|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 21, 2011 21:50:51 GMT 1
Mathayus så mere roligt på hende efter hun havde forklaret sig han gik over til hende og gav hende et blidt men kort kys på hendes kind "du så dejlig" sagde han mens han smilte kærligt til hende han stod for and hende og lage blidt sine arme om hende og så hende dybt ind i øjne "jeg er lige glad med hvad du siger jeg må og ikke må du her verdens dejligeste øjne og jeg kunde stå her og se ind i dem til den dag jeg skal i graven" sagde han med en varm og kærlig stemme mens han stod så så hende dybt ind i øjne
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 22, 2011 16:42:15 GMT 1
Hun vidste ikke helt hvad hun skulle tolke hans rolighed som for det kunne jo være han havde besluttet at han ville gå. Men hun smilede så stille da han kyssede hende på kinden, selvom smilet blev lidt større ved hans ord for så virkede det jo til at han ikke ville forlade hende. Hun kom dog til at grine lidt som hun lagde hænderne på hans brystkasse "Så kommer du jo aldrig til at lave andet og ville det ikke være en skam?" spurgte hun roligt med et lidt drillende smil for hun mente jo selv det ville være en skam, selvom hun nu nød at stå i hans favn.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 24, 2011 17:29:12 GMT 1
Mathayus grinte lidt "nej det syntes jeg ikke for det ville betyde jeg ville være sammen med dig retsen af mit liv og det kan jeg ikke se skulle være en dårlig ting" grinte han lidt men tog sig så til sit sår det gjrde stadig ondt engang i mellem især når han grinte Mathayus viste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv lige nu på en måde ville han godt sove lidt men af lige vel så ille han godt blive her med Gina for hvem viste hvornår de fik muligheden for at være alene så lang tid igen
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 24, 2011 17:40:07 GMT 1
Gina stod og smilede sødt til ham da han grinte "Men ville du ikke gerne lave mig ting med mig i stedet for at stå sådan her hele tiden?" spurgte hun roligt for hun ville nu gerne lave noget ind i mellem. Gå en tur, ligge og se på skyerne, spise sammen eller sådan noget i den stil kunne jo være godt når det atter blev sommer. Da han tog sig til såret så hun lettere bekymret på ham "Du burde altså sove så du kan blive klar til at tage afsted" sagde hun lettere bekymret fordi han havde smerter selvom hun nu ikke var glad for at han skulle rejse men hun ville jo have han skulle hjælpe hans veninde.
|
|