|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 26, 2011 5:38:04 GMT 1
det gjorde ondt på Mathayus da hun pressede posen ind mod hans mave men han ville ikke vise det lige nu han tog den roligt og lage ned i sin lomme igen han så på hende med øjne som der var så splittet som øjne kunde være "Gina kan vi ikke tale et sted hvor der ikke er så mange andre" sagde han med en mere blid stemme han ville godt havde det her ud af verden for at de begge to kunde være glade og knap så såret "jeg kan af lige vel ikke gå lige nu det er jo nat" sagde han med en rolig stemme mens han blidt lod sin ene hånd glide ned af hendes kind Mathayus havde det elendigt lige nu og han følte at han lige havde skubbet Gina væk fra sig selv om det ikke var det der var hans mening
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 26, 2011 6:07:18 GMT 1
Hun hadede virkelig det her, men hun kunne ikke gøre for at hendes tankegang var sådan. Dog da han lod hånden glide ned af hendes kind trykkede hun hovedet blidt til hans hånd "jo kom med" sagde hun stille og tog hans hånd inden hun stille trak ham med sig igennem hospitalet og hen til de kongeliges stue, den stod næsten altid tom for de foretrak jo at blive behandlet hjemme i deres slotte. Så den blev mest brugt til når folk skulle snakke privat. Hun slap hans hånd da de var kommet ind i rummet og havde lukket døren efter dem, inden hun satte sig over på sengen og ventede lidt på hvad han ville snakke om.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 28, 2011 20:43:03 GMT 1
Mathayus sukkede letter trist det her gjorde ondt på ham men da de kom ind på værelset og Gina lukkede døren så han på hende som hun satte sig "der er flere ting jeg godt vil får det første hvordan skal du betalle denne ash tilbage" Mathayus stemme var ret bestemt han havde nogle iderre om hvad ash kunde kræve af hende og det var ikke nogle ting Mathayus ville havde andre ind han gjorde ved hende han gik over og satte sig ved siden af hende "for det andet jeg gå ikke nogle steder når du har det som du har det med det ikke før jeg er helt resk eller din vagt slutter og du skal tilbage til slottet" sagde med en mere blid og kærlig måde Mathayus ønskede ikke at gøre hende ondt eller ked af dt men han ville gøre hende glad og lykkelig ikke andet
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 28, 2011 20:59:07 GMT 1
Gina så roligt på ham selvom hun inderst inde græd men hun nægtede at vise ham det, for de kendte jo ikke hinanden særlig godt og hun græd ikke overfor fremmed for det var bare en svaghed og hun var jo rigeligt svag i forvejen. "Har du glemt jeg arbejder på slottet også? Det er ikke penge som er problemet, og hvis du selv tror jeg vil betale med kroppen kan du godt glemme det.. Ja Ash er charmende men han har en kæreste som han elsker og ikke er utro med" svarede hun bare roligt for hun ville aldrig nogensinde synke så dybt at bruge kroppen til at skaffe sig noget som hun ville have, så ville hun meget hellere dø. "Du burde gå, du giver mig dårlig samvittighed" sagde hun mere stille mens hun så væk fra ham for hun fik virkelig dårlig samvittighed af at han blev ved hende når en anden muligvis var i fare. Også lidt derfor hun lidt hurtigt tilføjede "Hvis din veninde virkelig er fare bør du hjælpe hende og ikke tænke på mig, det gør bare ondt på mig at vide en anden kommer til skade fordi jeg er for selvisk."
