|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 16, 2011 6:05:17 GMT 1
Mathayus sad rigtig godt op af hende og slappede helt af "jeg er ikke lidt med frøkken bliver de distraheret på deres arbejde på grund af vi sider på den her måde som vi gør nu" sagde med en undrende stemme han var lidt forviret lige nu for han forstod ikke hvarfor hun blev distraheret han var ikke blevet det han var bare mere på og var glader når der var en som havde gjort sådan en indtryk som Gina havde gjort på Mathayus Mathayus kiggede lidt rundt i skoven igen "her er så smukt når der liger en smule sne og der er en kvinder som dem til at lyse den op med deres dejlige smil og deres smukke grønne øjne" sagde han med en romantisk stemme mans han ubevist trykkede sig lidt ind mod hendes
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 16, 2011 10:27:19 GMT 1
"Nej fordi jeg forstiller mig at de er tæt på mig og bare holder om mig" sagde hun lidt stille for hun ville stadig ikke nævne noget andet, men hun havde jo forstillet sig det mange og altid endt med at forsøge at ryste billederne ud af hendes hoved. Hun rødmede lidt over det han sagde "Du smirger igen, men det er da ikke meget ved at være kun mig her. Det gør da ikke stedet så smukt og romantisk ved at være alene så de skal jo også være her" sagde hun lidt drillende for hun måtte give igen på en eller anden måde.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 16, 2011 21:51:34 GMT 1
Mathayus rynkede lidt på panden drillede hun ham lige der eller hvad skete der Mathayus varlige forviret han prøvede at være lidt romantisk også drillede hun ham bare "hvor er du strid her sider jeg og prøver at finde noget romantisk frem i mig selv også driller du mig bare på den måde der" Mathayus stemme var glad og mens han sagde det små grinte han også han kunde nu godt se det komiske i det ingen tvivl om det han gav slip på tøjlen med den ene hånd og lage den blidt oven på hendes han håbede ikke på hun ville havde noget imod det men han var jo nød til at rykke lidt frem ellers skete der jo ikke noget hvider mellem dem "men jeg er lige glad med hvad de siger jeg er ikke den som gør det her sted smukt det er dem og sådan er min mening" sagde han med en rolig og små flirtende stemme
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 16, 2011 22:10:30 GMT 1
Egentlig sad hun nu ikke og gjorde nar af ham men hun mente nu det var lidt komisk. ”tror nu godt du kan tåle jeg driller lidt” sagde hun lidt drillende for nu havde han drillet hende så meget så var det vidst på tide hun gav bare en smule igen, selvom hun nok ikke var den bedste så forsøgte hun da på at være lidt sjov. Hun havde slet ikke lagt mærke til at hun var kommet til at sige du til ham. Da han lagde hånden over hendes gik der nogle få sekunder inden hun stille flettede deres fingre sammen selvom hendes hoved sagde at hun virkelig ikke burde gøre det så kunne hun ikke helt lade være. ”Men det andet var nu min mening for de passer også ind i landskabet og hjælper med at gøre det meget hyggeligt” sagde hun roligt for det var jo hendes mening og den skulle han ikke komme og ændre.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 16, 2011 22:20:06 GMT 1
Mathayus hørte hun sagd edu til ham og han fik at skævt og drillende smil på læben "siden hvornår er vi blevet dus" sagde han med en drillende stemme mens han kunde mærke hvordan hun flættede deres finger det varmede om hans hjerte at mærke hun ikke bakkede baglæns af det "de må gerne sige du dig også hvider til mig da må sige lige hvad de vil til mig" sagde han med en varm stemme mens han roligt nussede hendes hånd med sin tommelfinger han sad stadig med sit hoved på hendes skulder "det må de også gerne mene" sagde han med en chamerende og lav viskende stemme som kun gjorde hans stemme mere chamerende ind hun nogle sinde havde hørt den før
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 16, 2011 22:30:09 GMT 1
Endnu en gang rødmede hun, denne gang fordi det var flovt at hun var kommet til at sige du til ham selvom hun nu kom til at smile lidt over at hun godt måtte gøre det, selvom hun nu havde gættet det for han havde jo sagt du til hende flere gange så måtte hun vel også sige du til ham. Men hun var nu lidt glad for han ikke kendte til noget af det man skulle gøre når en mand og kvinde blev dus, nemlig det med et kys for det ville jo ikke være så smart for hende når hun virkelig forsøgte at undgå den del.. Hans charmende hviskende gjorde hende bare blød, hvilket bare gjorde hun var glad for at sidde på hesten ellers havde hun vidst haft svært med at blive stående oprejst.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 16, 2011 22:53:40 GMT 1
Mathayus rykkede sit hoved lidt så hans mund var tætter på hendes øre "men så hvidt jeg ved så skylder de mig vist et kys før vi er rigtig dus med hinanden" hviskede han med en meget chamerende og flørtende stemme ind i hendes øre Mathayus hyggede sig rigtig godt lige nu og han håbede da på hun ville give ham det kys når de kom af hesten når de engang var fremme ved hospitalet Mathayus lage sit hoved på hendes skulder igen og sad helt roligt og så lige frem med et lidt drømmende blik i øjne han sad nemlig og tænkte på hvordan det ville være at kysse med hende han vente hoved lidt så han kunde se lidt på hendes læber de så dejlige ud og det gjorde kun han drømte sig lidt længer væk i et kys han måske aldrig ville få
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 16, 2011 23:01:37 GMT 1
