|
Post by char on May 24, 2011 22:53:38 GMT 1
Måden hun talte på var ny og spændende, hun virkede så legende let at have med af gøre. Normalt ville han slet ikke bevæge sig rundt med en vampyr alene, men der var bare noget specielt over hende her. Måden hun gik på betagede ham en del og han fulgte efter hende som var han hendes køter. Der lå sten i vejen en gang imellem men han faldt aldrig, han snublede kun af og til. "Man ved jo aldrig hvilke tanker der måtte flyde under det smukke hår, der kan gemme sig grumme ting selv bag det smukkeste ansigt." Lød det charmerende fra ham, han blinkede let til hende og var så ved at snuble igen, men holdte sig oppe. Klar i hovedet var han i hvert fald ikke.
|
|
|
Post by minella on May 24, 2011 22:58:43 GMT 1
Minella smilede om til ham, imens hun gik videre, og lod vinden lege svagt med hendes hår imens hun gik hvilket hun elskede mere end noget andet, dog stoppede hun op efter et stykke tid foran et gammelt men dog utroligt smuk villa, som der lå en dejlig sten mur rundt om, dog stod hun nu bare og ventede på han ville komme hen til hende, det morede hende han faktis hodlte sig på bene, selvom han var så fuld som han var, hun skulle nok få det sjovt med ham, de næste mange år, eller indtil han måske finder en måde at stikke af på, eller måske smigre sig ud af hendes greb igen, dog ventede hun ikke længere, og smuttede ind imellem portende, og stod kun og ventede på ham, før de atter ville blive lukket igen,
|
|
|
Post by char on May 24, 2011 23:07:43 GMT 1
Det virkede nu temmeligt uhyggeligt, selvom villaen var smuk, han havde store øjne, for han boede i et lille hus, stadig med sin familie. Han fulgte hende bare, helt væk i at skulle være en gentleman. Nicklas gik dog ind i muren inde han gik igennem for at møde hende, som hun ventede på ham. Det morede ham lidt at han var så langt væk, så han lo bare og prøvede at gå bare lidt lige, hvilket ikke gik godt. "Sikke et sted, hvad arbejder De som?" Spurgte han ganske overvældet af det som mødte ham. Tænk at det hele var gået så hurtigt, han prøvede at tænke, men den forbandet snurren gjorde det svært.
|
|
|
Post by minella on May 24, 2011 23:14:52 GMT 1
Minella lo bare let af ham, og svarede så "jeg arbejder skam ikke, jeg har bare for mange penge, " så forlod hun atter hans side, og gik hen til hovededøren og smuttede ind, imens to af tjenestefolkende lukkede de store porte, så han faktis var spærret inde på hendes område nu, hvilket hun kun så som en god fordel for det var længe siden hun sidst havde en til at underholde hende, dog stod hun i døren ind til villaen og ventede tolmodigt på ham, for han var da ret så nuttet når han var så slemt påvirket af whisky, det havde hun ikke selv regnet med da, hun aldrig selv bliver fuld af det, kun ganske påvirket, og så med blod i, så ville hun nok blive en smule små fuld, men ikke andet, "kommer de? eller kan deres ben ikke bære dem længere?" dog smilede hun nuttet og varmt til ham imens hun havde sagt det, og stod blot og ventede tolmodigt,
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 13:22:49 GMT 1
Det var svært og krævede meget, men han rettede sig op og gik nogenlunde normalt hen mod døren til villaen, han kiggede lidt rundt, men blev hurtig enig med sig selv om det var bedst at se hvor han gik. Nicklas smilte charmerende til hende, hun var en sjov kvinde, smuk og charmerende som bare pokker, på sin helt egen måde. En måde han faldt tiltalende, hvilket ikke var helt godt når han var påvirket, for han havde selv besluttet sig for at drømmen om et familieliv, med kone og børn, alt det der hørte med, det var håbløst. som håbløs romantiker gik det faktisk sjældent godt med kvinder, da de ønskede en rigtig mand, med vold og den slags som Nicklas bestemt ikke var til. "Jeg går udemærket på mine ben tak." Grinte han, da han trådte ind ved siden af hende og så sig om med store øjne. Han havde aldrig set noget lignende og var faktisk ret nysgerrig på at se det hele indvendigt. Han rettede lidt på kutten, han var faktisk pænt påklædt inden under, en løs hvid skjorte med posede ærmer klædte hans overkrop og et par sorte halvstramme bukser benene. Skoene var fine sorte, han var nydelig klædt på indenunder kutten, sådan var han bare.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 15:54:27 GMT 1
