|
Post by Neimi Silvertung on May 20, 2011 21:12:00 GMT 1
Neimi så sig kun kort over skulderen for at se om det virkede eller om hun skulle gøre den stærkere næste gang, men det så da ud til at den virkede efter hendes plan måske en smule for kraftfuldt. Inden hun så frem igen og så over på Isthar der begyndte at snakke så Neimi sænkede farten en smule så det igen blev hurtige skridt "åbenbart nok til at slå en hest omkuld" sagde hun undrende men igen hun var ikke lige sikker på hvor lang tid at de ville sove når de kun havde indåndet det så det var jo et fint eksperiment. "Lad os bare sige du højst må få en dråbe eller 2 hvis du ikke skal dø af det". Svarede hun roligt men det var nu rart de kunne trakke vejret mere roligt.
|
|
|
Post by Ishtar on May 20, 2011 21:24:15 GMT 1
hun så på hende og stod nu med åben mund et øjeblik og løb så op til hende igen og begyndte at gå med maden, hun så på hende og lod kurven med maden hænge ved hendes side, hun vidste ikke hvad hun skulle sige og så roligt hvor de gik, og pluslig begyndte hun at grine, hun måtte stoppe op og holde sig om maven, hun bøjede ned i benene og hele forkroppen mens hun bare stod og grinte, og tåre begyndte at læbe ned af hendes kinder samtidig så man kunne se hun grinte og græd på samme tid hvilket man jo ikke altid gjorde, men hun havde virkelig fået et grineflip.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on May 20, 2011 21:32:16 GMT 1
Neimi smilede lidt for sig selv for nu vidste hun da at hun kunne gøre det en anden gang og ikke bare nøjes med at putte det i mænds drikkelse for at få dem til at sove. Da Ishtar så begyndte at grine helt uden kontrol stoppede hun op og så meget undrende på hende, faktisk lidt som om hun var tosset når hun sådan pludselig fik sådan et anfald hvilket ikke gav meget mening foruden hun jo havde givet hende lidt af et eventyr allerede.
|
|
|
Post by Ishtar on May 20, 2011 21:36:00 GMT 1
hun så op på neimi "Jeg... har.. aldrig.. set ham sådan før... og du slog ham ud med en enkelt.. flaske du ikk engang ramte ham med.." hun grinte mere og prøvede at komme op at stå ordenligt og begyndte langsomt at gå "Jeg elsker det her! jeg fik en virkelig underlig føelse i min krop. et sus" hun grinte stadig lidt men ikke ligesom før, hun smilte let til neimi og hendes øjne lyste nærmest op som om hun havde fundet en lille glød frem.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on May 20, 2011 21:42:00 GMT 1
Neimi så stadig undrende på tøsen selvom hun nu godt kunne se det sjove i det hele så var det jo ingen grund til at dø sådan af grin over det, dog smilede hun alligevel lettere grinene for det var egentlig sjovt at se hende på den måde. "Jeg sagde jo det kunne være sjovt at leve på min måde, så burde jo egentlig være fornærmet over du sagde den ikke var god" sagde hun roligt stadig med det lettere grinene smil for hun tog jo ikke fornærmelser særlig tungt.
|
|
|
Post by Ishtar on May 20, 2011 21:45:59 GMT 1
hun så på hende med et lille smil og lagde hånden på baghovedet og kløede sig lidt, af forlegenhed, smilede lidt mere før hun bare fulgte trop "hvornår skal vi enlig spise det her mad?" hun kunne ikke lade vær med at spørger for hun havde taget virkelig meget mad fra huset og det skulle jo spises før det blev for gammelt. hun så roligt på hende før hun så på vejen de gik på. "må jeg spørger om noget lidt mere privat?"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on May 20, 2011 21:52:11 GMT 1
Neimi rystede lidt på hovedet af Ishtar for selv hun var lidt underlig nu og der skulle ellers meget til at Neimi syntes det om folk, så hun begyndte at gå igen. "når vi er kommet mere i sikkerhed, der ligger en mindre skov længere fremme som vi kan gemme os i mens vi spiser" sagde hun roligt med et skævt smil, for hun ville jo ikke risikere noget hvis ham manden vågnede igen og begyndte at jage dem. "Selvfølgelig, jeg bider ikke særlig meget" sagde hun en smule drillende for hun bed nu ikke folk medmindre det var lidt i selvforsvar eller at de kunne lide det, men ellers gjorde hun det sådan set ikke.
|
|
|
Post by Ishtar on May 20, 2011 22:02:07 GMT 1
hun så på hende med et smil og nikkede før hun så sig om og tilbage igen på hende. "Jo.. Uhm.. Har du nogen sinde.. nej glem det.. det kan jeg ikke spørge om" hun blev helt rød i hovedet på få sekunder og så på vejen igen, hun bed sig let i læben og tænkte tilbage på noget hun havde oplevet for at prøve at tænke på noget andet, men et sørgligt blik kom fra hende på ingen tid og hun lod til at gå helt i sine egne tanker.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on May 20, 2011 22:08:33 GMT 1
Neimi så igen over på hende mens de gik "Jo kom nu, jeg er altså ikke..hvad kalder man det..? Genert eller ihvertfald holder nu ikke noget hemmeligt" sagde hun roligt selvom hun var lidt i tvivl om hvad det var for et ord hun manglede men igen hun havde ikke det større ordforråd når det endelig kom til stykket. Men genert eller blufærdig kunne man nu ikke sige om hende for hun havde det gerne med at komme tæt på.
|
|
|
Post by Ishtar on Jun 1, 2011 12:58:12 GMT 1
hun så roligt på hende og smilte en smule genert før hun igen så lidt rundt, omgivelserne var pæne og virkede helt anderledes når man nu så på dem med de øjne Ishtar så rundt. "Har du...De.. uhm.. været sammen med en mand? uhm.. nej dumt spørgsmål.. skulle havde holdt det for mig selv." hun så flovt ned på sine fødder nu og bed sig i læben. hun så ikke op lige forløbig da hun var genert over hendes spørgsmål.
De gik jo bare og der gik ikke så lang tid før hun igen så op, hun var begyndt at få en smule ondt i benene, hun var jo ikke vant til alt det her, og for at det lige fik et ekstra puff så snuplede hun over sine egne fødder og ramte ned i vejen. hun holdte sig til munden og mumlede noget. "Avv.. jeg er da så klodset.. hvorfor skal jeg være så klodset..." hun fjernede langsomt hånden og kom langsomt op at stå igen, hun havde fået en hud afskrabning på hagen og nogen på benene, men det var ikke noget hun sagde noget til.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jun 1, 2011 18:52:01 GMT 1
Neimi smilede lidt over hendes spørgsmål for det var nu et meget sjovt spørgsmål at stille, men igen det var jo ikke noget hun lagde skjul på hvis nogen endelig spurgte. "Jeg har været med adskillige" svarede hun roligt for hun havde da ikke noget imod at svare på det, nu hvor hun selv spurgte. Det var egentlig tydeligt at Isthar ikke rigtigt havde haft så meget kontakt med mænd når det kom til stykket, for ellers ville hun da være mere selvsikker fordi hun var jo en ret køn pige.
Eftersom de bare gik kunne det jo være hyggeligt nok at snakke sammen og da hun faldt stoppede Neimi roligt op og så på hende. "Du er skam ikke den eneste der er klodset, det er jeg ret mange gange når jeg skal flygte fra folk" svarede hun lettere grinende, for det var jo lidt grunden til hun havnede i fedtefadet en del gange også grunden til mange af hendes ar på kroppen.
|
|