|
Post by anno on Mar 15, 2010 16:22:28 GMT 1
"hmmm jeg ved faktisk nogenlunde hvordan du har det" mumlede anno og lagde sit hovede på hans knæ. Det var ret afslappende at sidde sådan roligt, egentlig selvom de ikke sagde noget. SÅ føltes det alligevel godt
|
|
|
Post by haze on Mar 15, 2010 16:29:37 GMT 1
han så med på henden mens hans hånd førte stille ned af annos ryk for af se om der var nogete hun ville han kunne godt se på henden af hun savmte nogte han tudte ikke kysse henden da hun var dronning men der skete vil ikke nogte med af prøve af lige velle men han tudte føst når hun ville
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 20:50:42 GMT 1
Anno smilte en anelse inden hun så op på ham. "jeg er glad for at jeg har dig som min ven, ved ikk hvad ejg skulle gøre uden dig lige nu" sagde hun og rejste sig op og gik hen mod døren. "Jeg har nogle forberedelser til i morgen haze, du kan bare sove i min seng når du bliver træt" sagde hun og tog i døren
|
|
|
Post by haze on Mar 15, 2010 20:57:34 GMT 1
haze gik stille over til henden og kramme henden stille ind til sig hans øjen stod lidt i hendens øjen og et stille kys kom fram ikke sår det varnogte chokkte overhovte han ville bar genglle det hun hadte gidte ham og han viste ikke vongen han ellers skulle givehenden det han viste det var forkert men lige nu følite han ikke andte ind had og kunne ikke mere han tak dov stille kysste væk fra sig og så på henden stille " jeg takker dig " viskte han svadt han forvente ikke af hun kysste ham igen
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 21:12:18 GMT 1
Hun smilte lidt og rystede på hovedet. Hun trak hans ansigt ned til sig, og kyssede ham på panden. "bare lad det ikke gå dig mere på okay" sagde hun "jeg kan godt lide at se dig smile" fortsatte hun inden hun tog i døren og lukkede den stille efter sig
//out
|
|