|
Post by char on May 25, 2011 20:57:53 GMT 1
Sådan havde han aldrig rigtig fået lov til bare at sove med en kvinde, han lukkede øjnene med et tilfreds smil på læber, hvorpå han lagde sig til at sove. Her lå han godt og faktisk trygt, når man tænkte på at han havde en vampyr liggende over sig. Hans arme holdte rundt om hende, han føle et sted at han skulle passe på hende, på grund af hendes fortid. Alt virkede som fryd og gammen i hans fortid, i forhold til hendes. Bare det at have hørt at hun søgte lidt det han søgte, gjorde ham varm indeni. Det var en fredfyldt søvn han befandt sig i, bedre end han faktisk nogensinde havde været i før. Men da han vågnede, kneb han øjnene sammen og skar en smertefuld grimasse idet hovedet følte det skulle eksplordere.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 21:01:55 GMT 1
Minella, lå trygt og godt i hans favn, men vognede dog med det samme i det han bevægede sig, og lod en lille snerren glide over sine læber, imens hun gloede rundt, som om nogen lige havde truet ham, og satte sig så bare op med et gab, og strekte sig lige så langt hun var, i løbet af det de havde sovet, havde tjeneste folkende været der inde, og tagdet deres beskitte tøj og lagt noget nyt, både til ham og hende, stille kiggede hun på ham, og lagde hovet på skrå og sagde så bare kækt"ved du godt, du ligner lort ik?" og gav ham så et kys på panden, og kiggede så rundt, hun lignede mer eller mindre sig selv, bare med lidt mere filtret hår, og mere frisk end igår nat,
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 21:09:46 GMT 1
En svag mumlen kom fra ham, kysset på panden brændte ind i huden på ham, de kolde læber føltes som en brand lige nu. Han vendte sig rundt og gemte hovedet ned i de mange pude. "Mmmm." Lød det bare fra ham, lige nu havde han ret ondt af sig selv, det gjorde pokkers ondt og han forstod virkelig ikke at han havde sagt ja til det her. Det værste var at turen hjem til stedet her og det første af tiden her, huskede han ikke. Han rejste hovedet og så mod hende, det sidste huskede han godt, det meste af deres samtale og kys, han kunne godt mærke på sig selv han lige var vågnet, det typiske træk ved et ret stift lem gjorde det ubehageligt at ligge på maven, så han vendte rundt igen og satte sig op. Hånden søgte op mod hovedet, han rodet forsigtigt i sit hår og smilte svagt. "De skulle vel ikke vide hvordan man får dette til at forsvinde?" Spurgte han med et skævt smil.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 21:15:48 GMT 1
Hun begyndte med det samme at le, i det han sagde det, og ikke nok med at hun havde opdaget han var vognet med stå dreng, rejste hun sig bare op, og forlod værelset i et kort sek og kom omgående tilbage med et glas i hånden, og satte sig på senge kanten ved ham, og gav ham den "drik det der, hjælper med det samme, og så smager det af jordbær!" sagde hun leende, og lod atter sine læber røre hans pande, hun havde enligt ondt af ham et sted, men ville ikke vise det, for han skulle tro det morede hende at han var så svag, at han brokkede sig over lidt tømmermænd,
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 21:24:17 GMT 1
Selvom det gjorde ondt, havde han sine planer, sådan som hun kunne le af ham, det skulle hun få betalt. Han tog imod glasset og kiggede mistroisk på det, det var jo ikke første gang han fik stukket noget i hånden af hende. Dog bundede han den i en lang tår og stilte glasset fra sig, derefter kiggede han over mod hende med et lumsk smil og lagde hende ned. "Som De kan grine af mig!" Lo han, som han lod sin hånd glide op af hendes lår, så hofte og ind under natkjolen for at røre hendes mave blidt i kærtegn. Nicklas fandt hende stadig lige dejlig og han var sikker på at hun intet ondt ville ham, for så havde hun gjort det. Det han havde fået af hende, havde han ikke engang smagt på, det var bare røget ned og det gjorde stadig lidt ondt i hans hoved, men intet slemt. "Tak for en dejlig nat." Hviskede han så drillende, det havde været rart at have godt selvskab og prøve noget nyt. Desuden havde de kys hun havde skænket ham været fortryllende. Han kyssede hendes mundvig stille og smilte charmerende til hende.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 21:29:01 GMT 1
Hun hvinede omgående i det han overfaldte hende og kom til få hende ned at ligge på ryggen igen, så hun begyndte at grine højt, og puffede ham drillende på skulderen, og lagde uden tøven sine arme om hans hals, og lavede små sommerfugle øjne, for at ligne en uskyldig lille engel, og sagde så bare total sukkersødt "jeg griner da ikke af dem gode herre!!!" så kyssede hun hans hals, mest for at drille ham, og for at pirre ham lidt mere, for han var jo allerede vognet med et stivt lem, så det ville bare more hende mere, at pine ham de steder der var værest, så hviskede hun blidt "selv tak for en god nat, har ik sovet så godt i mere end 1000 år nu" så nappede hun ham blidt i øre flippen, og kiggede så på ham, med blide og rolige øjne
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 21:36:40 GMT 1
