|
Post by Phoenix Storm on Oct 28, 2010 20:56:44 GMT 1
Hun rørte blidt ved Gennas pels og blev forbløffet over hvor blød den var. Det føltes helt vildt rart at røre ved den, men alligevel trak hun hånden tilbage, da den store kat slikkede hendes hånd. Hun havde været lidt bange for, at den havde prøvet og spise hendes hånd, men der havde hun taget fejl. I et øjeblik overvejede hun også at røre ved Kaos, men tøvede. Det var ikke fordi at hun tvivlede på hvad Drazilla mente om sin panter, eller på at den var lige så venlig som tigeren havde været. Alligevel så var hun bange for at Kaos ikke ville kunne lide hende, derfor tøvede hun lidt mere, end da det var Genna.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 28, 2010 21:00:17 GMT 1
"bare rolig de bider stadig ikke uden ordre, og de er vant til mindre børn end dig så det kan heller ikke skræmme dig" sagde hun roligt med et stille skævt smil for hendes egne børn var jo tit i nærheden af de store kattedyr men der skete aldrig noget også selvom dyrene faktisk var større end børnene men det måtte da også lidt bevise at de ikke gjorde særlig meget. Hun rettede sig lidt mere op og gik hen og fjernede lænkerne fra begge kattes hals som begyndte at gå imod Phoenix som om de ville lege eller blive kælet lidt mere med.
|
|
|
Post by Phoenix Storm on Oct 28, 2010 21:11:28 GMT 1
Smilet der havnede på hendes læber, fik hende til at være så meget kønnere, og det fik hende også til at virke venligere, i hendes øjne altså. "Så er Deres børn meget modigere end mig," svarede hun, så høfligt som hun nu kunne gøre. Hendes blik havnede hurtigt på Genna og Kaos, da Drazilla tog lænkerne af dem. De gik over imod hende. Hun stod som frosset til stedet, da Kaos lagde sit hoved lidt imod hende, og gnubbede sit hoved op ad hende, nærmest for at sige: "kæl mig, kæl mig," det fik Phoenix til at smile, og blidt rørte hun ved katten og strøg den henover pelsen, mens Genna prøvede at gøre det samme, inden den løftede sit pote lidt og viftede med den. Det var vist et tegn på leg. Men hvordan legede man med så store katte? "Må jeg spørger Dem om noget?"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 28, 2010 21:20:45 GMT 1
"Min ældste datter er 20 men bor her ikke, så de børn jeg hentyder til er min søn på 3 og min datter på nogle måneder" sagde hun roligt men når et barn på 3 år ikke var bange for de store katterdyr som var større end sig selv, så viste det jo ret meget at de ikke var særlig farlige medmindre de fik ordre på det. Hun så dog roligt på tøsen da hun spurgte om noget "ja?" sagde hun roligt for hun havde jo ikke noget imod at ungen spurgte indtil ting eftersom hun ikke rigtigt skjulte noget.
|
|
|
Post by Phoenix Storm on Oct 28, 2010 21:32:12 GMT 1
ingen af de ting, havde hun vist, mest fordi det ikke var noget som hun fik af vide, eller spurgte efter. Hun havde haft travlt nok med at skulle undgå, at få tæsk af sin far. Det føltes lidt som om at hun var ved at få overbalance, kattene var godt nok stærke, og hun var ikke så stærk til at begynde med, så det var svært at stå fast. "Er det kun to ture jeg skal gå, eller må jeg gå flere? Og.. øhm.. hvordan skal jeg gå med dem? Er der en snor jeg skal bruge eller?" spurgte hun stille. Genna ville gerne lege, og begyndte derfor at skubbe lidt til Phoenix, så hun var lige ved at miste fodfæstet. Det var ikke fordi at hun ville ignorere Genna, men hun havde ingen anelse om hvordan man legede med en tiger.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 28, 2010 21:42:11 GMT 1
"Kun 2 ture kræver jeg, medmindre du har fået fri eller ikke har fået ordre til ting du skal lave så kan du gøre det hvis du vil. Du skal bare gå så følger de efter dig og er i nærheden af dig. Desuden har jeg et ekstra job til dig" sagde hun roligt for hun var egenltig kommet i tanke om noget mere pigen kunne lave hvis hun ikke havde nok med at passe hendes store kattedyr så var der jo selvfølgelig de lidt mindre dyr hun kunne tage sig af.
|
|
|
Post by Phoenix Storm on Oct 31, 2010 21:53:11 GMT 1
Hun nikkede. Drazilla så ikke rigtig ud til, at have så meget imod at hun spurgte, men på den anden side, hvis hun ikke spurgte hvordan ville hun så kunne vide hvad hun skulle gøre? Andet job? Det lød både og, som et godt tegn og et skidt tegn. På en måde havde hun lyst til at sige nej, men også lyst til at sige ja, og spørger om hvad det var. Men hvad nu hvis det var noget ubehageligt? I et øjeblik bed hun sig i læben, inden hun nikkede. ”hvilket andet job har De til mig?” spurgte hun nervøst. Genna og Kaos var ved at vælte hende omkulds, så hun vaklede lidt baglæns, mens hun ledte efter fodfæstet som hun var tæt på at miste. Hun genfandt det dog igen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 1, 2010 13:03:23 GMT 1
Zill så roligt på det hele men gjorde ikke videre noget for at stoppe det hele "Ser du, disse 2 har faktisk unger og de 2 af dem bliver dit ansvar når jeg har mine børn skal du underholde killingerne" sagde hun roligt selvom det kunne overraske folk hvordan en tiger og en panter kunne have børn sammen men det var åbenbart lykkes på en eller anden måde og zill havde ikke lige haft lyst til at dræbe dem eller smide dem ud for de kunne jo faktisk bruges til en smule nyttigt nu hvor de alligevel var der.
