|
Post by noah on Aug 3, 2011 17:17:19 GMT 1
"Ikke det?" spurgte hun undrende. "Så om vinteren, har du bare planer om at traske hvileløst frem og tilbage.. Igennem sne, regn og kulde. Hvis du vil se nogen, hvis du har en vigtig besked.. Og bare for at spare benene." sagde hun med et muntert smil. "Det er den slags ting som jeg bruger Loki til. Det er også rart, når jeg arbejder, at jeg ikke behøver bære det hele i armen når jeg rejser." sagde hun roligt og kiggede hen på hesten. Fulgte den med de klare blå øjne imens hendes fingre fraværende pillede ved græsset.
Hun glædede sig faktisk til at komme hjem. Hun ville have et bad, og et ordenligt måltid mad.. Hun havde penge nok til, for engangsskyld, at tage på kro. Lade andre lave maden til hende.. Hun behøvede jo ikke at overnatte der af den grund.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Aug 4, 2011 16:23:55 GMT 1
"Nej? Normalt bliver jeg hos en eller anden jeg kender vinteren over, eller hvis de keder mig tager jeg bare den der bor tættest, så har aldrig lang rejse tid.. Medmindre jeg er i Nirelia så har jeg et fast sted at være" sagde hun roligt for der var jo ingen grund til at spilde alt for meget energi på at rejse når hun bare kunne blive ved nogen af hendes såkaldte venner for nogen af dem var jo også elskere, eller så havde hun kun kort haft noget kørende med dem inden de blot havde endt med at være venner.
Neimi så sig lidt rundt for de burde vel komme videre, selvom hun egentlig ikke havde lyst til at stige op på hesten igen men det var jo det hurtigste lift til grænsen så hun kunne finde nogen af hendes bekendte der.
|
|