|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 20:23:16 GMT 1
Gina grinede stille som hun lænede sig mere over ham "Og så? jeg kan bare nægte det" sagde hun drillende med et drillende smil for hun kunne jo bare nægte det selvom de andre jo nok allerede havde opdaget at hun havde noget kørene med denne fyr eftersom hun var helt anderledes overfor alle andre mænd. Men at blive kaldt en bangebuks ville hun nu heller ikke finde sig i så hun fjernede hånden og gav ham et kort kys på kinden selvom det jo nok ikke ville få ham til at tie meget stille så havde hun jo lige bevist at hun ikke længere var særlig bange for det.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 20:36:37 GMT 1
han så på hende med et løftet øjnbryn "den her gang lader jeg det gå and" grinte han men tog sig så til sidne det gjorde lidt ondt når han grinte "det kan du bare se hvor ond du er ved mig ved at få mig til at grine" sagde han med en drillende stemme han strøg hende blidt ned af kinden "indnu en gang tak for hjælpen Gina" sagde han med en blid og varm stemme han gabte lidt "puha jeg er vist træt" sagde han med et skævt smil på læben "søde smukke gina vil du ikke putte mig" hans stemme var blød og teggende mens han lavede store våde hunde øjne "be om" han kunde ikke lade hver med at spille eksra hjælpe løs lige nu for det gjorde det helle meget sjover
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 20:44:51 GMT 1
Igen kom hun til at grine lidt "Latter er ellers sundt for dig, men okay jeg skal nok lade være" sagde hun lidt drillende for hun kunne da godt lade være med at få ham til at grine selvom hun nu godt kunne lide hans latter. "Det var så lidt" sagde hun roligt og kyssede kort hans hånd med et lille sødt smil. "Hvordan vil herren da puttes? troede ikke en sådan stor og stærk mand havde brug for det" drillede hun lidt selvom hun mente det med at han var stor og stærk så det var faktisk en kompliment fra hendes side af.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 20:54:30 GMT 1
Mathayus smilte til hende "dilig tæt med dig under dynen" drillede han igen han grinte lidt igen men den her gang grinte han ikke så meget det gjorde ondt i hans side han lå og så op på hende med et kærligt smil "jeg håber du har haft lige så hyggelig en aften som jeg har for jeg har hygget mig rigtig godt selv om den ende på den måde som den gjorde så gik jeg der gerne igennem igen for din skyld" sagde han med en chamerende og letter kærlig stemme han støg hende blidt over kinden igen hun var så dejlig at røre ved "jeg kan godt klare den selv du behøver ikke pute mig Gina" sagde han mens han så hende dybt i øjne "sov godt når du kommer der til" sagde han med en varm og kærlig stemme mens han lage sig godt til rette
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 21:02:14 GMT 1
"Det må du altså vente lidt med, kan ligge ved siden af dig over dynen mens du er under den" sagde hun lettere grinene selvom hun faktisk mente det meget bestemt, nok var hun begyndt at kunne kysse ham en smule men det at være så tæt på den måde var hun stadig lidt imod, men med tiden ville det vel også blive fjernet selvom hun nok ikke ligefrem ville gøre det sådan et sted hvor alle kunne kigge på. "Har også haft det hyggeligt, men håber ikke jeg skal igennem det helvede igen for var virkelig bange for at miste dig" sagde hun roligt selvom en let rødmen kom over hendes kinder eftersom det var lidt pinligt at indrømme det, men hun var jo gået i panik fordi hun var så bange og det havde hun ikke lyst til at opleve igen. Hun smilede dog lidt da han lagde sig til rette for der rejste hun sig fra sengen så hun ikke fyldte i den dog inden hun vendte ryggen til ham kyssede hun ham kort "Sov godt, jeg kommer igen når du er vågnet" sagde hun lidt stille inden hun vendte sig om for at gå, der var jo stadig nogle timer inden hun kunne ligge sig til at sove i healernes sovesal.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 25, 2011 8:43:17 GMT 1
