalingen som en undskyldning for det du lige sagde til mig.” Hun tog hendes krus op og tog endnu en tår og sagde. ”Jeg er ved at overveje om jeg er interesseret i at følges med dig, men hvad mener du med det?” Spurgte hun og kiggede på ham imens hun tænkte han så en smule fjollet ud som han stod med det ene ben på bordet imens hun tog en tår mere.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 13, 2018 19:12:49 GMT 1
”Hvis du døde lige nu og her ville du sige til dig selv jeg har levet et fuldt liv eller ville du forbande dig selv for kun have oplevet en lillebitte del af hvad livet har at tilbyde og det er kun færre af du nogen gange gør ting som du ikke normalt ville gøre eftersom jeg ikke spiser kød når vi rejser sammen” sagde han og satte sig ned og tog endnu en tår øllen han mente hvad han havde sagt for hvis han døde lige på det øjeblik var der kun en ting han ville fortryde at han ikke havde betalt alt hans gæld af så han kunne rigtig leve sit liv som han ville det
|
|
|
Post by Karou on Nov 13, 2018 19:24:27 GMT 1
”Jeg spiser heller ikke kød. Og jeg mente i forhold til det du sagde med opgaverne.” Sagde hun og tog endnu en tår af hendes krus øl. Hun kunne mærke effekten efterhånden som hun havde drukket, så hun holdte en smule igen med at drikke og satte hendes krus på bordet og kiggede på Griffith med et smil.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 13, 2018 19:43:53 GMT 1
”Normalt spiser jeg kød men du gør ikke så jeg ikke gøre og det med opgaverne f.eks hvis vi jæger en vampyr og vi ved ikke om hvordan den ser ud men vi ved den går efter fulde kvinder på en bestemt kro så ville det være nemmere at du blev fuld og jeg holder øje med dig end vi to skal holde øje med en helt kro” sagde han og tog en tår fra sit krus han var langt fra påvirket af øllen det var trods alt bare opvarmning for ham han kunne uden problemer drikke noget som var langt stærkere i den samme kros og kun blive lettere påvirket af det
|
|
|
Post by Karou on Nov 13, 2018 19:54:35 GMT 1
”Ok. Det er ikke en opgave som vi er i gang med nu vel, Griffith?” Spurgte hun og tog hendes krus og drak en tår af det og kiggede på Griffith imens hun smilede til ham og hendes krus var helt tomt for øl. Hun kiggede rundt omkring på de folk i kroen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 13, 2018 20:19:42 GMT 1
Han smilede til hende og sagde ”selvfølgelig ikke det ville ødelægge hele planen hvis vi talte sammen men øvelse gør mester” og han drak det sidste sin øl og gjorde endnu en gang tegn til at få to nye krus med øl og ret hurtigt kom en tjenestepige med to nye krus med øl og de to gamle krus blev fjernet og han tog en af kruset op og tog en tår fra den og han sagde ”tage det roligt hvis du bliver så fuld du ikke kan gå skal jeg nok bære dig op på din rum Karou”
|
|
|
Post by Karou on Nov 13, 2018 20:30:23 GMT 1
Karou kiggede på Griffith med et smil og sagde. ”Ok. Tak Griffith.” Hun tog hendes krus og tog en tår fra det og sagde. ”Skal vi se på pengene før vi bliver alt for fulde? Og få set på hvilke opgaver at vi skal have nu?” Spurgte hun og tog en tår.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 13, 2018 20:46:36 GMT 1
Han smilede han havde allerede tjekket om der var andre gode opgaver og sagde ”jeg har taget min del af opgave pengene og der er tre opgaver som er noget værd den første er kult som planlægger at kidnappe en jomfru og gøre hende gravid med deres Gud eller noget i den stil” og han tog en tår af sin øl stillede den på bordet igen og sagde ”den anden er der er monster i en mine i Darklia og den tredje er en Necromancer i Nirelia som prøver at lave en hær at uddøde så hvad lyder bedst”
|
|