|
Post by anno on Mar 14, 2010 23:55:51 GMT 1
Hun var bare stille, det var kommet lidt som et chok men hun var nu egentlig meget tilfreds med det. Hun lagde selv sit hovede ind mod ham, det føltes dejligt trykt. "klarer du dig?" spurgte hun og så op på ham med et lidt skævt smil for at opmuntre ham lidt
|
|
|
Post by haze on Mar 15, 2010 0:10:54 GMT 1
haze smilte til henden og kysste henden på panden lidt " ja jeg klar mig men gør du du ser sår trist ud " haze lod en hånd gilde ned af hendens ryk mens hans hale vifte lidt fram og til bage han smilte sår til anno og var glad for af hun var som hun var han smilte l og så sår stille ud han tækte lidt over vor han skulle sove henne i nat vis anno ikke til bød ham det haze ville ikke ned til munken men han skulle der ned i morgen tiligte haze smilte lidt og mærkete sit hjerte hammer vilkete anno sikkerte godt kunne høger lidt af da hun lage hovte til til hans bryst
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 0:23:22 GMT 1
"jeg klarer mig skam" sagde hun stille. da hun hørte hans hjerte slå kunne hun stadig mærke på han at det nærrede ham rimligt meget det med Zills datter. Hun kunne så også regne ud at han ville overnatte her, hvis han kunne så hun prikkede lidt til ham og sagde "vil lille haze overnatte her?" spurgte hun og rakte op og kløede ham gag det ene øre for sjov.
|
|
|
Post by haze on Mar 15, 2010 0:29:18 GMT 1
haze smilte og rindente lidt " haha det ville dag gælde mig vis jeg må del seng med min elskede dorigen " han lage hånden om hendens hofte og snorte henden rundt lidt "jeg har allige værte galder efter og ha mådt dig anno " han smilte og så ned til henden hun vajete ikke nogte til for hold til ham " mne vad skal vi lave ind til bliver mørkt jeg mener " han så lidt til sideren
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 0:36:08 GMT 1
"ved jeg ikke... bare gør hvad du har lyst til" sagde hun og viftede lidt med hånen inden hun satte sig i vinduet. Ikke på stolen, bare i vindueskammen. Hun så ud af vinduet og tågede igen ligesom hun havde gjordt det maste af dagen. Egentlig havde hun tænkt sig at sidde der resten af natten også, så hun havde ikke tænkt sig at sove sammen med Haze
|
|
|
Post by haze on Mar 15, 2010 0:44:28 GMT 1
han kikkte lidt på anno han kunen godt se der var nogte han gik stille hen til henden og nusste hendens skuller lidt og lage hovte stille ned på hendens lår og ville bar have lidt opmærksom hed fra en kvinden han smilte lidt op til henden men han var også lidt trist over at se hendens sån han lage håndente på hendens kind og støj dem lang som over hendens læber "va tækter på anno " viskte han svadt vis hun ikke ville ud ville han heller ikke
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 0:48:00 GMT 1
Anno så ned på ham og smilte lidt. Hun nussede ham lidt i håret som var han et kæledyr af en art. "tænker bare..." sagde hun og holdt pause "tænker." sagde hun og smilte igen da hun ikke rigtigt ville høre flere meninger om det arrangerede ægteskab hun var havnet i
|
|
|
Post by haze on Mar 15, 2010 0:53:20 GMT 1
han sukkte svadt og kikke godt lidete af blivete nusset han hadte ikke hørt om brulp i nu haze forstod ikke sår nogte men der var vel en grund til det han slikte anno lidt over læberen for af få henden til af glæmme alle de små ting han vilel se henden glad han to hendens ene firg hånd. og holdte om den som han ikke ville miste henden lige som alle ander han ahdte miste han kunne dov stade snakke med sin mor men han ville ikke miste en tile det kunne han ikke klar
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 0:57:19 GMT 1
Hun grinte lidt. "hold op det kilder" sagde hun og trak sin finger til sig. "plus du behøver altså ikk bare at holde fast i en finger jo" sagde hun og holdt hele hans hånd. Hun havde ikke snakket så meget med Haze før hun blev dronning. Hun havde sådan set bare set ham arbejde for Cec, da Anno havde været kammerpige på slottet. Det undrede hende faktisk om han havde lagt mærke til Anno før overhovedet
|
|
|
Post by haze on Mar 15, 2010 1:06:24 GMT 1
haze smilte lidt og f grindte " jeg husker dig godt da du var kammerpige for cece anno jeg kunne ikke få mine øjen væk igen ikke får da jeg skulle lave abadte med mungen " han smilte lidt og lage sit hovte ind til henden og så henden stille i øjen lidt " du har forandte dig megete sinden dag lidt dag " han skilite henden det sammen sted igen ig kramme henden ind til sig han viste af anno hadte vrug for den kærlighed som haze hadte
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 1:11:56 GMT 1
Anno undrede sig lidt over at han havde kunnet regne ud at det var det hun tænkte. Men hun gad ikke undre sig nu hun skubbede ham bare lidt væk. Hvis han blev ved sådan ville hun bare få tårer i øjnene som hun altid gjorde hvis tingene var svære at komme igennem. Og så ende med at græde som en 12 årig
|
|
|
Post by haze on Mar 15, 2010 1:16:00 GMT 1
haze smilte lidt til henden han holdte sig dov væk dag han kunne mærke af hun ikke kunne lide det " hadte du nogte for mig den gang " age han stille oglage en hånd på hendens kind " du kan godt for telle mig det jeh siger det ikke til nolge over hovte " han smilte og så klimt i hendens øjene han viste ikke vad han skulle gør lige nu han prøvte af få henden til af henden i lidt bedr humøger
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 1:21:28 GMT 1
Hun så ikke rigtigt på ham mere igennem ham. "nej, har bare lagt mere mærke til dig end de andre" sagde hun og satte sig tilbage i vinduet. "vil du vide hvad det er der gør mig så trist?" sagde hun og uden rigtigt at vente på svar fortsatte hun. "jeg er blevet lovet væk til en af soldaterne her i Nirelia, det er står skrevet at jeg ikke kan regere landet alene når jeg ikke er født til det" sagde hun og trak benene op til sig
|
|
|
Post by haze on Mar 15, 2010 1:26:22 GMT 1
haze så lidt ned pokkers igen en der er tagte han kunne snat ikek finden en der ville elge med ham eller bar var op tagte han så lidt ned og øren lage sig ovså lidt til bage " geller det også vogter " sage han stille for sig selv han kunne godt lide anno men han viste jo ikke vem der var blivte tagte han to stilel om hendens hånd og så ud sammen med henden han sage ikke ragtit nogete han viste af det sår ville blive svært for både anno og haze af ses igen sår megete
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 1:30:57 GMT 1
"hvad gælder også for vagter?" spurgte hun lidt forvirret, hun havde lagt mærke til hans ører der havde lagt sig, og hun forstod ikke rigtigt hvad der var galt nu. "hvad er der galt haze?" spurgte hun og rejste sig op lige foran ham.
|
|