|
Post by Mira on Apr 5, 2010 12:58:40 GMT 1
Mira blev ved med at spille sin sorgfulde melodi, den blev dog også blandet med en melodi man kunne kalde lystig, en underlig blanding men det var sådan hun havde det og sådan var det desværre. hun havde det ikke spor nemt og begyndte engang imellem at holde en pause for at få styr på sig selv eller risikere at få en ordentlig tudetur
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 13:07:56 GMT 1
Zill begyndte at blunde som hun lå på maven og så hen på Mira med trætte øjne. Hun sukkede kort inden hun satte sig op så hun sad på hendes fødder "Stop med at spille og kom herhen" sagde hun roligt efter noget tid for hun blev træt af den melodi den skulle jo være mere livlig ellers var den bare kedelig.
|
|
|
Post by Mira on Apr 5, 2010 19:10:35 GMT 1
Mira stoppede med at spille på fløjten og lagde den fra sig inden hun gik hen til Zill mens hun holdte sig ved siden af sengen. hun var lidt urolig for hvad der mon nu skulle ske, nok noget hun drømte om men som Zill nok skulle få vendt til tortur alligevel
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 19:14:22 GMT 1
"Læg dig ved siden af mig" sagde hun en smule køligt som hun lagde sig ned på maven igen mens hun ventede på at mira gjorde som der blev sagt for en gangs skyld, eller det havde hun jo tit gjort siden zills straf som stadig var i gang, men hun blev irriteret over at tøsen var på nippet til at græde
|
|
|
Post by Mira on Apr 5, 2010 19:17:49 GMT 1
Mira lagde sig som beordret ved siden af Zill, det her var underligt for hun vidste ikke hvad der ville ske nu. dog havde hun lagt sig på maven så det mest provokerende man ville kunne se var hendes velformede røv. bare for ikke at friste Zill mere end nødvendigt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 19:24:33 GMT 1
"Hvorfor græder du ikke bare og får det overstået?" spurgte hun roligt for hun var jo træt af at tøsen var så langt nede selvom hun helt bestemt havde været skyld i at zill ikke ville have hende mere. Hun betragtede roligt mira bare for at vente og se hendes reaktion på det hun sagde.
|
|
|
Post by Mira on Apr 5, 2010 19:28:09 GMT 1
Mira så på Zill og svarede "for så vil jeg ikke være til nytte imens du har brug for mig..." hvilket var hendes ærlige mening, så hellere vente til hun fik lov til at gå og så bryde sammen og få det overstået bagefter Zill ikke havde mere brug for hende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 19:36:55 GMT 1
"Jeg har sådan set ikke brug for dig nu, så du kan godt græde" sagde hun bare roligt mens hun betragtede mira med et halvt dovent blik for der var jo ikke meget at sige eller gøre når hun ikke måtte tage på hendes lille yndlings kvinde fordi hun skulle straffes som egentlig også bare gik udover zill i sidste ende.
|
|
|
Post by Mira on Apr 5, 2010 19:42:18 GMT 1
Mira så på Zill og først skulle hun til at røre hende men så var hun ved at lade være, til sidst sked hun dog på det hele og greb om Zill mens hun begyndte at græde som en lille pige. hvilket hun i forhold til Zill nok var, forskellen var jo så bare at hun kunne risikere at leve længere end Zill men det tvivlede hun dog på. tårene flød frit ned af hendes kinder som gråden fik lov til at løbe frit, det var en blanding af intenst selv had og sorg over at hun havde ladet sig synde og ligget med en anden kvinde så Zill ikke længere ville ligge med hende på andre måder end sådan her sikkert
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 19:52:41 GMT 1
Zill var ikke videre overrasket over at blive overfaldt på den måde nærmest, så hun lagde sig bare bedre på siden i miras krop så hun havde fronten mod hende. Hun begyndte roligt at stryge hende over håret selvom det jo nok ikke hjalp på tingene mente hun vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre ved det.
|
|
|
Post by Mira on Apr 5, 2010 19:56:48 GMT 1
Mira hulkede forsat men som tiden gik og hun fik mere kontrol over sig selv igen sagde hun lavt "savner dig... jeg savner dig så meget. dine børeringer, dine kys. alt... jeg... jeg længes efter det. nu hor jeg ikke kan få det mere ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere" fulgt af en ny tude tur
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 20:01:25 GMT 1
"lille skat du er selv ude om det. Du gik til en anden kvinde i stedet for at gå til mig så du er selv ude om det" sagde hun bare roligt som hun strøg hende over håret for at trøste hende en smule selvom hun jo ikke helt var god til det når hun ikke vidste hvad hun skulle gøre med folk der græd på den måde
|
|
|
Post by Mira on Apr 6, 2010 10:19:05 GMT 1
Mira snøftede ttungt og sagde hamrende "ja-jamen jeg måtte jo ikke komme op på slottet..." og hulkede svagt, gråden var ved at stoppe men det var helt sikkert ikke overstået endnu selvom hun var begyndt at slappe lidt mere af
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 6, 2010 14:40:56 GMT 1
"Men det var da ikke en forhindring i at sende en budbringer op om du ville se mig" sagde hun roligt for hun havde da ikke forbudt mira at komme i kontakt med hende, det eneste hun sådan set havde forbudt var at hun kom op på slottet til hende. Hun strøg hende stadig over håret bare så hun kunne få alt gråden ud for zill blev virkelig irriteret over det andet.
|
|
|
Post by Mira on Apr 8, 2010 7:25:33 GMT 1
Mira klemte sig kort lidt tættere ind til Zill da budbringer blev nævnt inden hun sagde "prøvede... men der var ikke noget der ville have noget med mig at gøre... ikke efter jeg nær sprang en fyr i luften den første aften fordi han overraskede mig..." hun var ikke spor stolt af sin opførsel men gråden var da begyndt at stoppe helt nu
|
|