|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 14:50:36 GMT 1
Mathayus lå og kunde mærke hvordan hans krop blev varmer og varmer han åbnede roligt sine øjne og prøvede at se sig omkring "gina" sagde han med en lav og usikker stemme han kunde mærke hun lå bag ved ham men han ville bare lge være sikker på det var hende og ikke en eller anden klam ting som bare havde fundet ham han begynde at kunde dreje hoved lidt så han prøvede at se om på hende men han kunde ikke dreje hoved så meget så han kunde se hende han kunde mærke hvordan hans krop var svag og det var på lænt tid han var ved bevisthed han skulle ind et sted hvor der var varmer og læ men der måde Gina da også meget gerne lige sig tæt op af ham for Mathayus kunde godt lidt at lige og putte med hende selvom han ikke kunde noget
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 15:01:02 GMT 1
Da hun hørte hans stemme rettede hun sig straks lidt op og strøg ham over kinden "Ja jeg er lige her" sagde hun stille men kunne ikke lade være med at stor smile, hun vidste godt de skulle afsted men hun blev jo nødt til at vente på han kunne få lidt kræfter så han måske kunne gå en smule eller bare komme op på hesten med meget besvær og hjælp fra hendes side. "Jeg bliver nødt til at rejse mig og hente hesten så vi kan skaffe noget hjælp til dig" sagde hun stille for hun var ikke glad for at skulle rejse sig fra ham men hun blev jo nødt til at hente hesten igen så de kunne komme til hospitalet hvor han nok ville få den bedste hjælp. Der gik en smule tid inden hun fik taget sig sammen til at rejse sig "Bliv her" sagde hun stille og strøg ham over kinden inden hun begyndte at løbe imod hesten, som hun fik hentet og redet lidt hurtigt tilbage til ham hvor hun igen hoppede af hesten som hun bandt til et træ og gik hen til ham igen. "Kan du rejse dig?" spurgte hun stille og bekymret som hun satte sig på hug ved hans side for hun ville jo hjælpe ham op hvis hun kunne.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 15:17:43 GMT 1
Mathayus begynde at smile da han fik bekraftet at det var hende som lå bag ved ham det varmede meget i hans krop at hvie det var hende som lå der og passede på ham Mathayus lå helt roligt og prøvede at slappe af så meget han kunde "det er iorden du kan bare hente den så skal jeg nok blive her" sagde han med en lav stemme han kunde ikke tale højre ind det han hjorde han så hende forsvinde mellem nogle træer men der gik ikke ret lang tid før hun var tilbage "det tror jeg men hvorfor kyssede du mig lige inden jeg gik" selv om han var svæget og det nok var ret upassende tidspungt så ville han hvide det han ville hvide om det var for at bakke ham om få ham op i gear eller om det var fordi hu var bange for ikke at få muligheden igen han brugte sine arme til at løfte sin overkrop op mens han skubbde sine ben ind under sig selv han kæmpede for at komme op og måde også støtte sig op af Gina mens han prøvede det tog ham noget tid at komme op men han kom det "hjælper du mig over til hesten" sagde han med en forpustet stemme det var overhoved ike nemt for ham det her
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 15:31:29 GMT 1
Gina var straks klar til at hjælpe ham om at sidde og senere op at stå selvom hun jo ikke var den stærkeste så var hun nu stædig nok men at bære en bevidstløs mand kunne hun nu ikke så var det nemmere bare at hjælpe ham. Selv hendes tårer var stoppet selvom hun var rød om øjnene fordi hun havde grædt en smule. "Jeg var bange for jeg ville fortryde det senere. Og så håbede jeg lidt at du ville forstå at du havde noget at kæmpe for... At du skulle overleve så du kunne komme tilbage til mig igen" sagde hun lidt genert, men ja det var ikke det bedste tidspunkt lige nu at komme med det spørgsmål.. Men hun håbede jo at han ville forstå hun skulle bruge tid før hun helt turde at gøre forskellige ting, blandt andet det med kysset for hun vidste hun ville fortryde hun aldrig havde gjort det hvis han gik hen og døde.
