|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 19:51:36 GMT 1
Neimi smilede som hun tog hans hånd og blev hjulpet op på den store bunke pelse som var ret blød at ligge på. "Har du noget at jeg sover nøgen?" spurgte hun roligt for det var nok en god ide at spørge inden hun bare gjorde det for det kom bag på de fleste at hun bedst kunne lide at sove nøgen når det kom til stykket, men på den måde følte hun sig mere fri og bedre i stand til at nyde den varme som pelsene nok ville udgive. Desuden var hun ikke ligefrem genert med at være nøgen overfor andre eftersom hun intet kendte til blufærdighed men med tiden havde hun lært at spørge om hun måtte smide tøjet inden hun gjorde det.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 20:08:11 GMT 1
han lagde sig roligt på pelsene efter at have hjulpet hende op men så en smugle overrasket på hende da han hørte hendes ord. "det er helt op til dig" sagde han roligt men vidste at han ville have svært ved at holde fingeren væk fra hende men at han dog ville være i stand til det hvis han tog sig sammen. han havde ikke set en nøgen kvinde tæt på siden kort efter hans søn blev født så det var ved at være nogen tid siden. han smilede blot roligt til hende og nikkede kort på hoved som tegn til at hun gerne måtte. han hev det største og varmeste bjørne pels tæppe frem og holdte det så han kunne ligge det over hende hvis hun ønskede det. han så dog lidt væk for at give hende plads til at tage tøjet af uden at han kiggede hvis hun ønskede det da han altid havde lært at man ikke skulle kigge på en kvinde der smed tøjet ved mindre man havde fået lov til det.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 20:19:57 GMT 1
Neimi smilede lidt da hun havde fået lov til at tøje af eller hun var ikke helt sikker på at han egentlig ville have det men ellers måtte hun jo se om hun kunne kæmpe sig ud af det, selvom hun ikke regnede med det nåede så langt. Hun satte sig med ryggen til ham for ikke at friste for meget mens hun tog hendes tøj af og foldede tingene sammen stykke for stykke hver gang hun havde taget et styk tøj af, som hun lagde ud til siden bare så hun ikke kom til at ligge oven på det ligesom hendes bælte og brystdolk blev lagt under tøjet så hun ikke kom til skade med det. Men efter hun havde fået tøjet af afslørede det også hvordan hendes forældre havde behandlet hende med ar på ryggen som kunne virke som pisk eller riven i forskellige størrelser men de fleste af arrene var helet meget flot selvom der var nogle enkelte der ikke havde. Det var dog ryggen som var værst ramt ellers havde hun små ar på armene og hendes ben men de var så små at de ikke rigtigt generede hende og ryggen kunne hun ikke ligefrem se så det gjorde hende ikke så meget. Efter hun havde fået hendes tøj af lagde hun sig ned med ryggen til ham så han ville kunne ligge et tæppe over hende mindre hun selv skulle til at finde et, hvilket heller ikke gjorde hende så meget.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 20:38:57 GMT 1
han forsøgte at undgå at kigge på hende men et hurtigt smugkig fik ham hurtigt til at se væk igen da han så de mange ar der på trods af det dunkle lys for ham var helt tydelige. han så væk til han mærkede at hun lagde sig og lagde så pelsen over hende. han lod stille en hånd glide ind under pelsen og stryge hendes ryg. "ingen fortjener at bære sådan nogen ar...jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for at fjerne dem" hviskede han stille til hende. han lod stille fingrene glide over hendes ar og han håbede at hun ikke ville blive sur eller tro at han forsøgte på noget da det ikke var tilfældet ind til videre. han betragtede let hendes ansigt som han dog kun kunne se siden af fra der hvor han lå men et svagt smil bredte sig dog på hans læber ved synet. han så lidt væk og kørte hånden en sidste gang over hendes ryg inden han langsomt fjernede den da han ikke ville virke alt for påtrængende. han rykkede sig lidt væk sådan så han ikke kunne røre hende og holdte sig der som tegn på at han intet ville gøre hende.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 20:49:19 GMT 1
