|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 22:34:26 GMT 1
Leonardo så roligt på hende. "jo det er ret så lang tid ja nogen ville vel fristes til at sige en evighed men jeg har ikke rigtigt haft nogen jeg kunne ligge med" sagde han roligt og forsøgte stadig at slappe af selv om det stadig ikke gik så godt. han nussede hende stadig på ryggen og ønskede svagt at han var i stand til at heale ar men det var han ikke og han kendte ikke nogen der var så han kunne intet gøre. han lukkede kort øjne og kunne i det fjerne høre en svag torden begynde som tegn på at det snart ville regne igen hvilket for ham var ligegyldigt da han havde sørget for at lave hule indgangen sådan at vandet ikke ville komme ind sådan lige med det samme. han åbnede igen øjne og så på hende "men jeg har klarede mig ind til nu så jeg burde være i stand til at styre mig" sagde han roligt med et svagt smil "sov nu bare så du kan være frisk til imorgen" sagde han stilel som en hvisken og tav så. hans hjerte slog stadig små hurtigt og hård men han mærkede det ikke så meget selv som før.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 22:42:00 GMT 1
Neimi betragtede ham roligt mens han forklarerede at han selv mente det havde været længe siden men ikke ligesom noget hun ville gøre noget ved lige nu eftersom hun var træt og egentlig gerne ville sove. Dog smilede hun lidt da han sagde hun bare skulle sove for det havde hun da også tænk sig at gøre men lige inden hun lagde hovedet til rette igen kyssede hun ham kort på hagen "men så godnat du gamle", og lagde sig igen til at lytte til hans hjerte for vejret uden for var hun ligeglad med og lige nu havde hun det også for godt til at hun ville ødelægge noget som helst, eftersom hun lå ret behageligt med ham under et dejligt varmt skind.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 23:11:41 GMT 1
Leonardo stivnede da han mærkede hendes kys på hans hage og hans hjerte for afsted for et kort øjeblik inden det falde til ro igen. han lod som ingen ting og holde tæt om hende. han lukkede svagt øjne men sov bestemt ikke. han ventede mest af alt på at hun ville falde i søvn mens han tænkte på om han skulle blive liggende eller gå udenfor når hun var faldet i søvn. han falde selv halvt i søvn men vågnede efter en lille time. han lyttede nøje til hendes åndedræt og håbede på at kunne høre om hun sov eller ej hvilket han dog ikke helt kunne. han begyndte at diskutere lidt med sig selv inde i hoved om hvorvidt han skulle gå eller blive og valgte til sidst at blive. han duftede til hendes hår og lukkede øjne mens han nød duften. han lod tankerne flyve men da hans krop begyndte at reagere på den slog han øjne op. han ville gerne røre hende mere men ville ikke vægge hende og han havde jo også lovet ikke at gøre hende noget. han slap hende stille og gled væk fra hende i håbet om at hun ikke ville vågne eller allerede var vågen. han kravlede forsigtigt ned i enden af pelsbunken og kravlede ned mens han tog sin stav med på vejen som han tog i munden inden han kravlede ud gennem den smalle gang og ind i det første rum. han rejste sig om der inde og lænede sig op af en af vægene mens han i stilhed skammede sig over sine tanker og det at han havde ladet sine tanker flyve sådan afsted. han lagde sin stav sådan at hun ikke ville kunne undgå at se den hvis hun kravlede ud fra rummet inden han kravlede ud af hullet og satte sig udenfor hulen hvor regnen rasede. han sad og så op på himmelen og vidste ikke hvad han skulle gøre han vidste dog at han ikke kunne gå ind igen lige foreløbig da han måtte rense sine tanker så han undgik at bryde sit løfte eller gøre noget han ville fortryde.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 23:23:32 GMT 1
