|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 15, 2011 17:24:38 GMT 1
Myst lå smilende og slappede af da han lagde sig ved hendes side, nok var hun udmattet men træt var hun langt fra og snart ville hun være fyldt med energi igen så hun kunne forsætte med arbejde. "Det er du også, men nu skal du sove så jeg kan komme i gang med at lave mad" sagde hun roligt som hun lå i lidt tid inden hun alligevel hurtigt kyssede ham på kinden og satte sig op for at hun kunne rejse sig og få hendes tøj på. "Jeg skal nok bringe noget mad ind til dig og du vil ikke blive forstyret"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 15, 2011 18:45:05 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "tak Myst"og vente sig om på ryggen og lukkede sine øjne og sagde "selvom jeg ikke tror på guder så er du guddommelig Myst" og faldt hurtigt i søvn og for første gang i lang tid sov han dybt og der kom en lille illusion der lignede en snehvid ørn og den begyndte at flyve efter Myst
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 15, 2011 19:22:58 GMT 1
Atter blev Myst smil en smule genert som en let rødlig glans kom over hendes kinder, det var længe siden hun havde rødmet bare en smule men han virkede jo sød nok, så hun betragtede ham lidt mens hun fik hendes kjole på igen, det var dog ikke så nemt da hun kom til at holde lidt øje med den sølvhvide smil så den distraherede lidt men hun havde nu ikke noget imod den, den var da ganske sød. Dog viftede hun den væk da hun åbnede døren og gik ud for at komme til hendes køkken hvor hun straks begyndte at lave mad med et stort smil over læberne og lettere lystig og glad sang så ravnen forsøgte at skråle med men det lød ikke ligefrem særlig godt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 16, 2011 16:28:45 GMT 1
Ørnen fløj tilbage til sengen og landede på alamut og alamut vågnede cirka en time efter Myst var gået ud at rummet og samtidig forsvandt ørnen mens han rejste sig langsomt op og begyndte at tage alt sit tøj på og da han havde fået det på sad han lidt på sengen og så satte sine våben på plads
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 16, 2011 18:43:40 GMT 1
Myst gik hurtigt igang med maden da hun var kommet ud i køkkenet og efter en time havde hun tingene klar og stillede dem på et større bord så de ansatte bare kunne komme ind og tage når de ville, mens hun gik ud i baren med de andre ting og satte dem frem til dem som nu havde bestilt inden hun stillede nogle af tingene på en bakke sammen med noget styrkende at drikke, før hun gik til Alamut for at se om han var vågnet op.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 16, 2011 19:12:03 GMT 1
Alamut så op Myst da hun kom ind og han rejste sig op og gik hen til hende og sagde "mange tak Myst" og kyssede hende på kinden og tog fat i bakken ikke så hun ikke kunne hive den fra hans hænder men heller ikke så den vil falde ned hvis hun gav slip og sagde lidt stille "er der noget jeg kan hjælpe dig Myst efter vi har spist"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 16, 2011 20:24:24 GMT 1
Hun smilede bare da han kyssede hende på kinden og tog bakken fra hende, det var jo hans mad så var der ingen grund til hun gik og bar på den når han selv ville have den. "tja hvis du ikke har noget imod rengøring så må du da godt det" sagde hun roligt men hvis han ikke ville det var det også iorden med hende for hun havde ikke noget imod at gøre rent selv, det var jo det hun plejede at gå og hygge sig med når det var.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 16, 2011 20:47:48 GMT 1
Alamut smilede og drejede rundt om sig selv og satte sig ned på gulvet samtidig uden at noget faldt ned fra bakken og sagde lidt drillende "er det din krop eller dit værelse jeg skal gøre rent for dig Myst" og begyndte at spise maden på bakken og ville ikke tage en tår af flasken efter som han ikke vidste hvad det var
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 16, 2011 20:55:00 GMT 1
Myst kom til at grine af ham "Jeg tænkte nu på køkkenet der skal gøres rent eftersom jeg lige har rodet det til" sagde hun lettere grinende for det var ikke ligefrem andet som hun havde tænkt på, eftersom hendes hjerne ikke kun var fyldt med hor men også alt muligt andet så det med at hele tiden ligge med folk var meget langt nede på listen over ting hun hellere ville gøre, det var dog bare hendes arbejde så hun kunne jo ikke rigtigt andet.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 16, 2011 21:06:17 GMT 1
"ja det kan jeg godt gøre rent hvis jeg får lidt hjælp med hvor tingene skal være henne" sagde han og lugtede forsigtigt til flasken han sagde det med hendes krop for at drille hende han troede ikke hun tænkte kun på at parre sig men han kunne stadig drille hende lidt og sagde spørgende "hvad er det"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 16, 2011 21:13:51 GMT 1
"Skal da nok selv hjælpe til også ellers brokker Deathia sig jo bare" grinede hun let som hun stod og betragtede Alamut mens han spiste af den mad som hun havde knoklet med at skulle lave, eller så meget havde hun ikke knoklet for det. "Slap af det er ganske almindelig mjød, kunne da ikke drømme om at forgifte dig med et eller andet" sagde hun med et smil for hun var ikke den type som skulle bruge eliksire for at være onde ved folk eller forhekse dem.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 16, 2011 21:34:04 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "jeg drikker stort set aldrig så jeg tror jeg vil hellere have lidt vand tak" og satte flasken på gulvet og spiste det sidste mad på bakken og sagde "Requiescat in Pace" han sagde det for han var ikke sikker på at der var kød i eller ikke så han sagde det for at være sikker på hvis der var kød i det
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 16, 2011 21:36:23 GMT 1
"så kom med ud i køkkenet og få noget" sagde hun roligt for han kunne jo ikke blive ved med at gemme sig på hendes værelse, selvom det var lidt hyggeligt at han var der så var det jo ikke særlig godt hvis hun skulle have en anden mand til hendes seng denne dag. "Og hvorfor sagde du det der?" spurgte hun undrende eftersom hun ikke lige var sikker på grunden men det virkede lidt til han kort bad.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 17, 2011 14:58:54 GMT 1
Alamut tog fat i flasken og drejede rundt om sig selv og samtidig rejste sig op og sagde "så må vi se at komme ud i køkkenet Myst" og gik hen til døren og sagde drillende "du har dine hemmeligheder og jeg har mine hemmeligheder Myst" og åbnede døren og sagde "damen først" og bukkede lidt for hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 17, 2011 18:31:57 GMT 1
Myst grinede lidt af ham og rystede på hovedet som om han ikke var rigtigt klog, dog lod hun være med at kommentere det men morede sig bare over ham. Hun gik roligt forbi ham for de skulle jo ud igennem den store forhal før de ville komme ud i køkkenet så hun kunne gøre det meste rent, dog var der jo nogle ting som ikke kunne gøres rent eftersom ikke alle de ansatte spiste på samme tid.
|
|