Hun lagde en arm om hans liv som hun forsøgte at hjælpe ham over til hesten og senere op til hesten for det ville gå meget hurtigere hvis han var oppe på hesten mens hun gik eller løb ved siden af. Men de måtte jo bare finde en måde at få ham op på hesten og kappen om ham.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 15:46:47 GMT 1
Mathayus fik hompet sig over til hesten "jeg er glad for jeg ovrlevede for ellers havde jeg ikke kunde nyde det længe nok" sagde han med et skævt smil på læben han satte den ene fod ind i bøglen og prøvede at komme op på hestens ryg og side det var nogat af en kæmp men han kom da op på den og nu sad han der og så ned på hende "Gina kommer du ikke op og sider bag ved mig jeg tror det er den bedste måde at gøre det på også må jeg bare bide tændernde sammen og lade hesten ride i galop så hurtigt den kan til hospitalet" sagde han med en usikker stemme han viste ikke hvad hun havde at idere men det var hans bedste forslag
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 15:51:10 GMT 1
Et genert smil listede sig over hendes læber og en let rødmen over hendes kinder som hun fik hjulpet ham op på hesten efter meget kamp men op det skulle han jo. Hun stod lidt og så op på ham inden hun gik hen og hentede kappen som hun lagde op over hans ben så han altid selv kunne bestemme hvordan det skulle ligge, men kold skulle han jo ikke blive. Efter det han havde sagt nikkede hun og satte sig op på hesten bag ham og lagde armene om ham inden hun tog tøjlerne fra ham så de kunne komme afsted, dog startede hun i trav "Sig til hvis det gør for ondt" sagde hun blidt.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 16:06:54 GMT 1
Mathayus smilte til hende "jeg skal nok sige til vis det gør for ondt det lover jeg dig Gina" sagde han med en rolig stemme Mathayus var ikke i tvivl om det nok skulle gå nu hvor han var oppe på hesten og havde hende bag sig til at støtte sig op af det gjorde godt nok ondt da hun satte hesten igang men igang det skulle den jo han prøvede at holde sig ved bevist hed men efter hånden som de kom femaf blev det svære og svære for ham at holde den "gina sørg for at holde godt fast i tøjlen for jeg kan snart ikke holde mig selv længer jeg har mangel på kræfter" sagde han med en stemme hvor ma kunde høre hvordan han kæmpede for at holde sig vågen
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 16:19:56 GMT 1
Gina tog lidt bedre fat i tøjlerne da han sagde det for hun kunne godt mærke hun blev nødt til at holde ham oppe som han blev tungere. "Skal jeg nok, bare sørg for at vågne igen" sagde hun lidt stille som hun fik dem igennem skoven i et lidt hurtigt trav men hun skulle jo sørge for de ikke ramte ind i nogen grene eller at hesten pludselig hoppede over et træ der lå ned. Da de endelig kom ud af skoven satte hun hesten i galop imod hospitalet for hun regnede med at det lå tættest på så hun red i hurtig galop i den retning selvom der alligevel gik over en times tid før hun endelig kunne se det store sted i horisonten, så der gik endnu længere tid før hun endelig var fremme og fik kaldet nogen healere til sig som fik hjulpet Mathayus af hesten før de bar ham inde. Selv hoppede hun selv ret hurtigt af den og fulgte med de andre "Han var i kamp og han er jord dæmon" sagde hun hurtigt til dem som hun fulgte med for hun vidste godt de helst ville vide hvad der var sket og hvilken en race man var så de bedst kunne helbrede efter det. Dog fik hun ikke lov at komme med ind i den stue hvor de placerede ham og tilså ham, så hun stod ude og ventede lidt på hun måtte komme ind men efter noget tid gik hun alligevel og gik så småt i gang med det arbejde hun egentlig skulle gøre her, selvom hun hele tiden var på vagt overfor nye informationer om hvor langt de var nået med ham.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 16:41:26 GMT 1
Mathayus gik kold kort efter han havde sagt til hende han snart ikke kunde mere han stolde dog på hende og på hun fik han sikkert på hospitalet Mathayus mærkede slet ikke noget til han blev bæret rundt på eller noget men mens de rodet med ham vågnede han roligt op og kiggede rundt han greb fadt i en af healerne "hvor er Gina" sagde han med en fast stemme han stolte ikke på nogle af dem han ville se Gina og sige tak til hende på en helt særlig måde han slap healeren igen og blev mere rolig eftre han havde været vågen i et lille stykke tid han skulle bare lige vende sig til hvor han var og sådan nogle ting
