|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 17, 2011 20:08:32 GMT 1
Alamut grinede lidt også og sagde "man kan være lidt sjov en gang imellem Myst" og gik ud at Mysts rum og gik efter hende og så rundt i rummet med nye øjne nu forstod han hvad hele huset var til selv om han ikke havde tænkt sig at bruge så megen det med at parre sig men at tale sammen med Myst efter som han nødt det mere end det andet
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 17, 2011 20:23:51 GMT 1
Igen grinede myst "når så det kan du" sagde hun drillende selvom hun nu godt vidste han kunne være sjov for hun havde jo grinet en del gange men lige nu var hun jo ret glad og havde lyst til at drille ham lidt. Hun gik ind i køkkenet igen hvor hun sendte ravnen et kort blik som om den skulle være sød nu hvor hun tog en gæst med ind i køkkenet selvom der kun plejede at være de 2 meget af tiden.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 17, 2011 20:37:10 GMT 1
Alamut grinede lidt og sagde "ja men det er rent held Myst" og smilede til ravnen og sagde til den "er hun altid så drille syg" han troede nemlig at den kunne tale eller tænke efter som hun havde set på den måde hun havde set på den og han satte flasken og bakken på et bord efter som han ikke vidste hvor de skulle hen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 17, 2011 20:40:10 GMT 1
Ravnen skrappede op "blød i hovedet..Tøsen er blød i hovedet".. Myst grinede bare af ravnen og rystede på hovedet inden hun gik hen til den store vandbalje for at få noget vand så hun kunne vaske op. "Du kan gå i gang med at tørre bordet af eller feje gulvet" sagde hun stor smilende for hun kunne jo ikke gøre det hele på en gang men han kunne nu også tørre tingene af som hun vaskede.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 17, 2011 20:55:43 GMT 1
Alamut grinede lidt og sagde drillende "og så siger man at Ravnene er den klogeste fugl" og begyndte at tørre bordet at og sagde "Myst hvorfor har du så en drille syg" han morede sig lidt over Ravnen for den var lige så drille syg som nogle af hans ørne ud over de ikke kunne tale
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 17, 2011 21:04:11 GMT 1
"hun kan altså også tale bedre, hun driller bare" sagde Myst smilende med et blik imod ravnen for hun vidste den kunne snakke normalt i stedet for at spille en lettere dum fugl, det passede jo ikke helt men den var lidt små jaloux når der var andre mennesker omkring Myst fordi den helst ville have de var alene i køkkenet. "Tja dyr skal jo passe til deres menneskelige venner" grinte hun let for ravnen havde det vidst lidt efter at omgås hende så meget.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 18, 2011 19:57:14 GMT 1
Alamut grinede lidt og sagde drillende "når den taler sådan når der er nogle som er klogere end den men så hvordan kan du så vide den kan tale normalt Myst" og smilede lidt drillende til Myst og gik hen til Myst og begyndte at tørre af men han vidste ikke hvor han skulle lægge det når han havde tørrede tingene at
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 18, 2011 20:06:48 GMT 1
Myst grinede "Hvor er du ond" sagde hun lettere grinende inden hun tog noget af vandet i hånden og smed det på ham bare som en slags straf for at kalde hende for dum selvom Deathia jo snakkede normale sammen med hende og normalt også når der var mange omkring dem men lige nu var der jo en som hun skulle konkurrere imod for at få Mysts opmærksomhed, det fik den jo kun mest når de var alene.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 18, 2011 20:20:47 GMT 1
Alamut grinede og faldt tilbage så han landede på gulvet så han ikke blev ramt af vandet men han fik lidt på sit tøj og sagde drillende "nej jeg er ikke men jeg er drillende Myst" og og rullede rundt hen til hende så hun ville falde og så rejste han sig hurtigt op uden at bruge hænderne og rakte armene ud så han ville gribe hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 18, 2011 20:28:51 GMT 1
Myst grinede som han undveg hendes vand for hun var jo ude på at drille ham og give ham en smule gengæld for hans drillerier, dog havde hun ikke lige regnet med han ville vælte hende så det kom lidt som en overraskelse for hende da hun faldt bagover men blev grebet af ham. Det fik hende til at grine for der var jo ikke noget ondt i det, eller det håbede hun da ikke der var meget for at skulle komme til skade bare fordi hun tog legen for langt ud.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 18, 2011 20:43:46 GMT 1
Alamut grinede drillende til Myst og sagde "Myst du skal være meget hurtigere end det for at gøre mig våd" og smilede og sagde "hvis du vil se mere at den slags så kan jeg vise dig når du har lyst" og satte sig på knæ så Myst fik det lettere at komme på fødderne igen han ville ikke lægge hende på gulvet
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 18, 2011 21:06:28 GMT 1
"Jeg er heller ikke kendt for min hurtighed men min kogekunst uden kød" grinede hun lidt for hun var ikke ligefrem særlig hurtig medmindre det handlede om at lave mad men ellers ikke, det havde hun jo ingen grund til at være når hun havde en evighed der alligevel ventede ude i fremtiden. Hun gjorde dog ikke rigtigt mine til at ville rejse sig selvom han nok gerne ville have hun smuttede ud af hans favn igen men hun lå jo lige så godt her, så der var ingen grund til at skynde sig.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 18, 2011 21:27:07 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "og jeg er ikke kendt men jeg kan en helt del som ikke mange andre kan men Myst kan også noget andet som jeg er kun lige begyndt på" han ville vente i langt tid til på for Myst ville rejse sig op faktisk til hans arme ikke kunne mere så der var langt tid i nu for han havde brug for det
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 18, 2011 21:31:36 GMT 1
"Kan du så nævne nogen af dem?" spurgte hun roligt med et lidt lokkende smil inden hun kyssede ham på kinden lige før hun rejste sig op så han kunne slippe for at sidde med hende også selvom det nu havde været meget rart, men det måtte vel vente til en anden gang hvor de egentlig ikke skulle gå og gøre rent , hun overvejede dog kort at kidnappe ham med ind i hendes værelse igen når de var færdige, ikke for at hore men bare for at sidde op af ham og snakke om et eller andet.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 18, 2011 21:45:57 GMT 1
Alamut rødmede lidt og sagde "jeg kan dræbe fem mænd uden at selv komme til skade" og rejste sig op og begyndte at tørre af igen og sagde "jeg kan kommer over alt så længe jeg har to centimeter og det er der næsten jo over alt" og det var faktisk ikke løgn de fleste rige lavede noget overflødige ting på deres huse så det var jo let nok og de mere fattige områder var husene i så dårlig stand så der var meget at tage fat i
|
|