|
Post by minella on May 24, 2011 20:27:36 GMT 1
Natten havde sænket sig over landet for mange timer siden, mange af nattensdyr var allerede igang med at tilbede natten, eller igang med at hygge sig igennem dem, Minella havde atter engang forladt sit skjule sted, og sad inde i grænsekroen i hjørnet, og med en flaske whisky foran sig, og et glas i hånden hun sad og nippede let til, hun var iført det sædvanelige tøj, en stram kjole, der viste hendes former ubetydeligt meget, hendes lange brune hår var sat op i en fransk heste hale, dog var hestehalen blevet flettet sammen, så man istedet for håret hang løs fra snoren, et lille suk gled over hendes læber imens hun atter tog en tår fra sit glas hun havde i hånden, og betraktede de mennesker der var inde i kroen, dog rejste hun sig op efter lidt tid, så man riktigt kunne se den kjole hun bar, toppen af kjolen, altså også sagt corsaget var i en blod rød farve, imens underdelen var sort, og var let kryllet så den fik et slags drabeligt nuance om sig, stille gik hun op til baren, og fik sig en flaske whisky mere, og satte sig så atter ned på sin plads i hjørnet og lagde bene over kors, og hældte lidt mere whisky op i koppen og nippede let til den, imens hun nu holdte øje med døren
|
|
|
Post by char on May 24, 2011 20:38:44 GMT 1
Det var en af de nætter hvor han bare gerne ville have en drink og han ville helst ikke støde på nogen han kendte, så grænsekroen var det perfekte sted. Da han endelig var fremme, gik han roligt ind, ingen stor entre, for at holde sig skjult var hans plan. Nicklas var iført en kutte som skjulte hans øre og hår, dog var hans ansigt til at se. Det rolige sind han havde kunne mærkes, mange skumle typer så nemlig mod ham og prøvede at skræmme ham, men han lod som ingenting. At frygte andre var ikke noget han gad med mindre der virkelig var god grund til det. Han havde ingen ide om hvad han ønskede at hælde i sig, så han så sig bare lidt omkring for at ende med at kigge på en adeles smuk kvinde. Manere fejlede intet, så han stirrede ikke totalt åbenlyst, men så blot hen mod baren. Da han endelig stod der, skævede han over til kvinden og blev enig med sig selv om at hun nok trængte til lidt selvskab. Nicklas bevægede sig ned mod hende, da han standsede foran bordet så han roligt ned mod hende. "Trænger en skønhed som De, ikke til noget selvskab?" Spurgte han med et skævt smil, ingen form for charme, han var ikke ude på at score nogen, bare have lidt selvskab i druk.
|
|
|
Post by minella on May 24, 2011 20:45:36 GMT 1
Minella nippede atter til sit glas, og ansede ikke manden der kom hen til hende, før han faktis snakkede til hende, stille lod hun sit blik glide imod ham, imens hun atter nippede til sin drink, og så uden tøven sparkede en stol hen til ham han kunne sætte sig på hvis han ville, dog svarede hun ham ikke, og bælede bare det sidste whisky i sig, og stilte roligt glasset fra dig, og lod en hånd glide igennem de løse logger af hendes hår, som kom når man lavede en fransk hestehale, dog efter lidt tid, rettede hun atter sine røde øjne imod ham og sagde, "du har et roligt sind, hvordan kan det være?" hun havde altid være nysgerrig overfor folk, der havde et roligt, og rart sind, dem fandt hun altid mest intrassandt, de smagte også bedst når hun jo aligevel ville tømme dem for blod, hvis hun da ikke valgte at lade vær, dog hældte hun lidt mere whisky op i sit glas, og lænede sig let tilbage og nippede atter til det, imens hendes blik roligt hvilede på manden foran sig,
|
|
|
Post by char on May 24, 2011 21:12:54 GMT 1
Stolen som blev sparket hen til ham, virkede da som en klar invitation til at sætte sig. Han satte sig roligt ned og lod sin krop sidde afslappet for en gangs skyld. Et svagt smil lå på hans læber, som han sad nu var det faktisk kun dem der kunne ses på grund af lysets fald gjorde at hætten på kutten skyggede for resten. "Et roligt sind er altid forberedt." Svarede han med et smil. Roligt studerede han kvinden, diskret, men han nød det han så. Der virkede hyggeligt i kroen, der var rart nok, skønt ikke alle var rare derinde. Nicklas havde godt regnet ud at hun var vampyr, de røde øjne afslørede hende en del. Sådan en havde han faktisk aldrig været i nærheden af, hvilket gjorde ham lidt nysgerrig. Han sad og tænkte lidt på sin søster, om hun nu lå og sov eller om hun var ude på eventyr som altid. Det måtte han ryste på hovedet af, han var her for at få en hyggelig nat, med lidt at drikke og godt selvskab. Ikke mindst smuk selvskab.
