|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 20:45:02 GMT 1
Zill kunne egentlig ikke helt lade være med at smile over det han sagde for sådan en måde kunne man da også sige det på, ikke ligefrem en måde hun havde hørt før hvilket også var grunden til hendes smil var lidt stort men stadig sødt for hun havde jo fået nogle irriterne følelser efter så lang tid med hjertet i nærheden dog var de alligevel ikke særlig dybe men sådan mere overfladisk så hun ind i mellem virkede en smule som en genert pige hvilket specielt ikke var noget hun var særlig stolt over. Så lige nu vidste hun ikke helt om hun skulle slå eller kysse ham så i stedet valgte hun bare at tage fat i hånden der dækkede for hans mund så hun kunne fjerne den, mens hun lænede sig tættere på ham for at hvile hendes kind mod hans. "Så er det godt jeg er din så længe vi er her inde i bjerget" hviskede hun blidt i hans øre men der var jo heller ikke så meget andet at sige fra hendes side af for der kom forandringer i fremtiden men ikke nogen de kunne undgå.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 20:53:11 GMT 1
Måske var det fordi at han var en smule chokket over sit eget svar, for det kom virkelig bag på ham, han havde regnet med at han bare skulle til at benægte det, men sådan blev det jo ikke. Om det så var godt eller skidt, kunne han stadig ikke vide. Han vidste ikke hvordan han skulle tolke hendes svar, da hun fik fjernet hans hånd. Selvom hans øjne gled hurtigt i, da han var bange for at hun ville give ham en lussing og derfor behøvede pladsen. "Hvordan min, giver det mig mere frie tøjler eller skal jeg stadig holdes i snor?" spurgte han med et drilsk smil på læben. Det kunne da godt være, at han kunne få lov til at slå sig lidt mere løs, men det var nok ikke så sandsynligt, som det kunne være. Han havde bare lyst til at gøre et eller andet ved hende, som han nok ville komme til at fortryde senere.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 20:58:34 GMT 1
Zill grinede lidt som hun lagde hovedet imod hans og armene om ham da hun havde fået fjernet hans hånd, dog vidste hun udemærket godt at de egentlig skulle videre men på den anden side gad hun ikke rejse sig heller for det begyndte jo at blive interessant. "Du har stadig en lille snor på men meget kortere end sidst for nogle ting skal stoppe når jeg siger det men du må meget mere end før" sagde hun roligt med et skævt smil for han kunne da godt få en meget kortere snor uden hun ville slå men nogen ting fandt hun sig ikke i fra nogen som helst og derfor skulle det stoppe når hun sagde det ellers bliver hun vred.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 21:06:59 GMT 1
"Hvad har jeg lov til, Deres højhed" spurgte han med et smil og lagde armene om hende, han havde ikke rigtig lyst til at give slip hende. Det gjorde vel ikke noget. Dog holdt han sig selv lidt tilbage. Ellers ville han udfordre hendes grænser. Han lod alligevel den ene hånd bevæge sig ned af hendes ryg, hvorefter den lagde sig på hendes røv og bare for sjov gav han den et mindre klem. Han kunne ikke lade vær.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 21:11:40 GMT 1
igen kom Zill til at grine af ham men gjorde ikke så meget ved det udover at kysse ham kort på munden "Tja forstil dig at du er konge for en dag bare uden jeg slår dig og uden du er fuld" sagde hun roligt med et skævt smil på læberne, dog lettede hun sig en smule på grund af hans klem så hun kunne ikke helt lade være for det her kunne alligevel gå hen og blive en smule sjovt for han var jo ikke fuld denne gang og fik nok trøjler til at hun ikke ville slå hvis han kyssede hende eller tog på hende ligesom hun så tit havde gjort.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 21:17:14 GMT 1
"Det har jeg vist nok hørt før, ender det som sidst, min højhed?" spurgte han med et drilsk og let frækt smil på læben. Tanken strejfede ham da. Han kunne godt finde på det, men det var nok der grænsen gik til, så han kunne nok næppe få lov til det. Det ærgede ham, men hun var jo også forlovet med hele to og så ville han bare få to på nakken, hvis han gjorde det. "Jeg ville så gerne" sagde han roligt hviskende i hendes øre og lod begge hans hænder glide ned på hendes røv, hvor de blidt tog fat i hver sin balle. Selvom han ikke var fuld, så kunne det måske virke sådan for der var ikke meget som stoppede ham. Han havde lysten, men måtte holde det tilbage. Der var en grænse, det havde han jo allerede fået at vide, så det var ikke noget med at dumme sig?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 21:24:19 GMT 1
Zill smilede på grund af det han hviskede for i hendes hoved kunne han da bare gøre det, begge hendes forlovede vidste jo godt hun gik i seng med andre og lidt ligeglade var de også så længe de intet vidste for hun havde jo stadig ikke valgt så de kunne ikke sige noget som helst. "Hvad holder dig tilbage?" hviskede hun drillende tilbage inden hun nappede ham i øreflippen mens hun begyndte at bevæge underlivet en smule i takt med hans klem for hun kunne jo ikke helt lade være.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 21:28:18 GMT 1
