|
Post by Mira on Mar 12, 2010 16:44:52 GMT 1
Mira gjrode som der blev sagt og gjorde sit bedste for at være ophidsende for Zill mens hun dansende klædte sig af. det her var nærmest ikke til at holde ud, især ikke når hun vidste at Zill så på for hun måtte ikke røre sig selv når hun var sammen med hende og det var ret nemt at tro hun ikke selv ville få noget ud af det her selvom hun var ved at gå til af lyst
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2010 16:58:01 GMT 1
Zill betragtede roligt mira selvom hendes blik var studerne og tændt som hun så på hendes krop- Hun rejste sig fra sengen og åbnede hendes nederdel som hun smed på jorden inden hun tog toppen af og skoene, alt sammen bare for at pirre mira mere. Hun kravlede igen op på sengen og længere ind før hun igen lå og betragtede mira med afventede øjne for at se hvad hun nu ville gøre for at få bare en smule tilgivelse.
|
|
|
Post by Mira on Mar 12, 2010 17:01:36 GMT 1
Mira forsatte med at danse indtil hun stod i al sin nøgne pragt foran Zill og begyndte at kravle hen mod Zill fra fodenden af sengen og kyssede hendes fødder, en efter en og langsomt vejen op ad Zill's ben. hvis det var noget hun ikke måtte ville hun trække sig tilbage omgående i skam. selvom Zill nok tydeligt ville kunne lugte hendes ophidselse i rummet
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 12, 2010 19:01:59 GMT 1
Zill betragtede hende roligt med et lidt frækt smil. Hun spredte bene så mira var imellem dem og bedre kunne komme til at trygle om tilgivelse for så var der en mindre chance for at hun ville nedsætte straffen men så skulle mira virkelig også kæmpe for at gøre hende så liderlig hun ikke kunne sige nej til mira. Hun skulle straffens hende mira men zill ville selv havde noget ud af det.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 9:29:33 GMT 1
Mira blev ved og kyssede sig langsomt hele vejen op langs Zill's slanke ben til hendes skød som hun dog undgik bevidst, hun anede ikke om hun måtte der eftersom hun var under straf jo og hun havde allerede fået en nedsættelse så det ville være rigtig skidt at gøre noget for at pisse Zill af igen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 14:01:38 GMT 1
Zill betragtede hende roligt med et frækt smil på læberne dog var hun rolig lige nu og tillod mira at gøre som hun ville. Hun vidste godt hun kunne være lunefuld men lige nu virkede hun rolig og ville bare have hendes lille elskerinde bare for at høre hende tigge om at måtte komme tilbage for ellers havde hun det ikke slemt nok og så måtte hun forflyttes.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 14:06:38 GMT 1
Mira tog sig god tid men da hun kom op til Ziil's ansigt gav hun hende et kys fuld af længsel og sorg over sin brøler. det at hun havde en til brøler at tilstå var slet ikke sjovt, men siges skulle det "j-jeg har noget jeg må sige Herskierinde...." det ord brugte hun kun når hun vidste hun virkelig havde gjort noget af en brøler og kort efter røg det ud af hende "j-jeg har sovet med en anden kvinde i et svagt øjeblik" og trak sig omgående væk fra Zill som om hun gjorde hende beskidt bare ved sine berøringer
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 14:20:44 GMT 1
Zills forsatte med at smile lige så roligt og frækt som før som hun kravlede hen til mira og lagde hånden på hendes kind mens hun betragtede hendes ansigt men mens hun klappede hende på kinden sagde hun roligt "lille skat din straf er nu 10 mænd og du bliver forflyttet til kroen i Darklia". Zill kravlede ud af sengen og gik hen til hendes tøj som hun tog på igen. "Og mig som var kommet for at nedsætte din straf fordi jeg gerne ville have dig i min seng igen" sagde hun roligt som hun klædte sig på og så kort på mira med et ret skuffet blik.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 14:38:12 GMT 1
Mira så på Zill og pev let inden hun bukkede hovedet og sagde "ja Herskerinde" og rejste sig for at følge med hende til Darklia. med eller uden tøj på var noget Zill skulle bestemme, lige nu fortjente Mira da næppe at bestemme noget i et stykke tid
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 14:53:12 GMT 1
"tøj på først og så må vi se tiden an om jeg nogensinde vil have dig i min seng igen nu hvor du er blevet besudlet af en anden kvinde" sagde hun køligt som hun rettede på sit tøj for det havde slet ikke gået som zill ville have det til at gå og sådan noget kunne hun virkelig ikke lide.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 14:57:54 GMT 1
Mira skammede sig, og kom med et højt klynk ved tanken om aldrig at ligge med Zill igen, hun tog sig tøj på med åbenlys modvilje og sørgede da for at se pæn ud. selvom hendes øre afslørede hende hefitigt ved at hænge helt ned så man sku tro de var brækket
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 15:02:32 GMT 1
Zill begyndte at gå ud igen og regnede med at mira bare fulgte efter for at komme hen til miras nye frem for det her sted gjorde åbenbart intet for hende, selvom zill havde forsøgt at gøre det nemt ved at vælge grænsekroen for der kom så mange og ikke alle var lumske typer i modsætning til Darklias kro. Hun sagde ikke noget selvom der kørte en masse tanker i hendes hovede selvom hun ikke gjorde tegn til det.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 15:07:26 GMT 1
Mira fulgte med uden et ord og skammede sig tydeligt. lysten lyste stadig ud af hende men det blev tydeligt overskygget af skammen ved at hun havde gjort Zill mere end bare vred to gange inden for kort tid. det var slemt nok at hun skulle have gjort det med fem mænd før, men ti nu. det var slemt, og Darklia's mænd havde længe fantaseret om hende vidste hun, og helt sikkert ikke noget som helst godt om hende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 15:16:05 GMT 1
zill gik roligt men ændrede retning efter noget tid til hen mod slottet i stedet for hun havde fået en anden ide til en straf der måske var meget mere pinefuldt end bare at være på kroen hvor kedsomhed nok var den største plage, men denne her ville være endnu mere og nærmest tortur.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 15:19:24 GMT 1
Mira fulgte frygtsomt efter Zill, da de gik op mod slottet stivnede hun kort inden hun skyndte sig efter hende igen, at retningen blev ændret betød helt sikkert ikke noget godt for hende så Mira kunne ikke lade være med at komme med et svagt klynk ved tanken om noget hun end ikke kunne forestille sig. Zill havde virkelig en god hjerne når det kom til at straffe så det var ikke til at sige hvad der ville ske nu
|
|