Mathayus så på hende med et roligt og varmt blik han smilte letter kærligt til hende hun var dejlig at se på og dejlig at røre ved Mathayus var langt væk i hende men han lukkede stille sine øjne var klar til at sove han glædrede sig til at vågne op igen og se på hende igen og måske få nogte mere tid med hende der gik ikke ret lang tid før Mathayus sov og til at starte med som han meget godt og havde en dejlig drøm om Gina men pludselig blev det lavet om og han begynde at drømme om hans veninde Essa og det er ikke nogle behalige ting han drømte han drømte hun blev voldtaget på et skib han lå og vente sig og drejede sig han vågnede med et skrig af vrede og frykt for hans veninden Mathayus satte bene ud fra sengen og rejste sig for at komme ud fra hospitalet og se Essa han var nød til at sikre sig at hun havde det godt for hans drømme havde det med at gå i opfyldelse og han havde det virkelig dårligt eftre den her drøm og det var tegn på det godt kunde være sandt
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 25, 2011 10:35:05 GMT 1
Hvad der skete efterfølgende vidste hun intet om for hun havde travlt med at passe de andre patienter selvom hun ikke kunne lade være med at smile ret stort på grund af Mathayus. Så da han vågnede med et skrig var det en anden der kom ind til ham, for hun var for langt væk til det. Den unge mand som lige var i nærheden forsøgte at få ham til at ligge ned igen. Alt imens Gina rendte rundt og plejede andres sår i den tro han ville sove i nogen timer, så hun ville da ikke forstyrre ham.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 25, 2011 21:22:16 GMT 1
Mathayus skubbede manden til siden "jeg bliver nød til at gå min ven er i fare" sagde han med en bestemt stemme mens han gik hvider selv om det gjorde ondt på ham han havde det bedre men han var langt fra i top form og klar til at slås igen men rede Essa det ville han altså Mathayus gik hvider ned af en gang og så forviret rundt han havde aldrig været her inde før og kunde ikke finde rundt han så en læge som kom gående hurtigt hen i mod ham "undskyld mig dogter men hvor er ud gangen" sagde han med en stemme som sagde han ville ud lige megte hvad lægen tog rolig hans ene arm "de skal ingen steder hr de skal tilbage til deres seng" sagde lægen Mathayus rev armen til sig "nej jeg skal ud her inde fra og det skal være nu" sagde han han begynde at gå hvider og lede efter udgangen men det var ikke nemt at finde rundt når man ikke var helt klar oppe i sit hoved
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 25, 2011 21:29:15 GMT 1
Rygterne omkring en patient der var begyndt at vandre rundt og rablede om alt muligt nåede hurtigt Gina, hvilket fik hende til at vaske hænderne inden hun nysgerrigt gik i den retning som folk snakkede om, altså bare lige for et hurtigt kig og så var det jo i nærheden så hun kunne da lige så godt. Det tog hende nu heller ikke lang tid at finde frem til denne rablene person som en healer nu forsøgte at få patienten ind på værelset igen, hvilket kort fik hende til at gispe og skynde sig hen til Mathayus selvom han allerede var på vej væk. ”Mathayus, du bliver nødt til at ligge dig i din seng igen” sagde hun lidt hurtigt man valgte ikke at røre ved ham for hun vidste jo han havde ondt.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 25, 2011 21:37:32 GMT 1
Mathayus skullede alle væk som prøvede at stoppe ham men da han hørte Ginas stemme vente han sig rolig om og så på hende med at forviret og letter skramt blik "men Gina min veninde har brug for mig meget snart" sagde han med en bedrøvet stemme hvor efter han gik roligt over til hende og stod ved siden af hende "du viser vej for jeg kan ikke finde rundt" sagde han med en lav og utilpas stemme han havde det ikke særlig godt lige nu og han ville ikke gøre gina flov på hendes arbejde så han gjorde som hun sagde ind til hvider men han kunde ikke blive på hospitalet ret længe for det ville betyde han kom forsent hen til Essa
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 25, 2011 21:45:37 GMT 1
Gina så bekymret på ham ”Men du er såret du kan ikke kæmpe i den tilstand” sagde hun bekymret for han kunne da knap nok holde sig oprejst, det kunne hun jo se på ham men hun kendte ham også godt nok til at han var ret stædig når det kom til stykket, så hun sukkede opgivende. ”Kom der er en healer som kan hjælpe dig” sagde hun stille som hun lagde en arm om ham for at hjælpe ham ud af hospitalet og over mod healernes boliger, bare Ash nu var hjemme så han kunne hjælpe. Hun sagde ikke noget, ej heller så på Mathayus da de gik over til Ash hus, hvor hun efter lidt tid slap ham og bankede på døren. Heldig for hende åbnede den mandlige healer Ash døren og hun måtte forklare ham at de havde en patient som blev nødt til at blive healet så han kunne hjælpe en ven. Ash så kort imod Mathayus inden han rullede med øjnene og forsvandt ind i huset før han igen dukkede op og rakte en eliksir til Gina uden ord og lukkede døren igen. Gina sukkede endnu en gang og gik hen til Mathayus og gav ham eliksiren. ”Dette vil hjælpe dig i noget tid, men så bliver du nødt til at slappe af efter.” sagde hun stille stadig uden at se på ham og forlod ham så hun ikke kom i vejen for ham.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 25, 2011 21:59:12 GMT 1