|
|
|
Post by minella on May 24, 2011 21:19:25 GMT 1
Minella lyttede til det han sagde, og nikkede bare, og sendte ham så et roligt, men godt lidt drømmende smil, og sagde så "et roligt sind er rart, de larmer mindst, og er altid venlige, dog virker du som mere end venlig, mit navn er Minella, og svaret på dig spørgsmål, eller ikke spørgsmål, ja jeg er vampyr og så en af de reneste af racen, " så sendte hun ham et tandsmil, så han kunne se hendes hjørnetænder, dog nippede hun atter til sin whisky, og studerede ham rolige, og smilede for sig selv, og sagde så efter lidt tid "jeg bryder mig ikke om jeg ikke kan se dit ansigt, det følses, meget akvat for mig at sidde sådan her foran dig, som skjuler hvem du er, som om du skammer dig over noget, " atter nippede hun til sit glas, imens hun lænede sig forover, og lod sine albuer hvile imod sine knæ, imens hun betraktede ham rolige, hun vidste dog godt han overgloede hende lige nu, for hun kunne mærke hans øjne på sig, som om han faktis rørte hendes hud, dog regerede hun aldrig på det, for mange af mændende på kroen sad og betraktede hende, og regnede vel med hun ville lege med dem, hvilket hun jo ikke ville, selvom det kunne være sjovt,
|
|
|
Post by char on May 24, 2011 21:28:36 GMT 1
Nicklas smilte svagt, allerede nu fandt han hende ganske interessant og at skulle sidde her med hende lød bare mere g mere fristende. "Smukt navn, Minella." Lød det roligt fra ham, han smagte lidt på navnet, det var virkelig et specielt navn. Han rettede sig lidt op da han hørte hvad hun sagde, han bukkede let og lod sin hånd med en glidende bevægelse fjerne hætten. Manerene havde han helt glemt, hvilket var en fejl fra hans side af. "Det må De undskylde frøken, jeg ved ikke hvor mine manere blev af. Mit navn er Nicklas, De kan kalde mig Nick hvis De synes." Kom det fra ham, først med en undskyldende tone, så en rar og blid stemme. Hans blå øjne studerede hende nu åbenlyst, men ikke på en sjofel måde, han havde lært at behandle kvinder med respekt. Nicklas kørte en hånd igennem det blonde hår og rodet lidt rundt i det for at få luft til hovedbunden efter hætten havde hvilet derpå.
|
|
|
Post by minella on May 24, 2011 21:34:26 GMT 1
Minella betraktede ham roligt, og smilede så let og en smule varmt hvilket hun ikke var vandtil, men det var svært for hende at være ond ved en der var så venlig som ham, så hun nippede bare atter til sin drink, før hun så fik flettet sin hestehale/rottehale ud og pjuskede sit hår, og lod lidt glide ned for hendes øjne, imens hun blev ved med at prøve på at smile varmt, så regte hun ham sin whisky flaske, imens hun sendte ham et lettet udfordrende smil "det en ting jeg elsker mere end noget andet, at drikke en Rar mand som dem under boret, for det er sjovt at se hvor længe i holder, og så det ogs sjovt at se jer danse på rulleskøjter, men generalt er det sjovt at drikke med en mand af maner," så smilede hun en smule køligt, men dog sødt, hun gjorde virkelig sit bedste for at være rar overfor ham, hvilket en ting hun ikke var vandtil det, ville han sikkert nok godt kunne se på hende, men hun var ligeglad, for hun kunne ikke gøre for det når det kom til sagen, hendes race blev jo også set som en ond og kold race, så hun regnede da med, han ville forstå hvorfor hun ikke smilede varmt hele tiden,
|
|
|
Post by char on May 24, 2011 21:42:37 GMT 1
Et let grin kom fra ham, han så på flasken med et skævt smil, kvinder var og blev tosset, men man måtte holde af dem. Nicklas tog flasken, han havde intet imod at løsne sig selv lidt op. "Frisk tøs må man sige." Mumlede han, inden han vendte bunden i vejret på flasken og tog tre store tåre. Da han fjernede flasken fra munden hostede han, så kiggede han på flasken og over på hende. Så stærke ting plejede han slet ikke at drikke. Højst vin. Han smilte skævt til hende og rakte hende flasken. "Der skal ikke så meget til at drikke en som mig under bordet frøken, jeg er slet ikke van til at drikke sådan noget, hvad er det overhovedet?" Hans stemme var lidt forundret, det var ikke helt til at fatte at noget kunne krædse på den måde og stadig være noget folk drak frivilligt.
