|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 16:20:46 GMT 1
Geralt stoppede op med det samme slipstrømmen forsvandt og efter at have kigget sig lidt omkring smilede han til hende som han landede foran hende og spurgte "havde du det sjovt?" for det havde han da haft det, ikke hver dag han endte med at flyve omtrent så hurtigt han kunne og så efter en kvinde som Zill, det var en skøn tanke
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 16:27:16 GMT 1
Zill grinte da han havde fået øje på hende men blev roligt siddende lidt endnu inden hun rejste sig op af muren "Ja det havde jeg da. Altid sjovt at blive jagtet eller bare jagte" sagde hun roligt for det var jo sandt nok, hun fandt det ganske underholdende men igen hun ville jo ikke have grinet hvis hun ikke mente det var sjovt.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 16:31:44 GMT 1
Geralt smilede til Zill og tog hendes hånd, uden at spørge om lov begyndte han at trække hende af sted op ad en trappe i ruinerne og da de kom ud stod de i hvad der måtte være resterne af en balsal, loftet var væk og rundt omkring var rester fra det på gulvet. han smilede kækt som han spurgte "må jeg få denne dans?" mens han tydeligt gjorde sit bedste for at holde masken, der var jo ingen musik. kun de to der kunne danse så længe de ville i månens skin
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 16:37:15 GMT 1
Hun fulgte roligt efter for der var jo ikke rigtigt andet hun kunne gøre når han slæbte hende af sted, dog kunne hun ikke helt lade være med at smile skævt for denne side havde hun jo ikke rigtigt set af ham. Hun så dog lidt mistrorisk på ham da han nævnte det med at danse "Det må du da den herre hvis altså du kan danse" sagde hun lidt drillende for det hendes dans var sikkert ret rusten siden hun ikke havde danset i mange år, eller nærmere 50 år.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 16:41:05 GMT 1
Geralt grinede og sagde "jeg kan da lidt, men de er nok den bedre min frue" som han bukkede og tog hendes hånd, kort efter havde han hevet hende blidt ud midt på gulvet og var begyndt på en rolig dans der var klassisk for et slotsbal. han kunne jo desværre ikke andre
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 16:52:43 GMT 1
Hun grinte lidt som hun nejede for ham og lod sig føre rundt, for det var jo normalt at manden førte i dans. Det var på et af disse tidspunkter hun egentlig var glad for at være så smidig som hun var så det gjorde det nemmere at danse med ham. "Jeg er nok rusten men har da en kjole på til lejligheden" grinte hun lidt men det var jo rigtig nok, selvom det ikke lige var det her hun havde planlagt.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 16:57:47 GMT 1
Geralt smilede til Zill og sagde "håber du more dig over det her, for jeg synes det er fint nok. om end det her jo nok kun er for at lære hinanden at kende" mens smilet blev kækt og han selv forsatte sin dans med shende selvom dem var rolig. ud af det blå sagde han "du ser smuk ud i den kjole, badet i månens lys. ret så eksotisk faktisk" men han lagde ikke op til noget som de dansede videre. han ville lade hende om at bestemme tingene når hun jo ville lære ham at kende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 17:03:28 GMT 1
"Synes da det er fint nok, selvom jeg aldrig har set denne side af dig før. men det har du vel kun vist til anno" sagde hun roligt selvom hun stadig havde et lille smil på læberne, som de dansede. Hvis hun kunne rødme så ville hun sikkert havde rødmet over det han havde sagt. "Tak selvom jeg ikke gjorde noget ud af mig selv"-
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 17:10:23 GMT 1
Geralt smilede til Zill og sagde "nej, hun kender dog godt itl den venlighed jeg kan udvise overfor folk jeg kender" hvilket var sandt nok, han havde været venlig og blid ved hende da hun gav sig til ham som betaling for sit våben. det var ikke slemt og desuden så var Zill jo en smuk kvinde "en smuk invde som dig, du behøver sjældent gøre noget ud af dig selv jo. bare vælg noget tøj der passer og den rette belysning og så har du alle mænd i en fem hundrede meters omkreds efter dig"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 17:50:37 GMT 1
Zill var stadig ikke glad for de følelser hun vidste Geralt havde overfor Anno men det var der jo ikke noget at gøre ved. Det havde altid lagt til zill at hun ville have hvad hun ikke kunne få og lige nu var det Geralts fuldkommende kærlighed. "Er det derfor du vil have mig? på grund af min skønhed" spurgte hun roligt stadig med det lidt søde smil for normalt var det en af de eneste ting folk så i hende udover det hun havde magt.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 19:42:53 GMT 1
Geralt smilede til Zill og svarede "det er en af grundende ja, din magt en anden. men en helt tredje er at jeg kan lide dig for den person du er. om end jeg ikke har lov til så meget, men det er jo noget man må betale for ikke?" han stoppede dansen som han bukkede sig fremover hvilket fik Zill til at ryge bagover med ryggen som hans ene arm var solidt plantet om, men ikke på en intim måde
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 20:07:27 GMT 1
"Det er da kun en ting jeg forlanger af dig, desuden var det dig selv der friede" sagde hun roligt lige inden hun blev svunget bagover, noget der bare fik hende til at smile lidt mere for hun fulgte ham jo selvom hun nok skulle få sin hævn hvis han smed hende ned på jorden, et eller andet sjovt skulle hun nok finde på. Hun havde faktisk ikke noget imod at lære at kende ham på denne måde for under sex snakkede de jo aldrig meget og hvis hun endelig skulle have en konge så skulle han også være hendes bedste ven eller bare en ven.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 20:09:59 GMT 1
Geralt smilede roligt og sagde "ja, og det står jeg ved, vil du ha mig så jeg din. eller også kyler du bare ringen ad helvede til" hvilket blev sagt alvorligt som han trak hende op igen og dansede videre ganske roligt, det var en god måde bare at nyde hendes træk på. uden at de lå og svedte som svin mens de legede kaniner
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 20:15:31 GMT 1
Zill grinte lidt som de igen dansede rundt. det var så længe siden hun havde danset men hun kunne stadig godt lide det altid en god træning. "Jeg har da ikke smidt ringen væk endnu så må der vel være noget?" sagde hun lidt roligt men også eftertænksomt for hun vidste ikke om det var tegn på følelser eller noget for hun havde jo fundet ud af det med anno og barnet efter han havde friet til hende.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 20:23:16 GMT 1
Geralt så forsat bare på Zill som de dansede i måneskinnet, det var skønt og afslappende at de ikke bare havde sex med hinanden hele tiden faktisk. fik det hele til at virke så, ja nok noget hen af normalt for intet ved dem kunne kaldes normalt. han var byens smed og hun landets onde dronning, folket elskede frygtede og hadede hende mens de kun hadede og frygtede ham. mere ulige blanding skulle man nok lede længe efter
|
|