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 1, 2011 20:43:31 GMT 1
Mathayus så ned i jorden "undskyld smukke jeg bliver måske nogle gange for hurtigt jaloux og drager for hurtige konklusjoner og det er jeg ked af smukke" sagde han med en undskyldende stemme han så kort op på hende men så så ned i jorden igen "Gina jeg bliver her og kommer mig mere før jeg tager af sted ellers kommer jeg slet ikke tilbage med en puls og hvad gavn vil det gøre nogle ud over jeg er et nemt ofer når jeg både er såret og det er fost udenfor" sagde han med en blid og kærlig stemme "jeg bliver hos dig nogle dage i nu og det er slet ikke sikkert hun har brug for mig jo det var jo noget jeg drømte" sagde han med en varm og mere rolig stemme Mathayus prøvede at virke stærk og rolig uden på selv om han inden i var ved at falde fra hinanden
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 1, 2011 20:59:47 GMT 1
Hun kom til at se lidt undrende på ham da han nævnte det med at han hurtig jaloux, for den var hun ikke helt klar over selvom hun nu godt havde en ide om det eftersom han jo fik tanker om at hun brugte kroppen til betaling, bare det i sig selv var en skrækkelig tanke, for hun var jo slet ikke vild med mænd.. "Du burde egentlig have kendt mig bedre end det, du ved da jeg ikke var vild med at røre dig i starten" sagde hun lidt tænksomt for han burde have vidst bedre når hun havde været så kold overfor ham i starten. "Men hvis hun er i farer bør du altså tage afsted, du har jo eliksiren nu som kan hjælpe dig med at hele hurtigere" sagde hun roligt selvom et meget svagt smil listede sig over hendes læber for det varmede lidt at han sagde han blev ved hende, men smilet forsvandt nu hurtigt igen, for hun vidste jo slet ikke om hun kunne stole på ham.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 1, 2011 21:06:17 GMT 1
Mathayus så stadig ned i jorden "ja det brude jeg Gina undskyld" Mathayus kunde ikke holde det tilbage længer og en lille tåre trillede ned af kinden på ham han tørte den væk og så rolig op på hende og rykkede sig lide tætter på hende og gav hende et kys på kinden "jeg tag chansen og bliver her en dag eller to mere også kan jeg altid drikke den sener vis jeg få brug for den jo" sagde han med et skævt smil på læben "jeg er ked af jeg tænke sådan nogle tanker om dig Gine men jeg lod mit hoved løbe af mig og jeg talte før jeg tænkte" han holde en lille pause og rejste sig op "og jeg håber du kan tilgive mig for min fejl for dem er der jo nok ret mange af og jo længer du holder mig ud jo flere vil du jo nok finde" sagde han med en undskyldende og trist stemme
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 1, 2011 21:15:41 GMT 1
Det at en tårer gled ned af hans kind, fik hende til at få det helt dårligt med sig selv hvilket man egentlig kunne se på hende for hun fik et helt såret udtryk i ansigtet, for hun brød sig bestemt ikke om det. "Du behøver ikke undskylde mere" sagde hun lidt stille efter han havde kysset hende på kinden. "Det burde være mig der undskylder". Hun så lidt i gulvet for hun fik det jo dårligt over den måde hun havde behandlet ham på, alt han ville var jo at hjælpe hans veninde og så var hun ikke særlig sød overfor ham. Hun gemte ansigtet i hendes hænder for hun ville alligevel ikke vise ham at hun faktisk var trist, men ikke på ham men på hendes opførsel skammede hun sig.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 1, 2011 21:27:37 GMT 1
Mathayus lage en arm om hende og rystede lidt på hoved "nej Gina det brugte ikke være dig og er du ikke sød at lade hver med at gemme dit smukke ansigt jeg kan godt lide at kigge på det" sagde han med en blid og varm stemme mens han holde hende ind til sig han lod dem falde bag over så de lå ned i sengen han lå og så på hende med et roligt blik han lå og lod blidt sin hånd glide gennem hendes smukke hår og roligt ned af den del af hendes kind han kunde komme til for hendes hånd som hun gemte sit ansigt i "du er den smukkeste kvinde jeg nogle sinde har set kære" sagde han med en blid og kærlig stemme