|
|
|
Post by minella on May 24, 2011 21:50:36 GMT 1
Minella kunne ikke lade vær med at le af ham, i det han sagde det, og tog bare imod flasken, og uden tøven vendte den på hovet, og drak rasten af indholdet, og slikkede sig kort om læberne, og kiggede lidt trist på flasken, og stilte den så ned, og tog den nyeste flaske hun havde hentet fra baren, og gav ham og sagde så med et smil "det er whisky det skære så dejlige i halsen, og gør en dejlig beruset hurtigt, dog mere end vin, med mindre man drikker mindst 10000 flasker vin, to flasker af dem her, er nok til at påvirke mig, da jeg ikke reger normalt på alkohold som andre, men det smager godt "så smilede hun leende, til ham og morede sig lidt over ham at han ikke vidste hvad han lige havde drukket var, hun elskede selv whisky mere end noget andet på jorden, og havde ikke noget imod at drikke så meget af det hun kunne, hvilket hun også hele tiden gjorde, hun havde mange flasker der hjemme, måske for mange, men hun nød at sidde og drikke både alene, og sammen med en når hun da ikke er på kroen, eller andre stæder der kunne sælge hende dejlig god whisky
|
|
|
Post by char on May 24, 2011 21:56:11 GMT 1
Det var lidt svært at lade være med at tøve med at tage den nye flaske, han syntes allerede nu at det snurrede lidt i hovedet og han var ikke helt sikker på hvordan han ville blive som påvirket, for det meste kunne han nemlig ikke huske det. Når det nu en sjælden gang måtte ske. Alligevel valgte han at tage flasken og vende bunden i vejret for at tage et par lange slurke. Og da han endelig satte den fra sig, holdte han fat i bordets kanter for at sikre sig at intt snurrede rundt. "Jeg tvivler på det er helt sundt det der." Sagde han småhostende og smilte skævt, en mand af druk var han bestemt ikke, desuden var han jo healer, at gå op i hvad der var sundt var småvigtigt for ham. Dog lod et charmerende smil sig snige på, han kiggede lidt på hendes hår og ansigt, en køn kvinde var hun bestemt.
|
|
|
Post by minella on May 24, 2011 22:05:27 GMT 1
Minella morede sig allerede nu tydligt over han var sådan en svag drikker, og valgte ikke at svare ham men tog bare flasken, og tog et par mange lange slurke før hun gav ham det sidste, og smilede nu helt uskyldigt men dog, utrolig sexet "du drikker det sidste, du vil vel ikke lade en fin dame osm mig, blive kvalt i sådan noget stas?, og jo det er skam helt sundt, det slår dig bare ihjel meget meget hurtigere" hvilket jo var sandt, alkohold slog altid en ihjel hurtigere end noget andet, dog lænede hun sig let tilbage i sin stol, mens hun kiggede leende på ham, det var sjældent hun havde det så sjovt som nu, og når han var så let at drikke under, skulle de nok more sig når de mødtes efter dette møde, for hun havde ingen planer om at lade ham rende rundt, uden at drikke sig stiv mindst en gang i ugen, så ville han sikket også snart komme op på hendes nivau til hvad han ville kunne holde til at drikke a gangen,
|
|
|
Post by char on May 24, 2011 22:16:25 GMT 1
En styg kvinde var hun, kvinder og deres forbandede charme, måden at kunne forføre en mand til at gøre de mest latterlige ting. Tøvende tog han flasken, han satte den op til sine læber, men holdte stadig fast i bordet med den ene hånd. "Jeg fatter ikke jeg gør det her." Mumlede han lidt overrasket over at han faktisk turde drikke sig fra sans og samling med en kvindelig vampyr. Han vendte bunden i vejret og drak ud, men var også tæt på at vælte helt bagud med de sidste par dråber, stolen vippede nemlig, men han nåede at få balancen igen. Det ville gøre ondt når han engang fik sovet brandert ud, men lige nu havde han det bare dejligt varmt indeni. "Jeg har det som en varm sommerdag, bare indeni." Grinte han, lidt fjoget og smilte charmerende til hende. "Og De, unge skønhed, ligner en nyudsprunget blomst en smuk forårsdag." Hviskede han, som om det var verdens største hemmelighed. Han tog forsigtig ud efter hendes hånd for at kysse dens håndryg lige så forsigtigt.