Der havde ikke gået mange minutter inden Neimi var faldet helt hen i en drømmeløs søvn, lige sdåans om hun kunne lide det for der var ingen billeder til at forstyre hendes søvn som hun bare lod sig dykke ned i mørket og nærmest lod det opsluge hende på grund af den velkendte tryghed som fandtes her i mørket. Ensomheden gjorde hende tryg når hun var alene i hendes tanker eller den gang hun havde været hjemme i kælderen hvor hendes forældre havde holdt hende fange, der havde hun da også vidst at der var mest problemer når forældrene var der ellers havde det været tryg. Hun lagde ikke først mærke til at han kravlede ud af hendes favn, udover en lidt utilfreds mumlen var der ingen spor hun vågnede ved det for hun vendte sig bare om under skindet og sov videre, eftersom mørket havde opslugt hende i tankerne så var hun ikke særlig nem at vågne op igen. Men som minutterne gik og hun ubevidst havde bemærket at han var gået begyndte mareridtet at komme igen så hun lå lidt mere uroligt og begyndte at komme med små piv som når hun blev slået.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 23:33:41 GMT 1
da Neimi begyndte at pive lagde han ikke mærke til det da regnen overdøvede hende. men kort efter da han gik ind igen lagde han mærke til det mens han stod og skiftede til tørt tøj som i første gang bare var bukser. han ventede lidt og lyttede for at være sikker på at han havde hørt rigtigt og for så ind til hende så hurtigt som den smalle gang tillod det. han kravlede forsigtigt hen over pelsene og så ned på hende. "Neimi er du oki?" hviskede han og kyssede hendes kind inden han hurtigt lagde sig under tæppet og holdte beskyttende om hende. "her er ikke nogen... der er ikke nogen der kan skade dig" hviskede han i håb om at det ville virke. han kyssede blidt hendes nakke og holdte stadig fast men beskyttende om hende så hans nu bare brystkasse lå tæt ind til hendes ryg. han vidste ikke presist hvorfor hun peb i søvne men da han tit selv havde mareridt om fortiden så gik han ud fra at det var noget at det sammen hun havde.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 23:43:02 GMT 1
Da han var kommet tilbage igen lå hun allerede i fosterstilling med benene oppe ved hendes mave i et forsøg på at beskytte sig selv mens hun ind i mellem pev fordi i hendes hoved gjorde det ondt når hendes mor slog hende eller når faderen tæskede hende med et bælte, hvad der var værst kunne hun ikke rigtigt sige for i hendes hoved gjorde det lige ondt. Det virkede dog til hun slappede af da han lagde sig under pelsen til hende selvom der gik et minut eller 2 før hun ikke længere pev i søvne og virkede til at slappe af igen, det havde dog været tæt på at hun havde vågnet op af mareridten men det var ikke kommet til den del hvor hendes far havde forsøgt at kvæle hende trods hun ikke havde været særlig gammel, men på det tidspunkt plejede hun altid at vågne fordi hun følte at hun blev kvalt.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 23:50:11 GMT 1
det gjorde ondt på ham at se hende ligge og have det sådan og da han blev stille bagefter overvejede han at vægge hende for at tjekke om hun var oki men han tænkte at det sikkert var bedst at lade hende sove. han holdte sig tæt ind til hende og kyssede hendes hals en enkelt gang "der er ikke nogen der får lov til at skade dig" hviskede han til hende og så lidt rundt ingen han lagde sig helt ned men holdte det beskyttende greb om hende da han ville være helt sikker på at hun kunne mærke at han var der til at beskytte hende. han sov ikke hele natten og holdte sig vågen i tilfælde af at hun skulle få det dårligt igen. da det blev morgen slap han hende kort og kravlede hen efter sin stav inden han kom tilbage og satte sig ved hende uden et ord og ventede på at hun skulle vågne.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 23:59:43 GMT 1