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 17:14:15 GMT 1
Det varede lidt tid indenn hun endelig fik nogen nyheder eller rettere blev hentet for de kunne ikke gøre mere for ham, så han skulle bare have hvile. Hun gjorde hendes ting færdige ved en patient inden hun gik hen til værelset hvor Mathayus lå sammen med nogen flere for det var jo kun de kongelige og meget højtstående personer som fik enkelt værelser, så hun gik roligt ind i det også og så sig lidt omkring inden hun gik hen til hans seng hvor hun tog en klud fra fadet og vred den inden hun lagde den over hans pande.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 19:27:04 GMT 1
Mathayus så op på hende med et kærligt smil "hej" sagde han med en varm og blid stmme han var i bedring ingen tvivl om det "tak for hjælpen jeg havde været død vis det ikke var for dig" sagde han mens han blidt tog hendes hånd og kyssede den "uden dig havde jeg liget ude i sneen og været død lige nu" sagde han indnu engang "ved du enlig hvor længe de vil havde jeg skal ligge her og kukkelure før jeg må gå igen" sagde han med en rolig og chamrende stemme han var glad for at se hende igen hun var virkelig en engel i hans øjne ingen tvivl om det
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 19:36:32 GMT 1
"Hej" sagde hun lidt stille men med et blidt smil for det var jo godt at se han var vågen igen og i bedring for hun havde jo været virkelig bange for at miste ham. "Det var så lidt for så let slipper du ikke af med mig" sagde hun mere roligt selvom det var lidt i drilleri for hun mente de nu trængte lidt til at more sig efter det chok, men igen kunne også være hende der havde en underlig humor. "Tja jeg regner med et par dage som alle andre, så det passer lidt med min vagt her" sagde hun med et blidt smil for han blev jo nødt til at ligge og samle kræfter igen og så kunne hun jo også holde øje med ham mens hun alligevel var på vagt for hun var her altid i nogen dage inden hun rejste tilbage til slottet.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 19:43:15 GMT 1
"hmm" sagde han og så tænk som ud i hoved "vil det sige jeg skal lige her i nogle dage bare på grundt af sådan et lille sår her" sagde han med en undrende stemme "vil det sige jeg hænger på dig de næste par dage puha de bliver lange" hans stemme var drillende og fyldt med eroni ingen tvivl om det og det var hans måde at give igen på hun var sød smuk og sjov det var da helt utrolig at der ikke var flere 1000 mænd som stod i kø for at vinde hendes hjerte "hehe jeg er bare heldig" grinte han med en fjovet stemme mens han så op på hende "hende den smukkeste sygplariske som der er her har jeg kysset med" sagde han med en drillende stemme selv om han mente det han sagde og han hentød self til det var hende som var den smukkeste og det var hende han havde kysset for noget tid siden
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jul 17, 2011 19:56:31 GMT 1
Gina kom til at grine lidt over han gav igen på hendes drilleri. "Ja jeg kan godt se det er hårdt for dig at du skal hænge på mig, men kan da finde en af de andre hvis du er utilfreds" sagde hun drillende for hun kunne da med lethed finde en af de andre kvinder som sikkert ville være vilde efter at opvarte ham, måske endda mere end der var nødvendigt. Da han sagde det med han havde kysset hende den smukke sygeplejeske lagde hun hurtig en blid hånd over hans mund med et mindre grin "Shh de andre bliver bare jaloux" grinte hun let for der lå jo andre på denne stue, alle mænd eftersom de forsøgte at holde mænd og kvinder adskilte.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2011 20:15:35 GMT 1
Mathayus smilte skaævt til hende "tving mig til at være stille ellers kan det jo være jeg sladre til de andre" grinte Mathayus han var ude after et nyt kys fra hende nu hvor hun havde kysset ham engang kunde hun vel godt gøre det igen Mathayus smilte lokkende til hende "jeg udfordre dig til at gøre det igen" sagde han med en drillende stemme han viste at det var sådan man lokkede andre mænd til at gøre dumme ting men det virkede ikke ret godt på kvinder det havde han da fundet ud af men nogle gange gjorde det og han håbede på det gjorde på Gina
|
|