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 1, 2011 21:34:18 GMT 1
Gina kom til at sukke opgivende af ham men var dog lidt overrasket over de pludselig lå ned i sengen for det havde hun nu alligevel ikke regnet med og det var noget som fik hende til at rødme kraftigt bare ved tanken om hvad folk lavede i senge. "Hvorfor skal du være så pokkers sød og charmende?" mumlede hun stille for sig selv for hun kunne jo slet ikke lade være med at rødme og tilgive ham ret hurtigt når han blev ved med at smirger hende på den måde for hun blev jo bare ved med at falde dybere for ham, og hun kendte ham ikke særlig godt i forvejen men alligevel havde han fundet vejen til hendes hjerte.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 1, 2011 21:41:36 GMT 1
Mathayus satte sig over hende så han havde et ben på hver side af hende og grinte lidt "hmm" sagde han rolig og lod som om han tænkte lidt "jeg tror det er fordi jeg er blevet født til at være dejlig også har min mor vel bare været heldig med hun fik så dejlig et barn som ved hvordan en kvinde skal behandles og ikke begæres" sagde han med en varm og kærlig stemme selv om han drillede så mente han det med kvinder skulle ikke begæres med mindre de skulle til at havde noget hygge i sengen men så skulle han også nok komme til at begære Ginas krop ret så meget vis de engang skulle komme der til
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 1, 2011 21:48:03 GMT 1
Hun gemte stadig ansigtet bag hænderne, selvom øjnene bag dem nærmest blev spærret op da han satte sig over hende for det overraskede hende lidt, specielt fordi hun lidt gerne ville have det men på den anden side havde hun det ikke så godt med det. "Hvorfor bruger du mig så som stol?" spurgte hun lidt stille på grund af hænderne var foran hendes ansigt for hun turde ikke rigtigt se på ham eller vise ham hendes røde kinder, som endnu ikke var blevet normale. Hun så dog lidt på ham igennem fingrene, men forsøgte nu stadig at gemme resten af hendes ansigt.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 1, 2011 21:52:32 GMT 1
Mathayus greb blidt hendes hænder og fjernede dem fra hendes ansigt og smilte til hende "fordi så kan jeg sige jeg har sidet på verdens smukkeste og dejligeste stol i verden og du kan sige verden smukkeste mand har sidet på dig" sagde med en drillende stemme hvor efter han hoppede ned af hende og lage sig ved siden af hende og så på hende han sagde ikke noget han lå bare og så på hende og nød synet af hende for det var virkelig en smuk kvinde som han havde fundet der og han følte sig utrolig heldig at hun gad ham og ikke bare afviste ham som en hver anden kvinde efter kort tid med ham kunde de han ikke mere men Gina hun havde holdt ham ud længe ind til hvider
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 1, 2011 22:00:12 GMT 1
Da han fjernede hendes hænderne så hun væk som hun rødmede for han var da virkelig ond imod han lige nu. "Du er altså ond" klagede hun lidt selvom det ikke var ondt ment men det var fordi hendes kinder var så røde. Da han lagde sig ned ved hendes side igen, daskede hun kort til ham, ikke for hårdt for han var jo skadet men han skulle nu passe på. "Og du har høje tanker om dig selv" sagde hun lidt drillende, for hvem sagde han var verdens smukkeste mand? dog kunne hun nu ikke rigtigt sige ham imod.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 7, 2011 20:34:06 GMT 1
Mathayus grinte lidt "du så dejlig når du rødmer" sagde han med en kærlig stemme mens han lå og så på hende da hun daskede til ham kiggede han ondt på hende med et drillende smil på læben "tænk at du slå på en som er skadet" sagde han med en drillende stemme han satte sig lidt op og kiggede rundt "vil du ikke fortæle lidt om dig selv Gina jeg vil gerne tætter ind på livet af dig" hans stemme var blid og varm mens han sad og så på hende med et kærligt og varmt blik
|
|