|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 0:02:22 GMT 1
Geralt grinede svagt og sagde "ja, du har jo allerede et par unger, i en meget ung alder for vores slags endda. det må vel være en rekord af en slags" med et bredt smil og endnu et grin, højere end det første men ikke spor drillende eller på anden måde negativt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 0:20:10 GMT 1
"Hvis jeg vidste hvor du havde været kilden henne af så havde du fået en kildetur for at være så frækt. For der er da nogen der har fået noget meget tidligere end mig" sagde hun roligt dog med et drillende smil selvom hun alligevel forsøgte sig med at prikke ham i brystkassen bare så han vidste han skulle passe på
|
|
|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 0:23:27 GMT 1
Geralt grinede og spurgte så "hvem da?" for det ville han altså gerne vide, hvis hun da ville ud med det. kunne jo være sjovt at vide hvem der havde fået to unger før Zill blandt deres slags. det var jo ikke ofte sådan noget skete efter hvad han vidste
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 0:43:02 GMT 1
"En ad mine forfædre fik 2 sønner i en meget ung alder fordi hun fandt den rigtige allerede som 30 årig og havde født hans børn allerede som 40 årig." svarede hun roligt dog nævnte hun ikke noget om at begge børn blev dræbt da de var i en vis alder så personen fik endnu en meget senere der senere overtog tronen.
|
|