Det virkede som en drøm stadig, hvis man så bort fra hovedpinen. Han elskede at mærke hendes læber, det gøs i ham og han kom med et nydende suk som lød dybt fra ham, der var ingen skjul på det. Mon hun havde tænkt sig at han skulle blive her længe, han havde jo sit job at se til. Dog var hun mere fristende at blive hos. "Heller ikke jeg." Hviskede han stille og næsten drømmende, han var ret vild med den tid han havde tilbrunget med hende indtil videre og ville gerne tilbringe mere. Roligt lagde han sin hånd ved hendes lænd og kørte den kort ned over hendes velformede bagdel, han smilte lumsk og kyssede hende igen på halsen og nappede hende blidt. "Kan De styre Dem når blodet er tilbudt?" Spurgte han usikkert, han ville gerne gøre hende den tjeneste og så også få stillet sin nysgerrighed, men at lade livet ønskede han bestemt ikke.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 21:41:34 GMT 1
Hun kyssede ham bare kærligt på halsen, og kiggede ham så dybt i øjnende og sagde, "ja det kan jeg, men jeg voldtager dig sikkert så, for blod er virkelig nydende for mig, især når jeg drikker det fra en varm krop. så kan jeg sjældent styre min lyst" så smilede hun lettet total uskyldigt, som om hun ikke havde sagt det, men nussede ham kærligt på ryggen, men pressede dog sine negle lidt ned i hans hud mest sensuelt, bare for at tænde ham mere, og pirre ham det væreste hun vidste, dog kom der et langt nydende suk fra hende, i det han begyndte at kæle for hendes krop, dog gøs det hele vejen igennem hende i det han rørte hendes faste bag, og sendte hende næsten til drømmeland, så hun kyssede ham atter på halsen med et smil på læberne, og prassede sit forparti imod hans, bare for han kunne få lov til at mærke hende mer,
|
|
|
Post by char on May 25, 2011 21:47:45 GMT 1
Det gjorde ham faktisk i humør til at udfordre skæbnen, han klemte fat i hendes dejlige bag og smilte tilfreds, måden hun havde reageret på gjorde han udnyttede det. Nicklas tog sig i at småstønne af at mærke hendes bryst så tydeligt, kun den tynde natkjole var jo i vejen. Hans lem slappede ikke af på noget tidspunkt, det var ret svært med så smuk og tiltalende en kvinde ved sin side. "Det ville jeg ikke have noget imod." Hviskede han idet hendes læber rørte hans hals igen og han sukkede længselsfuldt efter at mærke en kvinde igen. Men det skulle ikke være hvem som helst, nej det skulle være hende her. Hans hænder gled op af hendes side og trak natkjolen med sig, det var ikke fair han var den eneste i undertøj.
|
|
|
Post by minella on May 25, 2011 21:51:49 GMT 1
Hun sukkede svagt da hun mærkede det bløde stof forsvinde, imens hans hænder faktis rørte hendes kolde hud, og fik hende til at stønne svagt i ren fryd, og lod atter sine læber røre hans hals, og krassede ham atter en gang på ryggen, og bare for at pirre ham nu, tryggede hun sit underliv imod hans, imens hun lod sine læber finde hans, og smilede så et drillende og frækt smil til ham, hun nød virkelig dette her lige nu, ikke nok med det var forkert på mange måder, men hun havde faktis et stort begær til ham hun ikke havde haft til nogen mand i mange mange år, dog ville hun ikke lade ham slippe så let, så hun ville nok kidnappe ham i et par dage og bruge ham på sin måde, og den måde han ville være med til, dog lod hun sin ene hånd glide igennem hans hår, imens hun så ham i øjnende og hviskede så stille "tør du virkelig lege med lille mig?" og smilede så total uskyldigt som om hun aldrig havde leget med nogen før,
|
|
|
Post by char on May 28, 2011 20:33:18 GMT 1
Det var svært at holde sig i skindet, han måtte indrømme at hans begær til denne fantastiske smukke kvinde voksede. Hans lem var allerede stift, ventede sådan set kun på at blive brugt, men han ville ikke bare udnytte hende. Nicklas stod i midt i et drama oppe i sit hoved, han havde lyst til hende, men han var bange for at fortryde bagefter. Hans lyster gav dog efter og han smilte bare frækt til hende "Find ud af det, bid mig." Hviskede han lokkende, bare for at se om hun ville gøre det. Selvom han var nysgerrig, frygtede han også det ville gøre ondt, men på det her punkt var han så liderlig at han egentlig var lidt ligeglad. Hvad der måtte behage hende, behagede ham. Hans hænder gled ned over hendes ryg, videre ned og hendes lænd, for at gå længere ned og gribe fat i hendes dejlige bagdel i et fast greb og pressede hende helt ind til sig. "De har ikke den bedste indflydelse på mig." Grinte han så med et charmerende smil.
|
|
|
Post by minella on May 29, 2011 11:17:50 GMT 1
Et lille smil gled atter over hendes læber, imens hun lod sine tænder strejfe hans hals, men valgte bare at slikke kort på hans hals, og hviskede så let "det vil jeg meget, heller have til gode til en anden gang" så lod hun drillende, men kærligt sine læber strejfe hans imens hun betraktede ham med rolige øjne, og ventede lidt på hans reksijon over hun faktis ikke ville bide ham, eller tage noget af hans blod, for hun ville ikke ende med at fortryde det efter nogle timer, så heller lade det stå til gode og stjæle lidt en anden dag, hvis de da valgte at se hinanden igen efter denne nat, og den forrige, men det regnede hun da med, for han var virkelig flink, og lige en mand efter hendes hovede hun ville kunne finde på at lege noget mere med, men tiden ville nok vise om hun måtte komme til at drikke ham under bore igen en dag,
|
|