Neimi smilede lidt da hun mærkede hans hånd imod hendes ryg for det var da behageligt at blive strøget lidt ind i mellem eftersom der jo ikke skete andet end at han mærkede på hendes ar. "Det er kun en krop, den betyder ingen ting" sagde hun roligt selvom det var lidt stille sagt, men sådan var det nu i hendes hoved for kroppen var kun en skal, et fængsel der gjorde hun aldrig kunne blive helt fri men samtidig var det også et middel til at hun kunne få det hun ville have selvom sjælen hele tiden ville noget andet men hun måtte jo leve på en eller anden måde. Da han rykkede sig væk rettede hun hovedet lidt og gjorde et forsøg på at se på ham. "Hvorfor rykker du dig væk?" spurgte hun roligt for hun kunne nu godt lide at han lå tæt på hende, det gav jo den trydhedsfølelse som hun meget af tiden gerne ville have, hvilket havde været grunden til at hun tit havde listet sig ind til Jack om natten, men for ikke at vække ham havde hun lagt på gulvet bare så hun kunne høre ham trække vejret.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 20:57:51 GMT 1
"ja men derfor betyder det ikke at folk skal have lov til at ødelægge dit ellers så betagende ydre" sagde han stille og så på hende med et roligt blik. han tænkte dog kort over hendes spørgsmål inden han rykkede sig tilbage hvor han lå før. "jeg ville ikke have at du skulle tro jeg prøvede på noget" sagde han stille men ærligt og lagde lidt tøvende armen om livet på hende dog uden på pelsen selv om han gerne ville mærke hendes hud mod sine fingre men han turde ikke helt at gøre det da han vidste at han let kunne blive fristet hvilket jo ikke var meningen. han så roligt på hende. "det er bare meget lang tid siden jeg har været så tæt på en kvinde" sagde han hviskende men ærligt. han vidste ikke hvorfor men af en eller anden grund havde han for vane at hviske når han lå ned sammen med nogen.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 21:07:12 GMT 1
"Det er allerede for sent så det kan være lige meget" sagde hun roligt men stadig lidt stille for i hendes hoved var det allerede for sent, det kunne man da også se på hendes hals hvor hun havde 2 bide mærker efter 2 forskellige vampyre, som begge lige havde haft lyst til at smage på, den ene havde hun dog givet lov mens den anden havde været et overfald. Men de passede da godt ind med arene på hendes krop, desuden kunne hun godt finde på at lade en vampyr drikke lidt hvis hun altså havde en smule tillid til dem ligesom hun havde haft til den ene vampyr. Da han lagde armen om hende noget tøvende, gik der ikke mange sekunder før hun vendte sig rundt dog stadig under pelsen for den var lidt for varm til at hun ville slippe den, men på denne måde kunne hun bedre se på ham. "Jeg ved godt du ikke vil prøve på noget, ihvertfald ikke imod min vilje" sagde hun roligt med et lille smil.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 21:18:59 GMT 1
Leonardo så hende i øjne da hun vendte sig om. "jeg lover dig at jeg ikke gør dig noget som helst mod din vilje" sagde han stille men bestemt. han havde godt lagt mærke til bidemærkerne på hendes hals men lod som ingen ting da han udmærket godt vidste hvad det var da hans mor var en bidt vampyr. han holdte stadig om hende men man kunne dog se på ham at det var tøvende da han ville ville overskride nogen streg selv om han ikke anede hvor den gik for hende. han smilede dog stadig svagt. *hun er virkelig smuk...særligt i det her lys... men nu har jeg lovet ikke at røre hende så jeg vil gøre hvad jeg kan for at lade være... om så jeg må gå udenfor og sove* tænkte han stille for sig selv og prøvede at skjule det faktum at han var rets så vild med hende efterhånden uden selv at vide det.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 21:28:32 GMT 1
Neimi smilede sødt "Tak" sagde hun lidt stille idet hun lagde sig tættere ind til ham og nærmest gemte hendes ansigt imod hans hals, men hun holdt meget af at lytte til folks hjerte for det beroligede hende en del selvom det ikke lige var alle hjerter som bankede roligt, specielt ikke unge mænd der aldrig havde set en nøgen kvinde for deres hjerte bankede ret hurtigt som om de ikke kunne slappe af sammen med hende. Hendes ene arm sneg sig lige så stille ud under pelsen og lagde sig om livet på ham nærmest for at holde om ham så hun selv fik den nærhed som hun tidligere havde givet ham med krammet da han havde virket til at have brug for det. Hun lukkede lige så stille øjnene og lyttede til hans hjerte for at hun kunne slappe af og måske falde i søvn.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 21:40:57 GMT 1