Minella grinede svagt af ham, men kiggede dog væk, med et varmt men dog charmerende smil, så kiggede hun let på ham ud af øjnkrogende, og prikkede ham så svagt på panden, og gik så op på føreste sal, men lod dog sine sko stå for enden af trappen, der gik ikke mere end et sekund før en tjener, havde fjernet dem og stilt dem hos de andre sko, "du vælger selv om du vil med op på mit værelse, eller ej, men tror du har godt af at få sovet det alkohold ud, før jeg lader dig forlade villaen igen, " lo hun hjerteligt, og ventede ikke et sek på ham, og forsvandt bare op af trapperne, og hen af et hjørne, Hele villaen, var indrettet i en meget gammel stil, alle møblerne der kunne ses inde i stuen, var lavet af ægte læder, og dyre skind, imens stolende, var af ægte gammel træ, dog var der indbygget dyre skind som man kunne sidde på, imens alle de fine små bore der stod rundt omkring med blomster på, var lavet af det mørkeste træ, og skæret ud i forskellige figure, ligsom det ene bor havde løbe klør som føder, istedet for almindelige ben, på vægende hang der billeder af hende, og nogle andre vampyr, som minede lidt om hende, self hendes familie, og de folk hun så mest op til og respekterede,
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 16:40:14 GMT 1
Han var lige ved at tilte bagover da hun prikkede ham i panden, et lille grin kom fra ham som han rettede sig op og prøvede at fumle med sine sko og få dem af. Da han kiggede op efter hende, fulgte hans øjne hendes ellers nydelige bagdel, han rystede på hovedet og prøvede at tage sig lidt sammen. "Jeg tror De har helt ret." Lød det småalvorligt fra ham, men han måtte grine af sig selv, for hvis der var noget han ikke følte sig, så var det alvorlig. Lige nu lod hans blik til at falde rundt omkring i huset, det var virkelig et smukt hjem, gammelt og så rigtig dyrt ud. Nicklas sukkede lidt som han fulgte lige i hælene på hende, hun var en skøn kvinde af det han havde set indtil videre, men han håbede da at lære hende meget mere af kende. Det føltes både forkert og rigtigt at være her og indeni håbede han virkelig ikke at hun ikke bare havde tænkt sig at dræbe ham som sit bytte. For først nu skød den tanke ind bag øjnene der fulgte hendes gang der fortryllede ham.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 16:57:14 GMT 1
Et smil gled hen over hendes læber, imens hun fortsatte hen til en døre, og skuppede den op og forsvandt ind til sit soveværelse, hun ventede dog ikke på ham, for hun regnede faktis med han bare fulgte efter hende, hvilket morede hende en del, dog gik hun bare hen og satte sig på den store seng, som stod midt i rummet, og glattede sin kjole let, vinduerne var blevet trukket for med alt for tykke gardiner, så solen ikke kunne slippe ind, og slå hendes ihjel imens hun sov, i det ene hjørne stod der et stort klædeskab af gammelt egetræ, dog var der også skåret en masse fine mønstre og figur ind i det, der stod også et skrivebord, henne ved vinduet, med en masse forskellige ting på, alt fra make up til, whisky, et lille smil gled over hendes læber imens hun lænede sig lidt bagover og så op på det net der hang over hendes seng, hendes seng var rund og ikke firkantet som de flestes, dog lå der også et dyre skind på mitten af sengen, der lå mindst 20 puder op og ned af hinanden som hun hvilede sit hovede imod når hun sov, dynen var tynd men dog blød som dun, og havde forskellige mønstre alt fra en blomst til den smukkeste fugl, alt på hendes værelse, minede om hende selv, ubeskrivelig smuk, og dog så unik,
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 18:05:00 GMT 1
Som hun regnede så fint med, fulgte han bare med og var stadig ret rundt på gulvet, men ved at stille lidt spørgsmål i hovedet og være lidt mere på vagt. Langsomt var det begyndt at gå op for ham at han var gået med til noget han normalt slet ikke ville, men det gik også hurtigt over da han så hende på sengen. Det var noget af et syn i følge ham og han måtte indrømme han tænkte lidt forkert når hun lignede en der lå og solgte sig selv. "Hvor skal jeg så sove de stærke sager ud?" Grinte han lettere nervøst, han var ikke van til at blive snoet om en lillefinger som hun havde gjort med ham. Nicklas kløede sig i det lyse hår, han så på hende med de dybe blå øjne og måtte helt holde vejret. Det var en lidt usikker scene for ham, for han havde aldrig oplevet at nogen kvinde så smuk bare havde inviteret ham med hjem og nu smålå i sin seng og så helt fantastisk ud.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 18:12:54 GMT 1
Det morede hende virklig at hun allerede have snoet ham om sin finger, og rejste sig bare let, op og lod sig nærmest glide hen til ham, over det dyr skind hun havde fået lagt over det smukke gulvtæppe, og gik bare om bag ham, og lod en hånd glide igennem hans hår, før hun tog hans kutte fra ham, og sagde så med et smil "sengen er stor nok, jeg har intet imod at du sover der, jeg kan altid sove under sengen, hvis det er det " så lod hun kærtegnende en finger glide hen over hans nakke imens hun gik hen til sit klæde skab, og fik snorende op på sin kjole op, og lod den stille glide ned langs sin krop, så hun stod kun iført undertøj, hun havde dog intet imod at han ville kunne se hendes nøgne hud, for det fik mange, eller nej det fik få mennesker lov til, hun plejede at slagte dem bagefter, men denne gang skulle hun nok gøre en undtagelse for han var faktis god nok, eller han var faktis venlig nok, derfor ville hun nok aldrig kunne finde på at slagte ham, eller gøre noget han ikke frivilligt lod hende gøre,
