|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 18:43:15 GMT 1
Det blev en smule kedeligt at danse med ham hele tiden men de skulle jo lære hinanden at kende for hun ville se hvorfor han tiltrak andre kvinder for det var jo noget andet end det hun var tiltrukket af. "Hvis jeg skal lære dig at kende må du jo snakke lidt om dig selv" sagde hun roligt bare så de kunne lave noget andet imens de dansede så der bare skete lidt.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 18:50:37 GMT 1
Geralt grinede roligt og sagde "spørg da endelig løs" ganske venligt, hvis hun ville lære ham at kende så var det jo bare at spørge, han tilføjede "for jeg ved ikke hvor jeg skal begynde" hvilket var sandt nok
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 18:53:16 GMT 1
"Du er da ikke nem men så fortæl om hvad du kan lide og ikke lide til en start" sagde hun smilende for han var da ikke nem for han skulle jo bare fortælle om ting og sager om sig selv. Hun kendte de overfladiske ting af ham men hun ville jo dybere ned i hans personlighed men hun skulle da nok finde på spørgsmål om ham hvis han ikke selv ville fortælle
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 19:05:11 GMT 1
Geralt grinede og sagde "det er jo ikke sjovt at være for nem" drillende inden han stoppede dansen og tænkte sig om "tjooo. af ting jeg kan lide kender du jo to, at smede ting og så dig. det ihvertfald de to største ting, derudover kan jeg skam lide god mad. rart selvskabs, som det jeg er i nu. at holde styr på ting kan jeg også godt lide" han holdte en lille pause mens han tænkte sig om over hvilke ting han ikke kunne lide "af ting jeg ikke kan lide må jeg nok sige diverse gifte, snigmords forsøg og alt det andet banale pjat folk har udsat mig for gennem tiden, at min søster kommer til skade ved du godt jo. og så generalt bare folk der ikke kender deres plads når de møder en der er stærkere end dem selv op til flere gange"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 19:12:35 GMT 1
Hun stod roligt og betragtede som han snakkede for hun lyttede jo til det han sagde specielt når hun selv havde bedt ham om det så måtte hun jo også lytte selvom hendes tanker kørte på en lidt anden bane så hørte hun alt. Det var først da han var færdig at hun bevægede sig yndefuldt hen til en væg og satte sig så hun havde måneskinet på sig som hendes øjne så på ham mens hun gjorde tegn til at han skulle lægge sig ved hende med hovedet på hendes lår så de kunne snakke. "Hvad for noget mad kan du så godt lide?" spurgte hun roligt for de kom sikkert igennem alle emnerne på et tidspunkt alligevel.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 19:28:51 GMT 1
Geralt gjorde som hun uden ord bad ham om og gik hen til hende inden han lagde sit hovede i hendes skød med et roligt grin mens han svarede hende "nemmere at sige hvad jeg ikke kan lide, alt hvad der er brændt er en selvfølge når jeg ikke er i min fulde drageform" hvilket jo var ærligt nok
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 19:37:39 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at grine af hans kommentar for det var sikkert rigtigt nok "Mente nu mere om der var noget du specielt godt kunne lide" sagde hun smilende for det andet gav egentlig sig selv. "Eller så fortæl om hvad du tænker på lige nu"
|
|
|
Post by Geralt on Apr 4, 2010 9:39:28 GMT 1
Geralt smilede til Zill og sagde tydeligt drillende "på hvordan det ville være at kunne udføre polygami" inden han bare lod masken gå i stykker og grinede lidt inden han ærligt svarede "ej, helt ærligt så... ja ved sku ikke hvad jeg tænker på, mest at finde på nye ting, på at den lille rest af familie jeg har har det godt, dig selvfølgelig. på hvor godt et liv jeg mon har fik også lige sneget sig frem"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 14:08:50 GMT 1
zill kunne ikke lade være med at grine af ham da han ikke kunne holde masken mere for indtil da havde hun bare set undrende på ham. Hun kunne ikke lade være med at stryge fingrene igennem hans hår som han lå på hendes skød og underholdte hende "Har du da et godt liv?" spurgte hun roligt efter hun havde grinet færdig for hun skulle jo vide hvilke tanker der foregik oppe ihans hovede selvom der nok var nogle ting som han ikke ville frem med, så skulle hun nok få dem frem på en eller anden måde..
|
|
|
Post by Geralt on Apr 4, 2010 14:16:37 GMT 1
Geralt smilede roligt til Zill og svarede hende ærligt "det kan snildt gå begge veje, men lige nu har jeg kun en dårlig ting i mit liv, at vi er så forbandet få af vores slags" han kendte kun til to andre Draconians, der kunn sikkert være flere men han kendte ikke til dem. at de to han kendte var kvinder gjorde ikke så meget heller jo, at den ene var hans søster gjorde jo så noget
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 4, 2010 14:25:07 GMT 1
zill smilte roligt til ham mens hun nussede ham i håret. "Det er fordi du leder de forkerte steder, der er flere end du skulle tro" sagde hun roligt for hun kendte da et par stykker udover Geralt og hans søster og den ene så hun endda som bror for hun havde ikke været i seng med ham og han var nærmest for sød til det.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 8, 2010 7:14:24 GMT 1
Geralt smilede og sagde så "nok to eller tre andre, mere end det og så vil jeg godt se beviser" jo flere de var jo bedre, men det betød ikke han troede på at de var meget mere end højest ti lige nu. ikke uden beviser for det ihvertfald, selvom han da havde lyst til at de var mange flere end bare tre her, men Zill sagde hun kendte et par stykker så han måtte jo stole bare lidt på hende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 12:20:19 GMT 1
"Tja der bor en hvid drage i skoven som er ældre end mig men en værre drille pind. Så der var en mere men jeg ved der er andre " sagde hun roligt for det var lige den hun kunne komme i tanke om selvom hun nok havde mødt flere så var de nok lidt langt væk i hendes hukommelse, dog vidste hun der var flere selvom folk ikke ligefrem blev registeret, noget hun sikkert burde gøre men ikke gad for det krævede jo arbejde når hun kunne bruge livet på noget helt andet.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 10, 2010 23:50:15 GMT 1
Geralt så på Zill og sagde så "fint nok, men vi er dog stadig meget få. men det kan der jo gøres noget ved med tiden siden vi lever så længe" hvilket jo ikke var løgn, hvis Draconians da bare holdte sig fra at udleve for megen krig så kunne de snildt blive en noget mere talrig race. på sin vis var det dog nok også fint at de holdte sig på et lavt antal selvom han syntes det var idiotisk
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 23:59:17 GMT 1
Zill smilte skævt som hun strøg Geralt over håret " sandt nok men de fleste af dem får ingen børn eller så får de meget få." sagde hun roligt for det var jo sandt nok. Hun mente jo selv hun havde rigeligt børn i de 2 som hun havde og kun en ene kunne udvikle tegn til at være Draconian selvom hun allerede vidste det for hun mærkede dragen i ham.
|
|