Mathayus sukkede svagt "det ved jeg Gina" sagde han med en lav stemme og fulde bare med hende som hun fuldt ham ud der inde fra Mathayus sagde ikke noget da hun gav slip på ham eller da hun snakkede om en healer som skulle kunde hjælpe ham han stod bare helt stille ind til han fik eliksiren i hånden og Gina skulle til at gå han greb blidt fadt i hende og trak hende over til sig så han kunde kremme hende og holde hende tæt ind til sig "jeg bliver vis det er det du ønsker jeg vil ikke havde jeg gøre det svære for dig ind det er i for vejen" hviskede han ind i hendes øre med en blid og kærlig stemme en ting var Essa som stod ham tæt og han holde meget af hende men med Gina var det noget helt andet hans forhold med Gina kunde slet ikke sammenlgnes med det han havde til Essa for det han havde med Gina var støre og vigtiger for ham lige nu og han ville ikke skuffe Gina
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 25, 2011 22:06:37 GMT 1
Hun blev lidt overrasket over at blive trukket ind til ham men valgte stadig at se væk og lade hænderne hænge ned af siderne. "Nej bare gå og hjælp din veninde, det er vigtigere" sagde hun roligt som hun så væk fra ham, selvom hun virkelig ikke brød sig om tanken med at han havde en veninde, men det var nok bare hendes tankegang omkring mænd der stadig hang over hendes hoved, for hun havde stadig sine fordomme omkring dem og ville nok have dem længe. "Jeg skal ind og forklare hvorfor jeg lader en såret person gå og bag efter skal jeg finde en måde at betale Ash på" sagde hun roligt som hun forsøgte at gå igen for hun havde en del hun skulle nå og så kunne hun bare håbe hun stadig havde dette arbejde når dagen var omme.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 25, 2011 22:14:57 GMT 1
Mathayus gav ikke slip på hende som hun prøvede at gå væk fra ham "Gina jeg dropper det og gå med ind igen jeg vil ikke sætte dig i dårligt lys" sagde han med en rolig stemme han kunde ikke lide hun ikke vilde holde om ham eller se på ham han gav slip på hende og gik mod hospitalet igen som han fumlede efter noget i sin lomme han fandt en lille pose fyldt med gold frem som han smed ind for and hende i snen "det burde være nok til denne Ash" sagde han med en utilfreds stemme mens han gik han så ikke på hende overhoved det gjorde mere ondt inden i ind det gjorde i hans sår lige nu den måde hun havde valgt at takle det på var ikke den måde Mathayus havde brug for hun gjorde det på han kom ind på hospitalet igen og spugte efter sin seng men der var ikke nogle som ville sige noget til ham før Gina var komme ind igen
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 25, 2011 22:24:08 GMT 1
Gina sukkede opgivende af ham efter han havde givet slip på hende men dråben faldt nu da han smed posen med guld foran hende, for det fik hende til at se lettere vredt på ham. "Mænd" mumlede hun bare efter ham og tog posen men gik ikke hen til Ash med den men fulgte bare med Mathayus og da hun kom indenfor sammen med ham pressede hun posen imod hans mave. "Jeg har ikke brug for dine goder..Så nu går du hen og hjælper din veninde.. jeg kan godt klare mig selv" sagde hun irriteret for hun kunne da sagtens tage varer på sig selv, det havde hun jo gjort i en del år efterhånden. "Du ved jo hvor du kan finde mig når du har hjulpet hende" sagde hun stille og så lidt stille på ham for hun ville jo have han skulle hjælpe denne veninde, selvom hun ikke brød sig om tanken men et liv ville da betyde mere end hendes arbejde for hun havde jo stadig det andet. Hun gik tæt på ham og i stedet for at presse posen imod ham lod hun bare hånden og posen hvile blidt imod ham for hun ventede jo på han ville tage den. Hun kunne ikke lide at skændes med ham eller at han skulle forlade hospitalet i den tilstand, men han blev jo ved med at gøre noget hvis han virkelig troede denne tøs var i fare.
|
|