*Pokkers han vidste det* var hendes eneste tanke for hun havde jo sådan håbet på at han ikke vidste det for så slap hun for at gøre det. "Jeg ber dem, tving mig ikke til det.. det vil.." mere sagde hun ikke for hendes stemme var meget stille, eftersom det ville ødelægge alt og hun vidste det godt, så lige nu sad hun med en indre konflikt hvor hjernen sagde at det var det væreste hun kunne gøre mens hjerte sagde hun bare skulle gøre det for hun fortjente vel også lykke på et tidspunkt.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 16, 2011 23:09:16 GMT 1
Mathayus kunde ikke finde ud af hende på den ene side virkede det som om hun gerne ville ham og lidt mere ind bare venner men på den anden side så ville hun ham ikke oghan forstod det virkelig ikke "det vil hvad jeg forstå dem altså ikke frøkken det virker som om de er ret forviret oppe i deres hoved lige nu men jeg ville ønkse jeg kunde hjælpe dem med at få trukket ud i de tråde som der er snoet vis de forstå hvad jeg mener" sagde han med en rolig stemme han gjorde hvad han kunde for at holde hoved koldt og roligt men det var ikke altid helt nemt for hun gjorde også ham lidt forviret oppe i hans hoved
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 16, 2011 23:19:51 GMT 1
Gina sukkede en smule for hun kunne jo lige så godt sige det så han forstod hvorfor hun ikke turde kysse ham selvom det måske var et venskabeligt kys. "De vil ikke forstå mig hvis jeg sagde det" begyndte hun stille ud "I flere år har jeg lukket mit hjerte for alle mænds sjofelheder og deres komplimenter.. Alle mænd jeg har elsket har svigtet mig og mænd jeg har hadet har misbrugt mig fordi de mente jeg var smuk.." endnu en gang tav hun for at tænke sig om. "Jeg tør ikke åbne mit hjerte og de er meget tæt på at gøre det.. Et kys vil ødelægge det hele".. Hendes stemme var stadig meget stille selvom hun nu mente at et kys ville åbne hendes hjerte helt og det var netop det hun ikke turde for hun hadede mænd selvom Mathayus nu var en der var forskellig fra de andre så turde hun stadig ikke for han ville jo nok svigte hende eller misbruge hende som alle andre.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 16, 2011 23:31:37 GMT 1
Mathayus lyttede til hvad hun havde at sig ehan nikkede stille og roligt "så forstå jeg dem bedre min mor var luder så jeg ved hvordan mænd kan være og hvor lige glad de kan være med kvinder de fleste mænd stå for alt hvda jeg hader og er i mod en kvinde skal havde respekt trykhed og fuld støtte af den mand hun er sammen med men det er der ikke ret mange mænd der forstå og havde min mor ikke været den hun var var jeg ikke blevet den mand jeg er" lød det fra ham hans stemme var letter kold og tør i dt Mathayus kunde ikke tale om sin mor uden han blev førelses kold det var hans måde at komme over det at hans mor ikke havde været der for ham fordi hun helle tiden havde nye kunder
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 16, 2011 23:42:58 GMT 1
Hun tav mens hun lyttede til det han sagde for hun havde nu ikke regnet med at hans mor var luder, men på den anden side så var der egentlig mange kvinder der desværre var det, nogen af tvang og andre fordi de nød det. Dog da hun endelig sagde noget knækkede hendes stemme en smule over for det gjorde ondt at tale om det "Den første mand jeg var sammen med, skete efter han havde bedøvet mig og kidnappet mig.. Han sørgede hele tiden for jeg var svækket og bedøvet mens han holdt mig i fangeskab, var det ikke for min bror ville jeg stadig være der". En tårer gled ned af hendes kind som hun så ned på jorden som bevægede sig under dem fordi hesten stadig forsatte med at gå.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 16, 2011 23:50:33 GMT 1
Mathayus syntes det lød forsærdeligt at nogle kunde finde på at gøre sådan nogle ting ved et andet menneske "det er jo sygligt at nogle kan finde på at gøre sådan nogle ting" sagde han med en oprevet stemme mens han fjrenede den tåre som løb ned af hendes kind "så længer jeg er i nærheden af dem så kommer der ikke til at ske dem noget ondt for så kan jeg mærke det i jorden og der med også stopp3e det før jeg kan se hvad der sker" sagde han med en selv sikker stemme Mathayus var en varm person og var man først kommet under hans viger ville man altid være det og han ville gøre alt for den person som han skulle beskyde
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 16, 2011 23:57:11 GMT 1
"Det er nu ikke så meget angreb jeg er bange for, men mere at være alene med en mand" sagde hun lidt stille men han måtte da forstå det med hendes fortid selvom hun nu ikke lige nævnte hvad hun havde gjort med hendes bror fordi hun var både bange for at miste ham hvis hun nægtede og så lidt det med hun var taknemmelig over han havde reddet hende og givet hende et nyt hjem på slottet, selvom det ikke altid var lige let for hun lignede jo hendes bror, som ikke var særlig populær hos dronningen i forvejen.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 0:07:56 GMT 1
Mathayus viste ikke helt hvad han skulle gøre for han ville gerne omfagne hende og vise tryst men for han kunde gøre det skulle han enden slippe hendes hånd eller slippe tøjlen og der var ikke nogle af tingende som var en god ting efter hans mening men han slap af lige vel hendes hånd ol lage blidt sin arm om livet på hende "lige meget hvad så vil jeg aldrig byde dig noget ligende så om vi var mand og kone eller om vi er venner så ville jeg aldrig kunde få mig selv til at være ond ved dem det ville gøre for ondt i mit hjerte og sjæl" sagde han med en troværdig og beroligende stemme han hentød ikke til at de en dag skulle være et par men han ville bare understrege han ikke ville kunde være ond ved hende "men er de så også utryk ved at være alene med mig lige nu eller ?" sagde han med en usikker og spørgende stemme
|
|