|
Post by Maka De Silver on Jul 15, 2011 18:12:08 GMT 1
Der var gået omkring de 10 dage som Gina havde sagt der ville gå før hun ville forlade slottet igen, dog var sneen lige så stille begyndt at falde på hendes vej, så den mørkerøde kappe blev trukket godt om hende, ja selv hun havde været tvunget til at tage et par bukser på under hendes mørke grønne kjole og hun havde taget et par tykke skin støvler på som var snørret om hendes ben. Hun red på denne gang en hvid hest som bare travede lige så stille hen imod skoven for hun skulle på hospitalet men hun havde jo også sagt hun ville komme denne vej igen til Mathayus, en mand hun ikke rigtigt havde fået ud af hovedet selvom hun ikke var sikker på om det var en god eller dårlig ting, for det havde jo irriteret hende at han kunne få hende til at rødme på den måde så hun vidste ikke om turde møde ham igen når det var, men hun skulle jo denne vej for at komme til hospitalet hvor hendes andet arbejde skulle foregå så hun kunne lærer at have med voksne mennesker at gøre også.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 15, 2011 21:17:52 GMT 1
Mathayus var stadig inde i skoven men var på vej mod slottet da han ville gå Gina i møde det var jo idag hun havde sagt han skulle være der for at de kunde se hinanden igen eller var det han var ikke helt sikker men når han kom frem til slottet kunde han o spørger han så kort op mod himlen det måde godt stoppe med at sne for det var lidt koldt syntes han men Mathayus havde heller ikke så meget tøj på han havde kun en lidt tyk jakke på men bare nogle almenligt mørke blå bukser og de var ikke ret varme men han klarede det jo nok tænkte han han stoppede op og så frem han kunde svat mærke noget komme mod ham men han var i tvivl om det Gina for nu hvor vinteren var ved at komme tæt på var hans kræfter svæget ind til jorden tørede op igen han kunde ikke lige se om det var hende for det var ikke den samme hest det var helt sikkert "gina ?" sagde han lavt og spørende til sig selv
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 15, 2011 21:27:12 GMT 1
Gina red stille og roligt for helt travlt havde hun jo heller ikke og så kunne hun måske trække mødet lidt ud så hun kunne samle sig inden hun mødte ham, hvis hun da mødte ham for det var jo ikke sikkert. Hun så lidt ned i jorden og kom med et mindre suk for den mand var ihvertfald ikke sund for hende. Hendes hætte var slået ned for så meget sneede det heller ikke til at hun ville have den oppe, derfor kunne man godt se hendes lange hår og hendes ansigt så det var som om hun i kort tid havde små hvide stjerner i håret men de smeltede nu ret hurtigt. Længere fremme så hun en mand hvilket bare gjorde hende utryg for lige nu kunne hun ikke rigtigt se hvem det var, det var bare en skikkelse i hendes øjne.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 15, 2011 21:42:00 GMT 1
Mathayus stod og knep øjne sammen og prøvede at finde ud af om det var hende men det tog ham ikke ret lang tid at se om det var hende han begynde at vinke til hende og gå i mod hende "hej Gina" halv råbt han med en glad stemme han var glad for han havde husket rigtig og ikke havde talt forkert for det havde jo været ret pinligt at stå der og glo en dag for sent han gik lidt hurtiger mod hende for at være være sikker på hun kunde se det var ham han kom over til hendes hest og så op på hende med et varmt smil "goddag frøkken" sagde han og buggede fint for hende han rejste sig op igen og så hende kort dybt ind i øjne det var så smukke i sær i det her vejr hvor de nærmest lyst op fordi de var der eneste grømme i helle skoven
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 15, 2011 21:51:47 GMT 1
Tankerne kørte rundt i hovedet på hende og hun kunne ikke rigtigt finde ud af det, men vågnede da op da hun hørte hendes navn blive råbt et eller andet sted fra eller det troede hun, men fik det kun bekræftet da personen virkede til at vinke til hende og komme hen imod hende, og da hun så hvem det var listede der sig et lille smil over hendes læber. Da han så kom helt tæt på hende stoppede hun hesten. "Goddag den herre" hilste hun roligt igen som hun så ned på ham med et smil over læberne for nu behøvede hun jo ikke være bange for det var en fremmed som kunne finde på at overfalde hende, selvom han nu godt kunne finde på at lave ballade, det vidste hun jo godt fra deres første møde.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 15, 2011 21:57:43 GMT 1
