|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 20:29:32 GMT 1
Zill så roligt på ham som de dansede, opgivelsen der havde været i hendes øjne var væk for en kort stund men det kom sikkert tilbage på et tidspunkt. Hendes blik var nærmest varmt selvom det ikke nok ikke helt kunne passe udover hun havde det sjovt lige som de dansede og hun smilede helt glad af det for hun havde aldrig haft noget imod at slappe og snakke i stedet for at have sex, hendes problem havde bare været hun ikke kunne lade være at pille ved ham, så dette var egentlig en god måde for hun rørte ham uden de anstrengede sig for at give den anden nydelse.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 20:43:34 GMT 1
Geralt smilede og spurgte så "nyder du den her dans?" for nysgerrig var han da. de viste begge to helt nye sider af sig selv, selvom han mistænkte det at hendes hjerte var kommet tæt på hende igen for grunden til hun var så føleses mæssig lige for tiden
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 20:47:42 GMT 1
" Ja jeg nyder det da selvom det er anerledes. Nyder du da ikke at slappe af uden at anstrenge dig for at give mig nydelse?" sagde hun roligt med et skævt drillende smil for hun nød det da at de kunne slappe af på en anderledes måde, men det nyttede jo ikke rigtigt hvis han ikke også kunne lide denne form for hun ville jo kende hans sande jeg i stedet for den der hele tiden ville opfylde hendes lyster
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 21:02:57 GMT 1
Geralt grinede svagt og sagde "jeg ville da ikke begynde at danse hvis jeg syntes det var kedeligt?" som han igen bukkede sig fremover uden at tabe hende, lyset fra månen skinnede stadig ned over dem begge da taget jo manglede fuldkommen. men i fortiden havde stedet nok slået selv Drakone og Nira's skønhed, selvom de to slotte da også var skønne i sig selv
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 21:10:44 GMT 1
"Sandt nok" grinede hun som hun igen blev svunget bagover "men spørgsmålet om jeg er den dansepartner du helst ville have". Det gik hende stadig på at han havde gjort Anno gravid og ikke sagt noget som helst om det eller bare nævnt de havde været i seng sammen, selvom det bare havde været betaling for våben. Selvom hun var hjerteløs vidste hun godt hvad hun ville have et forhold selvom hun ikke helt kunne overholde det selv men hun manglede også en samvittighed der var et eller andet sted.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 21:19:45 GMT 1
Geralt så på Zill og sagde "nej, jeg har valgt at være med dig hvis du vil have mig, om jeg så skal stikke mine øjne ud for at bevise det når vi skal uden for slottet" han mente det, at heale sine øjne kunne han godt så det kunne godt gøres
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 21:24:54 GMT 1
"Så så voldsom behøver du ikke at være" grinte hun lidt selvom det var en fristende tanke, så bedøvede det jo ikke at ske for så kunne han jo ikke rigtigt se på hende når de var ude som, så det ville jo ikke være godt. "Tror bare jeg skal gå mere med ringen så jeg ved du har valgt mig" sagde hun mere roligt for hun ville bestemt ikke svigtes igen. Hun vidste ikke en gang hvorfor hun allerede havde tilgivet ham igen.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 21:42:58 GMT 1
Geralt smilede og sagde "godt, så slipper jeg for at lege blind i time vis" med et grin som han løftede hende op igen og dansede med hende igen stille og roligt. det var sjovt at danse med hende og bare for at se hendes reaktion løftede han hende op og drejede stille rundt om sig selv lidt inden han satte hedne ned igen med et kækt grin
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 21:47:59 GMT 1
Hun grinte lidt som han drejede lidt rundt med hende men gjorde ikke nogen videre træk til at lægge op til noget udover hun bare hyggede sig med at danse med ham "Det ville da også være synd at skade dine øjne" sagde hun roligt selvom det jo var sandt nok, det var da synd når hans øjne ind i mellem hypnotiseredes hende, noget der egentlig kunne irritere hende til tider. Men lige nu kunne hun godt lide at se i dem
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 22:02:20 GMT 1
Geralt smilede roligt til Zill som han stopepde dansen kort og bare krammede hende blidt ind til sig, uden at ligge op til noget holdte han bare om hende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 16, 2010 22:11:29 GMT 1
Hun lagde hovedet mod hans skulder og kyssede ham kort og blidt på kinden uden videre at ligge op til noget. Hun stod bare og nød hans nærhed lidt på en anerledes måde der egentlig kunne undre hende meget men lige nu tænkte hun ikke over det. Hun sukkede kort men det var et lille suk af nydelse der slap over hendes læber.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 22:17:38 GMT 1
Geralt smilede bare men kunne ikke dy sig for drillende at sige "nyder du mit selvskab sådan her så meget? må vi jo nok gøre en hel del oftere så" lidt alvor var der dog, han ville nemlig gerne mødes sådan her med hende, ikke kun have sex eller trænning med hende. de måtte begge lære hinanden at kende men han håbede da det ville ende positivt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 27, 2010 23:17:34 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at grine lidt over hans drilleri "Se du kender mig ikke godt nok, jeg har aldrig haft noget imod dette og nyder det faktisk også når folk kan nøjes med dette" sagde hun roligt dog med et stort smil på læberne for hun fortalte jo sandheden, eftersom hun sagtens kan nøjes med bare at nusse lidt mens folk snakkede med hende, men det var sådan hun var..
|
|
|
Post by Geralt on Mar 27, 2010 23:27:43 GMT 1
Geralt smilede og sagde "nej. det er jo rigtigt nok. vi kender jo dog altid hinanden bedre som tiderne går" hvilket jo var sandt nok, han var også sikker på hun kendte hans store kærlighed for at smede ting, om de var våben eller smykker. det var jo vidt kendt men det var en stor del af hans livs opvækst jo
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 27, 2010 23:34:08 GMT 1
"Sandt nok men spørgsmålet er om du har mod på og lyst til at kende mig fra en anden side ad." sagde hun roligt selvom hun nok kendte svaret for han havde jo kommet med noget der lignede en kærlighedserklæring og så det han havde sagt at han havde valgt hende frem for anno men var det nu sandt?
|
|