|
|
|
Post by Phoenix Storm on Nov 1, 2010 22:52:25 GMT 1
Killinger? i hendes øre, lød det som bitte små katte, der knap nok kunne tage et skridt uden at virke klodset, eller skvatte, men måske var det anderledes når de var en del af den store katterace? Hun nikkede. "Må jeg spørger om hvor killingerne befinder sig?" spurgte hun og sank en klump. Uden at hun kunne gøre noget ved det, skubbede Genna legesygt til hende med sit hoved. hun mistede balancen og væltede ned på gulvet. Kaos så lidt på dem, inden den gik over til drazilla og gned sig op ad hende, som en stor kat der ville have hendes opmærksomhed og kærlighed.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 2, 2010 17:35:12 GMT 1
Da Kaos kom hen til zill bukkede hun sig ned og kyssede den store kat på hovedet inden hun strøg ham med et smil "Kom så skal jeg vise dig det" sagde hun roligt for hun måtte jo hellere vise pigebarnet rundt når hun ikke ligefrem kendte slottet i forvejen. "Mor kommer snart igen" sagde hun roligt til Kaos og klappede ham kort som tegn til at det var nok nu inden hun begyndte at gå så Kaos og Genna kunne få lov at lege i fred inde i den store sal for lidt motion skulle de jo have.
|
|
|
Post by Phoenix Storm on Nov 2, 2010 18:21:15 GMT 1
Phoenix rejste sig op, så hurtigt hun nu kunne, når Genna tydeligvis gerne ville lege med hende. Men hun skulle gå. Da hun kom på benene, klappede hun katten lidt forsigtigt på siden, inden hun hurtigt fulgte efter Drazilla. Det var måske lidt svært at holde trit, men hun gjorde et meget godt forsøg, selvom hun nogle gange måtte lunte lidt for at følge med. Hun virkede til at være i bedre humør, i hvert fald bedre end da hun havde kommet til at sprøjte vand på hende. Det var egentlig forvirrende så stærkt det var gået. Hele dagen, den havde føltes så lang til at starte med, men nu føltes den som om den havde varet i kun få minutter.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 2, 2010 18:36:29 GMT 1
Zill gik igen roligt igennem gangene hvor kun nogle af dem var oplyste af fakler mens nogle andre havde vinduer til at få lys ind med men heller ikke ligefrem særlig meget for hun foretrak at det var dunklet over det hele, eller det var egentlig slottets designer der ville have det så der var jo ikke meget der kunne ændre det udover hun kunne tilføje nogle ekstra fakler hist og her. Det varede lidt tid inden de stoppede uden for nogle store døre som førte ind til zills soveværelse dog var det ikke lige der hun gik ind men til højre som førte ind til hendes mindste barns soveværelse, derinde var der en lille killing som mindede om en hvid tiger med sort hoved.
|
|
|
Post by Phoenix Storm on Nov 2, 2010 19:59:06 GMT 1
Hele slottet havde en mørk og dyster måde at fremtone sig på. En måde som skræmte hende, men som hun nok ikke kunne sige, når hun skulle sove nede i en slags kælder hvor der heller ikke er så behageligt igen, men heller ikke ubehagelig. Det ville nok tage noget tid at vænne sig til de mange gange med fakler og få vinduer, frygten som sneg sig ind over det hele, ja i det hele taget, ville det tage hende noget tid at vænne sig til det hele. Da de gik ind i rummet, i barneværelset, lagde hun straks mærke til killingen der tydeligt udstrålede hvor den havde afstamning fra. Den var nuttet. Phoenix smilede over synet.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 2, 2010 20:14:38 GMT 1
Zill gik roligt hen til tremmesengen og så til hendes lille pige som sov trygt inden hun gik hen og løsnede lænken fra væggen og gik hen med den egentlig halvstore killing til Pheonix hvor hun gav hende snoren så hun kunne holde styr på den lille. "Her kan du hente den ene killing bare sørg for du ikke vækker min datter når du henter og aflevere hende igen, nu skal vi hente hendes bror" sagde hun roligt inden hun gik ud af rummet for de skulle jo ikke forstyre hendes lille datter mere når hun lå og sov så trygt, hvilket betød zill stadig kunne nyde tiden hun havde for sig selv.
|
|
|
Post by Phoenix Storm on Nov 2, 2010 20:21:50 GMT 1
Hun havde været fuldkommen stille mens Drazilla havde stået over tremmesengen, hvor barnet lå og sov trygt. Hun tænkte at hvis hun stod stille og var musestille, så ville hun ikke vække den lille pige, der sov. Forsigtigt tog hun imod killingens lænke, inden hun nikkede til svar. Det var ikke fordi hun ikke ville svare, hun ville bare ikke tale for højt eller komme til at gøre en anden form for støj, eller uro. Hun fulgte efter hende, med killingen lige efter sig. Den var vist ret ivrig for at komme lidt af sted.
|
|