|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:11:29 GMT 1
Geralt så undrende på Zill og spurgte hende så "hvordan var det så lige jeg endte med at være skyld i alt det?" for det kunne han sku ikke se. og desuden måtte der vel være en grund til at Crystal kaldte Zill for billig luder, om end den da ikke var særlig god
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 11:14:59 GMT 1
"Min datter mente jeg udnyttede dig fordi du elskede mig, selvom jeg aldrig selv har hørt de ord fra din egen mund eller set tydelige tegn på det, så ved ikke hvad jeg skal tro om det. Og jeg fik tæsk fordi jeg ikke ville stille dig som landsforrædder selvom du fortjenter det" sagde hun roligt og så igen på ham, denne gang i længere tid selvom hendes øjne var tomme men en mindre opgivelse lå lige inde bag dem.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:17:40 GMT 1
Geralt så på Zill og svarede "din datter kan have ret, men har som altid ladet dig gøre dine egne valg og hvem gav dig tæsk?" med kold stemme, det var tydeligt at den fyr da tydeligt ville få en omgang. hvis han da fik lov til det, han ville ikke gøre det hvis Zill sagde han skulle lade være med det
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 11:23:08 GMT 1
"Jeg tror ikke på du elsker mig, det har jeg egentlig aldrig gjort for det eneste vi laver er at træne eller have sex, så kender dig ikke en gang ordentligt til at sige noget om det. " sagde hun roligt med et lidt opgivende suk inden hun igen så ud af vinduet. "og det kan være lige meget hvem der har givet mig tæsk, for det var en man jeg respektere meget højt og den eneste jeg rigtigt kan stole på". Hun var ligeglad med om det gjorde Geralt sur for han begyndte jo og virke mindre og mindre i hendes øjne.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:27:06 GMT 1
Geralt sukkede så og slappede mere af, når hun sagde det på den måde så var der ikke noget at gøre. han vendte sig om og sagde "hvis det skal være sådan... så fint, du vil aldrig se mig igen" og begyndte at gå. han havde håbet på hun da havde villet se fornuften i hans gerninger. ringen var stadig hel. hun havde dog valgt at tro på hvad andre sagde istedet for og desuden, hvornår havde Zill nogensinde bekymret sig om hvad andre syntes. ikke ret længe faktisk så det måtte være fordi hun var i nærheden af hjertet at hun var blevet sådan. ikke noget han kunne gøre noget ved desværre så han måtte jo bare gå sin vej og at give hende dette sidste løfte var vel det mindste han kunne gøre
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 11:31:55 GMT 1
Hun sukkede kort og lukkede bogen inden hun rejste sig og smed den efter ham bare for at få hans opmærksomhed igen ligesom da hun smed ildkugler efter ham eller vandkugler. "Tror du virkelig du slipper så nemt? Jeg har forsvaret dig og fået tæsk på grund af dig samt blevet fornærmet på det groveste, tror du virkelig jeg ville finde mig i alt det hvis jeg ikke var vild med dig? Det eneste jeg vil er at høre de ord fra din mund og blive overbevidst ud fra dine handlinger" sagde hun halv kørlig selvom hun også var en del sur men det blev lige overgået af hendes irritation.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:39:04 GMT 1
Geralt ømmede sig efter bogen der havde siddet perfekt og vendte sig om som han skulel til at spørge hvorfor hun havde gjort det og fik sit svar, han ømmede sig stadig som han gik tilbage til hende og svarede "så lad mig da sige det på min egen måde, du er den der betyder mest for mig i hele dette kontinent, hvis du bad mig om det ville jeg slagte hele byer bare for at gøre dig glad og se dig smile til mig. jeg gav dig ikke det løfte for sig, ej heller den magiske ring for den viser min troskab og kærlighed til dig" han så på hende som han stod foran hende. han udtalte ingen løgn, hvert ord var hans ærlige mening. hun betød utroligt meget for ham, Gina var jo i sikkerhed på slottet så han skulle ikke bekymre sig om hende hvilket betød at Zill fik hans ubestridte opmærksomhed når han ikke fik en ide til et nyt våben eller en ny smede teknik som han ville afprøve for at forsøge at overgå Drakolic, Zills trofaste våben
