|
Post by Geralt on Mar 27, 2010 23:50:50 GMT 1
Geralt smilede som hun spurgte ham og han roligt svarede hende sandfærdigt "hvis jeg ikke ville... ville jeg så havde turdet komme tilbage efter det med min søster?" det var sandt nok jo. han løftede hende op så hun blev badet i månelyset så længe han holdte hende op eller hun ikke gad det mere
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 0:03:00 GMT 1
Zill grinte lidt som hun blev løftet op men det gjorde hende nu ikke så meget. "Det kunne da godt ske du turde det ellers kunne du bare ikke undvære den viden jeg har og så var det vel kun et plus du havnede i min seng igen" sagde hun roligt selvom det var en smule drillende. I månelyset virkede zill helt uskyldig selvom hun nok aldrig mere blev som en, så virkede hun som det med hendes søde smil der spillede på læberne og øjne der funklede af glæde.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 1:24:47 GMT 1
Geralt grinede ved hende frække kommentar og svarede hende "ja, der kan jeg kun sige at jeg er enig med dig" som han drejede rundt om sig selv stadig med Zill oppe i luften, stille og roligt inden han satte hende ned efter at have drejet to gange om sig selv
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 11:29:42 GMT 1
Hun smilte stort og en del glad som hun blev snurret rundt for det gjorde hende jo intet at være så fredelig som hun var nu, men dog virkede hun også en smule naiv når han var i nærheden af hende. Et kys blev plantet blidt på hans kind som et tak for snurreturen mens hun smilte "Tænkte det nok men er da glad for du kom tilbage til mig" sagde hun roligt for hun havde da været glad for han kom igen selvom han for det meste bare pissede hende af
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 14:09:36 GMT 1
Geralt smilede og istedet for at danse videre begyndte han at kilde Zill i siderne, nysgerrig efter at se hvor kilden hun var da han ikke kunne huske det. var jo altid spændende at se om hun var det eller om hun reagerede på en helt anden måde
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 14:18:44 GMT 1
Zill stod bare og smilte til ham med et skævt smil for hun var jo ikke kilden, ihvertfald ikke i siderne men der var jo heller aldrig nogen der havde forsøgt at finde det sted hun var kilden. Men det var da stadig sjovt for hende at han forsøgte selvom hun ikke lige grinte over det. "Der er jeg ikke kilden" sagde hun en smule udfordrende for at se om han ville forsøge at gøre det andre steder.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 14:21:24 GMT 1
Geralt smilede udfordrende til Zill og svarede ikke som hans hænder nu begyndte at vandre rundt for at finde et sted hvor hun var kilden, alle havde sådan et punkt. selv ham men det var så under fødderne
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 14:36:55 GMT 1
Zill stod roligt og betragtede ham med et lidt hånligt smil på læberne som om han aldrig ville finde den men da han nåede til hendes knæskaller små grinte hun lidt selvom hun virkelig forsøgte at skjule det, så det var bare små lyde der kom over hendes læber men de var meget lave men det var tydeligt at se på smilet som havde ændret sig da han havde fundet sted til noget der virkede lidt grinende i stedet for hånligt.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 16:50:27 GMT 1
Geralt blev ved med at kilde Zill, at finde hendes svage punkt hvor hun var kilden var ikke nemt. men da han hørte en meget svag lyd så han op og så hendes smil ikke længere var så hånligt så han blev ved med at kilde hendes ved knæene
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 17:15:59 GMT 1
Zill forsøgte virkelig at kvæle grinet og trådte væk fra ham for han skulle ikke få hende til at grine på den måde selvom det var svært når hun var kilden der og han havde fundet det, hvilket ikke var så fair. Hun smitle lidt drillende til ham for han skulle da ikke blive ved selvom han sikkert var ude på at få hende til at grine.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 17:31:51 GMT 1
Geralt smilede og var hurtigt henne ved Zill igen og sagde "nååh, man er vel nok kilden hva?" med et frækt og kækt smil, dog uden at drille mere og han gjorde heller ikke mine til at ville kilde hende mere
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 17:36:44 GMT 1
"Alle er kilden et eller andet sted, selv det er jeg ikke imun overfor" sagde hun roligt med et let hævet øjenbryn som hun betragtede ham smilende for hun var jo ikke imun selvom folk bare havde det svært ved at vide hvor hun var kilden og det var ikke ligefrem noget hun skiltede med eftersom hun ikke ville have folk skulle vide det.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 17:56:24 GMT 1
Geralt grinede kort og gav Zill et roligt kys på panden inden han trak hende med sig i en rolig dans atter en gang. dog lod han den være lidt hurtigere end før så de kunne danse lidt bedre hvis det var
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Mar 28, 2010 18:04:49 GMT 1
zill grinte lidt igen som hun lod sig trække ind i den lidt mere livlige danse for det var jo sjovt nok selvom hun ikke kunne lade være med at overveje hvor han måske var kilden henne af, det havde hun egentlig aldrig undersøgt så det måtte hun gøre på et tidspunkt. Dog lige nu dansede hun bare med ham for de havde jo begge sagt de godt ville lære hinanden bedre at kende så det måtte vente til de ikke kunne holde fingrene fra hinanden længere.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 28, 2010 18:16:39 GMT 1
Geralt dansede roligt videre, fast besluttet på at holde løftet om at de skulle lære hinanden bedre at kende selvom hans hjerne nu mere havde lyst til at han skulle foretage sig noget helt andet med hende, det var dog vigtigt at holde sine løfter så han gjorde sit bedste for at hun fik en god oplevelse af hans mere normale side istedet for den udelukkende lystne eller lærevillige side af ham
|
|