Resten af natten sov Neimi roligt for hun mærkede ham tæt på så hun slappede af, eftersom hun ikke rigtigt vidste hvad der var sket og ikke vidste hvordan han havde haft det med at se hende sådan. Hun havde dog været rolig resten af natten for mørket havde igen opslugt hende så hun kunne være rolig, selv da han kravlede væk fra hende morgen hvor hun kun havde mumlet utilfreds men ellers havde hun været rolig indtil hun vendte sig rundt og blinkede lidt med øjnene for det var vel på tide at vågne selvom hun lå lige så godt under den varme pels.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 12, 2011 0:08:41 GMT 1
Leonardo smilede roligt og venligt til hende da hun vågnede. "er du oki?" spurte han stille og lagde sig ned til hende hvor han forsigtigt nussede hendes mave under pelsen. "jeg var ikke gået hvis jeg havde vidst at du ville reagere sådan" sagde han stille og så undersøgende på hende for at se om hun var oki efter hvad der var sket om natten. han håbede ikke at han havde overskredet hendes linje i løbet af natten eller at han gjorde det ved at nusse hendes mave men efter at have set hvad der skete var han blevet rolig på en særlig måde men havde det bestemt ikke godt med at skulle lade hende gå når hun ikke ville være der mere da han jo så ikke ville kunne se om hun fik en god nattesøvn hvilket vel var vigtigt hvis man skulle være på farten hele tiden. han betragtede hende stadig roligt og undersøgende mens han ventede på hendes svar men han ville dog give hende tid til at vågne
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 12, 2011 0:17:24 GMT 1
Neimi vågnede lige så stille men da han stillede det spørgsmål så hun lidt undrende på ham for hun var ikke helt sikker på hvad han snakkede om men da han sagde det efterfølgene blev hendes blik mere roligt for nu forstod hun hvad han snakkede om. "Jeg gætter på mareridt igen når du siger det sådan" sagde hun lidt tænksomt for det var den eneste hun lige kunne komme i tanke om som kunne være sket i løbet af natten for ellers var hun på bar bund. "Men du har opdaget grunden til hvorfor jeg bedst kan lide at sove når der er en i nærheden. Ellers sover jeg ikke særlig godt men undskyld hvis jeg holdt dig vågen eller gjorde dig urolig, det var ikke meningen" sagde hun roligt med et lille undskyldende smil for det havde ikke været meningen hvis hun var kommet til at holde ham vågen med hendes piven, inden det nok havde blevet til gråd mens hun ville have det som hun blev kvalt.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 12, 2011 0:29:38 GMT 1
Leonardo så roligt på hende "det skal du ikke tænke på... det var et ringe offer for at sikre du var oki" sagde han stille. han tog sin stav og svang den let hvilket fik kurven inden fra det andet rum til at dukke op nede i ben enden. "hvis du vil have andet end frugt og tørret kød så skal jeg nok hente det" sagde han roligt. han så lidt rundt men så så på hende igen mens han tænkte på hvordan han kunne overtale hende til om ikke anden at sove hos ham fremover da han meget gerne ville holde øje med at hun fik en god søvn. "hmm hvad skulle der til for at du siger ja til at sove her fremover eller lade mig følge med dig og sove hos dig? bare så du kan sove roligt" spurte han roligt men skyndte sig at tilføje det sidste som tegn på at han stadig ikke ville gøre hende noget. det regnede stadig en smugle udenfor men ikke så meget da det mest af alt var den velkendte tåge som havde overtaget skoven og dele af hulen. der var blevet en smugle kold i hulen efter at ilden var gået ud men de mange pelse gjorde at det ikke var så slemt men for en sikkerheds skyld svang han sin stav og fremtryllede samme slags ild kugler der havde været i det andet rum og lod dem fylde hele hulen for at varme den op. han lagde staven væk og så igen imod hende mens han svagt studerede hende i stilhed og ventede på et svar.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 12, 2011 8:01:20 GMT 1