"Min snor" svarede han med et grin og smed hende rundt, så han nu var øverst. Han kunne jo inderst inde ikke lade vær, så hvorfor dog overhovedet prøve på det. Han kyssede hende drilsk på halsen. Han bevægede sig ned over hendes bryst og lod den ene hånd "pille" lidt ved hendes underliv, dog uden på tøjet. Lidt måtte han vel godt drille og desuden havde hun vel givet ham en form for lov, ved at stille det spørgsmål. Han kunne ikke lade vær med at smile bare en lille smule, det var altså slet ikke så slemt at tage på en mindre udflugt med Drazilla. Der kunne jo altid komme noget godt ud af det, som dette, hvis han fik lov til at føre det til ende?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 21:36:46 GMT 1
Det at hun blev smidt rundt kom hun til at grine over han gjorde det hun egentlig havde ventet i længere tid på at han ville gøre men som han først havde taget sig sammen til nu. "Lige der har jeg givet dig kortere snor" sagde hun med et mindre grin for hun stoppede ham jo ikke ligefrem men opmuntrede mere med et frækt smil og små suk over det han gjorde, stadig mens hun ikke helt kunne lade være med at bevæge sig lidt i takt med hans hånd der pillede ved hende.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 21:46:48 GMT 1
Hvordan kunne man lade hende være, det havde han i hvert fald endnu ikke lært og det ville han nok aldrig komme til, hvordan skulle han også det? Han havde andet at se til, nemlig hende. "Jeg kan da se, at De ikke har noget imod det" sagde han drillende og lagde sig roligt hen over hende, uden at masse hende, men bare så hun kunne mærke hans underliv mod sit eget. Dog gjorde han det kun kort, hvorefter hans hånd igen fortsatte. Han kunne jo ikke lade vær og hvis det kunne lykkedes ham at pirre hende bare en lille smule, så ville han være glad.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 21:54:26 GMT 1
"Hvorfor skulle jeg have det når jeg selv har givet dig lov?" spurgte hun drillende men hun sagde jo selv at intet ville forandre sig og dette burde da give et ret tydeligt blik på at hun ikke ændrede noget selvom hun var forlovet med andre. Da han lagde sig over hende sukkede hun kort af nydelse for det var egentlig noget hun godt kunne lide, om det bare var for at ligge kort over hende så var det noget hun godt kunne lide, så hun kunne ikke lade være med at smile frækt til ham da hun lænede sig tættere indtil ham for at kysse ham på munden.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 21:59:12 GMT 1
Rai gengældte roligt kysset, det var en smule oplagt. Han nød øjeblikket og var kun glad for at det ikke så ud til at der var noget som havde forandret sig, selvom hun var blevet forlovet. Det var bare godt. Så kunne han vel godt være roligt? Han tav bare rolig og nød blot øjeblikket. Han tog det måske roligt, men det var nok fordi at han ikke var helt så ivrig, som han måske var som fuld, for når han var fuld var der intet som holdte ham tilbage ikke en gang en "snor". Han ville bare være ekstrem ivrig. Dog tog han det mere roligt nu og valgte at pirre hende først, før han ville gå videre. Det kunne også være sjovt, hvis hendes krop måske begyndte at skrive efter hans, selvom det nok bare ville komme bag på ham, hvis det skete.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 22:04:21 GMT 1
Zill smilede lidt i kysset som hun hele tiden forsøgte at komme tæt på ham selvom hun snart ikke kunne komme tættere på, men stadig nok til at hun kunne kærtegne ham lidt med hånden selvom det ikke blev til så meget så forsøgte hun også at gøre det godt for ham mens hun nød det hele med lukket øjne. Hendes underliv bevægede sig i takt med hans hånd for hun kunne ikke lade være selvom det ikke gav nogle større nydelse for den var jo uden på tøjet men stadig gav det hende lidt.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 19, 2010 22:11:59 GMT 1
Rai havde en smule svært ved at holde sig tilbage og lod sin tunge lege lidt med hendes. Hun kunne jo godt lide at lege eller det var i hvert fald hvad hun kaldte det for det meste. Han lod sin hånd tage fat i hendes sorte skindbukser og begyndte roligt at hive dem af hende, da han kom ned til de sorte skind støvler, trak han dem af. Hvis hun kom til at fryse, kunne han da godt holde hendes krop varm ellers havde hun jo også hendes evne. Hans blik gled op af hendes krop, hen over den sorte skind top, som bare ventede på at blive slået af. Men stille og roligt. Han kravlede op til hende igen og stak uden videre sin hånd ned under hendes undertøj og ned til den bare hud. Om hans hånd var kold måtte hun vel bedømme, da han begyndte at gnubbe hendes underliv en smule. Bare for at give hende nydelse.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 19, 2010 22:29:05 GMT 1
Zill smilede som hun lod deres tunger lege lidt inden han selv trak sig ud af det for at tage noget af hendes bukser af hviket stadig fik hende til at smile frækt som hun fulgte ham med øjnene for hun ville jo ikke ligefrem forstyre ham når han var blevet en smule modig og viste hvad han ville have ved bare at tage det og så endda uden at han var fuld. Da han kralvede op til hende igen kunne hun alligevel ikke lade være med at kommentere drillende med det frække smil "du er ikke så lidt fræk var" men mere nåede hun heller ikke lige at sige før hun kom med et mindre gips over at mærke den kolde hånd imod hendes hud men slappede ret hurtigt af igen og bare nød det han gjorde imod hende.
|
|