|
|
|
Post by minella on May 24, 2011 22:22:42 GMT 1
Minella morede sig tydligvis over ham, og lod ham dog tage sin hånd og kysse den, og sendte ham bare de sødeste små sommerfugle øjne hun kunne fremane, dog, rejste hun sig kort op og glattede sin kjole ud, og sagde så "Jeg bryder mig ikke om at sidde på en kro, hvor væsner af natten kan finde på at komme, med så flot en mand som dem, vil de gøre mig med selskab et andet sted end kroen? eller vil de have mere af den dejlige whisky før vi går?" Hun nød hun kunne bruge mænd på den måde, bare med sin lettede søde charme, det var dog lidt trist de var så lette at drikke under boret, men han skulle nok lære det, hvis han da får lov til at forlade hendes hjem igen, for hun lod da sjældent nogen forlade sit hjem, og det var altid rart med selskab, og hun regnede da ikke med han ville havde noget imod at følge hende hjem når han var så beruset som han allerede var, dog ventede hun ikke på han ville svare, men sendte ham et lille frækt blik imens hun smilede varmt, imens hun snurede let rundt på hælende, og smuttede ud i natten og ud af kroen, og nød med det samme strålerne fra den fulde måne, og stod dog stille nu og ventede på han ville følge med hende,
|
|
|
Post by char on May 24, 2011 22:37:51 GMT 1
Det føltes lidt forkert at tage med hende hjem, det gjorde en gentleman altså ikke, men når hun bad så pænt om det, hvem var han så at sige nej? Han rystede på hovedet til tilbudet om mere, det skulle han bestemt ikke nyde noget af. Lidt svingende i bevægelserne, fik han rejst sig op, han rettede lidt på sit tøj inden under kutten og fik bare lidt af sin balance til at virke, hvorpå han gik efter den noget smukke Minella. Nicklas mærkede alkoholen slå helt til som en hammer lige i hovedet, han tog sig til hovedet, den friske kolde luft fik det til at virke mere i hans krop og han måtte ryste lidt på hovedet. "Hør engang, nu er De ikke ude på at udnytte en flink mand der tilbyder sit selskab, vel?" Lød det grinende fra ham, han så på hende og beundrende hvilket kønt væsen hun egentlig var. Selv var han en smuk mand, men ingen havde bidt mærke i det nogensinde, hvilket vel kun var godt. Nicklas var ret høj, højere end de fleste og det så sjovt ud når han stod ved siden af sin lillesøster som virkelig var lille i forhold til ham. selv lagde han ikke så meget mærke til det, det var normalt for ham jo.
|
|
|
Post by minella on May 24, 2011 22:43:00 GMT 1
Minella kiggede helt udskyldigt på ham, og rystede let på hovet "mig udnytte så flint, og dejlig en mand som dig? ej, hvad tror de dog om mig, hr nick!"så lo hun en lettet perlelatter imens hun sendte ham det mildeste, men dog drillende blik, og begyndte så at gå hjem ad, og regnede faktis bare med han ville følge trop, selvom han nok ville falde et par gange pga alkoholden i hans blod, og den dejlige natteluft, hun vidste godt hvordan det påvirkede hinanen, en dejlig kold natteluft imod en fuld mand, det kunne bare ikke blive en bedre nat for hende, en flink mand der drikker sig for fuld, og så frivilligt tager med hjem til en vampyr kvinde?? der faktis selv havde sagt hun var født ind i den reneste vampyr familie, dette ville nok blive sjovt, især for hende måske også for ham,
|
|