Mathayus smilte varmt til hende som han stod og så op på hende "må man komme med eller skal jeg gå ved siden af i dag frøkken" sagde han med en blid og varm stemme han håbede da på hun ville lade ham kome op på hesten og rie med hendes ellers ville det blive en lang gå tur men han gjorde det gerne for at få lov til at snakke noget mere med hende "jeg har gået og tænkt på dem i noget tid frue de har virkelig gjort indtryk på mig" sagde han med en rolig men glad stemme han var glad for at se hun smilte til ham det var jo en dejlig ting at se hende smile hun var så smuk når det var hun smilte
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 15, 2011 22:05:53 GMT 1
En lille latter kom over hendes læber "De må da gerne ridde med, det ville jo være en skam at de skal gå" sagde hun roligt for hun ville da gerne have han kom op og sidde med hende på hesten for hun skulle jo afsted til hendes næste arbejde, selvom der ville være en lidt længere tur ja, så det ville være rart med noget selskab. "Hvis jeg skal være ærlig så har jeg også gået og tænkt på dem" sagde hun med et stille smil for det var jo rigtigt nok, det var egentlig sjældent hun tænkte på en mand og i den sidste tid havde hun tænkt ret meget på ham selvom hun nu var bange for at gøre som hendes hjerte og krop gerne ville.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 15, 2011 22:20:47 GMT 1
Mathayus satte sig op på hesten bag ved hende lige som sidste gang "hvad har de så tænkt om mig frøkke" sagde han med en nyskærig stemme han ville hvide hvad hun havde gået og tænkt på og nu hvor han havde spurgte først kunde hun ikke tvinge ham til at sige hvad han havde tænkte først og det passede ham enlig megte godt Mathayus kørte roligt sine hænder ned af hendes under arm ind til han kunde mærke tøjlen som var i hendes hænder udne han enlig tænkte over det så holde han hende jo i hånden men der gik lige noget tid før det gik op for ham men da det gjord efik han hurtigt fingerne væk fra hendes hænder
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 15, 2011 22:29:44 GMT 1
Gina sad roligt mens han kom op på hesten til hende selvom hun smilede lidt genert igen over hans spørgsmål. "Mest om jeg kom til at se dem igen og om det overhovedet var sundt for mig" svarede hun lidt stille men det var jo sandt nok for hun var ikke helt sikkert hun kunne tåle det når hun virkelig forsøgte at holde sig fra mænd for de gav jo ikke andet end problemer. "Og hvad har de så tænkt om mig?" spurgte hun lidt nysgerrig for hun ville jo gerne vide det selvom det nok fik hende til at rødme for det var han jo ret god til når det kom til stykket, derfor var hun ikke sikker på om han egentlig var sund for hende.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 15, 2011 22:41:10 GMT 1
Mathayus tog sad og tænkte lidt over det hun sagde *sund for hende hvad mener hun med det* tænkte undrende for sig selv "hvad jeg har gået og tænke på puha der er en del nok mest hvor dejlig er nperson de er og hvor smukke deres øjne er" sagde han med en blid og varm stmme men den var på samme tid også lidt drømmende på samme tid han satte roligt hesten igang men der gik et eller andet galt så den tog et lille hop frem så vis han ikke havde haft fadt i tøjlerne var han faldet bag over på hensten menhan holde godt fast i den så han ikke faldt ned men på samme tid var han klar til at gribe hende vis hun skulle være ved at falde ned
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 15, 2011 22:48:32 GMT 1
Hun havde ret endnu en gang kom hun til at rødme over det han sagde selvom hun forsøgte lidt at skjule det men nåede nu ikke at tænke længe over det inden hun måtte gribe bagud efter ham for at han ikke skulle falde på grund af hestens lille hop. "De er vidst ikke vant til heste, hende her er lidt mere vild end ham den anden" sagde hun med et lille smil som hun hev ham lidt tættere på sig for han skulle da sidde pænt på hesten for det var jo ikke dens skyld.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 15, 2011 22:53:09 GMT 1