Neimi lå roligt og lyttede til det han sagde selvom øjnene ind i mellem gled i igen bare for nogle sekunder inden de igen blev åbnet, men hun var heller ikke helt vågen eftersom det ikke bekymrede hende at hun havde mareridt om natten, for det var nærmest en naturlig ting for hende når hun sov alene så sov hun meget sjældent ret meget ad gangen. "Frugt og tørret kød er fint nok" sagde hun roligt med et lille smil for hun havde ikke brug for særlig meget og de ting han kunne vide på var fine nok, desuden kunne hun ikke rigtigt lave mad i denne hule selvom det nu kunne være godt med et hjemmelavet måltid, så ville hun vente til når hun havde mulighed for det. Hendes smil blev dog lidt større da han spurgte hende omkring det med at hun kunne få en god søvn "Det er sødt af dig men jeg ikke sove her for nogle gange er jeg alt for langt væk til jeg ville kunne nå tilbage og du behøver ikke at følge mig, har klaret mig i flere år" sagde hun roligt for det var da egentlig sødt af ham at han ligefrem kunne finde på at rejse med hende bare for at hun kunne sove godt om natten, selvom hun nu normalt bare plejede at sove ekstra meget når hun havde en at sove med. Hun rettede hovedet lidt op og kyssede ham igen på hagen for at han kunne være rolig og stole på hun nok skulle klare den selvom han ikke fulgte med hende over alt, eftersom hun nok kunne blive lidt småsur hvis han gjorde det.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 12, 2011 18:31:36 GMT 1
Leonardo så roligt på hende og lyttede til hendes svar men ventede med at rejse sig til han havde fået svar på det hele. han så lidt tænkende ud da han hørte hendes svar om søvn men smilede dog. "oki men kom endelig forbi hvis du vil have en god nattesøvn" sagde han og kyssede blidt hendes pande inden han kravlede hen og hentede kurven med frugt og kød. han tog selv et stykke tørrede kød og stilte så kurven så hun ville kunne nå det hun ville have. han var ikke meget for at lade hende tage afsted men han var nød til det og han ville ikke være en byrde for hende hvilket han vidste han ville blive hvis han fulgte hende i røven bare for at kunne sikre hende dog søvn. han vidste ikke helt hvad han skulle sige så han var bare tavs og betragtede hende stadig.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 12, 2011 18:58:53 GMT 1
Neimi smilede lidt til ham efter han havde kysset hende på panden. "Jeg skal nok og hvis det er må du godt rejse rundt med mig ind i mellem så du også kan se noget af landene" sagde hun roligt før hun kravlede lidt hen til kurven uden at tænke over hun stadig var nøgen, dog tog hun bare et æble igen som hun havde gjort dagen inden, før hun kralvede lidt tilbage igen og satte sig under pelsen for det havde jo været dejligt varmt og var det stadig så den var en smule svær at slippe, også derfor hun helst ville blive under den og bare hygge sig så meget af dagen som hun kunne få lov til. "Det er egentlig sødt du bekymre dig så meget om jeg får en god søvn, det har jeg aldrig prøvet før" sagde hun inden hun tog et bid af æblet selvom hun nok ville tage noget tørret kød efter for æblet mættede ikke så meget men det hjalp da en smule på hendes sult.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 12, 2011 19:11:50 GMT 1
Leonardo så roligt på hende som altid men var ikke glad for tanken om at han kunne støde ind i sin familie. "jeg har set meget så det er nok ikke så smart at jeg tar med alt for langt væk" sagde han stille og tænkte på sit fødeland som han bestemt ville undgå hvis han kunne. "det er da vigtigt at få en god søvn og hvis ikke andre bekymre sig om det så må jeg jo gøre det" sagde han med et skævt smil og tog en bid af det stykke kød han havde i hånden. han så lidt rundt i hulen og svang lidt med sin stav for at gøre lyset en smugle stærkere så de bedre kunne se ikke men så meget at det ville gøre ondt i hendes øjne. han smilede roligt og så på hende uden at tænke over at han ikke havde fået en trøje på efter han tog det våde af natten før.
|
|