Hans hjerte slog i et middel tempo men slog meget hårdt da hun puttede sig ind til ham. han lagde forsigtigt armen ind under pelsen og rundt om hende for at give hende varme og for at mærke hendes hud mod sin hånd igen. han var fuldt påklædt stadig men det gjorde ham ikke så meget. han nød duften af hende og at være tæt på hende men forsøgte at tænke på noget andet da han ikke ville tillade sig selv at gøre hende noget hvilket han vidste han ville komme til hvis han tænkte alt for meget på hende. han vidste ikke om det var fordi det var lang tid siden han havde været tæt på en kvinde eller om det var fordi han var begyndt at falde for Neimi der jo i bund og grund stadig var fremmede at hans krop så gerne ville være tættere på hende men han lod som ingen ting og ignorerede sin krop i håb om at hun ikke ville opdage det eller det faktum at hans hjerte slog en smugle hurtigere end før.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 21:52:01 GMT 1
Neimi var så småt begyndt at blunde for lyden af hans hjerte beroligede hende selvom han ikke virkede helt afslappet ihvertfald ikke i følge hjertet eller det at han stadig virkede som om han ikke rigtigt ville tæt på hende, hvorfor vidste hun ikke helt men det gav hende lidt uro også så hun kunne ikke rigtigt sove. "Du virker ikke helt afslappet" mumlede hun lidt træt imod hans hals for hun havde ikke lyst til at vågne men ville gerne vide hvorfor han ikke slappede helt af selvom det på den anden side bare var en konstantering som hun sagde lidt højt for det ville nok ikke forstyre hende i længden, da hun kunne sove uanset hvad nærmest hvis hun var rigtig træt og følte sig tryg lige som hun gjorde nu. Så kunne hun sagtens leve med det, selvom hun lige havde fortalt ham det men så kunne han også vide hun godt lagde mærke til at han ikke var helt afslappet selvom han lå sammen med hende.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 21:59:36 GMT 1
Leonardo lyttede nøje til hendes ord og tænkte lidt over et svar han kunne give hende. "ja jeg ved det... men jeg ved ikke hvorfor... muligvis fordi du er betagende..." hviskede han lavt til hende og så op i loftet i håb om at lede hans tanker væk fra hende men det hjalp ikke det mindeste så længe han var så tæt på hende. han lod stille sine fingre glide op og ned af hendes ryg dog uden selv rigtigt at ligge mærke til det. han lagde hoved ordenligt ned og duftede næsten lydløst til hende på trods af at han vidste det ikke ville gavne ham. hånden han havde på hende ryg var let og han håbede han forstod at det var tegn til at hun til hver en tid kunne stoppe ham uden problemer. han ville gerne kunne forklare sig over for hende og slappe af men han vidste ikke hvordan han skulle forklare en førelse han ikke selv forstod og styre noget han ikke vidste hvorfor var ude af kontrol.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 22:10:09 GMT 1
Neimi lyttede til det han sagde men åbnede de brune øjne inden hun rettede lidt på hovedet så hun bedre kunne se på hans ansigt "hvor længe siden er det lige du har haft en kvinde eller mand hos dig?" spurgte hun roligt men også lidt undrende selvom man godt kunne se på hende at hun var træt og egentlig helst ville sove men på den anden side ville hun også lige finde ud af hvorfor han virkede så anspændt bare ved at ligge ved siden af hende. Hun kunne dog godt lide at han strøg hendes ryg op og ned for det virkede da meget beroligende lidt som når Jack havde strøget hende op og ned af ryggen på de gode dage hvor han så på at hun havde lavet mad til ham.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 11, 2011 22:16:22 GMT 1
Leonardo tænkte lidt over det "sidst jeg var tæt på en kvinde var 1½uge før min kone døde og sids jeg var med en mand var natten før hun døde og det er vel hmm 5-6år siden eller sådan noget" sagde han tankefuldt og så ned på Neimi. han vidste at det var lang tid uden at have haft noget så meget som at sove med men han havde været for bange til at binde sig til folk og for flov til at vise nogen hans hule før nu. mens han tænkte på det gik det op for ham at han sidste gang havde haft sex var da hans søn var 2uger gammel hvilket gjorde det til 7-8år siden han havde været med en kvinde hvilket var en evighed i de flestes øjne.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 11, 2011 22:24:26 GMT 1
Neimi så lidt undrende på ham som om hun lige skulle tænke lidt over den "Er det ikke længe at gå uden at ligge med en person?" spurgte hun roligt for hun var ikke helt sikker eftersom hun ikke ligefrem var ekspert på området, det eneste hun vidste var hvad folk ind i mellem havde fortalt hende omkring hvad de mente var længe at gå uden at være sammen med en anden, men det lød altid som ret kort tid i hendes hoved selvom hun sagtens kunne undvære det helt, for det eneste hun bare godt kunne lide var at ligge sammen med en ligesom hun gjorde nu sammen med ham, for der skete intet de lå kun og holdt om hinanden.
|
|