|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 13, 2011 14:24:25 GMT 1
Myst kom til at grine lidt "har du aldrig prøvet at være forelsket? Hjertet banker hurtigere og man nærmest hele tiden kan høre musik selvom der ikke er noget der spiller, sommerfuglene i maven der hele tiden svæver rundt og giver en sådan en behagelig glad følelse" forklarede hun smilende selvom hun ikke helt vidste hvordan hun skulle beskrive følelsen overfor ham hvis han ikke selv havde prøvet at have den.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 13, 2011 14:34:13 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "Myst jeg havde tidligere i dag den mening at jeg aldrig skulle gøre noget efter mine lyster så tror du jeg har været forelsket før Myst" og grinede lidt hvis hun troede det så ville han grine højt og i godt stykke tid og han så ud i luften og hans ene skjulte kniv kom frem og han begyndte at pudse den
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 13, 2011 14:42:50 GMT 1
"Bare fordi du ikke følger dine lyster kan du godt være forelsket selvom du ikke vælger at følge dit hjerte" sagde hun roligt med et skævt smil men sådan havde hun det selv meget af tiden, for hun havde jo været forelsket fler egange men aldrig nok til at hun ville følge hendes hjerte men kunne også ske det var fordi hun var bange for smerten igen. "Jeg tror vi skal have lært dig at følge dine lyster lidt mere" sagde hun lidt mere drillende inden hun rejste sig og gik helt tæt på ham, stadig nøgen som hun var.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 13, 2011 18:45:30 GMT 1
Alamut rødmede lidt og sagde "hvorfor skulle jeg lærer det jeg får aldrig brug for det og det vil kun være i vejen for mig når jeg er på missioner så der er ingen grund til at lære det" og han gjorde sig umage med ikke at se på hende så hun ikke skulle se hans rødme for han var ikke helt sikker på hende at hun ville ikke grine af ham
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 13, 2011 18:50:24 GMT 1
Myst smilede som hun lagde armene om ham og forsøgte at se ham i øjnene "Det er kun dine lyster jeg ville lærer dig mere at følge, dit hjerte kan jeg ikke gøre så meget ved. Men der er grund til at lærer hjertet at kende for så har man noget at slås for, noget at leve for" sagde hun roligt for hun ville jo ikke grine af ham bare fordi han ikke kendte til så mange ting, sådan en person var hun ikke ligefrem.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 13, 2011 19:08:32 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "okay hvad er det så du vil lære mig med mine lyster" og han begyndte at tage sit tøj og våben udover den skjulte kniv på den venstre arm og smilede til hende og vente sig om så han kunne bedre se på hende og lidt drillende "eller skal jeg tage tøjet på igen"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 13, 2011 19:14:26 GMT 1
Myst smilede drillende til ham "Jeg sagde jo jeg ville give dig en tur mere eller er det slut for denne gang?" sagde hun drillende for det kunne da godt ske han ville vente til han havde nogle flere penge før han ville have en tur mere. Desuden havde han jo allerede taget noget af tøjet på igen så det kunne godt ske han ikke ville mere men så kunne hun nu også komme tilbage til hendes madlaving.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 13, 2011 19:24:20 GMT 1
Alamut kyssede hende forsigtigt på munden og sagde "jeg synes du skal holde hvad du lovede til mig" og han lagde sig ned smilede til hende og sagde drillende "eller er det er dig der falder i søvn først Myst" og tog hendes hånd og kyssede den og lagde sine hænder bag sit hoved
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 13, 2011 19:33:34 GMT 1
Myst smilede som hun gengældte hans forsigtige sødt, det var egentlig sødt at han var så forsigtig stadig. "Du glemmer en ting min dødelige skat, jeg er elver jeg bliver ikke udmatte ligesom i gør" sagde hun drillende inden hun satte sig over ham igen for at kysse ham kort inden hun begyndte at tage hans tøj af igen for at de kunne lege lidt og hun kunne holde det hun lovede.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 13, 2011 19:48:30 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde drillende "og du glemmer jeg kan tage af din energi så jeg kan blive ved i flere dage" han sagde det kun for at drille hende han ville aldrig tage andres energi uden tilladelse eller de var døende og han hjalp hende med at tage hans tøj af men han ville tage den skjulte kniv at på den venstre arm hvor han ikke havde ringfingeren
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 13, 2011 19:56:21 GMT 1
Myst smilede drillende til ham "Hvis du tager noget af min energi så vil jeg aldrig nogensinde ligge med dig igen" sagde hun lidt drillende selvom hun bestemt mente det, for gjorde han det ville hun aldrig nogensinde kunne se ham i øjnene igen og blive rasende over det. Så måtte han finde sig en anden glædespige at tage sig af hans lyster hvis han skulle have noget, selvom hun nok ville flippe hvis hun så ham igen så han skulle være heldig at hun ville være i køkkenet på det tidspunkt hvis han kom igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 13, 2011 20:04:59 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde drillende "du må tage chancen du ved jo heller ikke at jeg dræber dig bag efter vi er færdig med at parre os" han ville aldrig gøre det det var mod de regler han selv havde indført i gruppen så han ville ikke gøre det før hun prøvede at dræbe ham hvis hun ville prøve på det
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 13, 2011 20:09:52 GMT 1
"Jamen så lader vi være" sagde hun drillende som hun rejste sig fra ham og gik lidt væk for ville han dræbe hende var der jo ingen grund til at gøre noget sammen med ham så han måtte jo komme med et lidt bedre ting til de kunne gøre efter end det ville koste hendes liv, så var der jo ikke noget sjov i det. Det morede hende dog lidt at han kaldte det for parre sig i stedet for bare hor som andre sagde det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 13, 2011 20:23:15 GMT 1
Alamut rejste sig op og gik hen til hendeog sagde "du får en gave når jeg besøger dig og det er ikke noget du kan få her fra byen" han vidste lidt om de forskellige handelsvarer i de to riger og hans landsby havde meget at det der var lidt af andre steder og han begyndte at kysse hendes hals forsigtigt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 13, 2011 20:31:15 GMT 1
Myst smilede bare drillende til ham "Jamen så ville jeg jo ikke få noget ud af gaven hvis du slår mig ihjel idag" sagde hun lidt drillende men selv han burde jo kunne se logikken i at hun ikke ville have nogen nytte af gaven hvis han dræbte hende, dog regnede hun nu ikke med at han ville gøre det. Da han kyssede hende på halsen fjernede hun håret fra den side og strakte halsen så han bedre kunne komme til at kysse hende eftersom hun godt kunne lide det.
|
|