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 18:21:31 GMT 1
Det var underligt at stå her med sådan et tilbud og så mest af alt have lyst til at sige nej, blot for at være en gentleman. Nicklas tabte næsten underkæben ved synet af hende i undertøj og vendte hurtigt blikket væk, han ville prøve at opføre sig ordenligt, hun var jo en dejlig kvinde og sådan ville han helst gerne se hende hele tiden. "Jeg er taknemmelig med hvad end jeg får, men meget taknemmelig over at må sove i Deres seng frøken." Mumlede han og så lidt på undretningen i rummet, bare for ikke at stirre totalt på hende. For Nicklas som håbløs romantiker, var det vigtigt at være en gentleman, uanset om det var en der skulle dannes par med, eller en som skulle være hans ven.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 18:26:51 GMT 1
Minella kiggede over på ham, og kunne ikke lade vær med at le, og fandt bare en lårkort natkjole frem og trak i den, den hjalp dog ikke så meget med at dække hendes nøgne hud da den var gennemsigtig, så gik hun over til Nikc med et lille drillende smil på læberne "slap af, jeg vil ikke gøre noget de ikke ville kunne lide, hr nick, og de behøver ikke at være urolig for jeg slår dem ihjel, som sagt jeg kan lide mænd der er søde, og ikke voldige, så jeg sværger, jeg aldrig ville gøre noget ved dem, som de ikke ville elske " så lod hun atter en finger glide hen over hans nakke, imens hun gik hen til sengen, og tog dyre skindet af, og gik hen og lagde den pænt på dens plads ved en stol, og kiggede så hen på nick, med et smil på læberne, før hun satte sig oven på dyre skindet, og fandt en børeste frem, og kørte den kort igennem sit lange smukke hår, hvor hun så satte det op i en let heste hale, som hun altid havde når hun skulle til at sove, så rejste hun sig atter op, og lod sine fingre glide ned langs sin natkjole næsten for at glatte den ud, selvom den ikke kunne glattes mere ud
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 18:37:01 GMT 1
Hver eneste berøring fik det til at gyse i ham, han så mod hende og bed sig i læben, det var virkelig et helt fantastisk syn dette. Det her skete aldrig for ham, han var faktisk ret sikker på at han drømte, så det blev vel kun bedre? Han gik stille efter hende og stilte sig bag hende, roligt, meget blidt, lagde han sine store hænder på hendes skuldre. "De er en utrolig smuk og speciel kvinde Minella." Hviskede han stille, et svagt smil var på hans læber, men hans blå øjne viste hvor seriøs han var, selvom han var fuld. Han var utrolig træt, men ville helst ikke sove, der var andre ting han hellere ville. Lære hende bedre af kende.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 18:41:06 GMT 1
Minella smilede let da han lagde sine hænder imod hendes skuldre, så uden tøven lænede hun sig lidt ind imod ham, før hun vente sig om imod ham, og lod en hånd glide igennem hans hår, og kiggede studerende på ham, han var anderledes iforhold til de mænd hun kendte, "det er de også hr nick, jeg møder sjældent folk der er så modig som dig, selv den stærkeste soldat, ville ikke være villig til at drikke sig selv stiv, og så tage med en hun vampyr hjem, for vi har ikke det bedste rygte efter hånden, " at lod hun bare kort sine kolde læber, røre hans hals, mest for at vise ham hun ikke ønskede at gøre ham noget, han ikke selv gav hende tilladelse til, eller gav hende en ordre til det, dog lod hun atter sin hånd glide igennem hans flotte blonde hår, der virkelig fik hende til at studer ham mere,
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 18:54:49 GMT 1
Det sitrede helt i hans krop, han havde slet ikke været i nærheden af en kvinde på den måde i flere hundred år og han måtte indrømme det føltes rart. Rummet virkede dejligt, men også koldt og uhyggeligt, faktisk var han ret spiltet, Minella gjorde det svært for ham at finde ud af noget som helst. Hun fik hans sanser til at slå fra overfor alt andet end hende. "Jeg dømmer ikke før jeg har tilbrunget tid med personen og De Minella, fasinere mig. Aldrig har jeg mødt en kvinde med så speciel og utrolig dejlig charme. Jeg kunne jo tvivle på Dem, men hvem er jeg at tvivle på at så smuk og dejlig kvinde kan være grufuld som hun muligvis kunne have rygte for?" Han smilte charmerende og måtte sukke nydende af hendes kolde læber der fik hans krop til at gyse på en behagelig måde. Måden hun kørte en hånd igennem hans hår fik ham til at blive saglig, det føltes rart. Selv var han forsigtig med at skulle røre ved hende, han turde næsten ikke, i frygt for hun ville forsvinde og han ville vågne fra drømmen.
|
|