|
Post by Mira on Apr 4, 2010 19:02:04 GMT 1
Mira bed sig i læben og det hele virkede noget hen af en fredelig middag hvor hun var den lille pige der virkelig havde gjort noget forkert, hvilket var sandt nok, hun begyndte i starten "jo... altså... aner ikke hvor jeg helt skal begynde men... jeg mødte hende på grænse kroen, hun var den første der viste bare lidt interrese for mig. og jeg havde også drukket lidt, men det var nok mere min lyst jeg bare ikke kunne få ned" hun skammede sig helt vildt over
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 19:22:32 GMT 1
Zill drak lidt af hendes vin uden at tage blikket fra mira "Og hvordan var denne kvinde?" spurgte hun roligt som hun igen begyndte at spise med en sådan ro der var underlig for hende eftersom hun normalt ville flippe over sådan noget, men igen hun havde opgivet det hele en smule for folk blev ved med at svigte hende.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 19:42:16 GMT 1
Mira så på Zill og svarede hende flovt "venlig nok... god i sengen men kun for min masochistiske side" hun kunne lide det meste jo, men det hun virkelig kunne lide var når hun lå med Zill. om de bare nussede eller om hun gav Zill en tur alt hvad hun kunne eller selv fik alt hvad Zill gad give hende. nu var der stor chance for at hun aldrig skulle opleve det igen og det hadede hun mere end noget andet
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 19:58:21 GMT 1
"Og hendes navn? Tak" spurgte hun roligt med et lidt mad i munden som hun sad og tyggede sig igennem de sidste ting på hendes tallerken, eftersom hun nærmest altid gemte vinen til sidst så hun kunne drikke sig fuld eller bare lidt halv selvom der efterhånden skulle flere vinflasker til for at hun var virkelig fuld og nærmest kunne lokkes til alt.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 20:19:58 GMT 1
Mira krympede sig som om Zill lige havde råbt af hende og svarede "E-Emma "engel" et eller andet... husker ikke hendes efternavn" hvilket var sandt nok, det var ret surt at hun ikke var mere til hjælp og det at hun følte sig fandens tilsmudset og som et stykke ødelagt gods var heller ikke sjovt. hun kunne kun håbe på at Zill gad hende senere
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 20:26:28 GMT 1
"Nå" sagde hun bare roligt selvom der var lidt kølighed i hendes tonefald da hun spiste det sidste og begyndte at drikke vinen. Hun ville ikke sige hvad hun skulle bruge navnet til, selvom hun egentlig ikke havde regnet med hun skulle bruge det til noget udover at sørge for at undgå den kvinde eller give hende bank når hun så hende, det var ikke rigtigt besluttet nu.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 21:35:03 GMT 1
Mira krympede sig atter, især på grund af den let kølige tone hun opfangede og håbede hun kunne gøre Zill glad igen, andet ville hun virkelig ikke. hun ville bare have lov til at have det sjovt med Zill igen men hun havde jo dummet sig og måtte derfor lide, var jo kun fair at det skete
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 21:47:08 GMT 1
Zill drak roligt af hendes vin mens hun betragtede mira for hun kunne godt lide den reaktion fra hende, det var tegn på hun led, dette kunne måske alligevel gå hen og blive sjovt på en anderledes måde selvfølgelig selvom hun bedst kunne lide det en gang havde været men når mira havde tøvet ved hendes ord var det jo bare tydeligt hun ikke holdt så meget af hende. "Snak nu med Genna, hun har savnet dig og klynket over mangel på dig og det har irriteret mig noget så grusomt" sagde hun halvkøligt bare for at få mira i arbejde.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 21:50:06 GMT 1
Mira nåede faktisk ikke at svare eller gøre noget før Genna var over hende fordi den var træt af at vente på opmærksomheden længere. Mira endte med at ligge på ryggen på gulvet mens Genna nussede sit hovede ind mod hendes hals. Mira krammede Genna ind til sig og nussede stille sin barndoms ven
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 21:54:25 GMT 1
Zill betragtede dem i noget tid inden hun rejste sig for det var kedeligt at sidde her og se på det, hun var jo ikke ude på at få ro i sindet men noget skulle der altså snart ske der var noget spændende når hun ikke kunne få hendes mira så måtte hun jo finde noget andet at lave. Hun tog en stor slurk af flasken inden hun gik ned af den mindre trappe og lod bare mira være sammen med hendes kæledyr igen.
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 21:56:25 GMT 1
Mira havde travlt med at gøre Genna glad så hun så ikke at Zill gik, på den anden side var hun ikke blevet bedt om at følge med og hvis hun skred ville det sikkert ende helt galt. så det var bedst at holde sig i tron salen indtil Zill vendte tilbage
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 22:13:56 GMT 1
Zill gik sig en lille tur på slottet for så skete der mere end at se på Mira og genna men på den anden side så blev hun heller ikke fristet af Mira som hun så tit gjorde. Hun gik ind i et gammelt rum fyldt med gamle ting som hun kiggede lidt på hvor hun fandt en kiste med ting og sager i. Hun tog noget op af den før hun gik tilbage til tronsalen og betragtede mira sammen med Genna..
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 22:18:11 GMT 1
Mira havde fået stillet Genna's lyst til at gense hende og nu legede den hvide tiger ellers med en lettere vrissen Chaos selvom Mira prøvede at få hende fra det, men den skøre tiger var legesyg lige nu så det hjalp ikke ret meget. hun så på Zill da hun kom tilbage og kiggede så forlegent væk igen inden hun huskede at hendes straf var at kigge på Zill. selvom hun mente at hun slet ikke fortjente at få lov til det
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 22:26:00 GMT 1
zill gik roligt hen til mira og smed en sort bunke stof foran hende som egentlig var en kjole der nærmest dækkede hele kroppen udover hovedet og toppen af halsen, sådan en kvinder gik med når de slet ikke ville vise deres krop overfor mænd og andre kvinder, specielt gamle enker kunne finde på at gå med den
|
|
|
Post by Mira on Apr 4, 2010 22:29:56 GMT 1
Mira så på kjolen og lige som hun havde vænnet sig til at vise sin krop frem skam løst indebar straffen åbenbart at hun nu slet ikke måtte vise den til nogen som helst. dog ventede hun på besked før hun tog den på selvom hun udemærket vidste hvad hun skulle med den
|
|