|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 19:36:21 GMT 1
Myst smilede en smule sørgligt over hans spørgsmål for hun var ikke glad for at tale så meget om hendes fortid. "Jeg kommer fra en af Nirelias mindre skove og begyndte at arbejde her fordi der ikke var andre steder som kunne bruge mig" sagde hun roligt men også lidt stille selvom det var sandheden for hun havde søgt så mange andre jobs men alle stillinger var taget. "Og i forhold til dig så er jeg ældgammel, jeg er vel omkring de 567 år nu"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 19:51:24 GMT 1
Alamut smilede til hende han forstod hvad hendes smil betydet og sagde "dit udseende siger jeg er den ældste af os to" og satte sig op og så ud i luften han kunne stadig huske hvorfor han så så gammel ud og han ville ikke fortælle hende det før hun spurgte ham om det men ellers ville han ikke sige det til hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 19:56:04 GMT 1
Myst smil blev lidt varmere som hun satte sig op og lagde en arm om ham "For mig betyder udseendet ikke så meget, du er smuk som du er" sagde hun roligt og kyssede ham på kinden for at gøre ham lidt glad igen. "Selvom du nok er den første som ser ret så gammel ud i forhold til din alder". Det var jo sandheden, selv på hendes 400 år ville hun ikke have troet hans alder var så lav i forhold til hans udseende men det gjorde hende nu ikke så meget.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 20:22:41 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "det er bagsiden af medaljen når man er en illusioner ens form for magi" og lavede en lille håndbevægelse og hele rummet blev fulgt af fugle der fløj rundt og sang og sagde "det ser nemt ud ikke Myst" og fuglene forsvandt og så ud i luften igen han havde fået nogle tanker igang
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 20:24:37 GMT 1
Myst smilede da fuglene kom frem mens hun så på dem dog så hun på ham igen da han lod dem forsvinde "jo det ser nemt ud, er det noget som tærre på dit udseende?" spurgte hun roligt for hun kunne ikke rigtigt se sammenhængen så det kunne være det, men igen hun ville også lige være sikker for det kunne jo være noget helt andet.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 20:37:21 GMT 1
"Den bruger to former for energi den første er den fysiske og den anden er den energi som man skulle bruge altså den tid man skulle leve så jeg har mistet 15 år" sagde han illusioner var ikke som andre magi det gjorde ikke rigtig nogen i verden som det andet og sagde "men jeg kan låne andres energi så jeg har mere til det og jeg har gemt energi i de sidste 10 år"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 20:42:18 GMT 1
Det lød til at være noget besværligt magi i hendes hoved nok derfor folk ikke lavede den for man kunne jo slippe uden om ting på alle mulige andre måder "Hvorfor så bruge den? og du har vel ikke taget noget af min energi?" spurgte hun undrende for hun ville ihvertfald ikke blive glad for det hvis han havde taget noget af hendes, selvom hun nu var udødelig så kunne hun stadig ikke lide hvis folk tog noget fra hende, ihvertfald ikke uden at spørge først.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 20:59:18 GMT 1
"du vil kunne mærke det det føles som om alt energien forsvinder for en og man kan bare sove det væk og jeg vil aldrig taget energi for en anden kun hvis personen er ved at dø for det går hurtigere for dem" sagde han roligt han vendte sig om og sagde lidt drillende "men hvis jeg gjorde det ville alle mine våben blive noget som var næsten kun vand"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 21:03:17 GMT 1
Myst smilede lidt som hun blev mere rolig over han ikke havde taget noget energi fra hende og ikke virkede til at have i sinde at gøre det, for hun ville nok blive rasende hvis hun fandt ud af det. "så er jeg mere rolig, men jeg kan nu godt finde en måde at få dig til at sove på" sagde hun lidt drillende for hun kendte jo til adskillige måder at gøre det på, nogle værre end andre og nogle der var lidt sjove i det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 21:24:11 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "når er det sjove måder Myst" kyssede hende på kinden og lagde sig ned og smilede det han troede var et frækt smil til hende han var nysgerrigt på hvordan hun ville kunne få ham til at sov og sagde "vil du fortælle mig om det eller vise mig det lige som med hor"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 21:28:44 GMT 1
Myst grinede lidt "Jamen det er lidt samme måde, denne gang stopper jeg dog ikke før du ikke kan holde dig vågen mere" sagde hun lidt drillende dog da han lagde sig ned satte hun sig over ham med et drillende smil. Hun lænede sig ned over ham for at kysse ham kort på munden inden hun igen satte sig op og bare lod ham nyde synet af hendes krop. Det var godt nok ikke lige så meget som han havde betalt for men hun kunne nu godt lide ham så hun kunne vidst godt strække den lidt og så bare give Ziva nogle af de penge hun havde sparet sammen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 21:46:58 GMT 1
Alamut rødmede lidt og sagde lidt stille "okay men har jeg overhovedet betalt nok for det Myst" og nød synet af hende og så væk fra hende han ville betale som alle uanset hvor megen det ville koste og han rejste sig lidt op og kyssede hende på munden og lagde sig ned igen og kærtegnede hendes ben forsigtigt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 21:59:09 GMT 1
Myst smilede sødt til ham "du behøver ikke tænke over det, se det som en slags gave fra mig af" sagde hun roligt og og gengældte hans kys, før hun strøg ham over kinden for han behøvede ikke at tænke på det for hendes skyld, desuden ville det være ret dyrt for ham hvis hun skulle tilbringe resten af dagen sammen med ham og hun havde egentligt noget mad som skulle laves på et tidspunkt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 22:10:31 GMT 1
"Okay Myst" sagde han kort og kærtegnede hendes kind og begyndte at tænke hvad han kunne give hende på et senere tidspunkt og sagde "hvad vil du sige til jeg kunne gøre som det her bliver mere som en skov Myst" og kyssede hende på hånden og smilede forsigtigt til hende han ville gerne vide det så han kunne gøre det når han vågnede igen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 22:15:07 GMT 1
"jeg elsker mit værelse som det er, her er alt jeg holder af så vil ikke ændre på noget af det" sagde hun blidt med et sødt smil imod ham, for hun elskede hendes værelse som det var, det mindede hende jo om skoven i efteråret foruden nogle af alle de grønne planter. Det eneste der manglede var nok hendes familie men dem kunne hun ikke se i øjnene igen alligevel så det gjorde hende ikke så meget. "Du skal spare på din energi for du får brug for det" drillede hun inden hun begyndte at bevæge underlivet drillende selvom han ikke var inde i hende.
|
|