Mathayus smilte skævt til hende "nej det er jeg ikke jeg har ikke selv nogle så jeg er ikke lige frem en super rytter på en" sagde han med et skævt smil og en lille smulle rødligt kom frem i hans kinder han små rødmede over det hun sagde han var lidt pinlig berørt over han ikke var så god på en hest "hvorfor skulle jeg enlig ikke være sund for dem jeg er jo ikke giftig eller noget eller det kan godt være de syntes jeg lugter dårligt det ved jeg ikke men jeg er da ikke giftig på den måde" sagde han med en undrende stemme han forstod ikke helt hvad hun mente med det han undrede sig over hun ikke havde sagt noget il han tidliger havde sidet med sin hænd oven på hendes
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 15, 2011 23:01:02 GMT 1
"Vi kan jo ikke alle sammen være gode til alt ting" sagde hun roligt for hun havde nu ikke noget imod han ikke var den bedste rytter for så var der da noget hun kunne gøre lidt bedre end ham selvom han sikkert var bedre til mange andre ting. Hun udbrød dog med en lille latter "Det er nu ikke fordi de lugter, men fordi de får mig til at rødme på den måde og får mig til at tænke nogen tanker jeg ikke har tænkt i mange år, så blev lidt distraheret på mit arbejde" sagde hun lidt genert for det var jo sandt nok for der var jo ikke noget galt med ham, det var netop det der var hendes problem for lige nu kunne hun ikke finde fejl hun kunne bruge som undskyldning for ikke at se ham igen. Det med hånden havde hun nu ikke sagt noget til fordi det havde bare fået hende til at smile lidt, så længe det bare var hænderne gjorde det hende ikke så meget for hun kunne jo altid tage hånden til sig igen.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 15, 2011 23:10:57 GMT 1
Mathayus klørede sig lidt i hoved han frøs lidt om ørene og toppen af hoved han var jo næsten skallet fordi det blev klippet så kort han trak hætten over sit hoved og så sig lidt om det var nu smukt sådan som snene faldt det gav naturen et helt nyt look noget som han fandt utrolighyggeligt og med den rigtige timing og person kunde det også være utrolig romantisk "nej det kan vi vel ikke men det havde også været kedeligt vis vi alle var ens syntes jeg" hans stemme var blød og varm han rykkede lidt tætter på hende og lod sig læne lidt op af hende mens han lage sin hage på hendes kulder for selv om de havde overtøj på så kunde han stadig mærke noget varme igennem det fra hende og det var nu dejligt for Mathayus var ikke helt vild med kulden "hvad er det for nogle tanker om man må spørger frøkken" sagde han med en rolig men nyskærig stemme Mathayus havde det dejligt lige nu sådan som han sad op af hende lige nu det var hyggeligt og varmt
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 15, 2011 23:20:09 GMT 1
Omgivelserne kunne være ret romantiske ja, men det var ikke ligefrem noget som Gina tænkte over for hun ville jo helst ikke have tankerne hen i den retning. Så i stedet lyttede hun bare til det han sagde og grinede lidt "Nej ville være lidt kedeligt" sagde hun roligt for det ville da blive kedelig, det kunne hun da godt se specielt fordi man jo ville vide hvad den anden tænkte allerede før de havde tænkt tanken. Hun rødmede dog da hun mærkede hans hage imod hendes skulder hvilket fik et lille genert smil til at liste sig over hendes læber. Hendes race var jo lidt varmere end andre så hun havde da ikke noget at dele hendes varme med ham selvom hun godt kunne mærke hendes hjerte kom til at hoppe en ekstra gang ved det. "Lidt i den stil som vi sidder nu" sagde hun lidt stille men rødmede utroligt meget ved hendes ord, for hun tænkte jo ikke noget seksuelt men bare hvordan det ville være at være i hans favn og måske kysse ham, selvom hun ikke ligefrem nævnte det med at kysse ham eftersom hun godt vidste det ville være den sidste dråbe inden hun nok ville falde for ham.
|
|