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 11:56:40 GMT 1
Zill skulle til at smække ham sådan en bare fordi hun var irriteret på ham men slappede tydeligt mere af som hun så på ham og lyttede til hans ord, dog gled et stille smil over hendes læber "Var det lige en kærlighedserklæring fra dig?" spurgte hun roligt selvom hun nok godt kendte svaret på forhånd. Hun stilte sig helt ind til ham med en hånd på hans arm og et lidt sødt smil på læberne som hun så på ham. Lige nu virkede hun utrolig naiv fordi hun troede på ham men det var jo svært når hun var så irriteret tiltrukket af ham selvom det mest var af kroppen for psykisk var hun ikke rigtig der fortrak hun sjovt nok andre.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 12:01:27 GMT 1
Geralt så på Zill og sagde "ja, det kan du tro. så ren som den kan komme fra mig" hvilket var sandt nok, han kunne nok aldrig komme til at sige det på en anden måde til Zill og lagde roligt en arm om hende for at vise han mente det. her var ikke nogen lyst indbalndet men bare ren blid venlighed
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 12:08:28 GMT 1
"Det er altid noget, du er ved at lære det. Nok er jeg ond men jeg vil stadig havde en mand der elsker mig og gør alt for mig" sagde hun roligt stadig med det stille ret søde smil på læberne for det gjorde hende da lidt glad selvom nu kom valgene om hvem hun egentlig skulle vælge for hun havde jo lovet Damian at overveje hans tilbud, selvom hun ikke havde brug for at skynde sig desuden havde hun ikke regnet med at ville giftes inden for de næste mange år men en forlovelse gjorde jo bare han var lidt mere bundet til hende specielt med ringen.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 12:31:56 GMT 1
Geralt så på Zill og sgade "hvad siger du til vi snupper en flyve tur i nat? det fuldmåne" selv kunne han godt lide det og bare for at se hvad hun syntes om romantik så kunne de jo snuppe en flyve tur, muligvis nakke nogen varulve og lycans imens de nu var igang for det vile de jo nok nede med alligevel. morderen var jo stadig ikke fanget
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 12:42:34 GMT 1
"Det synes jeg lyder som en god ide, det er altid dejligt at flyve i måneskin" sagde hun roligt for hun kunne jo godt lide at flyve selvom det var længe siden eftersom hun nærmest havde lukket sig inde på slottet, hvilket også godt kunne undre mange. Hun havde intet imod at flyve i måneskinnet for det gav jo bare landet et drømme agtig skær med dets blå lys over landet.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 12:47:43 GMT 1
Geralt smilede til zill og spurgte så "skal jeg dukke op senere eller har du andre ideer for mig?" for det kunne vel godt være hun ville have de skulle mødes et bestemt sted senere eller at hun havde helt andre planer for dem begge lige nu
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 12:51:55 GMT 1
" Tror du selv du får lov at smutte fra mig?" spurgte hun roligt med en ganske alvorligt mine der ikke smilede, men det ændrede sig dog efter nogle sekunder hvor et lidt drillende smil gled over hendes læber. "Vi kan da lige så godt komme afsted med det samme inden jeg bliver sur på dig igen". Det ville ikke overraske hende hvis hun endte med at blive sur på ham, men det var jo bare tydeligt at han betød noget for hende så når hun kunne blive rasende over ting men alligevel endte med at tilgive ham
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 12:54:09 GMT 1
Geralt smilede og sagde drillende "troede da ellers du virkelig ville oppe dig, men det gør ikke noget. du ser skøn ud i den kjole alligevel" han smuttede sin arm ned om livet på hende og trykkede hende bldt ind til sig, her var ikke noget af det hårde den her gang. måske senere men ikke lige nu
|
|